Oznámenie 15184 - MST

Obsah

15184 - MST
Vestník č. 210/2016 - 28.10.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42054575
M.Rázusa 104, 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing.Dezider Szabó, Mgr.Monika Mravcová
Telefón: +421 415643779
Email: verejneobstaravanie.sczsk@vuczilina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/verejny-obstaravatel-obstaravatel/profily-voo-389.html
Hlavná adresa(URL): http://sczsk.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/verejny-obstaravatel-obstaravatel/profily-voo-389.html
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Správa ciest
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka zvislého dopravného značenia, nosičov a spojovacieho materiálu, dopravných zariadení vrátane dopravy do jednotlivých vnútorných organizačných jednotiek verejného obstarávateľa
Referenčné číslo: NVS 9/2016, Spis 108/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
34992200-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Dodávka zvislé dopravné značky s podkladom z pozinkovaného plechu v základnom a zväčšenom rozmere,nosiče a spojovací materiál, dopravné zariadenia pre potreby obnovy ZD po poškodení a odcudzení alebo zmene ZDZ vrátane dopravy (v prípade potreby aj 1 ks) do jednotlivých vnútorných organizačných jednotiek verejného obstarávateľa.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 233 870,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34900000-6
34928460-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Organizačné jednotky/zložky verejného obstarávateľa:
Správa ciest ŽSK: 1. Závod Horné Považie, 2. Závod Kysuce, 3. Závod Liptov, 4. Závod Orava, 5. Závod Turiec.
II.2.4) Opis obstarávania:
Dodávka zvislé dopravné značky s podkladom z pozinkovaného plechu v základnom a zväčšenom rozmere,nosiče a spojovací materiál, dopravné zariadenia pre potreby obnovy ZD po poškodení a odcudzení alebo zmene ZDZ vrátane dopravy (v prípade potreby aj 1 ks) do jednotlivých vnútorných organizačných jednotiek verejného obstarávateľa.
Množstvá budú uvedené v prílohe č. 1 k súťažným podkladom, sú predpokladané a dodávky budú realizované podľa skutočnej potreby verejného obstarávateľa.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 233 870,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. (ďalej len zákon o VO). Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o VO, dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o VO. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 zákona o VO za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (ZHS) podľa zákona o VO nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o VO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona o VO alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17.apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. V súlade s § 39 zákona o VO uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o VO jednotným európskym dokumentom (JED). V prípade predbežného nahradenia dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti JED, uchádzač postupuje a vyplní formulár JED-u podľa súhrnného materiálu obsahujúceho zhrnutie informácií o JED, ktorý je uverejnený na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie a časti A.1 bodu 35 súťažných podkladov.
1.Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov v súlade s podmienkami vyžadovanými zákonom č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní - nemá doplnené do zoznamu hospodárskych subjektov (ZHS) doklady na preukázanie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. (podľa § 187 ods. 7 zákona o VO zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností) musí vypĺňať v JED-e aj Časť III. Dôvody na vylúčenie oddiely A, B, C, D (v rámci nich relevantné ustanovenia/podmienky).
2. Uchádzač zapísaný do ZHS podľa zákona č. 343/2015 Z. z. spĺňa všetky podmienky týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f), nevypĺňa Časť III. (§ 152 - preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5, zápis je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi/obstarávateľovi, údaje v ňom uvedené nie je potrebné overovať).
V prípade, ak hospodársky subjekt predbežne nahrádza doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti v rámci tohto verejného obstarávania v súlade so zákonom o VO a týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania podľa § 39 zákona o VO JED-om, vyžaduje sa predloženie JED-u v papierovej forme - vyplnenom a podpísanom priloženom formulári podľa súhrnného materiálu obsahujúceho zhrnutie informácií o JED pre jednotlivé subjekty verejného obstarávania. Každý predložený JED (uchádzača, inej osoby, subdodávateľa) musí byť podpísaný príslušným hospodársky subjektom, ktorého sa týka.
Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED uviesť tzv. globálny údaj pre všetky podmienky účasti, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.
.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o VO
Uchádzač preukáže ekonomické a finančné postavenie podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o VO. Doklady nesmú byť staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk a musia byť v pdf naskenovanej forme originálu alebo osvedčenej kópie pokiaľ nie je stanovené inak podľa časti A.2 týchto súťažných podkladov. Na každom dokumente u ktorého je to požadované , musí byť čitateľný dátum vyhotovenia, alebo overenia za účelom splnenia podmienky účasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:

Uchádzač na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o VO predloží vyjadrenia banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky a na jeho účet/účty nie je vydaný exekučný príkaz na pohľadávku z účtu v banke uchádzača. Súčasne k vyjadreniu banky/bánk predloží aj čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, v ktorých bankách alebo pobočkách zahraničných bánk má vedený účet/vedené účty, prípadne že v iných bankách nemá záväzky podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/ pobočkách.
Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienku účasti v zmysle § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ zadefinoval vo vzťahu k predmetu zákazky za účelom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi poskytovateľmi/dodávateľmi, ktorí sú schopní plniť si svoje záväzky a plniť/dodať predmet zákazky a je primeraná zložitosti a rozsahu predmetu zákazky, uchádzač týmto preukáže schopnosť plniť svoje finančné záväzky.
Podľa § 33 ods. 2 zákona o VO uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie ekonomického a finančného postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak.
V prípade, ak hospodársky subjekt predbežne nahrádza doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti v rámci tohto verejného obstarávania v súlade so zákonom o VO a oznámením o vyhlásení verejného obstarávania podľa § 39 zákona o VO JED-om, hospodársky subjekt môže
v časti IV. JED uviesť tzv. globálny údaj pre všetky podmienky účasti, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. JEDu. Ak uchádzač nevyužije globálny údaj pre všetky podmienky účasti, v časti IV. JEDu vyplní v oddieli B: Ekonomické a finančné postavenie bod 6.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: A.Podľa § 34 ods. 1 písm. a),
B.Podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2 zákona o VO.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti v pdf naskenovanej forme originálu alebo osvedčenej kópie pokiaľ nie je stanovené inak podľa časti A.2 týchto súťažných podkladov. Na každom dokumente u ktorého je to požadované, musí byť čitateľný dátum vyhotovenia, alebo overenia za účelom splnenia podmienky účasti.
Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO: preukáže zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: A.Pre splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača preukázať, že za obdobie predchádzajúcich 3 rokov realizoval dodávky tovaru (rovnakého alebo podobného charakteru) v objeme min. 500 000,00 EUR bez DPH. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné prepočítanie tejto meny na EUR a to prepočítacím koeficientom určeným ECB ku dňu zverejnenia v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti v zmysle § 38 ods. 5 zákona o VO: Zoznam dodávok tovaru má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Účelom, požiadavky na predloženie zoznamu dodávok tovaru v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.

B.Pre splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) bodu 2 verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť: certifikáty alebo potvrdenia s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti v zmysle § 38 ods. 5 zákona o VO: Podmienka účasti je primeraná nakoľko verejný obstarávateľ, by bez preukázania zabezpečenia kvality pri realizácii predmetu zákazky nedokázal vyhodnotiť a posúdiť pravdivosť ponuky predloženej uchádzačom, zároveň jej použitie je primerané nakoľko je uvedená v takom rozsahu, ako stanovuje zákon o verejnom obstarávaní.

V zmysle § 34 ods. 3 záujemca alebo uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.

V prípade, ak hospodársky subjekt predbežne nahrádza doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti v rámci tohto verejného obstarávania v súlade so zákonom o VO a týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania podľa § 39 zákona o VO JED-om, hospodársky subjekt môže v časti IV. JED uviesť tzv. globálny údaj pre všetky podmienky účasti, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. JEDu.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 54 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov prostredníctvom portálu EVOSERVIS (www.evoservis.sk). Pokyny na realizáciu elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch na daný predmet zákazky.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2016/S 178-319158
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 12.12.2016 13:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.12.2016 09:00
Miesto: Otváranie častí ponúk označených ako "OSTATNÉ" je neverejné. Ostatné informácie týkajúce sa predmetných častí sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Ponuku na predmet zákazky uchádzač predloží elektronickou formou v systéme EVOSERVIS cez webovú stránku
www.evoservis.sk/zsk. Ponuka sa predkladá elektronicky v systéme EVOSERVIS, rozdelená na dve osobitné oddelené časti v zmysle zákonných ustanovení zákona o VO osobitná časť označená OSTATNÉ, kde uchádzači vkladajú doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti a ďalšie doklady v zmysle časti III. bod 18 súťažných podkladov a osobitnú časť označenú KRITÉRIA, ktorá bude obsahovať ponuku cenový návrh uchádzača a ďalšie doklady v zmysle časti III. bod 18. Súťažné podklady sú v pdf formáte zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie: http://www.uvo.gov.sk/profily.
Verejný obstarávateľ vykona obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk. Každý záujemca/uchádzač sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS.
Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a
príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca
komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky, vrátane všetkých príloh požadovaných verejným obstarávateľom tak, ako je to uvedené v súťažných podkladoch na predmet zákazky.
Registrovaní uchádzači v registri EVOSERVIS-u použijú svoj prístupový kód a súbor s elektronickým
podpisom/certifikátom. Novým uchádzačom, ktorí nie sú zaregistrovaní v registri EVOSERVIS-u, bude prístupový kód automaticky vygenerovaný po zaregistrovaní sa v systéme. Pre použitie funkcionality elektronického podpisu v registračnom formulári v systéme EVOSERVIS uchádzači vyplnia Žiadosť o vystavenie certifikátu a vyplnený a podpísaný dokument zašlú na emailovú adresu spoločnosti: podpora@kdv.cz. Následne im na email bude zaslaný súbor s elektronickým podpisom/certifikátom pre vygenerovanie elektronického podpisu v e-nástroji EVOSERVIS.
Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 20.000,- EUR. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené súťažných podkladov.
Odôvodnenie podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní: nerozdelenie predmetu zákazky je ekonomicky výhodnejšie, nakoľko sa jedná o jeden druh tovaru. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať v zmysle § 81 zákona o verejnom obstarávaní v prípade naplnenia podmienok nevylučujúcich možnosť postupovať priamym rokovacím konaním. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
25.10.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité