Oznámenie 13659 - WYT

Obsah

13659 - WYT
Vestník č. 191/2016 - 03.10.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
GEMOR Fashion s.r.o.
IČO: 31657010
Košická 44, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Matúš Murajda
Telefón: +421 905309858
Email: matus_murajda@gemor.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.epicpartner.sk/data/sp_gemor.rar
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
EPIC Partner a.s.
IČO: 48038521
Dunajské nábrežie 14 , 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Vojtech Valkó
Telefón: +421 915334416
Email: valko@epicpartner.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Verejný obstarávateľ podľa § 8 ods. 2 písm. a)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hospodárstvo a finančné záležitosti
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Inovácia výrobného procesu spoločnosti GEMOR Fashion s.r.o.
Referenčné číslo: OPVaI2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
42700000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie dlhodobého hmotného a nehmotného majetku, ktoré zahŕňajú:
1) Software pre optimálne polohovanie, plánovanie výrobných objednávok. Automatická tvorba a optimalizácia strihových plánov podľa sofistikovaných algoritmov - 1 ks
2) Inovatívny plnoautomatický rezací stôl s rezacou hlavou na membránové látky - 1 ks
3) Stroj na zváranie membránových látok s odstrihom zváracej pásky a programovateľnou jednotkou - 2 ks
4) Elektronicky stroj na zváranie membránových látok páskou horúcim vzduchom programovateľný - 2 ks
5) Ultrasonický zvárací stroj na syntetické materiály s možnosťou orezu a rôznych profilov zvaru - 2 ks
6) Elektronický programovateľný šijací automat s viazaným stehom plocha šitia 150 x 100 mm - 2 ks
7) Elektronický priemyselný šijací automat na šitie rôznych typov konfekčných dierok do membránových látok - Energy saving model - 1 ks
8) Elektronicky programovateľný priemyselný šijací stroj s viazaným stehom na šitie membránových látok - 2 ks
9) Elektronicky priemyselný šijací stroj s viazaným stehom a adaptívnym elektronickým spodným podávaním na šitie membránových látok, programovateľný LCD dotykový panel - 40 ks
10) Laserový vyrezávací stroj na membránové látky, rýchlosť rezania 150 min/sec. laserová trubica 60 W. - 2 ks
Podrobná technická špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 500 350,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42700000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Prešov, k.ú. Solivar
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je obstaranie dlhodobého hmotného a nehmotného majetku, ktoré zahŕňajú:
1) Software pre optimálne polohovanie, plánovanie výrobných objednávok. Automatická tvorba a optimalizácia strihových plánov podľa sofistikovaných algoritmov - 1 ks
2) Inovatívny plnoautomatický rezací stôl s rezacou hlavou na membránové látky - 1 ks
3) Stroj na zváranie membránových látok s odstrihom zváracej pásky a programovateľnou jednotkou - 2 ks
4) Elektronicky stroj na zváranie membránových látok páskou horúcim vzduchom programovateľný - 2 ks
5) Ultrasonický zvárací stroj na syntetické materiály s možnosťou orezu a rôznych profilov zvaru - 2 ks
6) Elektronický programovateľný šijací automat s viazaným stehom plocha šitia 150 x 100 mm - 2 ks
7) Elektronický priemyselný šijací automat na šitie rôznych typov konfekčných dierok do membránových látok - Energy saving model - 1 ks
8) Elektronicky programovateľný priemyselný šijací stroj s viazaným stehom na šitie membránových látok - 2 ks
9) Elektronicky priemyselný šijací stroj s viazaným stehom a adaptívnym elektronickým spodným podávaním na šitie membránových látok, programovateľný LCD dotykový panel - 40 ks
10) Laserový vyrezávací stroj na membránové látky, rýchlosť rezania 150 min/sec. laserová trubica 60 W. - 2 ks
Podrobná technická špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 500 350,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Identifikácia projektu: Názov projektu: Inovácia výrobného procesu spoločnosti GEMOR Fashion s.r.o.
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Operačný program: Výskum a inovácie,Kód výzvy OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti
týkajúce sa osobného postavenia:
- je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia
Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom,
správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte
sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona, môže v
ponuke predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 tohto zákona.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne.
Zdôvodnenie: uvedené podmienky sú stanovené zákonom o verejnom obstarávaní
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1) Podmienkou účasti uchádzača v rámci verejného obstarávania je:
Podľa § 33 ods. písm. c) a d) dosiahnutie obratu za obdobie minimálne jedného hospodárskeho roku aspoň vo výške
1 000 000,00 EUR alebo ekvivalent v inej mene prerátaný kurzom NBS ku dňu zverejnenia tohto oznámenia.
Zdôvodnenie: Obstarávateľ určil podmienku účasti s cieľom vybrať uchádzača ekonomicky zdatného, minimálna
požadovaná úroveň je vzhľadom na predpokladanú výšku zákazky primeraná a je v súlade s § 33 zákona o verejnom
obstarávaní.
2) Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti:
Podľa § 33 ods. písm. c) súvahy alebo výkazy o majetku a záväzkoch alebo údaje z nich alebo podľa § 33 ods. 1 písm. d) prehľad o celkovom obrate najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
3) Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého
trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického
postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
4) Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže požadovať, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy spoločne.
5) Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom, môže finančné a
ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ
považuje za vhodný.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Dosiahnutie obratu za obdobie minimálne jedného hospodárskeho roku aspoň vo výške 1 000 000,00 EUR alebo ekvivalent v inej mene prerátaný kurzom NBS ku dňu zverejnenia tohto oznámenia.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1) Podmienky účasti uchádzača v rámci verejného obstarávania:
Podľa § 34 ods. 1 písm. a) uchádzač musí preukázať, že za posledné 3 roky realizoval dodávku aspoň jedného tovaru totožného, alebo podobného charakteru, ako je predmet tejto zákazky, v celkovom objeme aspoň 500 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
Zdôvodnenie: Zadávateľ vyžaduje aby mal preukázateľné skúsenosti s predmetom zákazky. Minimálna požadovaná úroveň referencií je vzhľadom na predpokladanú výšku zákazky primeraná.
2) Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti:
Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ
3) Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania
zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je
oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto
postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že za posledné 3 roky realizoval dodávku aspoň jedného tovaru totožného, alebo podobného charakteru, ako je predmet tejto zákazky, v celkovom objeme aspoň 500 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Uchádzač berie na vedomie a rešpektuje, že zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára zmluva,
bude predmetom ex ante administratívnej finančnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany príslušného
Riadiaceho orgánu a/alebo Sprostredkovateľského orgánu pod Riadiacim orgánom. Ak výsledok predmetnej
administratívnej finančnej kontroly nebude kladný, alebo kontrolné orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k
schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán
oprávnená od zmluvy odstúpiť. Schválenie zákazky v rámci ex ante kontroly príslušným kontrolným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním diela kedykoľvek počas platnosti a
účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako
prijímateľom nenávratného finančného príspevku.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.10.2016 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.08.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.10.2016 10:00
Miesto: EPIC Partner a.s., Dunajské nábrežie 14, 945 01 Komárno
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk označené ako "Ostatné" je v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní neverejné. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" sa vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti doručenej v slovenskom alebo českom jazyku. Žiadosti požadujeme zaslať podľa možnosti elektronickou poštou na adresu: valko@epicpartner.sk Súťažné podklady budú poskytnuté v elektronickej forme na emailovú adresu uvedenú v žiadosti.
2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany
záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk.
3. Verejný obstarávateľ všetky povinné informácie podľa zákona o verejnom obstarávaní uverejní v profile obstarávateľa
4. Verejný obstarávateľ stanovil osobitné zelené podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú environmentálnych
požiadaviek.
5. V rámci verejného obstarávania sa požaduje zloženie zábezpeky vo výške 15 000,00 €. Podmienky zloženia sú
uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.09.2016

Redakčné opravy

14619 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 203/2016
V oznámení 13659-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa GEMOR Fashion s.r.o., Košická 44, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 191/2016 zo dňa 03.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2 Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 18.10.2016 09:00 Má byť: 28.10.2016 09:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7 Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 18.10.2016 10:00 Má byť: 28.10.2016 10:00
15017 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 208/2016
V oznámení 13659-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa GEMOR Fashion s.r.o., Košická 44, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 191/2016 zo dňa 03.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie Namiesto: 1) Podmienkou účasti uchádzača v rámci verejného obstarávania je: Podľa § 33 ods. písm. c) a d) dosiahnutie obratu za obdobie minimálne jedného hospodárskeho roku aspoň vo výške 1 000 000,00 EUR alebo ekvivalent v inej mene prerátaný kurzom NBS ku dňu zverejnenia tohto oznámenia. Zdôvodnenie: Obstarávateľ určil podmienku účasti s cieľom vybrať uchádzača ekonomicky zdatného, minimálna požadovaná úroveň je vzhľadom na predpokladanú výšku zákazky primeraná a je v súlade s § 33 zákona o verejnom obstarávaní. 2) Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti: Podľa § 33 ods. písm. c) súvahy alebo výkazy o majetku a záväzkoch alebo údaje z nich alebo podľa § 33 ods. 1 písm. d) prehľad o celkovom obrate najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Má byť: Nevyžaduje sa! III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: 1) Podmienky účasti uchádzača v rámci verejného obstarávania: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) uchádzač musí preukázať, že za posledné 3 roky realizoval dodávku aspoň jedného tovaru totožného, alebo podobného charakteru, ako je predmet tejto zákazky, v celkovom objeme aspoň 500 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Zdôvodnenie: Zadávateľ vyžaduje aby mal preukázateľné skúsenosti s predmetom zákazky. Minimálna požadovaná úroveň referencií je vzhľadom na predpokladanú výšku zákazky primeraná. 2) Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ Má byť: Nevyžaduje sa! IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 18.10.2016 09:00 Má byť: 11.11.2016 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 18.10.2016 10:00 Má byť: 11.11.2016 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: EPIC Partner a.s., Dunajské nábrežie 14, 945 01 Komárno Má byť: EPIC Partner a.s., Bratislavská cesta 4931, 945 01 Komárno VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Z oddielov III.1.2 a III.1.3 sa vynechávajú aj ďalšie body, ktoré sa však kvôli obmedzenému počtu znakov nezmestia v častiach vyššie. Verejný obstarávateľ týmto oznámením zmierňuje podmienky účasti, vypúšťa zo súťažných podkladov podmienky účasti podľa § 33 Ekonomické a finančné postavenie a podľa § 34 Technická a odborná spôsobilosť. Zároveň týmto oznámením predlžuje lehotu na predkladanie ponúk a mení aj dátum a čas otvárania ponúk Ostatné. Od 1.1.2016 sa mení adresa kancelárie spoločnosti EPIC Partner a.s., preto sa mení aj miesto otvárania ponúk Ostatné.
15584 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 219/2016
V oznámení 13659-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa GEMOR Fashion s.r.o., Košická 44, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 191/2016 zo dňa 03.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje I.3) KOMUNIKÁCIA Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE Namiesto: EPIC Partner a.s. IČO: 48038521 Dunajské nábrežie 14 , 945 01 Komárno Slovensko Má byť: EPIC Partner a.s. IČO: 48038521 Bratislavská cesta 4931 (areál SAD), 945 01 Komárno Slovensko

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité