Oznámenie 13826 - MST

Obsah

13826 - MST
Vestník č. 193/2016 - 05.10.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
PROFIFOREST s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44749902
Červenákova 656/23, 96263 Pliešovce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PROFIFOREST s.r.o., Červenákova 656/23, 962 63 Pliešovce
Kontaktná osoba: PhDr. Petra Baričová
Telefón: +421 904576327
Email: baricova@accelor.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.profiforest.eu/sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/18066/zakazky
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Accelor, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46523715
Námestie SNP 28 , 96001 Zvolen

Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Petra Baričová
Telefón: +421 904576327
Email: baricova@accelor.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.profiforest.eu/sk/
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Accelor, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46523715
Námestie SNP 28 , 96001 Zvolen

Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Petra Baričová
Telefón: +421 904576327
Email: baricova@accelor.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.profiforest.eu/sk/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba v zmysle § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): odevná výroba
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Inovatívna softvérom riadená technológia výrobného procesu
Referenčné číslo: 1/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
42990000-2
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
AB24-1 - Textil
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie
1. výrobno riadiaceho informačného systému (logický celok/časť č. 1),
2. výrobnej linky pre výrobný proces (logický celok/časť č. 2).
Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 186 000,00 Mena EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Výrobno riadiaci informačný systém
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
48810000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
prevádzka spoločnosti: PROFIFOREST s.r.o., Novohradská 1064, 99001 Veľký Krtíš
II.2.4) Opis obstarávania:
Ide o dodávku jedného nového komplexného výrobno riadiaceho informačného systému.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 45 000,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 5
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OP výskum a inovácie, kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka pre časť č. 1 Výrobno riadiaci informačný systém je požadovaná vo výške: 1 000,- EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Výrobná linka pre výrobný proces
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42990000-2
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník:
AB24-1 - Textil
42715000-1
42718100-3
48323000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
prevádzka spoločnosti: PROFIFOREST s.r.o., Novohradská 1064, 99001 Veľký Krtíš
II.2.4) Opis obstarávania:
Ide o dodávku novej kompletnej výrobnej linky pre výrobný proces ochranného protiporezového oblečenia. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 141 000,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OP výskum a inovácie, kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka pre časť č.2 Výrobná linka pre výrobný proces je požadovaná vo výške: 1 000,- EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií. Predmetné podmienky účasti sú stanovené taxatívne podľa § 32 zákona. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich 3 rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich 3 rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti nasledovnými dokladmi:
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako 3 mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 zákona za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona.
Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona - jednotným európskym dokumentom(ďalej len "JED"). Na účely zákona je JED dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na splnenie podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené JED-om predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 39 ods. 6 zákona.
Podrobnosti k týmto základným požiadavkám sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Požaduje sa predložiť doklad
1. podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní;
-Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania za všetkých členov skupiny spoločne.Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39.
Ak uchádzač použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených týmto jednotným európskym dokumentom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. k § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: uchádzač predloží písomné vyjadrenie alebo ekvivalentný doklad od banky alebo pobočky banky alebo zahraničnej banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len "banka") o schopnosti uchádzača plniť si svoje finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je a nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár a že jeho účet nie je a nebol predmetom blokácie alebo exekúcie. Vyjadrenie uchádzač predkladá zo všetkých bánk, v ktorých má vedené účty, s čestným prehlásením (podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača), v ktorom uvedie, že v iných bankách nemá vedené peňažné účty. Vyjadrenie banky musí byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia a nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V predmetnom vyjadrení banka potvrdí, že uchádzač za predchádzajúce tri roky, resp. za tie roky, za ktoré je možné vyjadrenie banky vyhotoviť v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu, až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky: nie je a nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, jeho účet nie je a nebol predmetom blokácie alebo exekúcie. Za predchádzajúce obdobie tri roky sa pre účely tejto zákazky považujú tri roky (36 mesiacov) predchádzajúce dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v úradnom vestníku EÚ.
Odôvodnenie primeranosti: Stanovením danej podmienky účasti sa skúma schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky a finančná stabilita uchádzača. Vyjadrenie banky resp. ekvivalentný doklad má byť zárukou solventnosti a finančnej stability uchádzača počas plnenia predmetu zákazky.
Z uchádzačových predkladaných dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 33 zákona, musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej požadovanej minimálnej úrovne a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, pokiaľ nie je uvedené inak.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Požaduje sa predložiť doklad 1. v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
-Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania za všetkých členov skupiny spoločne. Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39. Ak uchádzač použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených týmto jednotným európskym dokumentom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. k § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Ak uchádzač predloží ponuku na časť 1.(logický celok 1) výrobno riadiaci informačný systém , požaduje sa preukázať, že v definovanom období (t. j. tri roky odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania) dodal uchádzač v minimálnej kumulatívnej hodnote 45 000,- EUR bez DPH tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v rámci časti 1 (logický celok 1) výrobno riadiaci informačný systém (informačný systém).
Ak uchádzač predloží ponuku na časť 2. (logický celok 2) výrobná linka pre výrobný proces, požaduje sa preukázať, že v definovanom období (t. j. tri roky odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania) dodal uchádzač v minimálnej kumulatívnej hodnote 100 000,- EUR bez DPH tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v rámci časti 2 (logický celok 2) výrobná linka pre výrobný proces (šijacie automatizačné centrum, šijací automat, šijací stroj, vyšívacie automatizačné centrum, vyšívací automat, vyšívací stroj, žehliace automatizačné centrum, žehliaci automat, žehliaci stroj, časti alebo súčasti týchto uvedených zariadených).
V prípade, ak uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky preukáže splnenie tejto podmienky na každú časť samostatne.
Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v úradnom vestníku EÚ. Na vyčíslenie uvedených hodnôt/cien dodaných tovarov sa pri prepočte inej meny na menu euro (EUR) použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v úradnom vestníku EÚ.
Odôvodnenie primeranosti:
Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť/dodať.
Z uchádzačových predkladaných dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej požadovanej minimálnej úrovne a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto boduoznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v úradnom vestníku EÚ.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Použije sa elektronická aukcia podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.11.2016 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.05.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.11.2016 10:30
Miesto: Accelor, s.r.o., Námestie SNP 28, 960 01 Zvolen
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk s označením "Kritériá" bude vzhľadom k použitiu elektronickej aukcie neverejné a uskutoční sa v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Ak uchádzač predkladá ponuku na všetky časti (obidva logické celky) zákazky, zábezpeka je požadovaná spolu vo výške 2000,- EUR.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Záujemca si môže súťažné podklady vyžiadať písomne e-mailom na e-mailovej adrese baricova@accelor.sk .
3 Súťažné podklady sa poskytujú výlučne v elektronickej forme na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.
4. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom, t.j. osobou v zmysle § 8 zákona o verejnom obstarávaní a záujemcami/uchádzačmi sa na základe § 187 ods. 8 zákona uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo kombináciou uvedených spôsobov, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.
5. Lehota splatnosti faktúry je do 60 dní odo dňa vystavenia faktúry.
6. Predávajúci sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho spredmetom kúpy, prácami a poskytnutými službami a kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP poskytnúť oprávneným osobám (poskytovateľ a ním poverené osoby, Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby, Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, Osoby prizvané predchádzajúcimi orgánmi v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR aEÚ) všetku potrebnú súčinnosť.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Všetky spôsoby a možnosti revíznych postupov vrátane potrebných náležitostí a lehôt sú uvedené v zákone č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.09.2016

Redakčné opravy

14227 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 198/2016
V oznámení 13826-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa PROFIFOREST s.r.o., Červenákova 656/23, 962 63 Pliešovce zverejnenom vo VVO č. 193/2016 zo dňa 05.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje I.3) KOMUNIKÁCIA Namiesto: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na: www.uvo.gov.sk private/profily/detail/18066/zakazky Má byť: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na: www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/403356
15612 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 220/2016
V oznámení 13826-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa PROFIFOREST s.r.o., Červenákova 656/23, 962 63 Pliešovce zverejnenom vo VVO č. 193/2016 zo dňa 05.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 14.11.2016 10:00 Má byť: 14.12.2016 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 14.11.2016 10:30 Má byť: 14.12.2016 10:30
16339 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 236/2016
V oznámení 13826-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa PROFIFOREST s.r.o., Červenákova 656/23, 962 63 Pliešovce zverejnenom vo VVO č. 193/2016 zo dňa 05.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 14.12.2016 10:00 Má byť: 21.12.2016 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 14.12.2016 10:30 Má byť: 21.12.2016 10:30
7240 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 100/2017
V oznámení 13826-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa PROFIFOREST s.r.o., Červenákova 656/23, 962 63 Pliešovce zverejnenom vo VVO č. 193/2016 zo dňa 05.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.05.2017 Má byť: 31.12.2017
17805 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 253/2017
V oznámení 13826-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa PROFIFOREST s.r.o., Červenákova 656/23, 962 63 Pliešovce zverejnenom vo VVO č. 193/2016 zo dňa 05.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.12.2017 00:00 Má byť: 30.04.2018 00:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité