Oznámenie 15181 - MST

Obsah

15181 - MST
Vestník č. 210/2016 - 28.10.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31340822
Brečtanová 1, 83007 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Veselská
Telefón: +421 259419218
Email: veselska@tipos.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11910
Hlavná adresa(URL): http://www.tipos.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evo.gov.sk/evo/tender/11910_3402_20161023.nsf
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk/evo/tender/11910_3402_20161023.nsf
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): obchodná spoločnosť prevádzkujúca číselné lotérie a internetové hry tvoriace štátnu lotériu a iné hazardné hry podľa zákona
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Environmentálne úsporné motorové vozidlá
Referenčné číslo: 11910_3402_20161023
II.1.2) Hlavný kód CPV
34100000-8
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
CB14-3 - S benzínovým motorom
CB10-1 - Poháňaný elektrinou
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup environmentálne úsporných motorových vozidiel ako výhier v štátnej lotérii prevádzkovanej verejným obstarávateľom vrátane záručného autorizovaného servisu (oprava predmetných motorových vozidiel spadajúca pod záručné podmienky výrobcu).
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z
použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho
výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom
technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať
úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené
technológie a zariadenia určené.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 289 206,38 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Motorové vozidlá strednej triedy
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34144900-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s., Brečtanová 1, 830 07 Bratislava.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup environmentálne úsporných motorových vozidiel strednej triedy ako výhier v štátnej lotérii prevádzkovanej verejným obstarávateľom vrátane záručného autorizovaného servisu (oprava predmetných motorových vozidiel spadajúca pod záručné podmienky výrobcu), v predpokladanom počte 90 ks.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Názov: Celková cena predmetu zákazky
Relatívna váha: 70
Názov: Náklady na servis a údržbu predmetu zákazky
Relatívna váha: 10
Názov: Prevádzkové náklady na spotrebu energie počas životnosti vozidla
Relatívna váha: 10
Názov: Prevádzkové náklady na emisie oxidu uhličitého (CO2) počas životnosti vozidla
Relatívna váha: 10
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 947 900,78 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Motorové vozidlá vyššej strednej triedy
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34144900-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s., Brečtanová 1, 830 07 Bratislava.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nákup environmentálne úsporných motorových vozidiel vyššej strednej triedy ako výhier v štátnej lotérii prevádzkovanej verejným obstarávateľom vrátane záručného autorizovaného servisu (oprava predmetných motorových vozidiel spadajúca pod záručné podmienky výrobcu), v predpokladanom počte 10 ks.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Názov: Celková cena predmetu zákazky
Relatívna váha: 70
Názov: Náklady na servis a údržbu predmetu zákazky
Relatívna váha: 10
Názov: Prevádzkové náklady na spotrebu energie počas životnosti vozidla
Relatívna váha: 10
Názov: Prevádzkové náklady na emisie oxidu uhličitého (CO2) počas životnosti vozidla
Relatívna váha: 10
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 341 305,60 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií.
2. Podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo
verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
3. Uchádzač vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
4. Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v zmysle § 38 ods. 5 zákona: Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodávok tovaru v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti,či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Zoznam dodávok tovaru má zabezpečiť odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky, ako aj preukázanie praktických skúseností uchádzača s poskytovaním predmetu rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky. Minimálna úroveň štandardov je verejným obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru predmetu zákazky (dodávok tovaru);
2. podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona: uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v zmysle § 38 ods. 5 zákona: Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky obvykle uplatňované v rámci relevantného trhu; v prípade požiadaviek na splnenie určitých noriem zabezpečenia environmentálneho manažérstva má verejný obstarávateľ zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti záujemcov, a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky.Medzinárodná norma ISO 14001 (presné označenie EN ISO 14001:2004) špecifikuje požiadavky systému environmentálneho manažérstva tak, aby organizácii umožnila pripraviť a implementovať environmentálnu politiku a dlhodobé ciele environmentu tak, že zohľadňuje právne požiadavky a iné požiadavky, ktoré sa organizácia zaviazala plniť, a informácie významných environmentálnych aspektoch. Výstupom pre verejného obstarávateľa je certifikát environmentu.
3. uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté;
4. verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov;
5. podľa § 39 zákona môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre bod 1:
1.1. týmto spôsobom uchádzač preukáže pre časť č. 1 predmetu zákazky realizáciu dodávok tovarov rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky vo výške minimálne 1 500 000 EUR bez DPH;
1.2. týmto spôsobom uchádzač preukáže pre časť č. 2 predmetu zákazky realizáciu dodávok tovarov rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky vo výške minimálne 300 000 EUR bez DPH;
Pre bod 2:
Pre časť č. 1 i pre časť č. 2 predmetu zákazky uchádzač predloží Certifikát uchádzača na systém environmentálneho manažérstva podľa 14001, resp. preukázanie iných dôkazov preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie systému environmentálneho manažérstva v súlade s§ 36 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1. Verejný obstarávateľ je oprávnený na základe svojich potrieb určovať množstvo a rozsah dodávky Tovaru, množstvá Tovaru určené počas verejnej súťaže sú iba predpokladané a nemožno ich považovať za záväzné v žiadnom rozsahu. Verejný obstarávateľ nie je povinný zakúpiť predpokladané množstvo Tovaru podľa tejto Rámcovej dohody, ani vyčerpať predpokladaný maximálny finančný objem Rámcovej dohody. Celkové zakúpené množstvo predmetu Rámcovej dohody bude závisieť od potrieb verejného obstarávateľa počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody.
2. Plnenie zákazky, podmienky vykonania zákazky, sa bude riadiť ustanoveniami zákona č. 171/2005 Z. z. o hazardných hrách a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 54 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom systému Elektronické verejné obstarávanie (EVO) na www.evo.gov.sk; ponuky vyhodnocujú na základe nákladov použitím prístupu nákladovej efektívnosti najmä nákladov počas životného cyklu. Verejný obstarávateľ nie je povinný použiť elektronickú aukciu, ak by sa aukcie zúčastnil len jeden uchádzač.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2016/S 156-282196
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 24.11.2016 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.01.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.11.2016 11:00
Miesto: Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v
súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk sa uskutoční na adrese TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s., Brečtanová 1, 830 07 Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: V zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, údaje podľa § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 52 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní sa neodosiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. JED je vo formáte .rtf (Rich Text Format proprietárny formát na ukladanie dokumentov) dostupný pre účely
vyplňovania a predkladania v zadávaní zákazky dostupný aj na stránke: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejneobstaravanie-553.html. Pod uvedenou linkou je dostupný aj manuál pre JED.
2. Elektronická verzia JEDu je dostupná na stránke: https://ec.europa.eu/growth/toolsdatabases/espd/filter?lang=sk.
3. Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len systém EVO) na www.evo.gov.sk v rozsahu poskytovania súťažných podkladov, vysvetľovania, predkladania ponúk, otvárania a vyhodnotenia ponúk.
4. Verejný obstarávateľ stanovil pre potreby zadávania zákazky spôsob elektronickej komunikácie, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. Dorozumievanie a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní v rozsahu stanovenom v súťažných podkladoch elektronickou formou prostredníctvom systému EVO.
5. Súťažné podklady sú dostupné na portáli EVO http://www.evo.gov.sk/evo/tender/11910_3402_20161023.nsf a v profile verejného obstarávateľa na www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11910. Súťažné podklady sú verejne prístupné tak, aby bol umožnený neobmedzený, priamy prístup k nim.
6. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
7. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou ponuky v zmysle § 46 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, a to nasledovne (a) pre časť č. 1 predmetu zákazky vo výške 50 000,00 EUR (päťdesiattisíc eur), resp. ekvivalent v inej mene, (b) pre časť č. 2 predmetu zákazky vo výške 15 000,00 EUR (pätnásťtisíc eur), resp. ekvivalent v inej mene.
8. Ponuka každého uchádzača bude zverejnená v Profile verejného obstarávateľa na webovej stránke / elektronickom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač v predloženej elektronickej kópii originálu ponuky zabezpečí ochranu osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a údajov, ktoré považuje za dôverné (napr. obchodné tajomstvo) tak, že tieto údaje začierni. Verejný obstarávateľ v súvislosti so zverejnením ponúk uchádzačov v Profile verejného obstarávateľa na webovej stránke / elektronickom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie nenesie zodpovednosť za akékoľvek porušenie práv a povinností, vyplývajúcich zo zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ani za akékoľvek porušenie práv a povinností vyplývajúcich z povinnosti uchádzača nakladať s určitými údajmi ako dôvernými. Osobné údaje možno v profile zverejniť v rozsahu meno a priezvisko, adresu pobytu, dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo, e-mailovú adresu a telefónne číslo.
9. Verejný obstarávateľ môže zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie zákona o verejnom obstarávaní, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota. Ak bola predložená len jedna ponuka a verejný obstarávateľ nezruší verejné obstarávanie alebo jeho časť, je povinný zverejniť v profile odôvodnenie, prečo verejné obstarávanie nezrušil.
10. Odkaz na pojem "zákon o verejnom obstarávaní" sa rozumie v celom texte zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom
obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Konanie o preskúmanie úkonov verejného obstarávateľa sa riadi ustanoveniami štvrtej hlavy zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
24.10.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité