Oznámenie 13998 - WYS

Obsah

13998 - WYS
Vestník č. 195/2016 - 07.10.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
NAFTA a.s.
IČO: 36286192
Votrubova 1 , 82109 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jaroslav Kuník
Telefón: +421 346974681
Email: jaroslav.kunik@nafta.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nafta.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/9980
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Obchodná spoločnosť
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Prieskum a ťažba plynu a ropy
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Služby verejného obstarávania pre projekt „Priemyselné výskumno-vývojové centrum pre výskum a zhodnocovanie domácej surovinovej a energetickej základne“
Referenčné číslo: 01
II.1.2) Hlavný kód CPV
79418000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poradenská a konzultačná činnosť v oblasti verejného obstarávania a realizácia postupov verejného obstarávania v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní").
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 99 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
NAFTA a.s., Votrubova 1 , 821 09 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poradenská a konzultačná činnosť v oblasti verejného obstarávania a realizácia postupov verejného obstarávania v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní").
Zadávanie nadlimitných zákaziek postupom verejnej súťaže alebo postupom užšej súťaže alebo postupom rokovacieho konania, vrátane realizácie elektronickej aukcie, ak je uplatniteľná: 5
Zadávanie podlimitných zákaziek, vrátane realizácie elektronickej aukcie, ak je uplatniteľná - podlimitné zákazky: 14
Predpokladané množstvá vyplývajú z plánov verejného obstarávania pre projekt Priemyselné výskumno-vývojové centrum pre výskum a zhodnocovanie domácej surovinovej a energetickej základne.
Konzultácie vo verejnom obstarávaní 200 hodín.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby verejný obstarávateľ požaduje realizovať nižší alebo vyšší počet zákaziek, ako je predpokladaný.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 99 000,00 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Áno
Identifikácia projektu: Priemyselné výskumno-vývojové centrum pre výskum a zhodnocovanie domácej surovinovej a energetickej základne
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Operačný program Výskum a inovácie.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2 Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.3 Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa zákona o verejnom obstarávaní účinného do 17. apríla 2016 (zákon č. 25/2006 Z. z.) je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
1.4 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html
1.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):
2.1 podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky,
2.2 podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona - prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka
VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE:
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na Eur podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2.1 Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky - nie staršie ako 3 mesiace od vyhlásenia verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania. Vyjadrenie banky musí obsahovať informáciu o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. V prípade, že uchádzač má vedené účty vo viacerých bankách, predloží informáciu od každej z nich. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie v originálnom vyhotovení podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, lehotu splatnosti faktúr a dĺžku trvania zákazky. Verejný obstarávateľ považuje za svoju povinnosť vstúpiť do právneho vzťahu len s uchádzačom, ktorý si plní elementárne záväzky. Banky sú vo všeobecnosti považované za dôveryhodný zdroj informácií o finančnej disciplíne uchádzača pri plnení si záväzkov, a preto pozitívne vyjadrenie banky o platobnej schopnosti uchádzača verejný obstarávateľ považuje za relevantný zdroj informácií o finančnej kondícii a disciplinovanosti uchádzača pri plnení si záväzkov.
2.2 Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/) .
Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť vo výške predpokladanej hodnoty zákazky.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Podmienka na preukázanie obratu je primeraná predpokladanej hodnote zákazky a skúma schopnosť uchádzača finančne pokryť zákazku. Súčasne sa týmito podmienkami verejný obstarávateľ presvedčí, že uchádzač je podnikateľský subjekt, ktorý dlhodobo uskutočňuje služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky a z tohto pohľadu zníži pravdepodobnosť ekonomických rizík.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ,
3.2 podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov,
VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE:
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2016 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1 Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (služby verejného obstarávania), ktorých finančný objem bol spolu za sledované obdobie kumulatívne v minimálnej výške predpokladanej hodnoty zákazky bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti:
Zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky má garantovať odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky ako aj preukázanie skúsenosti s realizáciou zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný rozsah, dôležitosť, komplexnosť a finančný objem požadovaných služieb.
3.2 Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky predložením dokladov o vzdelaní, odbornej kvalifikácii, dosiahnutých odborných spôsobilostiach a predložením životopisu kľúčových odborníkov zodpovedných za poskytnutie služieb, z ktorého obsahu bude jednoznačne vyplývať splnenie tejto podmienky.
Expert č. 1 Senior konzultant pre oblasť riadenia verejného obstarávania,
Uchádzač preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek na experta č. 1:
a) Minimálne 5 rokov praxe vo verejnom obstarávaní, pri obstarávaní tovarov, služieb alebo stavebných prác, v súlade s platnými právnymi predpismi. Túto podmienku účasti uchádzač preukáže profesijným životopisom.
b) Skúsenosť s riadením, resp. realizáciou zadávania minimálne 10 nadlimitných zákaziek na strane verejného obstarávateľa/obstarávateľa v zmysle ZVO. Túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže čestným vyhlásením experta spolu s uvedením zoznamu zákaziek (vrátane údajov umožňujúcich ich identifikáciu ako napríklad č. Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania z Vestníka verejného obstarávania), ktorých obstarávanie riadil.
Expert č. 2 Konzultant pre oblasť riadenia verejného obstarávania,
Uchádzač preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek na experta č. 2:
a) Minimálne 5 rokov praxe vo verejnom obstarávaní, pri obstarávaní tovarov, služieb alebo stavebných prác, v súlade s platnými právnymi predpismi. Túto podmienku účasti uchádzač preukáže u senior konzultanta profesijným životopisom.
b) Skúsenosť s riadením, resp. realizáciou zadávania minimálne 10 podlimitných zákaziek na strane verejného obstarávateľa/obstarávateľa v zmysle ZVO. Túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže čestným vyhlásením experta spolu s uvedením zoznamu zákaziek (vrátane údajov umožňujúcich ich identifikáciu ako napríklad č. Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania z Vestníka verejného obstarávania), ktorých obstarávanie riadil.
Odôvodnenie primeranosti: Určené podmienky účasti sú potrebné a primerané nakoľko v rámci predmetu plnenia bude potrebné zabezpečiť nadlimitné zákazky v rôznych oblastiach. Minimálny počet preukázaných zrealizovaných zákaziek zo strany experta považuje verejný obstarávateľ za minimum preukazujúce schopnosti záujemcu riadne plniť predmet rámcovej dohody. Požadovanie druhého experta je potrebné a primerané, aby bola zabezpečená bezproblémová zastupiteľnosť hlavného experta.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 24.10.2016 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.03.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.10.2016 13:00
Miesto: NAFTA, a.s., Plavecký štvrtok 900, 900 68 Plavecký Štvrtok
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 52 ods. 2 a spôsobom podľa § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky.
Zábezpeka je stanovená vo výške 2 500,00 Eur (slovom: dvetisíc päťsto eur).
Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
06.10.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité