Oznámenie 14959 - MSP

Obsah

14959 - MSP
Vestník č. 207/2016 - 25.10.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Klaster cestovného ruchu - západné Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37840371
Starohájska 10, 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Klaster cestovného ruchu - západné Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Marek Turanský, MBA
Telefón: +421 33905576710
Email: turansky.marek@trnava-vuc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/17772
Hlavná adresa(URL): http://klastercr.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/17772
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Práce pri stavbe, opravách, údržbe ciest a chodníkov a súvisiace služby
II.1.2) Hlavný kód CPV
45233141-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú práce pri stavbe, opravách, údržbe ciest a chodníkov a súvisiace služby v rozsahu podľa výkazu výmer, pre verejného obstarávateľa a iné subjekty, ktoré postupujú ako verejní obstarávatelia, ktorí sú členmi Klastra regionálneho rozvoja západné Slovensko v rámci Trnavského samosprávneho kraja.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 49 999 950,24 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
50230000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo verejného obstarávateľa a iných subjektov, ktorí postupujú ako verejní obstarávatelia, a ktorí sú členmi Klastra regionálneho rozvoja západné Slovensko
II.2.4) Opis obstarávania:
Práce pri stavbe, opravách, údržbe ciest a chodníkov a súvisiacich služieb, v rozsahu podľa výkazu výmer. Viď bližšie súťažné podklady.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 49 999 950,24 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti sú určené v § 32 zákona o verejnom obstarávaní.
(1)Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

Podrobný opis podmienok účasti sa nachádza v súťažných podkladoch
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 zákona o verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov, ak nie je určené inak):
(1)§ 33 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ zadefinoval túto podmienku účasti striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi, ktorí sú schopní zabezpečiť bezproblémové dodanie tovaru. Uvedenou podmienkou účasti verejný obstarávateľ skúma schopnosť uchádzača plniť si svoje finančné záväzky.
(2)§ 33 ods. 1 písm. c) súvahy alebo výkazu o majetku a záväzkoch alebo údajov z nich

Odôvodnenie primeranosti:
Vzhľadom na charakter a rozsah zákazky je potrebné, aby úspešný uchádzač mal priaznivé finančné mal priaznivé finančné a ekonomické postavenie (kladnú likviditu), a teda aj platobnú schopnosť - schopnosť uhrádzať splatné záväzky, a vedel bezproblémovo plniť požadovaný predmet zákazky.

(3) § 33 ods. 1 písm. d) prehľad o celkovom obrate, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Odôvodnenie primeranosti:
Vzhľadom na lehotu splatnosti faktúr a predmet zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia skutočnosti, či uchádzači disponujú nie len odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky, ale aj či vedia preukázať ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť požadovaný predmet zákazky. Zároveň si verejný obstarávateľ overuje finančné postavenie uchádzača na trhu.

Podrobný opis podmienok účasti sa nachádza v súťažných podkladoch
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Podľa bodu 1 - § 33 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktorý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Predmetný doklad nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. K vyjadreniu banky alebo ekvivalentnému dokladu uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie, resp. iný ekvivalentný doklad.

2) Podľa bodu 3 - § 33 ods. 1 písm. c) Uchádzač preukáže celkovú likviditu firmy za posledný ukončený hospodársky rok údajmi zo súvahy resp. z výkazu o majetku a záväzkoch, ktorej hodnota musí byť väčšia ako 1 (Celková likvidita = obežné aktíva / (krátkodobé záväzky + bežné bankové úvery))

3) Podľa bodu 2 - § 33 ods. 1 písm. d) Uchádzač predloží formou čestného vyhlásenia prehľad o celkovom obrate, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti, ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Čestným vyhlásením o celkovom obrate, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti, musí uchádzač preukázať súhrnne objem celkového obratu minimálne vo výške 49 mil. Eur.

Podrobný opis podmienok účasti sa nachádza v súťažných podkladoch
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov , ak nie je určené inak).

(1)Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:

bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával a hodnotu týchto činností v eur bez DPH.

Odôvodnenie primeranosti:
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu uskutočnených stavebných prác k predmetu zákazky v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Vzhľadom ku komplexnému charakteru zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal dostatočné skúsenosti s uskutočnením stavebných prác podobného alebo rovnakého charakteru.

(2)Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača, oprávnenia uchádzača na realizovanie zákazky, potrebných skúseností a zabezpečenia kvality dodania tovaru, a tým zaistiť predpoklad bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky kvalifikovanými zamestnancami.

(3)Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy.

Odôvodnenie primeranosti:
Uchádzač preukáže praktické skúsenosti, ako aj požiadavky uplatňované v rámci relevantného trhu pre zabezpečenie environmentálneho manažérstva. Medzinárodná norma EN ISO 14001 špecifikuje požiadavky systému environmentálneho manažérstva tak, aby organizácii umožnila pripraviť a implementovať environmentálnu politiku a dlhodobé ciele environmentu tak, že zohľadňuje právne požiadavky a iné požiadavky, ktoré sa organizácia zaviazala plniť, a informácie významných environmentálnych aspektoch.

Podrobný opis podmienok účasti sa nachádza v súťažných podkladoch
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Podľa bodu 1 - § 34 ods. 1 písm. b) Zoznamom zrealizovaných stavebných prác musí uchádzač preukázať realizované činnosti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov (t. j. 60 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania), v min. objeme 49 mil. Eur bez DPH.

Zoznam zrealizovaných stavebných prác má obsahovať:
a)identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa,
b)názov a stručný opis zrealizovaných stavebných prác,
c)zmluvnú cenu zákazky bez DPH v EUR
d)lehotu dodania

Uchádzač uvedie v zozname cenu v zložení ako cena bez DPH, DPH a cena s DPH. Ak sa realizácia stavebných prác, uvedených v referencii, viaže na viac rokov, presahujúcich požadované obdobie 60 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie v zozname alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie referencie. Ak je hodnota v referencii uvedená v inej mene, ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR.

2) Podľa bodu 2 - § 34 ods. 1 písm. d) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie:
-certifikátu Systému manažérstva kvality ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky
-certifikátu Systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci OHSAS 18001 v oblasti predmetu zákazky

3) Podľa bodu 4 - § 34 ods. 1 písm. h) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie:
-certifikátu Systému environmentálneho manažérstva ISO 14001 v oblasti predmetu zákazky, ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 36 zákona o verejnom obstarávaní, vydaného nezávislou inštitúciou.

Podrobný opis podmienok účasti sa nachádza v súťažných podkladoch
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Predpokladaný maximálny počet účastníkov rámcovej dohody: 3
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 24.11.2016 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.05.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.11.2016 11:00
Miesto: Visions Consulting, s. r. o., Štefánikova 23, 917 01 Trnava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk časti Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk postupuje komisia podľa 52 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk časti Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 52 ods. 2 (verejný obstarávateľ zašle uchádzačom listom oznámenie o otváraní tejto časti ponúk) a spôsobom podľa § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných prostriedkov, zo štrukturálnych fondov EU alebo iných zdrojov financovania.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
19.10.2016

Redakčné opravy

15571 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 219/2016
V oznámení 14959-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Klaster regionálneho rozvoja – západné Slovensko, Starohájska 10, 917 01 Trnava zverejnenom vo VVO č. 207/2016 zo dňa 25.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje I.1) NÁZOV A ADRESY Namiesto: Klaster cestovného ruchu - západné Slovensko Má byť: Klaster regionálneho rozvoja - západné Slovensko I.1) NÁZOV A ADRESY Kontaktné miesto (miesta): Kontaktná osoba, Telefón, E-mail, Hlavná adresa (URL) Namiesto: JUDr. Marek Turanský, MBA +421 33905576710 turansky.marek@trnava-vuc.sk klastercr.sk Má byť: Mgr. Michaela Takáč Markovičová +421 907744938 markovicova@visions.cc klasterrr.sk

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité