Oznámenie 14999 - WYS

Obsah

14999 - WYS
Vestník č. 208/2016 - 26.10.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
IČO: 35937874
Panónska cesta 2, 85104 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jana Hosová
Telefón: +421 220824515
Email: jana.hosova@vszp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vszp.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): zdravotné poistenie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Tlač a kompletizácia dokumentov súvisiacich s oznámením výsledku vykonaného ročného zúčtovania za rok 2016
Referenčné číslo: 14/2016/JH
II.1.2) Hlavný kód CPV
72310000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Spracovanie, tlač a kompletizácia dokumentov, tlač doručenkových obálok, spracovanie elektronických podacích hárkov a zabezpečenie podania zásielok.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 206 022,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
cca 900 000 listov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 206 022,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) a preukázať ich splnenie predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4a/alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.Ak bude prichádzať do úvahy, verejný obstarávateľ bude postupovať v zmysle § 152 ods, 4 zákona o verejnom obstarávaní.
Dňa 1. júla 2016 nadobudol účinnosť zákon č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o trestnej zodpovednosti právnických osôb). Zákonom o trestnej zodpovednosti právnických osôb bol novelizovaný zákon č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o registri trestov). Touto novelizáciou zákona o registri trestov sa okrem iného upravilo vydávanie výpisu z registra trestov pre právnické osoby. V dôsledku tejto legislatívnej úpravy vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukázania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskoršieho predpisu povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky.
Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov môže preukázať splnenie vyššie uvedenej podmienky účasti
- predložením výpisu z registra trestov právnickej osoby nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi, alebo
-doplnením tohto údaja do zoznamu hospodárskych subjektov prostredníctvom formulára oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) zverejňuje na svojom webovom sídle, s priloženým výpisom z registra trestov právnickej osoby nie starším ako tri mesiace.
Verejný obstarávateľ môže podľa § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní vyžadovať doklady podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní.
Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytnutých služieb s rovnakým (obálky: doporučene do vlastných rúk predmetom plnenia (aj s tlačou obálok: doporučene s doručenkou do vlastných rúk) predmetom plnenia za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ.
Požiadavku verejný obstarávateľ určil s cieľom overenia skúseností a spoľahlivosti uchádzača primerane k náročnosti predmetu zákazky.
Podľa § 34 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 35 platný certifikát o absolvovaní certifikačného auditu zameraného na informačnú bezpečnosť podľa niektorých noriem ISO 27001, ISO 27002, ISO17799 alebo Správa z externého auditu zameraného na informačnú bezpečnosť a ochranu osobných údajov zhotoviteľa. Požadovaný doklad tvorí Prílohu č. 2 k Zmluve o poskytnutí služieb.
Požiadavku určil verejný obstarávateľ za účelom overenia a potvrdenia splnenia noriem zabezpečenia informačnej bezpečnosti uchádzačom z dôvodu kontaktu s osobnými údajmi.
Podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom
Uchádzač predloží: Zoznam subdodávateľov, prostredníctvom ktorých bude uchádzač zabezpečovať plnenie predmetu zákazky s uvedením obchodného mena, osoby oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia, sídla alebo miesta podnikania, podielu subdodávky v % a stručným opisom zákazky, ktorá bude predmetom subdodávky, podpísaným zástupcom uchádzača oprávneným konať v mene uchádzača (Zoznam subdodávateľov tvorí Prílohu č. 3 k Zmluve o poskytnutí služieb).
V prípade ak uchádzač bude zabezpečovať plnenie predmetu zákazky prostredníctvom subdodávateľov, predloží aj čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa, alebo v čase najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 zákona verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje minimálne 3 referencie.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční cez aukčnú sieň ProeBiz. Bližšie informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.11.2016 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.11.2016 09:00
Miesto: Všeobecná zdravotná poisťovňa, Panónska cesta 2, Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa týka časti ponúk označenej ako "Ostatné" a je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Prístup k súťažným podkladom je elektronicky cez systém EVO Úradu pre verejné obstarávanie www.evo.gov.sk po zaregistrovaní sa v tomto systéme. Súťažné podklady ako aj vysveľovanie súťažných podkladov budú dostupné aj na adrese stránky profilu verejného obstarávateľa:https://www.uvo.gov.sk . Úspešný uchádzač musí mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom; táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov podľa § 56 ods. 2 a 16 zákona.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ak priemerná jednotková cena po elektronickej aukcii za položky 1 a 2 listové zásielky (t.j. K1.1 až K.1.10.) bude vyššia ako 0,1933 € bez DPH.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
25.10.2016

Redakčné opravy

15225 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 211/2016
V oznámení 14999-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s., Panónska cesta 2, 851 04 Bratislava - mestská časť Petržalka zverejnenom vo VVO č. 208/2016 zo dňa 26.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 14.11.2016 9:00 Má byť: 16.11.2016 9:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité