Oznámenie 13711 - WYT

Obsah

13711 - WYT
Vestník č. 192/2016 - 04.10.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
RP HUJO spol. s r.o.
IČO: 36378241
Bytča - Mikšová 122, 01401 Bytča

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Beáta Hromadová
Telefón: +421 415665265
Email: hromadova@eurodotacie.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/
Hlavná adresa(URL): http://www.rphujo.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Euro Dotácie, a.s.
IČO: 36438766
Na Šefranici 1280/8 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Beáta Hromadová
Telefón: +421 415665265
Email: hromadova@eurodotacie.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.rphujo.sk/
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
EuroDotácie, a.s.
IČO: 36438766
Na Šefranici 1280/8 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Beáta Hromadová
Telefón: +421 415665265
Email: hromadova@eurodotacie.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.rphujo.sk/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 8 ods. 2 ZVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Výroba strojov na obrábanie kovov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Inovácia výrobných technológií v spoločnosti RP HUJO spol. s.r.o.
II.1.2) Hlavný kód CPV
42600000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka 2 ks hydraulických ohraňovacích lisov a 1 ks vláknového laserového rezacieho stroja.

Predmet zákazky sa delí na časti:
Časť 1 - Hydraulické ohraňovacie lisy
Časť 2 - Vláknový laserový rezací stroj

Uchádzač predloží ponuku na jednu alebo viac častí predmetu zákazky.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 282 610,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Časť 1 - Hydraulické ohraňovacie lisy
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42636000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bytča-Mikšová 122, 014 01 Bytča
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom dodávky sú 2 ks hydraulických ohraňovacích lisov vrátane dopravy a poistenia strojov na miesto prevádzky, montáže, zapojenia, nastavenia zariadení a uvedenia do prevádzky. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 518 610,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Identifikácia projektu: Inovácia výrobných technológií v spoločnosti RP HUJO spol. s.r.o.
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1) Z dôvodu povinnosti vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním projektu, identifikačné číslo nebolo pridelené.
2) Lehota dodania je najneskôr do 6 mesiacov od vystavenia objednávky kupujúceho predávajúcemu. Každý stroj bude predmetom samostatnej objednávky.
3) Zábezpeka pre časť 1 sa vyžaduje vo výške 5 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Časť 2 - Vláknový laserový rezací stroj
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42610000-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bytča-Mikšová 122, 014 01 Bytča
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom dodávky je 1 ks vláknového laserového rezacieho stroja vrátane dopravy a poistenia stroja na miesto prevádzky, montáže, zapojenia, nastavenia zariadenia a uvedenia do prevádzky. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 764 000,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Identifikácia projektu: Inovácia výrobných technológií v spoločnosti RP HUJO spol. s.r.o.
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1) Z dôvodu povinnosti vyhlásiť verejné obstarávanie pred podaním projektu, identifikačné číslo nebolo pridelené.
2) Lehota dodania je najneskôr do 6 mesiacov od vystavenia objednávky kupujúceho predávajúcemu.
3) Zábezpeka pre časť 2 sa vyžaduje vo výške 5 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Uvedená podmienka účasti sa vzťahuje ku všetkým častiam predmetu zákazky.

UPOZORNENIE:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 2.1 § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná osobou podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.2) - 2.1 Výzvy na predkladanie ponúk: Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov a na jeho účet/účty nie je vydaný exekučný príkaz na pohľadávku z účtu v banke uchádzača. Súčasne treba k vyjadreniu banky/bánk predložiť aj čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, v ktorých bankách alebo pobočkách zahraničných bánk má vedený účet/vedené účty. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/pobočkách.
Uvedená podmienka účasti sa vzťahuje ku všetkým častiam predmetu zákazky.

Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona: Podmienku účasti v zmysle § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní osoba podľa § 8 zadefinovala striktne vo vzťahu k predmetu zákazky za účelom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi poskytovateľmi/dodávateľmi, ktorí sú schopní plniť si svoje záväzky a plniť/dodať predmet zákazky a je primeraná zložitosti a rozsahu predmetu zákazky, uchádzač týmto preukáže schopnosť plniť svoje finančné záväzky.

UPOZORNENIE:
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač osobe podľa § 8 preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti - ekonomické postavenie spoločne. Osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti finančné a ekonomické postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná osobou podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) - 3.1 Výzvy na predkladanie ponúk: Uchádzač splnenie podmienky účasti preukazuje zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Osoba podľa § 8 požaduje preukázať:
3.1.1 pre časť 1: realizáciu zákaziek dodávky/dodávok tovarov rovnakého alebo typovo podobného charakteru ako je predmet časti 1 a to v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 500 000,00 EUR bez DPH.
3.1.2 pre časť 2: realizáciu zákaziek dodávky/dodávok tovarov rovnakého alebo typovo podobného charakteru ako je predmet časti 2 a to v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 700 000,00 EUR bez DPH.

Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Účelom, požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.

UPOZORNENIE:
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač osobe podľa § 8 preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Osoba podľa § 8 požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak. Pri prepočte cudzej meny na EUR bude použitý prepočítací koeficient určený ECB ku dňu zverejnenia tejto Výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku VO. Osoba podľa § 8 požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - technická a odborná spôsobilosť v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.10.2016 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.10.2016 10:00
Miesto: Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1280/8, 010 01 Žilina
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk časť OSTATNÉ je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 zákona. Na otváraní ponúk časť KRITÉRIÁ sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku a ich ponuka nebola z hodnotenia vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1) Súťažné podklady uverejní osoba podľa § 8 v profile vedenom v súlade s § 148 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. O vydanie súťažných podkladov je možné požiadať aj formou žiadosti doručenej na kontaktné miesto
osoby podľa § 8.
2) Splnenie podmienky účasti možno preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú osobe podľa § 8 uchádzači v súlade s § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v lehote 5 prac. dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ak osoba podľa § 8 neurčí dlhšiu lehotu.
3) Ponuku záujemca doručí v zalepenej obálke, a to tak, že hlavný obal bude označený heslom verejnej súťaže SÚŤAŽ - Inovácia výrobných technológií v spoločnosti RP HUJO spol. s.r.o. - NEOTVÁRAŤ a súčasťou bude samostatne zabalená časť s označením SÚŤAŽ OSTATNÉ - Inovácia výrobných technológií v spoločnosti RP HUJO spol. s.r.o. - NEOTVÁRAŤ a samostatne zabalená časť ponuky označená ako SÚŤAŽ KRITÉRIÁ - Inovácia výrobných technológií v spoločnosti RP HUJO spol. s.r.o. - NEOTVÁRAŤ. Ponuka bude doručená poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta osoby podľa § 8. Na obale musí byť uvedené obchodné meno a sídlo uchádzača.
4) Žiadosti o nápravu doručí záujemca/uchádzač poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta osoby podľa § 8: Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1280/8, 010 01 Žilina.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.09.2016

Redakčné opravy

14845 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 205/2016
V oznámení 13711-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa RP HUJO spol. s r.o., Bytča - Mikšová 122, 014 01 Bytča zverejnenom vo VVO č. 192/2016 zo dňa 04.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 25.10.2016 11:00 Má byť: 31.10.2016 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 26.10.2016 10:00 Má byť: 02.11.2016 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité