Oznámenie 13811 - MST

Obsah

13811 - MST
Vestník č. 193/2016 - 05.10.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
RENOST, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36380784
Sv.Anny 126/30, 03401 Ružomberok

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Kancelária
Kontaktná osoba: Ing. Vincent Šanoba
Telefón: +421 44905924959
Email: konstrukcia@renost.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.renost.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.voarchiv.eu/files/28-bde2905db3/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Premier Consulting EU, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 48231657
Hadovská cesta 870 , 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Rudolf Horváth
Telefón: +421 915849863
Email: horvath@eurofondy.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://eurofondy.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8 ods. 1 písm. a)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): výrobno - obchodná činnosť
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Obstaranie robotizovaného pracoviska na výrobu kolies typ NOB a PUJ
II.1.2) Hlavný kód CPV
42600000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky ja obstaranie štyroch logických celkov:

Logický celok č. 1: Vstrekovacích strojov pre spracovanie termoplastov PP,PE,PA, konkrétne:
1 kus - Vstrekovacieho lisu na výrobu plastových diskov kolesa NOB,
1 kus - Vstrekovací lis na nástrek elastomeru na disk, stroj určený na výrobu behúňa NOB

Logický celok č. 2: Automatizácia konkrétne:
1 kus - 6 osého robota
1 kus - Čeľusťového uchopovača na ruku robota
1 kus - Zásobníka ložísk
1 kus - Dopravníka
1 kus - Bezpečnostného oplotenia a prvky

Logický celok č. 3: Pracovisko údržby konkrétne:
1 kus - Brúsky na plocho

Logický celok č. 4: CNC Vertikálne obrábacie centrum konkrétne:
1 kus - CNC Vertikálne obrábacie centrum
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 308 012,75 Mena EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
Ponuky možno predkladať na všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Logický celok č. 1: Vstrekovacích strojov pre spracovanie termoplastov PP,PE,PA,
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42600000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Ružomberok
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky (časť 1) je dodanie:
1 kus - Vstrekovacieho lisu na výrobu plastových diskov kolesa NOB,
1 kus - Vstrekovací lis na nástrek elastomeru na disk, stroj určený na výrobu behúňa NOB.

Technická špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 116 340,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program výskum a inovácie, Kód výzvy OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
Časť: 2
II.2.1) Názov
Logický celok č. 2: Automatizácia
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42600000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Ružomberok
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky (časť 2) je dodanie:
1 kus - 6 osého robota
1 kus - Čeľusťového uchopovača na ruku robota
1 kus - Zásobníka ložísk
1 kus - Dopravníka
1 kus - Bezpečnostného oplotenia a prvky
Technická špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 84 472,50 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program výskum a inovácie, Kód výzvy OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
Časť: 3
II.2.1) Názov
Logický celok č. 3: Pracovisko údržby
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42600000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Ružomberok
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky (časť 3) je dodanie:
1 kus - Brúsky na plocho
Technická špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 22 950,25 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program výskum a inovácie, Kód výzvy OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
Časť: 4
II.2.1) Názov
Logický celok č. 4: CNC Vertikálne obrábacie centrum
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42600000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Ružomberok
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky (časť 4) je dodanie:
1 kus - CNC Vertikálne obrábacie centrum
Technická špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 84 250,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program výskum a inovácie, Kód výzvy OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len "zákon"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa §32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona, alebo podľa § 152 zákona. V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena osobitne podľa §37 ods. 3 zákona. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa §32 ods. 1 písm. e)
zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Splnenie podmienok
účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa §39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným
obstarávateľom a uvedené v bode III.1.1. tejto výzvy na predkladanie ponúk, ku dňu predkladania ponúk a je schopný
túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov, alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov
uvedených podľa tohto bodu výzvy. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienok účasti: Uvedené podmienky sú
stanovené zákonom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 09.11.2016 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.11.2016 10:10
Miesto: Premier Consulting EU, s.r.o.
Hadovská cesta 870
Komárno 945 01
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk označené ako "Ostatné" je neverejné.
Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" sa vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na
mieste a v čase oznámenom uchádzačom. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk (časť Kritériá) všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ súťažné podklady uchádzačom nezasiela. Všetky súťažné podklady sú verejne dostupné v profile verejného obstarávateľa a na stránke: http://www.voarchiv.eu/files/28-bde2905db3/
2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om.
3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO na:
http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html.
Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na : http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný
obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod
zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorého subdodávateľ podľa bodu 8, ktorý je verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
5. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na
subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Táto povinnosť sa vzťahuje na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania
6. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie
podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.09.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité