Oznámenie 15104 - MST

Obsah

15104 - MST
Vestník č. 209/2016 - 27.10.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42499500
Lazovná 63, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: PaedDr. Kornélia Černá; JUDr. Ľudmila Barteková
Telefón: +421 49234332 / 249234341
Email: ludmila.bartekova@financnasprava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://financnasprava.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.ezakazky.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Obstaranie súčastí k služobnej rovnošate - Polokošele
Referenčné číslo: 99011/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
18333000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom verejného obstarávania je kúpa súčastí k služobnej rovnošate colníkov FR SR Polokošieľ
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 225 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
18333000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sklad Finančnej správy Slovenskej republiky Senec, Fučíkova 8, 903 01 Senec
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom verejného obstarávania je kúpa súčastí k služobnej rovnošate colníkov FR SR Polokošieľ, v počte 15.000 ks. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí samostatnú časť súťažných podkladov - B.1 Opis predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 225 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Na zabezpečenie viazanosti ponuky sa vyžaduje zábezpeka vo výške 10.000,00 eur (desaťtisíc eur). Bližšie podrobnosti ohľadom zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzači musia spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní a zároveň podmienku účasti týkajúcu sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. d), písm. h) a písm. m)zákona o verejnom obstarávaní, t. j. musia predložiť certifikát kvality, certifikát environmentálneho manažérstva a vzorky ponúkaného tovaru.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: podrobné informácie o elektronickej aukcii uvedené v časti C. súťažných podkladov.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 13.12.2016 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.12.2016 10:00
Miesto: Račianska 72, 831 02 Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude v súlade s ustanovením § 53 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní z dôvodu použitia elektronickej aukcie neverejné (len za účasti komisie) a uchádzačom nebude zaslaná zápisnica z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Žiadosť o súťažné podklady musí byť zo strany záujemcu doručená v listinnej forme alebo prostredníctvom systému
www.ezakazky.sk. Na základe takto doručenej žiadosti o súťažné podklady bude každému záujemcovi umožnený prístup
k súťažným podkladom a všetkým ďalším dokumentom patriacim k zadávanej zákazke v elektronickej forme po jeho
prihlásení na portáli https://www.ezakazky.sk/. Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať kompletné identifikačné
údaje záujemcu (názov, poštová adresa, ak je doručovacia poštová adresa iná, tak i doručovacia poštová adresa,
elektronická adresa určená pre oficiálnu komunikáciu v tomto postupe zadávania zákazky, IČO, údaje osoby oprávnenej
konať v tomto postupe zadávania zákazky v mene záujemcu, telefonický kontakt a elektronická adresa tejto osoby).
Na komunikáciu a dorozumievanie so záujemcami a uchádzačmi je určený slovenský jazyk. Pracovný čas verejného
obstarávateľa na účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch od 8:30 do 14:00 hod., kedy je možné
doručovať písomnosti osobne.
Ďalšie informácie sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
21.10.2016

Redakčné opravy

15363 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 213/2016
V oznámení 15104-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky, Lazovná 63, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 209/2016 zo dňa 27.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje I.3) KOMUNIKÁCIA Ďalšie informácie možno získať na adrese Namiesto: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta. Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky: ÁNO Má byť: iné (vyplňte prílohu A.I) Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky Vnútroštátne identifikačné číslo: 42499500 Mierová 23, 815 11 Bratislava Slovensko Kontaktná osoba: JUDr. Ľudmila Barteková, PaedDr. Kornélia Černá Telefón: +421 249234341 / 249234332 Email: ludmila.bartekova@financnasprava.sk Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky: NIE

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité