Oznámenie 14431 - WYP

Obsah

14431 - WYP
Vestník č. 201/2016 - 17.10.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Trstená
IČO: 00314897
Bernolákova 96/8, 02801 Trstená

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Silvia Štarková
Telefón: +421 901727202
Email: starkova@aegroup.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4921
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
AE group, s.r.o.
IČO: 45669546
Nálepkova 1827/4 , 92101 Piešťany

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Silvia Štarková
Telefón: +421 901727202
Email: starkova@aegroup.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zberný dvor - Trstená
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Vybudovanie zberného dvora vmeste Trstená.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 636 390,22 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Trstená
II.2.4) Opis obstarávania
Vybudovanie zberného dvora vmeste Trstená
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 636 390,22 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 15
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ plánuje predložiť žiadosť o poskytnutie NFP z OP Kvalita životného prostredia v programovom období 2014 - 2020.
Predmet zákazky bude financovaný: z finančných prostriedkov Európskych štrukturálnych a investičných fondov v rámci OP Kvalita životného prostredia a z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ neposkytne zhotoviteľovi preddavky.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niekotorých zákonov v znení neskorších predpisov. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 resp. 4,5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií (viď súťažné podklady časť A.2 bod 1 na strane 14 a 15).
Uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní nahradiť predložením informácie o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov, prípadne potvrdením o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V takom prípade bude verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia postupovať v zmysle § 152 ods. 4 a súvisiacich ustanovení zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.
Verejný obstarávateľ je bez ohľadu na § 152 ods. 4 oprávnený od uchádzača alebo záujemcu dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledujúce informácie a dokumenty, ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie:
2.1Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Doklad musí byť v originálnom vyhotovení alebo úradne overenou kópiou týchto dokumentov.
2.2Čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky.
2.3Podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
2.4 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
2.5Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže požadovať, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy spoločne.
2.6Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ považuje za vhodný.
2.7Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia predložením originálnych dokladov alebo ich osvedčených kópií.
Viac informácií v súťažných podkladoch v časti A.2 bode 2
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k bodu 2.1
a)Kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorom by malo byť uvedené najmä, že za obdobie posledných troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania alebo za obdobie od začiatku podnikateľskej činnosti, ak podniká kratšie ako stanovené obdobie, nebol uchádzač v nepovolenom debete, je schopný plniť svoje záväzky voči banke a jeho bežný účet nebol za toto obdobie predmetom exekúcie. (dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru a pod.).
b)Záväzný úverový prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky, že poskytne uchádzačovi úver minimálne vo výške 50% predpokladanej hodnoty zákazky v EUR alebo inej mene podľa kurzu NBS, platného ku dnu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk. Vyjadrenie banky musí byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia a musí byť platné ku dňu predkladania ponúk a počas lehoty viazanosti ponúk.
k bodu 2.3
Uchádzač musí preukázať minimálny súhrnný obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, 1.200.000,- EUR za posledné tri ukončené hospodárske roky (2013, 2014 a 2015).
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, predložením nasledovných dokladov:
3.1Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
3.2Podla § 34 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní uchádzac predloží údaje o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác.
3.3Podla § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní uchádzac predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov v nasledovnom rozsahu:
-pre vedenie stavby min. 1 stavbyvedúci - dokladom osoby, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho, t. j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov odborné zameranie: pozemné stavby, splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. (stavebný zákon v znení neskorších predpisov) alebo ekvivalentný doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov Európskej únie na účely voľného poskytovania služieb v Slovenskej republike a štátov mimo územia SR. Uchádzač predloží kópiu osvedčenia SKSI alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR.
3.4Podľa § 34 ods. 1 písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní uvedením opatrení manažérstva kvality a podľa § 36 zákona o verejnom obstarávaní uvedením opatrení environmentálneho riadenia.
3.5Podľa § 34 ods. 1 písm. j) údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác. Uchádzač na splnenie podmienky predloží zoznam strojov a mechanizmov, ktoré má k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác.
Podľa § 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Viac informácií v súťažných podkladoch v časti A.2 bod 3
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k bodu 3.1
Uchádzač musí preukázať, že v uvedenom období zrealizoval stavby s rovnakým alebo podobným predmetom zákazky v zmysle rozsahuuvedeného v projektovej dokumentácii, a to v celkovej výške minimálne 1.800.000,- EUR bez DPH za požadované obdobie.
k bodu 3.2
Splnenie určenej podmienky účasti uchádzač preukáže predložením zoznamu pracovníkov, ktorí budú pracovat v rámci predmetu zákazky v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, vzdelanie a prax, ktorého prílohou budú potvrdenia, osvedcenia, prípadne iné doklady potvrdzujúce vzdelanie, odbornú kvalifikáciu a odbornú prax riadiacich zamestnancov a osôb zodpovedných za realizáciu predmetu zákazky.
k bodu 3.4
3.4.1uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu ISO 14001:2004 (resp. ekvivalent) pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva.
3.4.2uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu kvality podľa ISO 9001:2001 (resp. ekvivalent) vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem.
3.4.3uchádzač doloží , že je držiteľom platného certifikátu OHSAS 18001:2008 (resp. ekvivalent) vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia ochrany a bezpečnosti zdravia pri práci vyplývajúce z európskych noriem.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
k bodu 3.5
Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu bude mať k dispozícii minimálne nasledovnú techniku: domiešavač bétónovej zmesi, nákladné vozidlo s nosnosťou min 10t, traktobáger, finišér, hutniaci valec, obaľovačku na výrobu asfaltovej zmesi, betonáreň na výrobu betónovej zmesi, žeriav, stavebný výťah, stavebné lešenie. Na splnenie podmienky účasti uchádzač predloží technické preukazy resp. ekvivalentné doklady k vyššie uvedenej technike.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch a v návrhu Zmluvy o dielo, ktorá je ich súčasťou.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.11.2016 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.01.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.11.2016 11:00
Miesto: Otváranie časti ponúk označených ako OSTATNÉ je neverejné a uskutoční sa dňa 10.11.2016 o 11:00 hod. na adrese sídla verejného obstarávateľa.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk, označených ako KRITÉRIÁ vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené.
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky ak nastanú okolnosti uvedené v § 57 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a upovedomí uchádzačov o zrušení verejného obstarávania s uvedením dôvodu zrušenia. Zároveň oznámi postup verejného obstarávania, ktorý použije pri zadávaní zákazky na pôvodný predmet obstarávania.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky a nepodpísať zmluvu s úspešným uchádzačom, v prípade neschválenia žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku podanej v rámci OP Kvalita životného prostredia Riadiacim orgánom (Ministerstvom životného prostredia) v programovom období 2014 - 2020.
Vyžaduje sa zábezpeka ponuky. Hodnota zábezpeky 19.000,00 EUR /slovom: devätnásťtisíc eur/ Spôsoby zloženia zábezpeky sú upravené v súťažných podkladoch v časti A.1 v bode 17.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
14.10.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité