Oznámenie 13831 - MST

Obsah

13831 - MST
Vestník č. 193/2016 - 05.10.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
ECO WOOD SLOVAKIA, spol. s r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44063351
Osloboditeľov 137/2, 97667 Závadka nad Hronom

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): kancelária
Kontaktná osoba: Ing. Peter Vojtko
Telefón: +421 48918786281
Email: ecowood.slovakia@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://ecowood.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://http://www.voarchiv.eu/files/30-2f02f83eff/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Premier Consulting EU, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 48231657
Hadovská cesta 870 , 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Mária Kovačicová
Telefón: +421 915849851
Email: kovacicova@eurofondy.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://ecowood.sk/
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8 ods. 1 písm. a)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): výrobno - obchodná činnosť
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Obstaranie inovatívnych technológií pre spoločnosť ECO WOOD SLOVAKIA, spol. s r.o
II.1.2) Hlavný kód CPV
42900000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Obstaranie inovatívnych technológií pre spoločnosť ECO WOOD SLOVAKIA, spol. s r.o. Patrí sem strojné vybavenie dielne na výrobu zásobníkov s podávacím systémom na drevnú štiepku frakcie do 12 mm, peletovacia linka na výrobu drevných peliet, triedič drevnej štiepky.
Technická špecifikácia zariadení je súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 445 935,34 Mena EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
peletovacia linka
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42990000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Závadka nad Hronom
II.2.4) Opis obstarávania:
peletovacia linka na výrobu drevných peliet, technická špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 101 188,67 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 2
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program výskum a inovácie, Kód výzvy OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
Časť: 2
II.2.1) Názov
triedič drevnej štiepky
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42990000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Závadka nad Hronom
II.2.4) Opis obstarávania:
triedič drevnej štiepky , technická špecifikácia uvedená ako príloha k súťažným podkladom
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 159 966,67 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program výskum a inovácie, Kód výzvy OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
Časť: 3
II.2.1) Názov
strojné vybavenie dielne
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42900000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Závadka nad Hronom
II.2.4) Opis obstarávania:
strojné vybavenie dielne na výrobu zásobníkov s podávacim systémom na drevnú štiepku
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 184 780,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program výskum a inovácie, Kód výzvy OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného
postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len "zákon"). Ich
splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa §32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona, alebo podľa § 152
zákona. V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za
každého člena osobitne podľa §37 ods. 3 zákona. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa §32 ods. 1 písm. e)
zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Splnenie podmienok
účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa §39 ods. 1 zákona, pričom
z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj
spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným
obstarávateľom a uvedené v bode III.1.1. tejto výzvy na predkladanie ponúk, ku dňu predkladania ponúk a je schopný
túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov, alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov
uvedených podľa tohto bodu výzvy. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienok účasti: Uvedené podmienky sú
stanovené zákonom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 04.11.2016 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.11.2016 10:30
Miesto: Premier Consulting EU, s.r.o.
Hadovská cesta 870
Komárno 945 01
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk označené ako "Ostatné" je neverejné.
Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" sa vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na
mieste a v čase oznámenom uchádzačom. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk (časť Kritériá) všetkým
uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ súťažné podklady uchádzačom nezasiela. Všetky súťažné podklady sú verejne dostupné v
profile verejného obstarávateľa a na stránke: http://www.voarchiv.eu/files/30-2f02f83eff/
2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom
(ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že
rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om.
3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO na:
http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html.
Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na : http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný
obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod
zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorého subdodávateľ podľa bodu 8, ktorý je verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
5. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na
subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke
uchádzača. Táto povinnosť sa vzťahuje na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu
verejného obstarávania
6. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie
podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči
verejnému obstarávateľovi.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.09.2016

Redakčné opravy

15327 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 212/2016
V oznámení 13831-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa ECO WOOD SLOVAKIA, spol. s r.o., Osloboditeľov 137/2, 976 67 Závadka nad Hronom zverejnenom vo VVO č. 193/2016 zo dňa 05.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 04.11.2016 10:00 Má byť: 15.11.2016 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 04.11.2016 10:30 Má byť: 15.11.2016 10:30 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Zároveň sa zmenili návrhy kúpnych zmlúv k častiam 1, 2 ,3.

Profil Obstarávateľa


Dôležité