Oznámenie 13794 - MST

Obsah

13794 - MST
Vestník č. 193/2016 - 05.10.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
MEDAS, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36570451
Sadová 12 , 05201 Spišská Nová Ves

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Sadová 12, Spišská Nová Ves
Kontaktná osoba: Ing. Pavel Blaščák
Telefón: +421 53905577577
Email: office@medas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.medas.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ing. Štefan Guričan
Veľká Hradná 147 , 91324 Veľká Hradná

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Štefan Guričan
Telefón: +421 902570270
Email: gurican@supcon.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.medas.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa §8 ods 1
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Spracovanie medu
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
„Technologická linka pre výrobu inovatívnych produktov“
II.1.2) Hlavný kód CPV
39711200-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka tovaru: LINKA NA VÝROBU ŽELÉ PRODUKTOV NA BÁZE PEKTÍNU
Technológia, ktorá bude predmetom obstarávania bude pozostávať s nasledujúcich častí:
1. PRÍPRAVNÝ TANK SUROVÍN
2. TANK NA PRÍPRAVU PEKTÍNU:
3. ZÁSOBNÍKOVÝ TANK
4. VÝMENNÍK TEPLA PRE NEPRETRŽITÉ VARENIE
5. SKLADOVACÍ TANK NA GLUKÓZU A TEKUTÉ ZLOŽKY VÝROBY
6. TANK NA TEMPEROVANIE HMOTY VÝROBKOV
7. ZARIADENIE NA VSTREKOVANIE A FORMOVANIE HMOTY:
8. DOPRAVNÝ PÁS
9. TEMPEROVACÍ TUNEL
10. AUTOMATICKÝ OCHUCOVACÍ BUBON NA SYPKÉ ČASTI
11. ZARIADENIE NA AUTOMATICKÉ PLNENIE HOTOVÝCH VÝROBKOV DO SÁČKOV:
12. KARTÓNOVACÍ STROJ
Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 869 000,00 Mena EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44610000-9
44611400-0
42511100-2
42417310-8
42921300-1
42924300-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
MEDAS, s.r.o., Sadová 12, 052 01 Spišská Nová Ves
II.2.4) Opis obstarávania:
Technológia, ktorá bude predmetom obstarávania bude pozostávať s nasledujúcich častí:
1. PRÍPRAVNÝ TANK SUROVÍN
2. TANK NA PRÍPRAVU PEKTÍNU:
3. ZÁSOBNÍKOVÝ TANK
4. VÝMENNÍK TEPLA PRE NEPRETRŽITÉ VARENIE
5. SKLADOVACÍ TANK NA GLUKÓZU A TEKUTÉ ZLOŽKY VÝROBY
6. TANK NA TEMPEROVANIE HMOTY VÝROBKOV
7. ZARIADENIE NA VSTREKOVANIE A FORMOVANIE HMOTY:
8. DOPRAVNÝ PÁS
9. TEMPEROVACÍ TUNEL
10. AUTOMATICKÝ OCHUCOVACÍ BUBON NA SYPKÉ ČASTI
11. ZARIADENIE NA AUTOMATICKÉ PLNENIE HOTOVÝCH VÝROBKOV DO SÁČKOV:
12. KARTÓNOVACÍ STROJ
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Lehota dodávky
Relatívna váha: 30 %
Náklady/Cena Cena
Cena
Relatívna váha: 70%
II.2.6) Odhadovaná hodnota
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Áno
Popis obnovy: V prípade zrušenia postupu zadávania zákazky podľa zákona č. 343/2015 Z.z.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 313010C534
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v §32 ods. 1 ZVO.
2) Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa §32 ods. 2 ZVO.
3) Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa §32 ods. 4 a ods. 5 ZVO.
4) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj:
a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo
b) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Osoba podľa § 8 uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie.
5) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, osoba podľa § 8 v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov.
6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.


Splnenie podmienok účasti môže uchádzač (hospodársky subjekt) preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu (JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 34 Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť

1. Podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti preukáže uchádzač predložením nasledujúcich dokladov:
Podľa § 34 ods. (1) písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 38 ods. (5) ZVO:
Osoba podľa § 8 touto podmienkou účasti overuje preukázanie praktických skúseností s dodávaním tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Požadované hodnoty minimálnej úrovne sú vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky adekvátne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov:

Osoba podľa § 8 požaduje dokladovať potvrdenia o uskutočnení dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru /dodávka strojov, alebo zariadení na spracovanie potravín/ v celkovom objeme min. 3 000 000,00 € za predchádzajúce tri roky.

Preukazovanie podmienok účasti inou osobou

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

Splnenie podmienok účasti môže uchádzač (hospodársky subjekt) preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu (JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 07.11.2016 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.08.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 08.11.2016 13:00
Miesto: Support & Consulting s.r.o., Soblahovská 7262, 911 01 Trenčín
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk Ostatné bude neverejné. O termíne otváranie častí ponúk Kritériá a podmienkach účasti na otváraní budú uchádzači, ktorých ponuky sa budú vyhodnocovať, písomne informovaní v zmysle zákona o VO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Zadávacia dokumentacia je dostupná bez obmedzení na
http:// www.uvo.gov.sk
2. O vysvetlenie informácií uvedených v tomto oznámení a/alebo v súťažných podkladoch alebo inej doplňujúcej
dokumentácii môže záujemca osobu podľa § 8 požiadať dostatočne vopred, najneskôr však šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch.
3. Žiadosti o súťažné podklady budú prijímané a súťažné podklady budú vydávané v pracovných dňoch od 08°° do 15°°hod.
4. Požiadať o súťažné podklady je možné osobne, poštou a elektronicky. Súťažné podklady budú vydávané osobne, elektronicky alebo poštou.
5. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon finančnej a vecnej kontroly a poskytnúť súčinnosť pri nej poskytovateľovi NFP.
6. Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči tak, že vytvorí zo zdrojových dokumentov súbory vo formáte .pdf v strojovo čitateľnom tvare (nie skenovaním dokumentu, okrem obrázkov), za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie
7. Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
8. Osoba podľa § 8 ZVO si vyhradzuje právo zákazku nerealizovať v prípade, že jeho žiadosť o poskytnutie nenávratného finančného príspevku nebude schválená.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.09.2016

Redakčné opravy

14474 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 201/2016
V oznámení 13794-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa MEDAS, s.r.o., Sadová 12, 052 01 Spišská Nová Ves zverejnenom vo VVO č. 193/2016 zo dňa 05.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje 1.3) KOMUNIKÁCIA Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE Namiesto: Ing. Štefan Guričan Veľká Hradná 147 , 913 24 Veľká Hradná Kód NUTS: SK022 Slovensko Kontaktná osoba: Ing. Štefan Guričan Telefón: +421 902570270 Email: gurican@supcon.sk Má byť: Prome, s.r.o. Dunajská 18, 931 01 Šamorín Kód NUTS: SK021 Slovensko Kontaktná osoba: Mgr. Peter Macháč Telefón: +421 907741442 Email: office@prome.sk 1.3) KOMUNIKÁCIA Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na Namiesto: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta Má byť: Prome, s.r.o., Dunajská 18, 931 01 Šamorín VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: 3. Žiadosti o súťažné podklady budú prijímané a súťažné podklady budú vydávané v pracovných dňoch od 08°° do 15°°hod. 4. Požiadať o súťažné podklady je možné osobne, poštou a elektronicky. Súťažné podklady budú vydávané osobne, elektronicky alebo poštou. Má byť: 3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči zadávateľovi zákazky, a to bez ohľadu na výsledok súťaže. 4. O súťažné podklady postačuje požiadať elektronickou poštou na adrese office@prome.sk (odporúčaný spôsob) alebo doručením žiadosti v listinnej forme na adrese Prome, s.r.o., Dunajská 18, 931 01 Šamorín. 9. Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa pri zadávaní tejto zákazky bude uskutočňovať podľa § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: Miesto: Support & Consulting s.r.o., Soblahovská 7262, 911 01 Trenčín Má byť: Miesto: Prome, s.r.o., Dunajská 18, 931 01 Šamorín

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité