Oznámenie 15227 - WYS

Obsah

15227 - WYS
Vestník č. 211/2016 - 31.10.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenská národná knižnica
IČO: 36138517
nám. J.C.Hronského 1, 03601 Martin

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Pavol Námešný
Telefón: +421 432451288
Email: pavol.namesny@snk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov/vyhladavanie-profilov/zakazky/3679
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
PRÁVNE SLUŽBY
Referenčné číslo: 2016036
II.1.2) Hlavný kód CPV
79100000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom tejto zákazky je poskytovanie právnych služieb, a to poskytovanie právnych rád ohľadne skutočností identifikovaných verejným obstarávateľom, spisovanie listín o právnych úkonoch, zmlúv a dohôd, vypracúvanie právnych rozborov, analýz a stanovísk ohľadne právnych skutočností identifikovaných verejným obstarávateľom, zastupovanie verejného obstarávateľa pred súdmi, orgánmi štátnej správy, samosprávy a inými orgánmi verejnej moci Slovenskej republiky, ako aj fyzickými osobami a právnickými osobami v občianskoprávnych, obchodno- právnych, trestnoprávnych, pracovnoprávnych a administratívnoprávnych veciach, vrátane vecí inej právnej povahy, podávanie návrhov, žalôb, žiadostí, prijímanie doručovaných písomností vrátane vykonávania ostatných procesných úkonov, podávanie opravných prostriedkov a vzdávanie sa ich podania, uzatváranie súdnych zmierov a iných zmierov, vrátane uzatvárania mimosúdnych dohôd, rokovanie s protistranou, ako aj s inými fyzickými a právnickými osobami, prijímanie splnených nárokov a potvrdzovanie ich splnenia, príprava a posudzovanie návrhov interných riadiacich aktov (vnútorných predpisov) verejného obstarávateľa, zabezpečenie právneho servisu podľa požiadaviek verejného obstarávateľa pre organizačné útvary verejného obstarávateľa, vrátane požiadaviek týkajúcich sa implementácie štrukturálnych fondov EÚ.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 70 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79110000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská národná knižnica, Nám. J. C. Hronského 1, 036 01 Martin
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom tejto zákazky je poskytovanie právnych služieb, a to poskytovanie právnych rád ohľadne skutočností identifikovaných verejným obstarávateľom, spisovanie listín o právnych úkonoch, zmlúv a dohôd, vypracúvanie právnych rozborov, analýz a stanovísk ohľadne právnych skutočností identifikovaných verejným obstarávateľom, zastupovanie verejného obstarávateľa pred súdmi, orgánmi štátnej správy, samosprávy a inými orgánmi verejnej moci Slovenskej republiky, ako aj fyzickými osobami a právnickými osobami v občianskoprávnych, obchodno-právnych, trestnoprávnych, pracovnoprávnych a administratívnoprávnych veciach, vrátane vecí inej právnej povahy, podávanie návrhov, žalôb, žiadostí, prijímanie doručovaných písomností vrátane vykonávania ostatných procesných úkonov, podávanie opravných prostriedkov a vzdávanie sa ich podania, uzatváranie súdnych zmierov a iných zmierov, vrátane uzatvárania mimosúdnych dohôd, rokovanie s protistranou, ako aj s inými fyzickými a právnickými osobami, prijímanie splnených nárokov a potvrdzovanie ich splnenia, príprava a posudzovanie návrhov interných riadiacich aktov (vnútorných predpisov) verejného obstarávateľa, zabezpečenie právneho servisu podľa požiadaviek verejného obstarávateľa pre organizačné útvary verejného obstarávateľa, vrátane požiadaviek týkajúcich sa implementácie štrukturálnych fondov EÚ. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 70 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v originálnom vyhotovení alebo ako úradne é kópie týchto dokladov. Predmetné podmienky účasti sú stanovené taxatívne podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Predloženie dokladov podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v originálnom vyhotovení alebo ako úradne kópie týchto dokladov.
Predloženie dokladov s údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby. Osobou zodpovednou za poskytnutie služby právnickej osoby, ktorá je uchádzačom na účely tejto zákazky je fyzická osoba, ktorá je v rámci organizačnej štruktúry uchádzača zodpovedná za poskytnutie právnych služieb, ktoré sú predmetom zákazky.
Verejný obstarávateľ požaduje u osoby zodpovednej za poskytnutie služby predložiť údaje o vysokoškolskom vzdelaní II. stupňa právnického smeru s odbornou praxou ako advokát v trvaní minimálne 7 rokov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Preukazuje sa potvrdením vydaným Slovenskou advokátskou komorou a profesijným životopisom minimálne v nasledovnom rozsahu: 1. Titul, meno a priezvisko, štátna príslušnosť, 2. Vzdelanie (inštitúcia, rok ukončenia, dosiahnutý najvyšší stupeň vzdelania, diplomy, absolvované školenia), 3. História zamestnania (rok, miesto výkonu práce, zamestnávateľ, pozícia), 4. Odborné skúsenosti (názov zákazky, obdobie rok od - do, odberateľ, pozícia na zákazke), 5. Čestné vyhlásenie o pravdivosti údajov uvedených v životopise, 6. Dátum a podpis.
Osoba, ktorá za uchádzača bude poskytovať právne služby pre verejného obstarávateľa, musí v rámci odborných skúseností v bode 3 životopisu uviesť a preukázať tieto skúsenosti: a) poskytovanie právnych služieb v oblasti obchodného práva a občianskeho práva vrátane zastupovania na súdoch minimálne po dobu 5 rokov.
Preukazuje sa potvrdením odberateľa, ktoré bude obsahovať minimálne stručný opis právnych služieb, z ktorého bude možné posúdiť, či ide o poskytovanie právnych služieb v oblasti obchodného práva a občianskeho práva, dobu poskytovania právnych služieb a kontaktnú osobu odberateľa s určením jej mena a telefonického kontaktu; b) poskytovanie právnych služieb v oblasti pracovnoprávnej agendy pre aspoň jednu spoločnosť nad 50 zamestnancov minimálne po dobu 5 rokov. Preukazuje sa potvrdením odberateľa, ktoré bude obsahovať minimálne stručný opis právnych služieb, z ktorého bude možné posúdiť, či ide o poskytovanie právnych služieb v oblasti pracovnoprávnej agendy, dobu poskytovania právnych služieb a kontaktnú osobu odberateľa s určením jej mena a telefonického kontaktu; c) skúsenosti s tvorbou a pripomienkovaním vnútropodnikovej legislatívy vrátane organizačných smerníc minimálne po dobu 1 roka. Preukazuje sa potvrdením odberateľa, ktoré bude obsahovať minimálne stručný opis právnych služieb, z ktorého bude možné posúdiť, či ide o tvorbu a pripomienkovanie vnútropodnikovej legislatívy vrátane organizačných smerníc, dobu poskytovania právnych služieb a kontaktnú osobu odberateľa s určením jej mena a telefonického kontaktu. Verejný obstarávateľ požaduje u ďalších osôb zodpovedných za poskytnutie služby údaje o vzdelaní a odbornej praxi a to: minimálne 1 osoba s vysokoškolským vzdelaním II. stupňa právnického smeru, kvalifikácia minimálne advokátskeho koncipienta zapísaného do zoznamu vedeného Slovenskou advokátskou komorou, ktorá je v zamestnaneckom pomere s uchádzačom. Preukazuje sa potvrdením vydaným Slovenskou advokátskou komorou a profesijným životopisom minimálne v nasledovnom rozsahu: 1. Titul, meno a priezvisko, štátna príslušnosť, 2. Vzdelanie (inštitúcia, rok ukončenia, dosiahnutý najvyšší stupeň vzdelania, 3. História zamestnania (rok, miesto výkonu práce, zamestnávateľ, pozícia), 4. Čestné vyhlásenie o pravdivosti údajov uvedených v životopise, 5. Dátum a podpis. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Podmienky účasti sú primerané a ich potreba vyplynula z dôvodu overenia skutočnosti, či uchádzač disponuje verejným obstarávateľom požadovanou kvalifikáciou, ktorá zohľadňuje dlhodobú prax, mnohopočetné skúsenosti v oblasti predmetu zákazky a zároveň schopnosť predmet zákazky plniť/dodať.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia prostredníctvom systému EVO.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.11.2016 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.03.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.11.2016 11:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Lehota uvedená v bode IV.2.7. sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom. Otváranie časti ponúk označenej ako "Kritéria" sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady budú sprístupnené záujemcom po registrácii v systéme EVO (www.evo.gov.sk ). Názov zákazky je PRÁVNE SLUŽBY. Pre účasť v tejto zákazke je potrebné po registrácii pokračovať podľa usmernení na portáli EVO prístupných v sekcii Metodické pokyny a súťažných podkladov. Komunikačným jazykom je slovenský jazyk. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. V prípade, že uchádzačom je skupina dodávateľov, takýto uchádzač je povinný predložiť doklad podpísaný všetkými členmi skupiny o nominovaní vedúceho člena oprávneného konať v mene ostatných členov skupiny v súvislosti s touto zákazkou. V prípade, že bude ponuka skupiny dodávateľov vyhodnotená ako úspešná, táto skupina bude povinná vytvoriť medzi sebou právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva, napr. podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia ručia za záväzky spoločne a nerozdielne.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
28.10.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité