Oznámenie 14080 - WYS

Obsah

14080 - WYS
Vestník č. 196/2016 - 10.10.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Malacky
IČO: 00304913
Bernolákova 5188/1A, 90101 Malacky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bernolákova 5188/1A, Malacky
Kontaktná osoba: Ing. Eva Sokolová
Telefón: +421 347966157
Email: eva.sokolova@malacky.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4138
Hlavná adresa(URL): http://www.malacky.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4138
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Poisťovacie služby
Referenčné číslo: 2/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
66510000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poistenie majetku mesta Malacky. Podrobný popis sa nachádza v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 130 893,22 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
66515000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
k. ú Malacky
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je:
- poistenie majetku na komplexné živelné riziko,
- poistenie pre prípad odcudzenia veci,
- poistenie strojov, strojových zariadení a elektroniky,
- poistenie pre prípad poškodenia alebo zničenia skla,
- poistenie zodpovednosti za škodu,
- havarijné poistenie motorových vozidiel a povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú
prevádzkou motorového vozidla.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 130 893,22 Mena EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok:
1.1 V súlade s § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona: - je oprávnený poskytovať službu.
1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona: - doložením dokladu o oprávnení poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky.
Podľa § 32 ods. 4 zákona, ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva doklad uvedený v § 32 ods. 2 písm. e) zákona alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Podľa § 32 ods. 5 zákona, ak právo štátu uchádzača so sídlom , miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
1.3 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.4 Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona, ktorý vedie UVO.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom podľa § 152 zákona.
Verejný obstarávateľ v súlade s § 152 ods. 4 zákona pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overia zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredloží doklady podľa § 32 ods. 2,4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov, ak nie je uvedené inak):

2.1 podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona - prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE:
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázania finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúca sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia spoločne.
V prípade ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie ekonomického a finančného postavenia dokument určený verejným obstarávateľom tak postupuje podľa § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak je cena obratu stanovená v inej mene, prepočet inej meny na € sa stanoví na základe priemerného kurzu ECB stanoveného ku koncu príslušného kalendárneho roka, v ktorom je väčšina obratu vedená, ak pôjde o posledný neukončený rok, kurzom k poslednému ukončenému mesiacu.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Požiadavka predloženia prehľadu o dosiahnutom celkovom obrate vyplýva zo spôsobu realizácie predmetu zákazky, kedy uchádzač musí mať počas celej doby realizácie predmetu zákazky potrebný objem finančných zdrojov. Verejný obstarávateľ potrebuje preveriť stav ekonomickej situácie uchádzača a jeho finančnú stabilitu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2.1 Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky (2013,2014,2015), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky, v ktorých označí celkový obrat . Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/) .
Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť 700 000,00 Eur.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Zákon NR SR č. 39/2015 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uchádzač, s ktorým sa uzatvorí rámcová dohoda priloží k rámcovej dohode povolenie vykonávať poisťovaciu činnosť.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Pri zadávaní zákaziek na základe rámcovej dohody budú uzatvárané čiastkové zmluvy s verejným obstarávateľom podľa jeho potrieb na poisťovacie služby.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.11.2016 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 28.02.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.11.2016 10:00
Miesto: Miesto: Mesto Malacky, Mestský úrad Malacky, Bernolákova 5188/1A, 901 01 Malacky.

Termín otvárania ponúk sa vzťahuje na otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné", ktoré je neverejné.
Termín a miesto otvárania časti ponúk označených ako "Kritériá", verejný obstarávateľ uchádzačom oznámi podľa zákona.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Účasť na otváraní častí ponúk "Kritériá" je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Oprávnenou osobou uchádzača je štatutárny orgán uchádzača, ktorý sa preukáže preukazom totožnosti, výpisom z obchodného registra alebo živnostenským listom, alebo poverená osoba, ktorá predloží verejnému obstarávateľovi splnomocnenie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Pri komunikácii a výmene informácií verejný obstarávateľ postupuje podľa § 187 ods. 8) zákona.

2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku,
prípadne v českom jazyku.

3. V zmysle § 39 zákona, hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením Jednotného európskeho dokumentu - JED.
JED vo formáte.pdf - vyplnená Časť I. JED tvorí prílohu č. 3 súťažných podkladov. Uchádzač si vzor formulára JED vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, môže stiahnuť z webového sídla ÚVO a údaje uvedené v dokumente vo formáte .pdf, ktoré obsahujú informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa, si do neho sám prenesie/prepíše.

4. Všetky doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie, ak nie je uvedené inak.

5. Verejný obstarávateľ plní všetky povinnosti týkajúce sa zverejňovania dokumentov a informácií o verejnom
obstarávaní v profile VO zriadenom na webovom sídle Úradu v elektronickom úložisku ako osobitnej časti Vestníka verejného obstarávania. I napriek povinností, ktoré si bude verejný obstarávateľ plniť pri zverejňovaní informácii a dokumentov v profile VO, verejný obstarávateľ odporúča všetkým uchádzačom/ záujemcom, aby z dôvodu poskytnutia dokumentov v editovateľnom formáte ako je návrh rámcovej dohody a príloh podali žiadosť o súťažné podklady na e-mailovú adresu: eva.sokolova@malacky.sk, poštou, alebo osobne. Písomná žiadosť musí obsahovať obchodné meno, sídlo, poštovú adresu záujemcu, predmet zákazky, telefonický a elektronický kontakt na kontaktnú osobu záujemcu, podpis záujemcu. Žiadosť o účasť v elektronickej forme bude prílohou e-mailu vo formáte jpg, pdf a pod.. a prijatie e-mailu od verejného obstarávateľa so súťažnými podkladmi záujemca spätne potvrdí.

6. Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady neobmedzene každému záujemcovi v profile verejného
obstarávateľa na http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4138

7. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, resp. v súťažných podkladoch na adrese verejného obstarávateľa písomnou formou prostredníctvom pošty, osobného doručenia, resp. prostredníctvom e-mailu, priložením súboru vo formáte pdf, jpg a pod. na adrese eva.sokolova@malacky.sk.
Za dostatočne vopred doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie bude verejný obstarávateľ považovať požiadavku doručenú verejnému obstarávateľovi najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.

8. Zábezpeka - verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ods. 1 zákona o VO požaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpekou. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa v banke v sume 3 500,00 €. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.

9. Zákazka nie je delená na časti z dôvodu výhody v ekonomickej oblasti (dosiahnutie optimálneho krytia) a optimalizácie likvidácie poistných udalostí.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
07.10.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa

Zákazka: Poisťovacie služby
Obstarávateľ: Mesto Malacky

Dôležité