Oznámenie 13949 - MST

Obsah

13949 - MST
Vestník č. 195/2016 - 07.10.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
PROFINEX FOOD s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46900578
Horná 41, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PROFINEX FOOD s.r.o., Horná 41, 974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Denisa Hybáčková
Telefón: +421 907874799
Email: office@profinexfood.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.profinexfood.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18213
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Viera Sotníková
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00000000
Komenského 18/B , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Viera Sotníková
Telefón: +421 905317598
Email: sotnikova.viera@gmail.com
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.profinexfood.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
PROFINEX FOOD s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46900578
Horná 41 , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Denisa Hybáčková
Telefón: +421 907874799
Email: office@profinexfood.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.profinexfood.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Potravinársky priemysel
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Obstaranie inovatívnych technológií
Referenčné číslo: PROF/01/2016/MST
II.1.2) Hlavný kód CPV
42990000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup inovatívnych technológií ako celku v zložení:
Technologické zariadenie na príjem slnečnice
Technologické zariadenie na lúpanie slnečnice
Technologické zariadenie na triedenie slnečnice - Optický triedič
Technologické zariadenie na triedenie slnečnice - X-Ray detektor
Technologické zariadenie na balenie slnečnice do vriec
Technologické zariadenie Peletovačka
Technologické zariadenie Hygienická stanica
Technologické zariadenie na balenie slnečnice do retailových balení
Technologické zariadenie na uskladnenie slnečnice
Podrobný opis obstarávania zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 8 913 050,00 Mena EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42990000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stredné Slovensko, Banskobystrický kraj, Banská Bystrica, Zvolenská cesta 14.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup inovatívnych technológií ako celku v zložení:
Technologické zariadenie na príjem slnečnice - 1 kus.
Technologické zariadenie na lúpanie slnečnice - 1 kus.
Technologické zariadenie na triedenie slnečnice - Optický triedič - 1 kus.
Technologické zariadenie na triedenie slnečnice - X-Ray detektor - 1 kus.
Technologické zariadenie na balenie slnečnice do vriec - 1 kus.
Technologické zariadenie Peletovačka - 1 kus.
Technologické zariadenie Hygienická stanica - 1 kus.
Technologické zariadenie na balenie slnečnice do retailových balení - 1 kus.
Technologické zariadenie na uskladnenie slnečnice - 1 kus.
Podrobný opis obstarávania zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 8 913 050,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód výzvy: kód OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia:
a) Podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie
preukáže predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 4. a ods. 5. zákona alebo podľa § 152 zákona.
b) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie
podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa § 37 ods. 3 zákona.
Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo
vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia:
Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona. Jej splnenie preukáže vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich finančného a ekonomického postavenia spoločne podľa § 37 ods. 3 zákona. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V súlade s § 37 ods. 4 zákona môže skupina dodávateľov využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2 zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Osoba podľa § 8 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní požaduje od uchádzačov minimálnu úroveň finančného
a ekonomického postavenia k podmienke účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a): Vyjadrenie banky musí obsahovať informácie, že uchádzač:
- v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
-nebol v roku 2015, ani v priebehu roka 2016 (do termínu vystavenia dokladu banky) v nepovolenom debete,
-jeho bežný účet nebol v roku 2015, ani v priebehu roka 2016 (do termínu vystavenia dokladu banky) predmetom
exekúcie. Doklad musí byť predložený v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená fotokópia, nie starší ako 3
mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Výpis z účtu osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní neuzná. Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné prehlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil potvrdenie/potvrdenia.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia:
Účelom uvedenej podmienky účasti je preukázanie finančnej stability uchádzača. Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o
verejnom obstarávaní uvedenou podmienkou sleduje, aby prostredníctvom postupov uvedených v zákone o verejnom obstarávaní vybrala spôsobilého zmluvného partnera, ktorý preukáže stabilné pozitívne finančné postavenie, a ktorý si riadne a načas plní finančné záväzky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami
kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými
osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b)
Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej
kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené
osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi
uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 18.11.2016 11:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.11.2016 14:00
Miesto: PROFINEX FOOD s.r.o., Horná 41, 974 01 Banská Bystrica.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Dňa 18.11.2016 o 14:00 hod. sa uskutoční otváranie ponúk označených ako "Ostatné". Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní je povinná umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu kontaktného miesta. Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla.
Osoba podľa §8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní bude vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá. Vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy alebo koncesnej zmluvy.
Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona jednotným európskym dokumentom
(ďalej aj JED). Z predmetného dokumentu predloženého uchádzačom musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om, stanovenéosobou podľa § 8 ods. 1 zákona v bode III.1 tohto oznámenia. V súlade s § 36 ods. 6 zákona môže osoba podľa § 8 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu požiadať uchádzača o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla ÚVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu JED je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. JED musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov osoby podľa § 8 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní a z
prostriedkov štrukturálnych fondov: Kód výzvy: kód OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02.
Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona sa bude uchádzať o poskytnutie NFP, v prípade, ak mu nebude tento NFP poskytnutý, vyhradzuje si právo zákazku nezrealizovať.
Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.
Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami
kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými
osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.09.2016

Redakčné opravy

15670 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 221/2016
V oznámení 13949-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa PROFINEX FOOD s.r.o., Horná 41, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 195/2016 zo dňa 07.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.4) Opis obstarávania: Namiesto: Predmetom zákazky je nákup inovatívnych technológií ako celku v zložení: Technologické zariadenie na príjem slnečnice - 1 kus. Technologické zariadenie na lúpanie slnečnice - 1 kus. Technologické zariadenie na triedenie slnečnice - Optický triedič - 1 kus. Technologické zariadenie na triedenie slnečnice - X-Ray detektor - 1 kus. Technologické zariadenie na balenie slnečnice do vriec - 1 kus. Technologické zariadenie Peletovačka - 1 kus. Technologické zariadenie Hygienická stanica - 1 kus. Technologické zariadenie na balenie slnečnice do retailových balení - 1 kus. Technologické zariadenie na uskladnenie slnečnice - 1 kus. Podrobný opis obstarávania zákazky je uvedený v súťažných podkladoch. Má byť: Predmetom zákazky je nákup inovatívnych technológií ako celku v zložení: Technologické zariadenie na príjem slnečnice - 1 kus. Technologické zariadenie na lúpanie slnečnice - 1 kus. Technologické zariadenie na triedenie slnečnice - Optický triedič - 1 kus. Technologické zariadenie na triedenie slnečnice - X-Ray detektor - 1 kus. Technologické zariadenie na balenie slnečnice do vriec - 1 kus. Technologické zariadenie Peletovačka - 1 kus. Technologické zariadenie Hygienická stanica - 1 kus. Technologické zariadenie na balenie slnečnice do retailových balení - 1 kus. Technologické zariadenie na uskladnenie slnečnice - 1 kus. Doprava Montáž Podrobný opis obstarávania zákazky je uvedený v súťažných podkladoch. II.2.3) Miesto vykonania, Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Namiesto: Stredné Slovensko, Banskobystrický kraj, Banská Bystrica, Zvolenská cesta 14. Má byť: Stredné Slovensko, Banskobystrický kraj, Banská Bystrica, Zvolenská cesta 14, Hala predvýroby M1 so súpisným číslom 4267. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 18.11.2016 11:00 Má byť: 01.12.2016 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 18.11.2016 14:00 Má byť: 01.12.2016 14:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk, Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Namiesto: Dňa 18.11.2016 o 14:00 hod. sa uskutoční otváranie ponúk označených ako "Ostatné". Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní je povinná umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Má byť: Dňa 01.12.2016 o 14:00 hod. sa uskutoční otváranie ponúk označených ako "Ostatné". Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní je povinná umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Zdôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Predmetom obstarávania je linka na spracovanie slnečnicových jadier. Ide o súbor technológie tvoriaci kompaktný nedeliteľný celok, jeho jednotlivé časti sú prepojené dopravnými cestami. Transport suroviny je od naskladnenia až po balenie výsledných produktov kontinuálny a prebieha bez zásahu človeka. Podrobnejšie informácie zdôvodňujúce nerozdelenia predmetu zákazky na časti sú uvedené v súťažných podkladoch.

Profil Obstarávateľa


Dôležité