Oznámenie 14485 - MSS

Obsah

14485 - MSS
Vestník č. 201/2016 - 17.10.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Úrad vlády Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151513
Námestie slobody 1, 81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Mária Simonidesová
Telefón: +421 257295205
Fax: +421 257295492
Email: maria.simonidesova@vlada.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/234
Hlavná adresa(URL): http://www.vlada.gov.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/234
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zabezpečenie aktivity "Regionálna informačná kampaň"
Referenčné číslo: 6840/2016/OVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
79952000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie komplexných služieb zabezpečenia informačnej a komunikačnej kampane pre širokú verejnosť/obyvateľov miest a obcí zameranou na poskytnutie informácií pre širokú verejnosť/obyvateľov miest a obcí o úlohe EÚ, partnerstve, ako aj o celkovej pomoci zo štrukturálnych fondov a kohézneho fondu v programovom období 2007 - 2013 a štrukturálnych a investičných fondoch v programovom období 2014 - 2020. Bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 7 471 867,73 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79342200-5
79341000-6
79341100-7
79341200-8
79341400-0
92200000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava a 803 miest a obcí v SR
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytnutie komplexných služieb zabezpečenia informačnej a komunikačnej kampane pre širokú
verejnosť/obyvateľov miest a obcí zameranou na poskytnutie informácií pre širokú verejnosť/obyvateľov miest a obcí o
úlohe EÚ, partnerstve, ako aj o celkovej pomoci zo štrukturálnych fondov a kohézneho fondu v programovom období
2007 - 2013 a štrukturálnych a investičných fondoch v programovom období 2014 - 2020. Bližšie špecifikované v
súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 7 471 867,73 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Zákazka bude financovaná z pripravovaného projektu Operačný program Technická pomoc 2014-2020, prioritná os 1, špecifický cieľ 2.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. (ďalej len ako "zákon o verejnom obstarávaní"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní. Ostatné informácie k osobnému postaveniu uchádzača sú uvedené v časti A.3 Podmienky účasti súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí preukázať finančné a ekonomické postavenie podľa ustanovenia § 33 ods. 1 písm. a) a d) zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie k ekonomickému a finančnému postaveniu uchádzača sú uvedené v časti A.3 Podmienky účasti súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí preukázať technickú a odbornú spôsobilosť podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a), d) a g) zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie k technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v časti A.3 Podmienky účasti súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1.Požadované zábezpeky/záruky: Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 100.000,00 €.
Podmienky zloženia, vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky ponuky sú bližšie špecifikované v súť. podkladoch časť A.1 bod 15. Zábezpeka ponuky.
2.Hlavné podmienky financovania/spôsoby platieb: Právo na zaplatenie vznikne úspešnému uchádzačovi dňom
doručenia riadne vystavenej faktúry ver. obstarávateľovi. Úspešný uchádzač je oprávnený vystaviť 1. preddavkovú faktúru pred začatím poskytovania plnení podľa zmluvy, a to na sumu zodpovedajúcu najviac 40% zo
zmluvnej ceny. Právo na vystavenie 2.preddavkovej faktúry vznikne úspešnému uchádzačovi po
protokolárnom odovzdaní/prevzatí minimálne 400 verejných informačných podujatí, a to v sume najviac vo výške 40%
zo zmluvnej ceny. Úspešný uchádzač vystaví záverečnú faktúru po protokolárnom prevzatí všetkých plnení verejným
obstarávateľom v zmysle príslušných ustanovení zmluvy. Prílohou každej faktúry, s výnimkou 1. faktúry, bude akceptačný protokol.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 21.11.2016 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.05.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.11.2016 13:00
Miesto: Úrad vlády Slovenskej republiky, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. V zmysle § 20 ods. 2 zákona verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii: Zadávanie
zákazky sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len "systém EVO") na
www.evo.gov.sk. Dorozumievanie a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa
uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní v rozsahu stanovenom v súťažných podkladoch elektronickou formou
prostredníctvom systému EVO - bližšie špecifikované v bode 9.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a
záujemcami alebo uchádzačmi časti A.1 Pokyny pre záujemcov, uchádzačov súťažných podkladov.
2. Záujemca sa musí na účasť v tejto verejnej súťaži zaregistrovať do zákazky č.79.02 prostredníctvom portálu EVO
(www.evo.gov.sk). Na portáli EVO je pre záujemcov k dispozícii metodický pokyn a informácie, resp. inštrukcie, v
ktorých sú podrobné informácie o registrácii záujemcu.
3. Verejný obstarávateľ na základe písomnej žiadosti neposkytuje záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe a ani v elektronickej (e-mailovej podobe). Súťažné podklady si môže záujemca stiahnuť v EVO systéme.
4. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi bude
uskutočňovaná iba v slovenskom jazyku.
5. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom v bodoch III.1.1, III.1.2 a III.1.3 a v súťažných podkladoch. Jednotným európskym dokumentom. V takomto prípade, podľa § 55
ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú po vyhodnotení ponúk verejnému obstarávateľovi uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html.
6. V prípade predloženia naskenovaných dokladov, ak súčasne nebol predložený JED, verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní a vyzve úspešného uchádzača k predloženiu originálov/úradne osvedčených kópií v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti pred podpisom zmluvy v súlade s § 56 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní.
7. Verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods.6 pism. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
8. Povinnosť odôvodniť nerozdelenie zákazky na časti podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní si verejný
obstarávateľ splnil uvedením odôvodnenia v prílohe č.5 súťažných podkladov,ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
9. Za účelom stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky verejný obstarávateľ viedol prípravné trhové konzultácie.
Bližšie informácie sú zverejnené na profile verejného obstarávateľa.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
12.10.2016

Redakčné opravy

15788 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 224/2016
V oznámení 14485-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Úrad vlády Slovenskej republiky, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 201/2016 zo dňa 17.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje I.1) Názov a adresy Namiesto: Telefón: +421 257295205 Má byť: Telefón: +421 220925205 IV.1.6) Informácia o elektronickej aukcii Namiesto: Použije sa elektronická aukcia: Nie Má byť: Použije sa elektronická aukcia: Áno Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie týkajúce sa elektronickej aukcie sú uvedené v časti D. AUKČNÝ PORIADOK súťažných podkladov a metodika postupu na požívanie systému EVO týkajúca sa elektronickej aukcie je uvedená v Metodických pokynoch a príručkách na portáli EVO www.evo.gov.sk - Príručka používateľa systému EVO pre záujemcu/uchádzača: Elektronická aukcia (verzia 0.4, 6.7.2016). IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadosti o účasť Namiesto: 21.11.2016 10:00 Má byť: 28.11.2016 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 21.11.2016 13:00 Má byť: 28.11.2016 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité