Oznámenie 13957 - MSS

Obsah

13957 - MSS
Vestník č. 195/2016 - 07.10.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Automobilové opravovne Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44855206
Sklabinská 20, 83106 Bratislava-Rača

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ľubica Vaňková
Email: obstaravanie@aomvsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.aomvsr.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://evo.gov.sk/evo/tender/11735_5004_20160928.nsf/user?OpenForm
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): podľa § 7 ods. 2 písm. c) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Poskytovanie komplexných služieb v oblasti servisovania a opráv motorových vozidiel rôznych typov a značiek (osobné, nákladné, autobusy...), ale aj skútrov a inej podobnej techniky.
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Servis a dodávka náhradných dielov pre špeciálne nákladné vozidlá
Referenčné číslo: 4/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
34330000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Servis a náhradné diely pre špeciálne nákladné vozidlá
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 200 000,00 Mena EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34913000-0
34913000-0
35421000-1
35422000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava, Nitra, Banská Bystrica, Žilina, Košice a Prešov
II.2.4) Opis obstarávania:
Podľa B. 1 Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Názov: Cena za servisné práce bez DPH
Relatívna váha: 60
Názov: Cena za náhradné diely bez DPH
Relatívna váha: 40
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 200 000,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Áno
Popis obnovy: Popis obnovy: V prípade zrušenia verejného obstarávania z dôvodov v zmysle § 57 ods 1. alebo ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") bude verejné obstarávanie obnovené.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.(§ 32 zákona o verejnom obstarávaní)
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. podľa § 32 ods. 4 alebo § 32 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je uplatniteľná):
Uchádzač môže vo verejnom obstarávaní preukázať splnenie podmienok účasti Zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
V zmysle § 152 ods. 3 verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.

Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 zákona a podľa § 34 ods. 3 zákona a za každého subdodávateľa, ktorého uvedie vo svojej ponuke.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 2.Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa záujemca zúčastňuje verejnej súťaže:
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2.1.Doklad podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky / všetkých bánk, v ktorých má uchádzač vedený účet, o solventnosti a o schopnosti plniť si finančné záväzky, ktorým môže byť prísľub banky alebo zahraničnej banky o poskytnutí úveru, v originálnom vyhotovení alebo úradne overenú kópiu tohto dokumentu s dátumom vydania nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Zároveň predloží vyhlásenie, že v inej ako uvedenej banke alebo pobočke zahraničnej banky / bankách nemá účet.
Odôvodnenie:
Na preukázanie solventnosti a schopnosti uchádzača prefinancovať realizáciu jednotlivých zákaziek vlastnými prostriedkami alebo poskytnutým úverom svojej banky, nakoľko zálohové platby a platba vopred sa nebude umožňovať.
2.2Podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Dôkazný prostriedok - výkaz ziskov a strát za posledné tri hospodárske roky - kópia osvedčená príslušným správcom dane v zmysle zákona č. 563/2009 Z.z.. o správe a poplatkov, alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky (podnikateľ účtujúci v sústave jednoduchého účtovníctva) - kópia osvedčená príslušným správcom dane alebo účtovná závierka overená a potvrdená audítorom. Z predložených dokladov musí byť zrejmý a jednoznačný obrat (príjem v prípade podnikateľa účtujúceho v sústave jednoduchého účtovníctva) - zvýraznený farebne, napr. zvýrazňovačom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Verejný obstarávateľ stanovuje podmienku na preukázanie finančného postavenia, aby minimálna výška obratu v priebehu každého hospodárskeho roka nebola nižšia ako 300 tis. € bez DPH alebo ekvivalent v inej mene.
Ak prevádzkovanie činnosti je kratšie ako tri hospodárske roky, tak prehľad o dosiahnutom obrate za obdobie prevádzkovania podnikateľskej činnosti; aj v tomto prípade však platí požiadavka na obrat minimálne 300 tis. € bez DPH za každý hospodársky rok.
Odôvodnenie
Z predpokladaného celkového objemu zákazky predstavuje ročný obrat čiastku cca 300 tis. € bez DPH. Výška ročného obratu uchádzača musí odpovedať minimálne hodnote predmetu zákazky, aby bola preukázateľná schopnosť a kapacitné možnosti uchádzača realizovať dodávky tovarov a služieb minimálne v stanovených objemoch ročného obratu, nakoľko je predpoklad, že súčasťou obratu uchádzača sú aj tovary a služby, priamo nesúvisiace s predmetom zákazky.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Predpokladaný maximálny počet účastníkov rámcovej dohody: 3
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 04.11.2016 13:30
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.03.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.11.2016 14:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email: obstaravanie@aomvsr.sk
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.09.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité