Oznámenie 15595 - WYT

Obsah

15595 - WYT
Vestník č. 220/2016 - 11.11.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Pekáreň Bzovík, s.r.o.
IČO: 44088752
Majerský rad 3084/80, 96301 Krupina

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Molnárová
Telefón: +421 455326867
Email: pbz@mail.t-com.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/17663/zakazky/404295/dokumenty
Hlavná adresa(URL): www.pekarenbzovik.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.ezakazky.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
eBIZ
IČO: 36234141
Zadunajská cesta č.10 , 85101 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Pavel Aschenbrenner
Telefón: +421 901739852
Email: pavel.aschenbrenner@ebiz.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): s.r.o.
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): potravinárstvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
TECHNOLOGICKÉ VYBAVENIE NOVÝCH PRIESTOROV PEKÁRNE BZOVÍK
Referenčné číslo: eBIZ-50/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
42215200-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je realizácia projektu, zahrnujúcu dodávku tovarov technológií do novovybudovaných priestorov pekárne.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 155 126,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42300000-9
42513200-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK03
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Pekáreň Bzovík, Krupina.
II.2.4) Opis obstarávania
Presný rozsah dodávky tovarov je uvedený v rozpise tovarov, ktorý tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov, v časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky a v Tabuľke k naceneniu tovarov ktorá tvorí prílohu č. 2 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 180
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program rozvoja vidieka SR 2014 2020,
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Operačný program rozvoja vidieka SR 2014 2020, opatrenie č. 4, podopatrenie č. 4.2 PRV, Kód výzvy: 8/PRV/2015, kód projektu 042BB080057
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí preukázať splnenie všetkých podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedených v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"). Uchádzač preukáže dokladmi podľa § 32 ods.2, že spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní,
t. j. že:
a)nebol hospodársky subjekt, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe- výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)hospodársky subjekt nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,,
c) hospodársky subjekt nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu doloženým čestným vyhlásením,
g)nedopostil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, ) za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať

V prípade, že uchádzač predkladá ponuku na viac častí predmetu zákazky (ak sa uplatňujú), požadované doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predloží iba raz, v ponuke na jednu časť predmetu zákazky ak sa časti uplatňujú, pričom v ponuke na ďalšiu časť, resp. ponukách na ďalšie časti predmetu zákazky uvedie len informáciu, v ponuke na ktorú časť predmetu zákazky požadované doklady predložil.
Zapísanie v zozname podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, oprávňuje podnikateľa preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Potvrdenie, že je uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov uchádzač nemusí v ponuke predkladať.


V etape predkladania ponúk môže uchádzač využiť inštitút Jednotného európského dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. viď.: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: -Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 114 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní: Určená podmienka účasti je alternatívne vymedzená zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje schopnosť uchádzača plniť si svoje záväzky v nadväznosti na vytvorenie podmienok pre bezproblémové plnenie predmetu zákazky vo vzťahu k spôsobu jej financovania. Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob financovania predmetu zákazky verejným obstarávateľom bez možnosti poskytovania preddavkov a určenú lehotu splatnosti faktúr je žiaduce, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky za uvedených podmienok a tým preukáže schopnosť uspokojiť záväzkový vzťah v celom rozsahu aj v prípade uplatnenia sankcií (resp. zmluvných pokút) zo strany verejného obstarávateľa.
-Podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Určená podmienka účasti je alternatívne vymedzená zákonom o verejnom obstarávaní. Požadovaný minimálny obrat za preukazované obdobie bol určený aplikáciou optimalizovaného princípu proporcionality podmienok účasti.
Verejný obstarávateľ si vzhľadom na charakter zákazky a trvanie zmluvného vzťahu určenou podmienkou účasti overuje skúsenosti uchádzača s financovaním rovnakého alebo obdobného predmetu zákazky ako je predmet zadávanej zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: -Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky
Podľa § 33 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač verejnému obstarávateľovi predloží:
Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk v prípade, že uchádzač má vedené účty vo viacerých bankách), že uchádzač nie je v nepovolenom debete, a že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Súčasne uchádzač k predloženému vyjadreniu banky/bánk predloží aj čestné vyhlásenie podpísané oprávnenou osobou, že nemá zriadený účet/účty v inej banke/bankách ako v tej/ tých, od ktorej/ktorých predložil požadované vyjadrenie. Verejný obstarávateľ neumožňuje nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/pobočkách
-Podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní
Podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže obrat za posledné tri hospodárske roky, pričom tento obrat musí byť preukázaný v oblasti rovnakej, alebo obdobnej ako je predmet zákazky a musí byť preukázaný v nasledovne minimálnej výške:
130 000,00 EUR bez DPH;
Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, o obrate z dodania predmetov zákazky rovnakých alebo obdobných ako je predmet zákazky za tri posledné hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: -Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
Odôvodnenie podmienok účasti podľa § 114 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní:
Podmienkou účasti verejný obstarávateľ zabezpečuje dodanie predmetných tovarov v súlade s požiadavkou na predmet zákazky a v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky a na požadovanej úrovni a kvalite.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: -Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní

-zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona,

1. ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

-Uchádzač predloží zoznam uskutočnených dodávok tovaru za predchádzajúcich tri roky, (na účely tejto zákazky sa považujú tri roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk) a referencie, alebo dôkazy o plnení, potvrdzujúce dodávku tovarov - predmetných strojov a zariadení uvedených v opise predloženom zozname, ako originály alebo overené fotokópie potvrdení od verejných obstarávateľov, obstarávateľov, alebo odberateľov, doplnený potvrdeniami o kvalite dodávky prác s uvedením cien, miest a lehôt dodávky predmetných tovarov a zhodnotenia podľa obchodných podmienok v oblasti rovnakej alebo obdobnej ako je predmet zákazky v celkovej sumárnej minimálnej realizovanej hodnote:
130 000,00 Euro bez DPH
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Lehota dodania predmetu zákazky: tovary vyšpecifikované v prvej etape do 14 dní odo dňa oznámenia verejného obstarávateľa (kupujúceho), že má pripravenú technickú infraštruktúru k dodávke a inštalácii. Tovar, ktorý je vyšpecifikovaný v druhej etape dodávky do 180 dní odo dňa oznámenia verejného obstarávateľa (kupujúceho), že má pripravenú technickú infraštruktúru k dodávke a inštalácii.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia (ďalej len e-aukcia) je na účely tohto zákona je opakujúci sa proces, ktorý využíva elektronické systémy certifikované podľa § 151 zákona o verejnom obstarávaní na predkladanie nových cien smerom nadol, nových cien upravených smerom nadol a nových hodnôt, ktoré sa týkajú určitých prvkov ponúk, alebo nových hodnôt, ktoré sa týkajú určitých prvkov ponúk.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.11.2016 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.11.2016 11:00
Miesto: Pekáreň Bzovík, Krupina
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: je neverejné
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Záujemca alebo uchádzač sa zaregistruje na portáli
https://www.ezakazky.sk/
Súťažné podklady sa nebudú poskytovať v listinnej forme. Súťažné podklady budú každému záujemcovi, ktorýsa
zaregistruje na vyššie uvedenom portáli nepretržite sprístupnené v zmysle oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
alebo výzvy na predkladanie ponúk ak sa uplatňuje lehota na vyžiadanie SP. Po tejto lehote bude zamedzený prístup k
súťažným podkladom.
Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: a) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlás isa priamo
svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania
prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; b) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne
na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke
www.ezakazky.sk,
e) po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s
časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty,
f) vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu,
alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk alebo osobne (v pracovných dňoch), alebo sprostredkovane (poštou, kuriérom a pod.) v písomnej, listinnej podobe na adresu kontaktného miesta určeného verejným obstarávateľom, ktorou je eBIZ, Zadunajská cesta č. 10, 851 01 Bratislava, Slovenská republika, v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady,
g) na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom a na doručovaciu
adresu určenú verejným obstarávateľom v bode f) tejto časti výzvy na predkladanie ponúk budú záujemcovi
sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty s súvisiace so súťažnými podkladmi a určené verejným
obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk
V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej
dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa
zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie priamo v zadávanej zákazke, pričom nepostačuje, aby žiadosť bola v primeranej lehote doručená na e-mailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa.
Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky a
náležitosti ponuky bližšie uvedené v súťažných podkladov.
Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné
podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom
dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
09.11.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité