Oznámenie 15824 - WYT

Obsah

15824 - WYT
Vestník č. 224/2016 - 17.11.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
ALFA BIO, spol.s r.o.
IČO: 30223041
Kremnička 71 , 97405 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Banská Bystrica, Kremnička 71
Kontaktná osoba: Ing. Milan Albert
Telefón: +421 911657288
Email: milan.albert@alfabio.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/14511
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.voarchiv.eu/files/38-f830b64fa8/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Premier Consulting EU, s.r.o.
IČO: 48231657
Hadovská cesta 870 , 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktná osoba: Bc. Boris Haulík
Telefón: +421 915849877
Email: haulik@eurofondy.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8 ods. 2 písm. a)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Výrobno - obchodné činnosti
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Obstaranie inovatívnych technológií
II.1.2) Hlavný kód CPV
42000000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie nasledovných technológií:
1. Kuter
2. Chladiaca sústava
3. Regálový systém
4. Skladovacie boxy
5. Analyzátory kvality potravín
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 608 409,70 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 5
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Kuter- zariadenie na miešanie a sekanie
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42215000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky (časť 1) je dodanie 1 ks kuteru- zariadenia na miešanie a súčasné sekanie tofu. Podrobný opis predmetu zákazky a technická špecifikácia sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 145 333,33 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program výskum a inovácie, Kód výzvy OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02, Názov projektu: Inovácia podniku ALFA BIO s.r.o..
Časť: 2
II.2.1) Názov
Chladiaca sústava
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42500000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky (časť 2) je dodanie chladiacej sústavy na chladenie autokláv. Podrobný opis predmetu zákazky a technická špecifikácia sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 223 815,70 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program výskum a inovácie, Kód výzvy OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02, Názov projektu: Inovácia podniku ALFA BIO s.r.o..
Časť: 3
II.2.1) Názov
Regálový systém
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39173000-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky (časť 3) je dodanie gravitačného regálového systému. Podrobný opis predmetu zákazky a technická špecifikácia sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 66 318,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program výskum a inovácie, Kód výzvy OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02, Názov projektu: Inovácia podniku ALFA BIO s.r.o..
Časť: 4
II.2.1) Názov
Skladovacie boxy
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44617000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky (časť 4) je dodanie 15 000 ks špeciálnych skladovacích boxov odolných pasterizačným teplotám. Podrobný opis predmetu zákazky a technická špecifikácia sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 114 433,33 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program výskum a inovácie, Kód výzvy OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02, Názov projektu: Inovácia podniku ALFA BIO s.r.o..
Časť: 5
II.2.1) Názov
Analyzátory kvality potravín
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
38500000-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky (časť 5) je dodanie spektrometra, luminometra a nožového mlynčeka na analýzu potravín. Podrobný opis predmetu zákazky a technická špecifikácia sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 58 509,33 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program výskum a inovácie, Kód výzvy OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02, Názov projektu: Inovácia podniku ALFA BIO s.r.o..
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa
Osobného postavenia podľa § 32 nasledovne:
Obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienky účasti Osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) Zákona č. 343/2015
Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
(1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného
postavenia:e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu
Na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ vyžaduje doklady v
súlade s § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
(2) Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1e) písm. e) doloženým dokladom o
oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
Plnenie podmienok účasti preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e), resp. ods. 4. a ods. 5
zákona o verejnom obstarávaní, alebo podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní alebo podľa § 39 zákona o verejnom
obstarávaní.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie
splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných
podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k
tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania je 3 mesiace. Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením písomnej objednávky Verejným obstarávateľom Dodávateľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.01.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.08.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.01.2017 10:30
Miesto: Premier Consulting EU, s.r.o., Hadovská cesta 870, 945 01 Komárno
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk označené ako "Ostatné" je v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní neverejné. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" sa vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Kompletné súťažné podklady sú sprístupnené na adrese: http://www.voarchiv.eu/files/38-f830b64fa8/
2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany
záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk.
3. Verejný obstarávateľ všetky povinné informácie podľa zákona o verejnom obstarávaní uverejní v profile
obstarávateľa.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
16.11.2016

Redakčné opravy

16741 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 244/2016
V oznámení 15824-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa ALFA BIO, spol.s r.o., Kremnička 71, 974 05 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 224/2016 zo dňa 17.11.2016 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 09.01.2017 10:00 Má byť: 23.01.2017 10:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 09.01.2017 10:30 Má byť: 23.01.2017 10:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité