Oznámenie 15928 - WYP

Obsah

15928 - WYP
Vestník č. 228/2016 - 23.11.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Gymnázium Ladislava Novomeského
IČO: 00605786
Tomášikova 2 , 82729 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Gymnázium Ladislava Novomeského, Tomášikova 2, 827 29 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Rastislav Mráz
Telefón: +421 905186719
Email: mraz@visions.cc
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://gln.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1292
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Visions Consulting, s.r.o.
IČO: 45394920
Štefánikova 23 , 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Rastislav Mráz
Telefón: +421 905186719
Email: mraz@visions.cc
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rekonštrukcia bazénovej technológie
Referenčné číslo: 20161101
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212212-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je rekonštrukcia bazénovej technológie odovdávacej stanice tepla, t.j. výmenníka a ohrevu, obehového čerpadla, chemickej úpravy vody a z dôvodu potreby zmeny pripojenia jednotlivých komponentov je nutná aj úprava a výmena systému rozvodov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 113 400,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Tomášikova 2, 827 29 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Celkové množstvo a rozsah predmetu zákazky je podrobne opísané v projektovej dokumentácii a výkaze-výmer, ktoré sú prílohou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 113 400,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 60
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") a v súlade s § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podla § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podla § 32 ods. 1 pism. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť. Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podla § 32 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podla § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 32 a § 38 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní: Jednotný európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podla § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 2.1 § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky. Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ skúma schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky voči finančným inštitúciám z čoho sa bude dať usúdiť v prípade pôžičiek serióznosť uchádzača plniť si finančné záväzky, alebo finančná stabilita.

V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne. Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú hodnoty na EUR podľa kurzu Európskej centrálnej banky, platného v deň odoslania Výzvy na predkladanie ponúk do vestníka verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka) v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a, že jeho bežný účet nie je a nebol predmetom blokácie (na základe súdneho rozhodnutia, alebo v súvislosti s exekučným konaním) alebo exekúcie. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúcich troch rokov, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. Za predchádzajúce obdobie sa pre účely tejto zákazky považujú tri roky predchádzajúce dňu odoslania výzvy na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemal a nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov. uchádzačom predkladaných dokladov preukazujúcich postavenie podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.1 Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, a to pre stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. V prípade že v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné stavebné práce ako stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom alebo jeho osobou podľa § 34 ods. 3 zákona len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme ich realizoval uchádzač, alebo jeho osoba podľa § 34 ods. 3 zákona. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v EUR prepočítanú kurzom Európskej centrálnej banky, platného v deň odoslania Výzvy na predkladanie ponúk do vestníka verejného obstarávania. Z dokladov musí byť zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byť zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti: Požadovaný zoznam uskutočnených prác má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s uskutočňovaním prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov bola stanovená s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem, rozsah a charakter predmetu zákazky.
3.2 Podľa § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti na riadiacich zamestnancov skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom riadiacich zamestnancov, ktorí sa budú podieľať na riadení stavebných prác. Primeraná odborná prax a príslušné certifikáty jednotlivých zamestnancov majú preukázať ich odbornú spôsobilosť riadiť predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) K bodu 3.1 Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru za predchádzajúcich päť rokov (za predchádzajúcich päť rokov sa na účely tejto zákazky považuje päť rokov predchádzajúcemu dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk, ktorého skončením uplynie lehota na predkladanie ponúk), ktorého finančný objem bol spolu za sledované obdobie v min. výške 140 000,00 EUR; z toho min. jedna zákazka (referencia), ktorej finančný objem bol v min. výške 70 000 EUR bez DPH. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú montáže a demontážne práce tepelných izolácií, ústredných kúrení, armatúr, zdravotechniky. Zoznam stavebných prác má obsahovať: a) identifikáciu a kontakt na odberateľa, b) názov a stručný opis predmetu zákazky, c) zmluvnú cenu zákazky bez DPH v EUR, d) lehotu uskutočnenia prác, e) potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác odberateľom. Ak budú v zmluvnej cene zákazky (v referenčnom liste) zarátané aj iné stavebné práce alebo činnosti ako požadované, uchádzač je povinný vyčísliť a uviesť cenu len za práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uvedené v tomto bode.
b) K bodu 3.2 Uchádzač vo svojej ponuke predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov uchádzača, ktorí budú zodpovední za riadenie stavebných prác, a to minimálne jedného zamestnanca v pozícii hlavný stavbyvedúci. Odbornú spôsobilosť zamestnanca dokladuje uchádzač nasledovným spôsobom: - predložením dokladu o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, t.j. Osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov splnomocňujúci na vykonanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. stavebný zákon v znení neskorších predpisov, - predložením profesijného životopisu vrátane praktických skúseností zamestnanca uchádzača, ktorí bude zodpovedný za riadenie stavebných prác. Profesijný životopis musí obsahovať: titul, meno a priezvisko; údaje o priebehu vzdelania zamestnanca; absolvované školenia; história zamestnania (zamestnávateľ, trvanie pracovného pomeru, pozícia ktorú zamestnanec zastával), zoznam zmlúv, z ktorých vyplýva splnenie praktickej skúsenosti vo vyššie uvedenej oblasti; dátum a podpis zamestnanca. Z profesijného životopisu musí byť preukázateľné: - minimálne 5-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho obdobné k predmetu zákazky.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.12.2016 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.12.2016 13:00
Miesto: Neuplatňuje sa.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Neuplatňuje sa.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky v súlade s §57 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z.z. (zmena okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie). Súťažné podklady sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1292) vo formáte pdf. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby uvedenej vo Výzve na predkladanie ponúk, ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov, ktorá bude zároveň obsahovať názov, adresu sídla a mailový kontakt záujemcu.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
21.11.2016

Redakčné opravy

16682 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 242/2016
V oznámení 15928-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Gymnázium Ladislava Novomeského, Tomášikova 2, 827 29 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 228/2016 zo dňa 23.11.2016 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti podľa bodov 3.1 a 3.2 sa dopĺňajú o bod 3.3. Má byť: Doplnený bod 3.3 znie: 3.3 Podľa § 36 v spojení s § 34 ods. 1 písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti: Uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa normy STN EN ISO 14001 (alebo ekvivalent), pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, a z noriem členských štátov Európskych štátov spoločenstva. Certifikát je zárukou odbornej spôsobilosti uchádzača a je tiež zárukou, že uchádzač dodržiava pri práci ochranu životného prostredia. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň podmienok účasti technickej a odbornej spôsobilosti podľa bodov a) K bodu 3.1 a b) K bodu 3.2 sa dopĺňajú o bod c) K bodu 3.3. Má byť: Doplnený bod c) K bodu 3.3 znie: c) K bodu 3.3 Uchádzač vo svojej ponuke predloží certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom, možnosť využiť schému Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit alebo normy environmentálneho manažérstva vyplývajúce z príslušných európskych noriem alebo medzinárodných noriem certifikovaných orgánov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy (opis opatrení, použitých uchádzačom na zabezpečenie plnenia kritériá pre danú normu) predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Napr. doklad o splnení určitých noriem environmentálneho riadenia podľa normy ISO 14001. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 16.12.2016 09:00 Má byť: 04.01.2017 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 16.12.2016 13:00 Má byť: 04.01.2017 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité