Oznámenie 14556 - WYP

Obsah

14556 - WYP
Vestník č. 202/2016 - 18.10.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Trenčiansky samosprávny kraj
IČO: 36126624
K dolnej stanici 7282/20A , 91101 Trenčín

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Telefón: +421 904281818
Email: petra.talarovicova@ekoauris.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2812
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
EkoAuris, s.r.o.
IČO: 44526539
Kúpeľná 3 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Telefón: +421 904281818
Email: petra.talarovicova@ekoauris.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rekonštrukcia telocvične SOŠS Považská Bystrica
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je:
Prestavba strechy
Navrhuje sa kompletná prestavba strechy pričom bude kompletne odstránená jestvujúca strecha vrátane nosnej konštrukcie t.j. drevených klincovaných väzníkov. Nová strešná konštrukcia ja navrhnutá v rovnakom tvare ako pôvodná. Nové strešné väzníky sú navrhnuté drevené zbíjané; ako nová strešná krytina bude použitý oceľový poplastovaný trapézový plech T35. S/časťou prestavby strechy bude i kompletná výmena prislúchajúceho oplechovania a odkvapového systému. Zo spodnej strany väzníkov (z interiéru) bude aplikovaný nový plný podhľad z dosák CETRIS FINISH, nad ktorým bude vyhotovená nová tepelnoizolačná vrstva z minerálnej vlny. Taktiež budú vymenené pôvodné drevené dvere.

Podlaha telocvične
Pôvodná palubová podlaha bude v telocvični a náraďovni kompletne nahradená novým certifikovaným podlahovým systémom BOEN SPORT Singleflex s dubovými parketami.

Hygienické zariadenia v suteréne
Hygienické zariadenie (toalety) v suteréne objektu budú kompletne zrekonštruované pri zachovaní pôvodného dispozičného riešenia. Pôvodné úpravy povrchov (obklady, dlažby) budú nahradené novými; taktiež bude vymenená sanita (klozety + umývadlá vrátane batérií). Nad rekonštruovaným priestorom bude vyhotovený plný sadrokartónový podhľad. Pôvodné dvere budú nahradené novými. Typizovanými; drevené okná novými plastovými oknami s izolačným 3-sklom.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 143 702,02 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45000000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stredná odborná škola strojnícka
ul. Športovcov 341/2
01701 Považská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je:
Prestavba strechy
Navrhuje sa kompletná prestavba strechy pričom bude kompletne odstránená jestvujúca strecha vrátane nosnej konštrukcie t.j. drevených klincovaných väzníkov. Nová strešná konštrukcia ja navrhnutá v rovnakom tvare ako pôvodná. Nové strešné väzníky sú navrhnuté drevené zbíjané; ako nová strešná krytina bude použitý oceľový poplastovaný trapézový plech T35. S/časťou prestavby strechy bude i kompletná výmena prislúchajúceho oplechovania a odkvapového systému. Zo spodnej strany väzníkov (z interiéru) bude aplikovaný nový plný podhľad z dosák CETRIS FINISH, nad ktorým bude vyhotovená nová tepelnoizolačná vrstva z minerálnej vlny. Taktiež budú vymenené pôvodné drevené dvere.
Podlaha telocvične
Pôvodná palubová podlaha bude v telocvični a náraďovni kompletne nahradená novým certifikovaným podlahovým systémom BOEN SPORT Singleflex s dubovými parketami.
Hygienické zariadenia v suteréne
Hygienické zariadenie (toalety) v suteréne objektu budú kompletne zrekonštruované pri zachovaní pôvodného dispozičného riešenia. Pôvodné úpravy povrchov (obklady, dlažby) budú nahradené novými; taktiež bude vymenená sanita (klozety + umývadlá vrátane batérií). Nad rekonštruovaným priestorom bude vyhotovený plný sadrokartónový podhľad. Pôvodné dvere budú nahradené novými. Typizovanými; drevené okná novými plastovými oknami s izolačným 3-sklom.
Stavebné práce sú detailne popísané projektovou dokumentáciou a rozsah špecifikovaný výkazom výmer. Projektová
dokumentácia vrátane výkazu výmer sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Lehota výstavby
Relatívna váha: 30
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 143 702,02 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 5
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Trenčiansky samosprávny kraj ako centrálna obstarávacia organizácia postupuje v tomto verejnom obstarávaní podľa § 15 ods. 2 písm. a) zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zabezpečuje verejné obstarávanie pre verejného obstarávateľa, ktorým je: Stredná odborná škola strojnícka, ul. Športovcov 341/2, 01701 Považská Bystrica
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: V rozsahu spracovanom v časti Súťažných podkladov A.2. bod 1. Osobné postavenie, v súlade s metodickým usmernením č. 9380-5000/2016.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: V rozsahu spracovanom v časti Súťažných podkladov A.2. bod 2. Ekonomické a finančné postavenie , v súlade s metodickým usmernením č. 9380- 5000/2016.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V rozsahu spracovanom v časti Súťažných podkladov A.2. bod 2. Ekonomické a finančné postavenie , v súlade s metodickým usmernením č. 9380- 5000/2016.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: V rozsahu spracovanom v časti Súťažných podkladov A.2. bod 3. Technická alebo odborná spôsobilosť , v súlade s metodickým usmernením č. 9380- 5000/2016.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V rozsahu spracovanom v časti Súťažných podkladov A.2. bod 3. Technická alebo odborná spôsobilosť , v súlade s metodickým usmernením č. 9380- 5000/2016.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.11.2016 08:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2016
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.11.2016 08:10
Miesto: EkoAuris, s.r.o., Kúpeľná 3, 080 01 Prešov
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" bude neverejné.
Na otváraní častí ponúk označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku, neboli vylúčení alebo neboli vylúčené ponuky a bolo im doručené oznámenie o otváraní tejto časti ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať doručením písomnej žiadosti o ich poskytnutie doručenej
elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby uvedenej v časti I.1 tejto výzvy. Žiadosť musí obsahovať
identifikáciu verejného obstarávateľa, identifikáciu verejného obstarávania v rámci ktorého žiada poskytnutie súťažných podkladov, identifikáciu záujemcu a jeho kontaktné údaje (tel. kontakt, e-mail). Doplnenie žiadosti doručením v listinnej forme sa nevyžaduje. Súťažné podklady sú zároveň uverejnené v profile verejného obstarávateľa.

1.1. Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní zverejňuje súťažné podklady a doplňujúce dokumenty vo svojom profile. Každý záujemca, ktorý požiada o poskytnutie súťažných podkladov bude presmerovaný na profil verejného obstarávateľa. Iné typy a formáty súťažných podkladov nebudú poskytované.

2.Verejný obstarávateľ bude v profile zverejňovať všetky odpovede na doručené žiadosti o vysvetlenie súťažných
podkladov, ktoré zároveň doručí všetkým známym záujemcom a v prípade doplnenia súťažných podkladov zverejní v profile aj znenie rozsahu ich doplnenia. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

3.V prípade predkladania ponuky skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov a predložené ako originál alebo overená kópia.

4. Pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie sa odporúča využiť elektronickú poštu.

5. Upozornenie pre uchádzačov: V prípade ak na kontaktnej adrese je možné získať aj súťažné podklady pre iné zákazky podobného charakteru, a uchádzač má v úmysle požiadať o viacero súťažných podkladov, je nevyhnutné, aby uchádzač požiadal o každé zo súťažných podkladov v samostatnej obálke. Táto povinnosť platí aj v prípade doručovania iných písomností.

6. Upozorňujeme uchádzačov, že pracovná doba je od 08:00 do 15:00 hod. Doručovanie formou osobného doručenia, pošty, kuriérom alebo elektronicky počítané na pracovné dni je nevyhnutné zo strany uchádzačov prispôsobiť ukončeniu pracovného dňa. Doručenie po 15:00 daného dňa sa bude považovať za doručenie v deň nasledujúci. V deň predkladania ponúk bude na kontaktnom mieste umožnené osobné predkladanie ponúk od 07:45 hod.

7. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške
4 300 EUR. Ďalšie informácie o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch.

8. . Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk)
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
14.10.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité