Oznámenie 15645 - WYP

Obsah

15645 - WYP
Vestník č. 221/2016 - 14.11.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Senec
IČO: 00305065
Mierové nám. 8, 90301 Senec

Slovensko
Kontaktná osoba: Ľubomír Kubička
Telefón: +421 220902554
Email: obstaravanie@vosk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4150
Hlavná adresa(URL): http://www.senec.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4150
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
VO SK, a.s.
IČO: 45647291
Záhradnícka 151 , 82108 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ľubomír Kubička
Telefón: +421 220902554
Email: obstaravanie@vosk.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4150
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.senec.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
VO SK, a.s.
IČO: 45647291
Záhradnícka 151 , 82108 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ľubomír Kubička
Telefón: +421 220902554
Email: obstaravanie@vosk.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4150
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.senec.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nadstavba Materskej školy na Fándlyho ul. v Seneci
Referenčné číslo: 2016/SC/71
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Stavebné práce na reaizácii nadstavby plného podlažia - nové II. NP, podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 602 632,50 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Materská škola, Fándlyho ul. č.20, 903 01 Senec, katastrálne územie Senec, parc. č. 3870/6, 3870/1,3870/2, 3870/7.
II.2.4) Opis obstarávania
Stavebné práce na reaizácii nadstavby plného podlažia - nové II. NP, podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 602 632,50 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia a ich preukázanie v
súlade s ust. § 32 zákona č.343/2015 Z.z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení
neskorších predpisov (ďalej ZVO). Vzhľadom na nefunkčnosť informačného systému Zber údajov, prostredníctvom
ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje túto výzvu na predkladanie ponúk, nie je možné vo výzve na predkladanie
ponúk zverejniť podmienky účasti v úplnom rozsahu, preto ich verejný obstarávateľ zverejňuje v súťažných podkladoch, ktoré sú voľne prístupné v profile verejného obstarávateľa.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti preukáže uchádzač predložením nasledujúcich dokladov:
1.Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru (pozemné stavby) ako je predmet zákazky v hodnote bez DPH minimálne dosahujúcej predpokladanú hodnotu zákazky. Verejný obstarávateľ v rámci toho zároveň požaduje preukázanie uskutočnenia stavebných prác, uskutočnených obdobnou technológiou, akou navrhuje uskutočniť realizáciu predmetu zákazky v hodnote minimálne 200.000 EUR bez DPH.
Uchádzač je povinný uviesť celkový súčet uskutočnených stavebných prác, ktorých zoznam predložil. V prípade ak uchádzač predkladá zmluvu, referenciu alebo dôkaz o plnení stavebných prác, ktorých uskutočnenie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť stavebných prác, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období (a len túto sumu uchádzač započíta do celkového súčtu realizovaných stavebných prác). V prípade, ak stavebné práce realizoval uchádzač ako člen združenia skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba finančný objem, uskutočňovaný ním samotným. Potvrdenia vydané v inej mene ako v eurách je potrebné prepočítať a to tak, že sumy uvedené v iných menách budú prepočítané kurzom ECB platným k prvému dňu v roku, v ktorom boli stavebné práce uskutočnené.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 38 ods. 5 ZVO: Verejný obstarávateľ touto podmienkou účasti overuje preukázanie praktických skúseností s uskutočňovaním stavieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Vzhľadom na nefunkčnosť informačného
systému Zber údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje túto výzvu na predkladanie ponúk, nie je
možné vo výzve na predkladanie ponúk zverejniť podmienky účasti v úplnom rozsahu, preto ich verejný obstarávateľ
zverejňuje v súťažných podkladoch, ktoré sú voľne prístupné v profile verejného obstarávateľa.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.12.2016 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.05.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.12.2016 10:30
Miesto: Adresa verejného obstarávateľa uvedená v bode I.1) tohto oznámenia.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk - časť označená ako "Ostatné" sa zúčastní iba komisia verejného obstarávateľa.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov zábezpeku v súlade s ust. § 46 ZVO vo výške 10000 EUR, ďalšie
podrobnosti o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Vzhľadom na nefunkčnosť informačného systému Zber údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ
zverejňuje túto výzvu na predkladanie ponúk, nie je možné vo výzve na predkladanie ponúk zverejniť doplňujúce
informácie v úplnom rozsahu, preto ich verejný obstarávateľ zverejňuje v súťažných podkladoch, ktoré sú voľne
prístupné v profile verejného obstarávateľa.
3. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických
prostriedkov k súťažným podkladom a všetkým dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky. a to prostredníctvom ich zverejnenia v profile verejného obstarávateľa, ktorého webova adresa je uvedená v bode I.1) tejto výzvy pod názvom: "Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):"
4. Všetky doklady, ktoré uchádzač predkladá na preukázanie splnenia podmienok účasti (uchádzačom, inou osobou,
ktorej zdroje či kapacity sú použité na preukázanie splnenia podmienok účasti, subdodávateľom) musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie.
5. Podrobnosti o začiatku a dĺžke trvania lehoty výstavby sú uvedené v súťažných podkladoch, pretože ich vzhľadom na funkcionalitu informačného systému zber údajov nebolo možné uviesť v bode II.2.7) tohto oznámenia.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
10.11.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité