Oznámenie 15124 - WYP

Obsah

15124 - WYP
Vestník č. 209/2016 - 27.10.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Tomášov
IČO: 00305120
1. mája 5, 90044 Tomášov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Tomášov
Kontaktná osoba: Ing. István Pomichal, PhD.
Telefón: +421 245958130
Fax: +421 2245958195
Email: tomasov@tomasov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4156
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Office 21, s.r.o.
IČO: 45696071
Alžbetínske námestie 328/6 , 92901 Dunajská Streda

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Hanesz
Telefón: +421 905323004
Email: hanesz@proinvest.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): miestna samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Prestavba a prístavba ZŠ Tomášov
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom obstarávania sú stavebné práce súvisiace s prestavbou a prístavbou základnej školy v zmysle projektovej dokumentácie vypracovanej Ing. Andrejom Marcíkom s názvom:
Prestavba a prístavba ZŠ Tomášov.
Jedná sa o prestavbu časti existujúcej budovy ZŠ a prístavbu k základnej škole v obci.
Podrobná špecifikácia je uvedená v spracovanom výkaze výmer stavby.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 379 905,45 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK01
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Intravilán Obce Tomášov
II.2.4) Opis obstarávania
Opis predmetu zákazky: Podrobné vymedzenie predmetu zákazky Prestavba a prístavba ZŠ Tomášov je v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
Presné množstvo a druh prác je vymedzené vo výkaze výmer tvoriacom prílohu súťažných podkaldov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Čas potrebný na nástup na odstránenie závad v reklamačnom období v dňoch
Relatívna váha: 30
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Predpokladaná hodnota
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Požadujú sa predložiť originály, alebo overené kópie dokladov podľa ust. § 32 ods. 2 ZVO v plnom rozsahu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: V zmysle § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní:
Prehľadom o dosiahnutom celkovom obrate uchádzača a prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka - realizácia pozemných stavieb za posledné tri hospodárske roky dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Predmetná podmienka sa má dokladovať čestným vyhlásením uchádzača.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky podľa § 38 ods.5 zákona o VO:
Verejný obstarávateľ má za to, že predmetná podmienka účasti slúži k dokladovaniu finančných schopností uchádzača počas realizácie prác tvoriacich predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požaduje sa dokladovanie dosiahnutého obratu v oblasti, ktorej predmet zákazky sa týka realizácia pozemných stavieb minimálneho obratu 500 tis. € bez DPH kumulatívne za posledné tri hospodárske roky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: -V zmysle § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác podobných predmetu zákazky realizácia pozemných stavieb uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnených potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Dôkaz o plnení jednotlivých zákaziek uvedených v zozname potvrdí odberateľ, ak odberateľom:
a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Za predchádzajúcich päť rokov sa na účely tejto zákazky považuje päť rokov predchádzajúcich dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk. Podmienka sa má dokladovať prehlásením uchádzača, podpísaným štatutárom konajúcim za uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky podľa § 38 ods.5 zákona o VO:
Verejný obstarávateľ má za to, že predmetná podmienka účasti slúži k dokladovaniu skúseností uchádzača v realizácii
prác tvoriacich predmet zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie skutočnosti, že uchádzač už v minulosti riadne a k spokojnosti zákazníka poskytoval stavebné práce, ktoré verejný obstarávateľ obstaráva.
-v zmysle ust. § 34 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní - údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác. Požaduje sa predložiť čestné prehlásenie uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky podľa § 38 ods.5 zákona o VO:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladu z hľadiska zistenia, či uchádzač je schopný plniť predmet zákazky vo vyhovujúcej kvalite a má predpoklad na zabezpečenie kontroly kvality počas uskutočňovania stavebných prác.
-V zmysle § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby. Uchádzač túto podmienku má dokladovať čestným vyhlásením o personálnom obsadením sledovaných profesií podpísaným štatutárom doplneným o ďalšie požadované doklady podľa minimálnej požadovanej úrovne štandardov.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky podľa § 38 ods.5 zákona o VO:
Verejný obstarávateľ má za to, že predmetná podmienka účasti slúži k dokladovaniu odbornej kvalifikácie uchádzača v realizácii prác tvoriacich predmet zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie skutočnosti, že uchádzač v minulosti získal zodpovedajúcu odbornú kvalifikáciu a je spôsobilý na realizáciu predmetných stavebno - montážnych prác na úrovni vyhovujúcej štandardom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Predložený zoznam poskytnutých dodávok musí obsahovať minimálne: - obchodné meno alebo názov odberateľa, - sídlo odberateľa, - celkovú cenu bez DPH lehoty dodania. Dôkaz o plnení jednotlivých dodávok (referencia alebo iný doklad) musí obsahovať nasledovné údaje: - identifikáciu odberateľa (obchodné meno a sídlo) tak, aby bolo zrejmé, či sa jedná o verejného obstarávateľa alebo inú osobu - identifikáciu poskytovateľa dodávky - predmet zákazky - cena stavebných prác, termín uskutočnenia stavených prác, kontaktná osoba odberateľa (titul, meno, priezvisko a tel. číslo), dátum, podpis a pečiatka oprávnenej osoby odberateľa. Požaduje sa uspokojivé dokladovanie realizovaných pozemných stavieb referenciami alebo zodpovedajúcim iným dokladom v minimálnom počte 1 ks v posledných piatich rokoch. Minimálny objem jednotlivých stavieb je 120 tis. € bez DPH. Referenčné listy alebo iné doklady budú predložené ako originál alebo osvedčené fotokópie.
V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Národnej banky Slovenska, aktuálny v posledný deň v príslušnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa referenčná stavba realizovala.
V prípade, že technika alebo technický orgán uchádzač zabezpečuje externe, požaduje sa predložiť aj overenú kópiu platnej zmluvy, na základe ktorej má túto kontrolu zabezpečovať.
2. Požadovaný minimálny rozsah a počet odbornej kvalifikácie osôb vykonávajúcich nasledovné funkcie:

2.1osoba zabezpečujúca odborné vedenie stavebných prác Stavbyvedúci k čestnému vyhláseniu uchádzača je potrebné priložiť aj doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho pre pozemné stavby osvedčením príslušnej odbornej organizácie min. 1 osoba,
2.3osoby zodpovednej za riadenie montážnych prác - Elektrotechnik na riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky minimálne 1 osoba. K čestnému prehláseniu je potrebné priložiť overenú kópiu oprávnenia vydaného príslušnou odbornou organizáciou o spôsobilosti realizovať montáž vyhradených technických zariadení elektrických v zmysle ust. § 23 Vyhl. MPaSV SR č. 508/2009 Z.z. alebo ekvivalentný doklad,
2.4osoby zodpovednej za riadenie a výkon kontroly vyhradeného technického zariadenia - Revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického - minimálne 1 osoba. Je potrebné priložiť overenú kópiu oprávnenia vydaného príslušnou odbornou organizáciou o spôsobilosti na výkon svojej činnosti alebo ekvivalentný doklad,
2.5osoby zodpovednej za riadenie činnosti z hľadiska dodržiavania zásad BOZP technik BOZP - minimálne 1 osoba. Je potrebné priložiť overenú kópiu oprávnenia vydaného príslušnou odbornou organizáciou na výkon činnosti technika BOZP.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Požaduje sa vykonanie hlavných stavebných činností bez využitia subdodávateľov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.11.2016 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 15.03.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.11.2016 13:00
Miesto: Verejné otváranie časti ponúk označených ako "KRITÉRIA" komisia otvára v termíne, ktorý sa oznámi uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené v predstihu aspoň 5 pracovných dní. Otváranie sa uskutočňuje na adrese verejného obstarávateľa uvenej v bode I.1 tejto výzvy.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač, kt. ponuka nebola vylúčená, sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti, poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a plnou mocou na zastupovanie uchádzača na otváraní obálok s overeným podpisom štatutára organizácie a predložením neoverenej kópie ŽL alebo výpisu z OR nie staršej ako 3 mesiace.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. V prípade splnenia podmienky podľa ust. § 40 ods. 6 písm. g) verejný obstarávateľ vyhradzuje si právo vylúčiť uchádzača z verejného obstarávania.
2. Požaduje sa zloženie zábezpeky vo výške 10.000,00 €.
3. O súťažné podklady postačuje požiadať elektronickou poštou na adrese hanesz@proinvest.sk (odporúčaný
spôsob)alebo poštou na kontaktnej adrese verejného obstarávateľa.
4. Ak uchádzač zasiela informácie pre verejného obstarávateľa elektronickou poštou, faxom a pod. (ďalej len elektronické prostriedky) považujú sa za doručené až potom, ako ich doručenie spätne potvrdil verejný obstarávateľ, odoslaním správy potvrdzujúcej ich doručenie. Za potvrdenie doručenia sa považuje zaslanie odpovede na pôvodný email s uvedením samostatného textu (napr. potvrdzujeme doručenie informácie..., dňa xxx, meno zodpovednej osoby) potvrdzujúceho doručenie správy resp. potvrdenia doručenia informácie. Automatické odpovede alebo potvrdenia o prevzatí alebo prečítaní emailu sa nepovažujú za potvrdenie doručenia. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom alebo uchádzačom, aby v prípade nepotvrdenia doručenia informácii elektronickými prostriedkami (napr. prostredníctvom emailu alebo faxu) kontaktovali zodpovedné osoby a zaslali uvedené informácie opakovane.
5.Elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk, pri uplatnení revíznych postupov, pri oznámení o vylúčení, pri oznámení o neprijatí ponuky a oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk, kedy sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto.
6.V prípade potreby objasniť údaje uvedené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, alebo v súťažných podkladoch, môže podľa bodu 22 SP ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie na adrese kontaktnej osoby uvedenej v bode 1.3 týchto SP (odporúčaný spôsob komunikácie: mailom).
7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo počítať lehoty doručenia zásielok záujemcom alebo uchádzačom nasledovne: Dôležité písomnosti, najmä informácie, vysvetlenia, žiadosti alebo iné písomnosti sa doručujú na adresu predkladateľa. V prípade doručovania e-mailom, bude verejný obstarávateľ doručovať zásielky (napríklad súťažné podklady, listy, vysvetlenia, odpovede na žiadosti ... ) na záujemcom alebo uchádzačom uvedenú emailovú adresu. E-mail odoslaný na adresu záujemcu alebo uchádzača sa považuje za doručený nasledujúci deň po jeho odoslaní zo strany verejného obstarávateľa, aj keď sa o ňom uchádzač nedozvedel. V prípade iného spôsobu doručovania ako e-mailom sa bude doručovanie riadiť nasledovnými pravidlami: Ak nebol adresát písomnosti, ktorá sa má doručiť, zastihnutý, hoci sa v mieste doručenia zdržiava, doručovateľ ho vhodným spôsobom upovedomí, že písomnosť príde znovu doručiť v určený deň a hodinu. Tento deň sa považuje za deň uloženia zásielky. Ak si adresát nevyzdvihne písomnosť do troch dní od uloženia, posledný deň tejto lehoty sa považuje za deň doručenia, aj keď sa adresát o uložení nedozvedel. Za miesto, kde sa adresát zdržiava sa považuje miesto jeho sídla, bydliska, miesta podnikania alebo miesto, ktoré uviedol v žiadosti o účasť alebo v inom dokumente, ktorý bol doručený do rúk verejného obstarávateľa. Ak adresát bezdôvodne odoprel písomnosť prijať, je doručená dňom, keď sa jej prijatie odoprelo. Ak má účastník konania, ktorý sa zdržiava v cudzine alebo tam má sídlo, opatrovníka alebo zástupcu v tuzemsku, doručí sa písomnosť tomuto opatrovníkovi alebo zástupcovi.
8.Súťažné podklady si uchádzač vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode 1.3 tejto výzvy.
9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby postupovať podľa ust. § 57 ZVO.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
26.10.2016

Redakčné opravy

15153 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 210/2016
V oznámení 15124-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Tomášov, 1. mája 5, 900 44 Tomášov zverejnenom vo VVO č. 209/2016 zo dňa 27.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje Namiesto: II.1.5) Celková predpokladaná hodnota 379 905,45 € Má byť: 354 625,15 € ĎALŠIE DODATOČNÉ INFORMÁCIE: Predmetom opravy je oprava chybne uvedenej predpokladanej hodnoty zákazky.
15921 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 227/2016
V oznámení 15124-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Tomášov, 1. mája 5, 900 44 Tomášov zverejnenom vo VVO č. 209/2016 zo dňa 27.10.2016 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: II.1.4 Stručný opis Namiesto: Predmetom obstarávania sú stavebné práce súvisiace s prestavbou a prístavbou základnej školy v zmysle projektovej dokumentácie vypracovanej Ing. Andrejom Marcíkom s názvom: Prestavba a prístavba ZŠ Tomášov. Jedná sa o prestavbu časti existujúcej budovy ZŠ a prístavbu k základnej škole v obci. Podrobná špecifikácia je uvedená v spracovanom výkaze výmer stavby. Má byť: Predmetom obstarávania sú stavebné práce súvisiace s prestavbou a prístavbou základnej školy v zmysle projektovej dokumentácie vypracovanej Ing. Petrom Taberym s názvom: Prestavba a prístavba ZŠ Tomášov. Jedná sa o prestavbu časti existujúcej budovy ZŠ a prístavbu k základnej škole v obci. Podrobná špecifikácia je uvedená v spracovanom výkaze výmer stavby. OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.1.3. Technická a odborná spôsobilosť Miesto: 1.veta Namiesto: realizácia pozemných stavieb uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnených potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Dôkaz o plnení jednotlivých zákaziek uvedených v zozname potvrdí odberateľ, ak odberateľom: a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Za predchádzajúcich päť rokov sa na účely tejto zákazky považuje päť rokov predchádzajúcich dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk. Podmienka sa má dokladovať prehlásením uchádzača, podpísaným štatutárom konajúcim za uchádzača. Má byť: realizácia pozemných stavieb uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania doplnených potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Dôkaz o plnení jednotlivých zákaziek uvedených v zozname potvrdí odberateľ, ak odberateľom: a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Podmienka sa má dokladovať prehlásením uchádzača, podpísaným štatutárom konajúcim za uchádzača. OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2 Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 22.11.2016 12:00 Má byť: 29.11.2016 12:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7 Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 22.11.2016 13:00 Má byť: 29.11.2016 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité