Oznámenie 15107 - MST

Obsah

15107 - MST
Vestník č. 209/2016 - 27.10.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42499500
Lazovná 63, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anna Veselá ; PaedDr. Kornélia Černá
Telefón: +421 484393722 / 249234331
Fax: +421 243413326
Email: kornelia.cerna@financnasprava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://financnasprava.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.ezakazky.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Obstaranie súčastí k služobnej rovnošate colníkov FS SR - pulóver
Referenčné číslo: 98090/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
18235100-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je výroba a dodanie súčastí k služobnej rovnošate - pulóvrov pre colníkov Finančnej správy SR vrátane obalov a dopravy na miesto plnenia.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 281 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
18235100-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sklad Finančnej správy Slovenskej republiky Senec, Fučíkova 8, 903 01 Senec
II.2.4) Opis obstarávania:
10 000 ks pulóver, z toho 7 000 ks pulóver tenký, 3 000 ks pulóver hrubý.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 281 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon).
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 zákona v súlade s ustanoveniami zákona k osobnému postaveniu podľa zákona.
Podľa § 32 ods. (2) písm. e) zákona uchádzač predloží doklad, ktorý ho oprávňuje dodávať tovar vo väzbe na predmet zákazky . V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. (1) písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Doklady na splnenie podmienok účasti môže uchádzač dočasne nahradiť vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. m) zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) zákona zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými zhotoviteľmi a podmienka účasti vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho dodať.
3.2 podľa § 34 ods. 1 písm.d) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje predložiť certifikát kvality, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality: ISO 9001:2008. Verejný obstarávateľ v súlade s § 35 zákona o verejnom obstarávaní uzná ako rovnocenné osvedčenia aj iné doklady/dokumenty/certifikáty vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
3.3 podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje predložiť
certifikát environmentálneho manažérstva, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem environmentálneho manažérstva: ISO 14001:2005. Verejný obstarávateľ v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní uzná ako rovnocenné osvedčenia aj iné doklady/dokumenty/certifikáty vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ predloženie certifikátov ISO 9001:2008, ISO 14001:2005 požaduje z dôvodu, že musí mať preukázané, že budúci dodávateľ tovaru, má dostatočne zabezpečené opatrenia na zabezpečenie kvality procesov organizácie, ako aj opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.

Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1 Verejný obstarávateľ požaduje predložiť vzorky 2 ks pulóvra - veľkosť 4 - 50 ( 1 ks pulóver hrubý, 1 ks pulóver tenký) vyrobených v súlade s opisom predmetu zákazky podľa súťažných podkladov.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby každá predkladaná vzorka bola označená notifikovanou osobou, ktorá má oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov v zmysle platnej právnej legislatívy EÚ a SR z dôvodu zabezpečenia identity vzorky s predkladanými výsledkami skúšok uvedených v záverečnom protokole s certifikátmi. Každá predkladaná vzorka musí byť označená notifikovanou osobou priamo na vzorke s vyznačením čísla certifikátu (nie na obale). Zároveň verejný obstarávateľ požaduje, aby označenie notifikovanou osobou na každej vzorke bolo pripevnené tak, že ho nie je/nebude možné bez porušenia zameniť.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk bude verejný obstarávateľ pokračovať v postupe zadávania zákazky elektronickou aukciou, podľa podmienok uvedených v časti súťažných podkladov C. Elektronická aukcia a vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 13.12.2016 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.12.2016 11:00
Miesto: Neverejné otváranie ponúk časti Ostatné sa uskutoční na adrese Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky, Račianska 72, 831 02 Bratislava, odbor centrálneho obstarávania a nákupu.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Viazanosť ponuky musí byť zabezpečená zábezpekou v určenej výške 14 000,00 EUR. Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Žiadosť o súťažné podklady musí byť zo strany záujemcu doručená v listinnej forme alebo prostredníctvom systému
www.ezakazky.sk. Na základe takto doručenej žiadosti o súťažné podklady bude každému záujemcovi umožnený prístup k súťažným podkladom a všetkým ďalším dokumentom patriacim k zadávanej zákazke v elektronickej forme po jeho prihlásení na portáli https://www.ezakazky.sk/. Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať kompletné identifikačné údaje záujemcu (názov, poštová adresa, ak je doručovacia poštová adresa iná, tak i doručovacia poštová adresa, elektronická adresa určená pre oficiálnu komunikáciu v tomto postupe zadávania zákazky, IČO, údaje osoby oprávnenej konať v tomto postupe zadávania zákazky v mene záujemcu, telefonický kontakt a elektronická adresa tejto osoby).
Na komunikáciu a dorozumievanie so záujemcami a uchádzačmi je určený slovenský jazyk. Pracovný čas verejného
obstarávateľa na účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch od 8:30 do 14:00 hod., kedy je možné
doručovať písomnosti osobne.
Ďalšie informácie sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
21.10.2016

Redakčné opravy

15573 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 219/2016
V oznámení 15107-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky, Lazovná 63, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 209/2016 zo dňa 27.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje I.3) KOMUNIKÁCIA Ďalšie informácie možno získať na adrese Namiesto: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta Má byť: iné (vyplňte prílohu A.I) Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky Vnútroštátne identifikačné číslo: 42499500 Mierová 23, 815 11 Bratislava Slovensko Kontaktná osoba: Ing. Anna Veselá, PaedDr. Kornélia Černá Telefón: +421 484393722 / 249234332 Email: anna.vesela@financnasprava.sk

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité