Oznámenie 13845 - MST

Obsah

13845 - MST
Vestník č. 193/2016 - 05.10.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
PETRONIUS REFINERY s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44363249
Štvrť SNP 123, 91451 Trenčianske Teplice

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Richard Urbanovič
Telefón: +421 907924280
Email: richard.minedu1407@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Verejný obstarávateľ podľa §8 ods. 1 písm. a)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hospodárstvo a finančné záležitosti
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Inovácia produktu v novozaloženej prevádzkarni spoločnosti PETRONIUS REFINERY
Referenčné číslo: 2/nl-Ur/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
38810000-6
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
GA03-3 - Požadované merné množstvo v tonách ročne
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup technológie pre projekt Inovácia produktu v novozaloženej prevádzkarni spoločnosti
PETRONIUS REFINERY, na základe podanej žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku, vrátane dopravy do miesta dodania predmetu zákazky.Technologické zariadenie na výrobu metylesteru repkového oleja (MERO). Dodané technologické zariadenie bude slúžiť k spracovaniu surového oleja repky olejnej na finálny produkt biopalivo (metylester repky olejnej, MERO). Požadovaná kapacita produkcie je 30 000 ton ročne. Samotný proces výroby je rozdelený do dvoch logických celkov. Prví je takzvaný degumming kde sa zo surového oleja vyrobí surovina (CDRO) pre ďalší stupeň spracovania. Druhý je vlastná výroba MERO z vopred pripraveného CDRO. Logické celky spolu tvoria neoddeliteľnú technológiu pre spracovanie surového oleja repky olejnej. Vedľajšie produkty pri spracovaní repkového oleja sú CDRO a glycerol.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 10 730 000,00 Mena EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
76000000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK03
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dielenská Kružná 2, Vrútky
II.2.4) Opis obstarávania:
Technologické zariadenie na výrobu metylesteru repkového oleja (MERO). Dodané technologické zariadenie bude slúžiť k spracovaniu surového oleja repky olejnej na finálny produkt biopalivo (metylester repky olejnej, MERO). Požadovaná kapacita produkcie je 30 000 ton ročne. Samotný proces výroby je rozdelený do dvoch logických celkov. Prví je takzvaný degumming kde sa zo surového oleja vyrobí surovina (CDRO) pre ďalší stupeň spracovania. Druhý je vlastná výroba MERO z vopred pripraveného CDRO. Logické celky spolu tvoria neoddeliteľný celok pre spracovanie surového oleja repky olejnej. Budú používané jednotné vstupy dodávané na trhu a hlavným výstupným produktom bude MERO. Vedľajšie produkty pri spracovaní repkového oleja sú CDRO a glycerol. Jednotný riadiaci systém bude zabezpečovať a optimalizovať výrobný proces pre získanie ideálnych výstupov. Týmto je možné dosiahnuť najvyššej efektivity výroby výsledného produktu a medzi produktov a znižovať celkovú energetickú náročnosť procesu ako celku. Súčasťou dodávky bude komplexné príslušenstvo pre hlavný produkt aj pre vedľajšie produkty ako sú: potrubné rozvody, silnoprúdové rozvody, zariadenia pre stáčanie autocisterien a zariadenia pre stáčanie železničných cisterien. Dôležité je, že dodávateľ musí garantovať požadované prevádzkové parametre zariadenia ako celku, t.j. na základe vstupných hodnôt dodržať výstupné hodnoty produktov a energetickú náročnosť výrobného procesu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 13
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Program výskum a inovácie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 zákona v súlade s ustanoveniami zákona k osobnému postaveniu podľa zákona. Podľa § 32 ods. (2) písm. e) zákona uchádzač predloží doklad, ktorý ho oprávňuje dodať tovar vo väzbe na predmet zákazky. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. (1) písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.1 tohto oznámenia (ďalej aj "oznámenie") ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu oznámenia.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač predloží doklad podľa § 33 ods. (1) písm. a), zákona. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 a podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona vo vzťahu k tej časti na ktoré sú jej zdroje použité a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa §40 ods. (6) písm. a) až h) a ods. (7). V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu oznámenia za všetkých členov skupiny spoločne. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1.2) tohto oznámenia ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 33 ods. (1) písm. a) zákona a tohto bodu oznámenia - Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka) v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a, že jeho bežný účet nie je a nebol predmetom blokácie (na základe súdneho rozhodnutia, alebo v súvislosti s exekučným konaním) alebo exekúcie. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúcich troch rokov, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. Za predchádzajúce obdobie sa pre účely tejto zákazky považujú tri roky predchádzajúce dňu odoslania oznámenia na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemal a nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov. Z uchádzačom predkladaných dokladov preukazujúcich postavenie podľa § 33 ods. (1) písm. a) zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ skúma schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky voči finančným inštitúciám z čoho sa bude dať usúdiť v prípade pôžičiek serióznosť uchádzača plniť si finančné záväzky, alebo finančná stabilita. Potreba vyplýva zo spôsobu financovania predmetu zákazky zo strany objednávateľa, kedy uchádzač musí mať vlastné zdroje alebo schopnosť získať finančné krytie na dodávku predmetu zákazky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, pričom svoju technickú a odbornú spôsobilosť preukáže zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Podľa § 187 ods. 6) zákona o verejnom obstarávaní ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
2.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, pričom svoju technickú a odbornú spôsobilosť preukáže opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality,
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa predchádzajúcej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Skupina dodávateľov môže využiť na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odbornej kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1 : Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky, ktoré sa počítajú ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania, dodal tovary rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (technologické zariadenie kontinuálnej výroby na spracovanie surového oleja repky olejnej vrátane príslušenstva na príjem a skladovanie resp. ekvivalentnej kontinuálnej výroby vrátane príslušenstva s výrobnou kapacitou min. 10 000 ton ročne ), pričom celkový objem dodaných tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bol celkovo vo výške minimálne 3 000 000 EUR bez DPH za uvedené obdobie.
Odôvodnenie: Stanovenie tejto podmienky účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť skúsenosti uchádzačov pri realizovaní dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky, v požadovanej kvalite a čase. Požadovaná hodnota minimálnych objemov tovarov je vzhľadom k predpokladanej hodnote zákazky primeraná.
K bodu 2 : Uchádzač musí preukázať, že disponuje systémom riadenia bezpečnosti podľa VCA resp. SCC, ktoré overila u uchádzača nezávislá inštitúcia, verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát VCA (SCC) vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie bezpečnosti predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie bezpečnosti sú v súlade s požadovanými normami .
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje predmet zákazky z oblasti petrochemického priemyslu a v budúcej prevádzke sa budú spracovávať nebezpečné látky. Z ohľadom na predmet zákazky je bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci vysoko rozhodujúcim faktorom pri dodaní predmetu
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
- uchádzač bude disponovať poistením zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone povolania v minimálnej hodnote 1.000.000,- € na jednu poistnú udalosť.
- uchádzač sa zaväzuje, že strpí výkon kontroly/auditu/overovania a kontroly na mieste súvisiaceho s dodávanými predmetu zmluvy, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP.
- uchádzač sa zaväzuje do siedmich kalendárnych dní od nadobudnutia platnosti zmluvy zložiť na účet kupujúceho finančné prostriedky vo výške 5 % z ceny predmetu zmluvy bez DPH alebo odovzdať kupujúcemu bankovú záruku vo forme neodvolateľnej bankovej záruky uvedenej v zmluve alebo v inej forme odsúhlasenej kupujúcim ako garanciu na riadne a včasné splnenie zmluvných záväzkov Predávajúceho (ďalej aj ako garancia), k
- uchádzač zabezpečí po dodaní predmetu zákazky skúšobnú prevádzku ktorou bude deklarovať požadované parametre dodaného technologického zariadenia aj s požadovanými výstupmi kvalitatívnych parametrov a kvantitatívnych požiadaviek v trvaní 20 dní.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2016/S 188-337073
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 30.11.2016 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 8
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.11.2016 10:00
Miesto: Sídlo verejného obstarávateľa, na adrese uvedenej v bode I.1
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude neverejné nakoľko vyhodnotenie prebieha podľa §54 ZVO
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Vyžaduje sa zábezpeka v súlade s § 46 zákona o verejnom obstarávaní, a to vo výške 450.000 €. Podmienky jej zloženia a vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch, resp. ich reguluje zákon o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých bola verejná súťaž vyhlásená alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 57 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Všetky spôsoby a možnosti revíznych postupov vrátane potrebných náležitostí a lehôt sú uvedené v zákone č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.09.2016

Redakčné opravy

11300 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 152/2017
V oznámení 13845-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa PETRONIUS REFINERY s.r.o., Štvrť SNP 123, 914 51 Trenčianske Teplice zverejnenom vo VVO č. 193/2016 zo dňa 05.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 8 (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk) Má byť: 16 (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité