Oznámenie 15323 - MSS

Obsah

15323 - MSS
Vestník č. 212/2016 - 01.11.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165182
Námestie SNP 33, 81331 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Jana Petrovičová
Telefón: +421 220482555
Email: jana.petrovicova@culture.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/8213
Hlavná adresa(URL): http://www.culture.gov.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zabezpečenie tlače a distribúcie kultúrnych poukazov
Referenčné číslo: MKSR-10/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
79824000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je tlač, personifikácia kultúrneho poukazu a kompletizácia pre distribúciu a dodanie na vopred určené adresy základných a stredných škôl sídliacich v rámci celého územia SR(ďalej len prijímateľov). Predmet zákazky zahŕňa: - tlač hárku kultúrneho poukazu formát 210 mm x 200 mm - personifikácia kultúrnych poukazov na základe databázy a vytvorených podmienok pre tento účel v informačnom systéme Ministerstva kultúry SR Kultúrne poukazy - konečný (výsledný) grafický návrh kultúrneho poukazu a jeho odsúhlasenie verejným obstarávateľom a spracovanie - vyhotovenie finálnej podoby vo vhodnej forme pre tlač (najmä jazyková úprava, grafická úprava) - kompletizácia a balenie vytlačených kultúrnych poukazov podľa určených adries prijímateľov, vrátane sprievodných listov k balíkom a nálepiek s adresami prijímateľov - distribúcia balíkov na vopred určené miesta prijímateľov, doručovateľské (expedičné) a distribučné služby. Podrobnejšie informácie budú uvedené v Súťažných podkladoch
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 300 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79811000-2
60161000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ministerstvo kultúry SR, Nám. SNP č.33, Bratislava a ostatné sídlia základných a stredných škôl v rámci celého územia Slovenskej republiky.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predpokladaný počet vytlačených hárkov počas trvania zmluvy: 4 500 000 ks. Predpokladaný počet vytlačených hárkov 210 mm x 200 mm za rok: 900 000 ks, vrátane dotlače 1 vytlačený hárok obsahuje 6 kultúrnych poukazov (Rozmer 1 kultúrneho poukazu: 7x10,5 cm) Formát: 210 mm x 200 mm; Papier: ofsetový 90g/m; Farebnosť: 5/2 (CMYK + reflexná farba/čierna + vodoznak); Ochranný prvok: hologram 2D/3D v tvare názvu organizácie: MK SR Personifikácia: z dodanej databázy, vrátane tlače čiarových kódov v kvalite A (názov a adresa školy, meno a priezvisko žiaka); reliéfna razba (hodnota poukazu) + vytvorenie raznice v danej nominálnej hodnote; Slepotlač ; Slovenský znak vodotlač na rubnej strane Distribúcia pre základné a stredné školy v počte cca 2500 v rámci celého územia Slovenskej republiky.
Presný počet nie je možné zadefinovať, vzhľadom k tomu, že rozsah tlače kultúrnych poukazov závisí od prejaveného záujmu o poskytnutie kultúrnych poukazov zo strany škôl. Odhad je stanovený na základe predchádzajúcich období. Zoznam škôl nachádza na webovej stránke: http://www.cvtisr.sk/cvti-sr-vedecka-kniznica/informacie-a-prognozy-skolstva/registre/zoznamy-skol-a-skolskych-zariadeni.html?page_id=9332
Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 300 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Rámcová dohoda bude uzavretá na obdobie 24 mesiacov s možnosťou predĺženia na 48 mesiacov. V predpokladanej hodnote zákazky je zahrnuté plnenie pre 48 mesiacov.
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: predmet zákazky nie je rozdelený na časti, pretože potreba koordinácie jednotlivých častí by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie podľa § 32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z. z. ZVO Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.2 zákona o VO, resp. podľa § 32 ods.4 a ods.5 zákona o VO. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o VO. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov predloží v ponuke doklady podľa § 32 ods. 2, alebo ods. 4, ods. 5 ZVO.Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED) (viď Príloha k SP). Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1) § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky
Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ zadefinoval túto podmienku účasti striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi, ktorí sú schopní zabezpečiť bezproblémové poskytovanie služby. Uvedenou podmienkou účasti verejný obstarávateľ skúma schopnosť uchádzača plniť si svoje finančné záväzky.

2) § 33 ods. 1 písm. d) prehľad o celkovom obrate, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné
v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie primeranosti:
Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť, resp. z ktorých sa dá zistiť postavenie uchádzača alebo jeho predpoklady na poskytnutie predmetu zákazky. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujú sa na zadávanú zákazku, to znamená že verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky.
3)Uchádzač/záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby
bez ohľadu na ich právny vzťah podľa podmienok uvedených v § 33 ods. 2 ZVO.
4) Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia
môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené JED (viď Príloha k SP). Ak uchádzač alebo záujemca preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, jednotnýeurópsky dokument obsahuje informácie podľa odseku 2 aj o tejto osobe.
5) Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, záujemca predloží v
mene euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro.
6) Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania do vestníka verejného obstarávania.
7)Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, musia byť v
ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je uvedené inak.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Podľa bodu 1 - § 33 ods. 1 písm. a) uchádzač predloží písomné vyjadrenie banky alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktorý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.

K vyjadreniu banky alebo ekvivalentnému dokladu uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie, resp. iný ekvivalentný doklad.

2) Podľa bodu 2 - § 33 ods. 1 písm. d) uchádzač predloží formou čestného vyhlásenia prehľad o celkovom obrate, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti, ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Čestným vyhlásením o celkovom obrate, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti, musí uchádzač preukázať súhrnne objem celkového obratu minimálne vo výške 450 000 Eur .
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1) Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní .V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával a hodnotu týchto činností v eur bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti:
Overenie min. praktických skúseností uchádzača s poskytovaním služieb v oblasti predmetu zákazky a o jeho schopnosti plniť predmet zákazky v požadovanom rozsahu, v kvalite a v dohodnutom termíne.
2)Podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality,
Odôvodnenie primeranosti: Overenie, že uchádzač má vybudovaný a udržiavaný fungujúci systém manažérstva kvality, zaoberá sa kvalitou a stabilitou svojich procesov, ich riadením a neustálym zlepšovaním, aby bol schopný uspokojovať potreby odberateľov za primeranú cenu.
3)Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk
Odôvodnenie primeranosti:
Požadovanou odbornou praxou a vzdelaním má uchádzač preukázať, že daný zodpovedný zamestnanec má skúsenosti a bude schopný realizovať predmet plnenia v požadovanom rozsahu, v kvalite a v dohodnutom termíne.
4) Podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy v spojení s § 36 ZVO
Odôvodnenie primeranosti:
Overenie, že uchádzač má skúsenosti s implementáciou environmentálnej politiky a že zohľadňuje právne požiadavky a iné požiadavky v oblasti environmentálneho riadenia
5)Podľa § 34 ods. 1 písm. j) údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby.
Odôvodnenie primeranosti: preukázanie skutočnosti, či má uchádzač dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky v celom rozsahu.
6)Uchádzač/záujemca môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah podľa podmienok uvedených v §34 ods. 3 ZVO.
7)Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené JED
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1)uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúcich 36 mes. od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (polygrafická výroba).Cenu v zložení: cena bez DPH, DPH a cena s DPH. Ak sa poskytnutie služby, uvedeného v referencii, viaže na viac rokov, presahujúcich požadované obdobie, uchádzač uvedie v zozname alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie referencie. 2) uchádzač predloží certifikát Systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001, na vývoj a výrobu ceninových výrobkov, resp.iný ekvivalentný doklad, ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 35 ZVO, vydaného nezávislou inštitúciou.3)uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odb. praxi alebo o odb. kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne predložením profesijných životopisov a zoznamom osôb uchádzača č.1 a 2, ktorí budú zodpovední za poskytnutie služieb/plnenie a realizáciu predmetu zákazky. Profesijný životopis, ktorým uchádzač preukáže vzdelanie, príslušnú odbornú prax alebo odbornú kvalifikáciu zodpovedných osôb, musí min.obsahovať:meno a priezvisko príslušnej osoby; opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia; opis prac.náplne/odborná kvalifikácia; miesto, rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ);ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbor.vzdelaniu,zručnostiam a praxi.Každý zoznam, ktorým uchádzač preukazuje vzdelanie, príslušnú odbor. prax alebo odbor.kvalifikáciu min. zodpovedných osôb č.1 a 2, musí obsahovať:meno a priezvisko príslušnej zodpovednej osoby;názov a sídlo odberateľa, resp.zamestnávateľa príslušnej zodpoved. osoby; preukázanie min.3 roč.odbornej praxe;stručný popis predmetu zmluvy, resp. rozsah činností, ktoré príslušná zodpoved. osoba zabezpečovala; tel. č. a meno zamestnanca objednávateľa, resp.zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje. Uchádzač musí preukázať, že ním navrhnuté osoby spĺňajú nasledujúce min.požiadavky:3.1. Osoba č.1 Vedúci zamestnanec zodpovedný za polygrafickú výrobu: min. 5 roč. odborná prax vo funkcii vedúceho zamestnanca zodpovedného za polygrafickú výrobu; vzdelanie v odbore polygrafia alebo iného ekvivalentného odboru preukazujúceho odbornú spôsobilosť zodpoved. osoby. 3.2. Zodpovedná osoba č.2 Vedúci zamestnanec zodpovedný za tlač: min.5 roč. odborná prax vo funkcii vedúceho zamestnanca zodpovedného za tlačiarenskú výrobu; vzdelanie v odbore polygrafia alebo iného ekvivalentného odboru preukazujúceho odbornú spôsobilosť zodpoved.osoby.Za doklady o vzdelaní v odbore polygrafia sa považuje, diplom resp. osvedčenie o ukončení štúdia v polygrafickom odbore vysokoškolský diplom v odbore polygrafia, maturitné vysvedčenie alebo výučný list v odbore polygrafia, Kurzy vysvedčenia akreditovaných kurzov v odbore polygrafia (Základy polygrafie alebo Polygrafické minimum), resp. obdobné doklady platné v krajine EÚ. 4) uchádzač predloží: 4.1.Certifikát uchádzača na systém environmentálneho manažérstva podľa EN ISO 14001, resp.preukázanie iných dôkazov preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie systému environmen. manažérstva v súlade s § 36 ZVO.4.2. Certifikát uchádzača FSC, resp. preukázanie iných dôkazov preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie systému environmentálneho manažérstva v súlade s § 36 ZVO. 5. uchádzač preukáže, že disponuje min. s nasledovným strojovým a technickým vybavením: 5.1: 5-farebný hárkový tlačový stroj formátu minimálne 64 x 90 cm; vysokorýchlostná rezačka pre všetky štandardné rezacie práce s grafickým programovaním;integrovaný CTP systém s on-line vyvolávacím automatom; 5.2 digitálny tlačový stroj na tlač čiarových kódov v súlade s ISO/IEC 15416 s najvyšším stupňom kvality A, v rozlíšení min. 1200x600 dpi., resp. ekvivalentný. Uchádzač predloží štatutárnym orgánom podpísaný zoznam predmetného vybavenia s uvedením údajov:výrobca; výrobné číslo, vlastník technického zariadenia alebo zmluvu o budúcej zmluve ohľadom prenájmu a pod.; fotografie/opis predmetného stroja.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1.Zábezpeka vo výške 15 000,00 EUR v zmysle ZVO. 2.Čestné vyhlásenie o tom, že v prípade úspešnosti jeho ponuky: a) predloží alebo uzatvorí poistnú zmluvu o poistení za škodu z podnikateľského rizika na minimálnu poistnú sumu 100 000 €;b)bude mať zabezpečenú ochranu svojich výrobných a skladových priestorov, c) bude mať zavedený režimový systém výroby, skladovania, manipulácie a evidencie materiálov a výrobkov, chránené pracovisko pre prácu s ceninami, osobitný systém evidencie materiálov, medziproduktov, výrobkov a predtlači a pod., resp. ekvivalentný systém; d)predloží certifikát systému riadenia bezpečnosti informácii podlá normy ISO/IEC 27001, resp. ekvivalentný doklad a potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti podnikateľa vydaný oprávnenou inštitúciou v príslušnej krajine; e) Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov (vrátane subdodávateľov, osôb podľa § 33 ods.2 a § 34 ods.3 ZVO). Podrobnejšie informácie v SP.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Na vyhodnotenie časti ponúk označených ako Kritériá bude v zmysle § 54 zákona o VO použitá elektronická aukcia. Podrobnosti o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 05.12.2016
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.12.2016 11:00
Miesto: Ministerstvo kultúry SR, Nám. SNP č.33, 813 33 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je neverejné z dôvodu realizácie elektronickej aukcie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Ministerstvo kultúry SR realizuje predmetné verejné obstarávanie prostredníctvom systému elektronického verejného
obstarávania ( www.evo.gov.sk ), kde budú záujemcom po úspešnej registrácii sprístupnené súťažné podklady. Pre túto
verejnú súťaž verejný obstarávateľ použije systém Elektronického verejného obstarávania len na:
-fázu poskytovania súťažných podkladov, doplňujúcich podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie,
-fázu vysvetľovania, t. j. elektronického predkladania žiadostí o vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o
vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho
dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie; resp. poskytnutia súvisiaceho vysvetlenia a žiadosti záujemcov/uchádzačov zo strany verejného obstarávateľa.
Pre fázu predkladania ponúk verejný obstarávateľ nepoužije systém Elektronického verejného obstarávania. Uchádzač
predloží ponuku v písomnej listinnej podobe v uzavretom obale v zmysle pokynov uvedených v Súťažných podkladoch.
2.Všetky doklady potrebné k splneniu podmienok účasti musia byť uchádzačom predložené ako originály alebo ich
úradne osvedčené kópie. Všetky doklady musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady vydávané v inom než
slovenskom jazyku musia byť preložené do slovenského jazyka (okrem jazyka českého) a predložené spolu s originálom
alebo jeho úradne osvedčenou kópiou.
3. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania ak bude mať na základe dôveryhodných informácií
dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu
narúšajúcu hospodársku súťaž
4..Pri prepočte inej meny na menu EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o
vyhlásení verejného obstarávania do vestníka verejného obstarávania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie
podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a aj v mene EUR.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.10.2016

Redakčné opravy

15697 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 222/2016
V oznámení 15323-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky, Námestie SNP 33, 813 31 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 212/2016 zo dňa 01.11.2016 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.4) Opis obstarávania: Namiesto: Veta: "Predpokladaný počet vytlačených hárkov počas trvania zmluvy: 4 500 000 ks. Predpokladaný počet vytlačených hárkov 210 mm x 200 mm za rok: 900 000 ks, vrátane dotlače 1 vytlačený hárok obsahuje 6 kultúrnych poukazov (Rozmer 1 kultúrneho poukazu: 7 x 10,5 cm) Formát: 210 mm x 200 mm;"... Má byť: Veta: "Predpokladaný počet vytlačených hárkov počas trvania zmluvy: 4 500 000 ks. Predpokladaný počet vytlačených hárkov 210 mm x 200 mm za rok: 900 000 ks, vrátane dotlače 1 vytlačený hárok obsahuje 4 kultúrne poukazy (Rozmer 1 kultúrneho poukazu: 7 x 10,5 cm) Formát: 210 mm x 200 mm;" ďalší text tejto časti opisu obstarávania v oznámení zostáva nezmenený.
16124 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 232/2016
V oznámení 15323-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky, Námestie SNP 33, 813 31 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 212/2016 zo dňa 01.11.2016 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.4) Opis obstarávania: Namiesto: Predpokladaný počet vytlačených hárkov počas trvania zmluvy: 4 500 000 ks. Predpokladaný počet vytlačených hárkov 210 mm x 200 mm za rok: 900 000 ks, vrátane dotlače 1 vytlačený hárok obsahuje 6 kultúrnych poukazov (Rozmer 1 kultúrneho poukazu: 7 x 10,5 cm) Formát: 210 mm x 200 mm; Papier: ofsetový 90g/m;Farebnosť: 5/2 (CMYK + reflexná farba/čierna + vodoznak); Ochranný prvok: hologram 2D/3D v tvare názvu organizácie: MK SR Personifikácia: z dodanej databázy, vrátane tlače čiarových kódov v kvalite A (názova adresa školy, meno a priezvisko žiaka); reliéfna razba (hodnota poukazu) + vytvorenie raznice v danej nominálnej hodnote; Slepotlač; Slovenský znak vodotlač na rubnej strane Distribúcia pre základné a stredné školy v počte cca 2500 v rámci celého územia SR. Presný počet nie je možné zadefinovať, vzhľadom k tomu, že rozsah tlače kultúrnych poukazov závisí od prejaveného záujmu o poskytnutie kultúrnych poukazov zo strany škôl ...ostatný text. Má byť: Predpokladaný počet vytlačených hárkov za rok 900 000 ks vrátane dotlače a počas trvania rámcovej dohody: 4 500 000 ks. Formát: 210 x 200 mm; Počet kupónov formátu 70 x105 mm 4 kultúrne poukazy; Potlač CMYK + reflexná farba/čierna; Papier 90 g/m bezdrevný nenatieraný papier biely s vodoznakom; Ostatné podrobné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: 5) Podľa § 34 ods. 1 písm. j) údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 5.1: 5-farebný hárkový tlačový stroj formátu minimálne 64 x 90 cm; vysoko rýchlostná rezačka pre všetky štandardné rezacie práce s grafickým programovaním;integrovaný CTP systém s on-line vyvolávacím automatom; Má byť: Verejný obstarávateľ vypúšťa v plnom rozsahu podmienku účasti uvedenú v bode 5.1 časti III.1.3) technická a odborná spôsobilosť v Minimálnej požadovaná úroveň štandardov: 5-farebný hárkový tlačový stroj formátu minimálne 64 x 90 cm; vysoko rýchlostná rezačka pre všetky štandardné rezacie práce s grafickým programovaním;integrovaný CTP systém s on-line vyvolávacím automatom; IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 05.12.2016 Má byť: 15.12.2016 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 05.12.2016 11:00 Má byť: 15.12.2016 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité