Oznámenie 15383 - WYS

Obsah

15383 - WYS
Vestník č. 214/2016 - 03.11.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Fond na podporu umenia
IČO: 42418933
Cukrová 14, 81101 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Barbora Böhmerová
Telefón: +421 259324251
Email: barbora.bohmerova@fpu.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.fpu.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/17673
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Spracovanie účtovníctva, mzdovej agendy a s ním súvisiace služby
II.1.2) Hlavný kód CPV
79200000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Zabezpečenie spracovania účtovníctva a mzdovej agendy a vykonanie iných činností súvisiacich so zabezpečením povinností verejného obstarávateľa vo vzťahu k zdroju finančných prostriedkov, s ktorými hospodári, s plnením povinností s ohľadom na poskytovanie prostriedkov zo štátneho rozpočtu a plnením iných povinností vyplývajúcich z príslušných predpisov, ktoré verejný obstarávateľ je objektívne oprávnený požadovať od osoby, ktorá spracováva účtovné prípady. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že pri plnení predmetu tejto zákazky bude požadovať priebežnú (dennú) súčinnosť od úspešného uchádzača, pravidelnú komunikáciu a výbornú odbornú znalosť problematiky poskytovania vyššie uvedených služieb s ohľadom na jeho status (verejnoprávna inštitúcia). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 130 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79210000-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fond na podporu umenia, Cukrová 14, 811 08 Bratislava, Slovensko
II.2.4) Opis obstarávania
Účtovnícke služby - podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 130 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 3.500 EUR. Ďalšie informácie o zložení/vrátení zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona, spôsobom podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4,5 zákona alebo podľa § 152 zákona. Bližšie uvedené v súťažných podkladoch. Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť bezvýhradne splniť všetky podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia považuje verejný obstarávateľ za imanentnú súčasť záruky poskytnutia služieb osobou dôveryhodnou a dostatočne spoľahlivou.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Verejný obstarávateľ nevyžaduje.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) a podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona č. 343/2015 Z. z.. Bližšie uvedené v súťažných podkladoch. Odôvodnenie primeranosti: Požiadavky na obdornú prax zodpovednej osoby sú primerané vzhľadom na charakter zákazky. Preukázanie odbornej praxe, t.j. profesionálnych praktických skúseností, sa požaduje za účelom overenia, či daná osoba má skúsenosti a zručnosti aspoň na minimálnej úrovni potrebnej na riadne a včasné plnenie predmetu zákazky.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Oprávnenie na poskytovanie služieb v oblasti účtovníctva.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 23.11.2016 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.01.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.11.2016 13:00
Miesto: Fond na podporu umenia, Cukrová 14, 811 08 Bratislava, Slovensko
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Spôsob prevzatia súťažných podkladov: osobne v pracovných dňoch v čase od 09.00 do 11:00 hod. Spôsob poskytnutia súťažných podkladov uvedie záujemca vo svojej žiadosti. V žiadosti súčasne uvedie kontaktnú osobu a kontaktnú elektronickú adresu.
Úspešný uchádzač je povinný k podpisu zmluvy predložiť overenú kópiu potvrdenia o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania min. vo výške 100.000 EUR. Odôvodnenia: Verejný obstarávateľ potrebuje zabezpečiť aby prípadná škoda, ktorá bude spôsobená, bola uhradená bez ohľadu na aktuálnu finančnú situáciu uchádzača. Vzhľadom na rozsah a náročnosť zákazky je požiadavka primeraná.
Verejný obstarávateľ na svojom profile, zriadenom úradom pre verejné obstarávanie zverejní nie len Súťažné podklady, ale aj všetky prípadne otázky a odpovede na vysvetlenia, ktoré budú doručené verejnému obstarávateľovi do stanoveného termínu. Verejný obstarávateľ odporúča potencionálnym záujemcom / uchádzačom sledovať profil verejného obstarávateľa: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/17673
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávanie sa predkladajú podľa § 21 ods. 6 zákona predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať takú ponuku uchádzača, ktorá presiahne predpokladanú hodnotu zákazky. V prípade prekročenia predpokladanej hodnoty zákazky, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zákazku.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona. Formulár jednotného európskeho dokumentu spolu s manuálom na jeho vyplnenie je dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html a na webovom sídle Európskej komisie https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
31.10.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité