Oznámenie 15060 - WYP

Obsah

15060 - WYP
Vestník č. 208/2016 - 26.10.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
MH Invest, s.r.o.
IČO: 36724530
Mlynské Nivy 44/A, 82109 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Alexandra Patková
Telefón: +421 903428531
Email: evo1@mhinvest.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mhinvest.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Poradenská činnosť v oblasti stavebníctva, obchodu, výroby, technicko-organizačné zabezpečenie pri realizácií projektov EU
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Prepojenie vodojemu Mlynárce – PnSV
II.1.2) Hlavný kód CPV
45220000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je stavba: Prepojenie vodojemu Mlynárce PnSV v rozsahu stavebnych prác a dodávok podľa projektovej dokumentácie, ktorá rieši SO 01: 827. 11 11 prepojovacie potrubie: km 5,016 HDPE PE 100, SDR 17, DN 400 /D 450x26,7/ 5 016 m a s tým spojené činnosti podľa zmluvy.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 450 585,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45232150-8
71000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Katastrálne územie: Dražovce, Lužianky, Mlynarce
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je stavba: Prepojenie vodojemu Mlynárce PnSV v rozsahu stavebnych prác a dodávok podľa projektovej dokumentácie, ktorá rieši SO 01: 827. 11 11 prepojovacie potrubie: km 5,016 HDPE PE 100, SDR 17, DN 400 /D 450x26,7/ 5 016 m a s tým spojené činnosti podľa zmluvy.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 450 585,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 114 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorych zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon). Požaduje sa predloženie originálu alebo úradne overenej kópie dokladu o oprávnení uskutočňovať stavebné práce.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukáže finančné a ekonomické postavenie podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona - prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie primeranosti (§ 38 ods. 5 zákona):
Požiadavka na predloženie prehľadu o dosiahnutom obrate vyplýva zo spôsobu realizácie predmetu zákazky, kedy
uchádzač musí mať počas celej doby realizácie predmetu zákazky potrebný objem finančných zdrojov. Verejný
obstarávateľ potrebuje preveriť stav ekonomickej situácie uchádzača a jeho finančnú stabilitu. Verejný obstarávateľ
stanovil danú podmienku v súlade so zákonom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 33 ods. 1 písm. d) zákona: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej uzávierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/).
Minimálny vyžadovaný obrat musí byť vo výške 2 300 000 eur spolu za roky 2013, 2014, 2015, resp. v závislosti od začiatku podnikania z uvedených rokov.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
Rozhodné obdobie na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) je 5 rokov od vyhlásenia tohto verejného obstarávania.
Odôvodnenie primeranosti (§ 38 ods. 5 zákona):
Verejný obstarávateľ vyžaduje minimálne 1 úspešne zrealizovanú stavebnú zákazku z dôvodu potreby zabezpečiť kvalifikovaného dodávateľa s dostatočnými skúsenosťami s realizáciou podobných stavebných prác.

Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona. Vyžaduje sa predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi vedúceho projektu, stavbyvedúceho a geodeta.
Odôvodnenie primeranosti (§ 38 ods. 5 zákona):
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, rozsah a zložitosť predmetu zákazky je potrebné, aby mal uchádzač k dispozícii osoby s potrebnou kvalifikáciou a odbornymi skúsenosťami s riadením stavieb rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 34 ods. 1 písm. b) zákona: Na posúdenie technickej spôsobilosti uchádzača bude verejný obstarávateľ akceptovať práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t. j. výstavba vodovodu, vodojemu s priemerom potrubí minimálne DN 300 min. 1 zákazka v objeme min. 1 000 000 eur bez DPH.
K § 34 ods. 1 písm. g) zákona: Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky vedúci projektu - pre vodohospodárske alebo inžinierske stavby, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady:
-odbornú prax s výkonom činnosti stavbyvedúci s odborným zameraním - Inžinierske stavby / vodohospodárske stavby minimálne 10 rokov vo výstavbe vodojemov a vodovodov,
-musí byť držiteľom osvedčenia vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov v zmysle zákona SNR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti Stavbyvedúci s odborným zameraním Inžinierske stavby/ Vodohospodárske stavby alebo ekvivalentného dokladu vydaného podľa platného právneho predpisu krajiny sídla.
Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky stavbyvedúci - pre technické, technologické a energetické vybavenie stavieb, podkategória - zdravotechnické zariadenia a inštalácie, podkategória výrobné technologické zariadenia, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady:
-odbornú prax s výkonom činnosti stavbyvedúci s odborným zameraním na technické, technologické a energetické vybavenie stavieb, minimálne 5 rokov vo výstavbe technologických a zdravotechnických častí ČOV alebo iných stavieb obdobného charakteru,
-musí byť držiteľom osvedčenia vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov v zmysle zákona SNR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti Stavbyvedúci s odborným zameraním na technické, technologické a energetické vybavenie stavieb alebo ekvivalentného dokladu vydaného podľa platného právneho predpisu krajiny sídla.
Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky geodet - pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady:
-odbornú prax s výkonom činnosti geodet s odborným zameraním autorizovaný geodet a kartograf minimálne 5 rokov,
-musí byť držiteľom oprávnenia v zmysle zákona č. 216/1995 Z. z. o Komore geodetov a kartografov v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentného dokladu vydaného podľa platného právneho predpisu krajiny sídla oprávnenej osoby.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie Ponuky zloženie zábezpeky vo výške 70 000,- Eur (slovom: sedemdesiattisíc eur), a to poskytnutím bankovej záruky za uchádzača alebo zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.11.2016 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 6
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.11.2016 10:30
Miesto: Sídlo verejného obstarávateľa:
MH Invest, s.r.o.
Mlynské Nivy 44/A
821 09 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" sa uskutočňuje bez účasti uchádzačov. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" vykoná komisia najskôr deň, nasledujúci po dni márneho uplynutia lehôt podľa § 52 ods. 2 a 3 zákona a len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejny Obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému EVO - https://evo.gov.sk. Postup je upraveny v príručke pre záujemcu/uchádzača - Príručka EVO pre Záujemcu/Uchádzača - Verejná súťaž (verzia 16.06.2014), ktorá je zverejnená na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Príručky. Pre účasť v tejto zákazke je potrebné, aby sa záujemca zaregistroval do zákazky, ktorá je zverejnená na portáli EVO (https://evo.gov.sk) pod číslom 45.01 a pod názvom Prepojenie vodojemu Mlynárce PnSV. Lehota na registráciu je do termínu na predloženie ponúk.
2. Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, a to vylučne prostredníctvom systému EVO. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie.
3. Ďalšie usmernenia a upozornenia pre uchádzačov alebo záujemcov tykajúce sa ustanovení zákona pojednávajúce o elektronickej komunikácii a elektronickom verejnom obstarávaní a odporúčania na aplikáciu tychto ustanovení v systéme EVO sú obsiahnuté v Príručkách k systému EVO, ktoré sú zverejnené na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Príručky.
4. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre neskoršie úspešné predkladanie ponúk je, aby záujemca mal príslušné technické predpoklady a vybavenie potrebné na používanie systému EVO, ktoré je uvedené v častiach Metodického pokynu k systému EVO, ktory je zverejneny na portáli EVO.
5. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
6. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia alebo uchádzači stiahnuť si do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch http://www.evo.gov.sk/RepErEVOEX.html, ktory je zverejneny na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
7. V prípade, ak v mene podnikateľa sú v zmysle dokladu podľa § 32 ods. 2, písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona, vyžaduje sa v tejto súťaži aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov navonok vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponúk).
8. Čestné vyhlásenia alebo dokumenty, kde sa vyžaduje podpis oprávnenej osoby musia byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača (osobou oprávnenou konať spôsobom, ako je to uvedené v obchodnom registri /živnostenskom registri/ rovnocenny register v krajine sídla uchádzača) alebo splnomocnenou osobou konať v jeho mene na základe splnomocnenia podľa platnych právnych noriem v krajine sídla uchádzača, a to v origináli alebo úradne osvedčenej kópii.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
25.10.2016

Redakčné opravy

15852 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 225/2016
V oznámení 15060-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa MH Invest, s.r.o., Mlynské Nivy 44/A, 821 09 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 208/2016 zo dňa 26.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: II.1.5 Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 2 450 585,00 EUR bez DPH Má byť: 2 559 800,88 Eur bez DPH OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: II.2.6 Predpokladaná hodnota Namiesto: 2 450 585,00 EUR bez DPH Má byť: 2 559 800,88 Eur bez DPH OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2 Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 21.11.2016 10:00 Má byť: 05.12.2016 10:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7 Podmienky na otváranie ponúk: Dátum a čas: Namiesto: 21.11.2016 10:30 Má byť: 05.12.2016 10:30
16068 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 231/2016
V oznámení 15060-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa MH Invest, s.r.o., Mlynské Nivy 44/A, 821 09 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 208/2016 zo dňa 26.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody Namiesto: Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky) Trvanie v mesiacoch: 6 Má byť: Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky) Trvanie v mesiacoch: 7

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité