Oznámenie 16006 - MSS

Obsah

16006 - MSS
Vestník č. 230/2016 - 25.11.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenská agentúra pre cestovný ruch
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35653001
Lamačská cesta 8, 81104 Bratislava - mestská časť Lamač

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Mária Borbélyová
Telefón: +421 948520495
Email: maria.borbelyova@porte.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/8212
Hlavná adresa(URL): http://www.sacr.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.sacr.sk/sacr/profil-verejneho-obstaravatela/nadlimitna-zakazka
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ing. Mária Borbélyová – PORTE
Vnútroštátne identifikačné číslo: 43375308
Záhradnícka 1 , 90301 Senec

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Mária Borbélyová
Telefón: +421 948520495
Email: maria.borbelyova@porte.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.sacr.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Štátna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Cestovný ruch
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Podpora cestovného ruchu
II.1.2) Hlavný kód CPV
79950000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb podporujúcich dosiahnutie cieľov Slovenskej agentúry pre cestovný ruch definovaných v materiáloch Stratégia rozvoja cestovného ruchu do 2020 a Marketingová stratégia SACR na roky 2014 2020.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 750 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79340000-9
55000000-0
63522000-4
92312250-8
92312213-7
92111200-4
92211000-3
79822500-7
79810000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
sídlo verejného obstarávateľa a krajiny kontinentov: Európa, Ázia, Amerika
II.2.4) Opis obstarávania:
Úspešný uchádzač vytvorí vizuálnu identitu podpory cestovného ruchu a realizuje propagáciu Slovenska ako TOP celoročnej dovolenkovej destinácie pre zahraničných a domácich turistov na globálnom trhu cestovného ruchu, a to prostredníctvom vybraných nástrojov komunikačného systému v ideovo jednotnom dizajne so zohľadnením novej značky ,,Good Idea Slovakia", ktorá bude nosným motívom v kreatívnej a grafickej koncepcii.
Úspešný uchádzač:
- vypracuje ideovo jednotný kreatívny koncept vizuálnej identity podpory cestovného ruchu a aplikuje ho na všetky komunikačné nástroje, ktoré tvoria predmet zákazky
- navrhne a realizuje expozície na veľtrhoch/výstavách
- navrhne a realizuje mediálne formáty pre mediálne kampane.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 750 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z.z. (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov preukazuje osobné postavenie podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Podľa § 187 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17.04.2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.

Minimálna požadovaná úroveň: neuplatňuje sa.

Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Stanovenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyplývajú z § 32 a § 38 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti: osobné postavenie ako originály alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov.

Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní: osobné postavenie predloží každý člen skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
Uchádzač na preukázanie finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky na území Slovenskej republiky alebo zahraničnej banky (ďalej len "banka") o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, v ktorom banka uvedie, že uchádzač nie je v prebiehajúcom roku 2016 v nepovolenom debete, jeho účet nie je predmetom exekúcie v rozsahu ohrozujúcom finančnú stabilitu uchádzača, je schopný plniť si svoje finančné záväzky a v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár.
Vyjadrenie predkladá uchádzač zo všetkých bánk, kde má vedené účty.
Okrem vyjadrenia banky/bánk predloží uchádzač aj čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankách nemá vedené účty ani záväzky.

Minimálna požadovaná úroveň: neuplatňuje sa.

Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Zaradenie tejto podmienky účasti na preukázanie finančného a ekonomického postavenia sleduje cieľ vybrať takého dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje finančné záväzky riadne a včas. Podmienka účasti je primeraná predmetu zákazky a je potrebná z dôvodu riadneho a bezproblémového plnenia zmluvných záväzkov uchádzača, čoho predpokladom je aj plnenie finančných záväzkov uchádzača.

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie tejto podmienky účasti ako originály alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.

Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní: finančné a ekonomické postavenie predloží skupina spoločne.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Z písomnej zmluvy musí tiež vyplývať záväzok uchádzača a osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, že za plnenie zmluvy budú zodpovedať spoločne. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
A. Uchádzač na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Podľa § 187 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní ak bola referencia vyhotovená do 01.03.2014, splnenie tejto podmienky účasti, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.

B. Uchádzač na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k podmienke v bode A: uchádzač predloženým zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky a referenciami preukáže, že za predchádzajúce tri roky úspešne realizoval:
1. aspoň jeden zmluvný vzťah, ktorého plnením uchádzač pre odberateľa úspešne navrhol kreatívny koncept prezentácie odberateľa alebo jeho produktov/činnosti
2. minimálne 20 veľtržných expozícií na medzinárodných veľtrhoch/výstavách s úhrnnou cenou min. 800 000 EUR bez DPH, z toho
- aspoň 2 expozície - každá s plochou min. 150 m2
- aspoň 5 ďalších expozícií - každá s plochou min. 80 m2
- aspoň 3 expozície, pri ktorých uchádzač zabezpečil expozíciu podľa architektonického návrhu uchádzača
- aspoň 2 expozície (z toho jedna s plochou min. 150 m2), ktoré uchádzač zabezpečoval v dvoch rôznych krajinách súčasne (vyžaduje sa časové prekrytie veľtrhov/výstav v dĺžke najmenej dva dni)
- aspoň 3 expozície (každá s plochou min. 60 m2), ktoré uchádzač realizoval v troch rôznych krajinách v priebehu 30 dní
Plochou sa rozumie veľkosť prenajatej plochy bez ohľadu na počet podlaží expozície.
Informácie o realizovanej expozícii musia obsahovať: názov podujatia, opis zabezpečených služieb, miesto a termín realizácie, zmluvnú cenu v EUR bez DPH, fakturovanú cenu v EUR bez DPH. Do ceny plnenia nie je možné započítať cenu za prenájom plochy.
3. aspoň jeden TV-spot v dĺžke min. 30 sekúnd na propagáciu služieb poskytovaných objednávateľom TV-spotu
4. aspoň jeden rozhlasový spot v dĺžke min. 30 sekúnd na propagáciu služieb poskytovaných objednávateľom rozhlasového spotu
Informácie o odberateľoch musia obsahovať: obchodné meno a adresu odberateľa, meno, priezvisko, funkciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby odberateľa, kde si možno tieto údaje overiť.
Z predložených dokladov musia vyplývať všetky vyššie uvedené požiadavky.
V prípade, ak uchádzač predkladá doklady v inej mene ako euro, uvedie ceny v pôvodnej mene a uvedie aj ceny v EUR, ktoré stanoví kurzom ECB k ultimu príslušného hospodárskeho roku.

Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona zadefinoval vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom získať kvalifikovaného dodávateľa vybraného v čestnej hospodárskej súťaži. Požiadavka na:
- návrh kreatívneho konceptu zodpovedá predmetu zákazky
- 20 expozícií za tri roky predstavuje len štyri pätiny počtu expozícií plánovaných v predmete zákazky na jeden rok
- jeden TV-spot a jeden rozhlasový spot za tri roky tvoria len zlomok počtu spotov, ktoré bude uchádzač počas plnenia predmetu zákazky realizovať
Požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú schopní ho dodať na profesionálnej úrovni v požadovanom rozsahu a časovej náročnosti.
.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k podmienke v bode B: Uchádzač zoznamom osôb, ktoré budú zodpovedné za zabezpečenie plnenia predmetu zákazky, predložením profesijných životopisov týchto osôb a údajmi o ich praktických skúsenostiach určených v minimálnych požiadavkách preukáže, že disponuje nasledovnými osobami zodpovednými za poskytnutie služieb:
1. riadiaci pracovník (výkonný riaditeľ, projektový riaditeľ alebo iná vedúca funkcia):
- minimálne 10-ročná odborná prax v riadení projektov v oblasti marketingu, reklamy a médií; túto podmienku účasti preukáže uchádzač profesijným životopisom osoby
- minimálne 4 profesionálne praktické skúsenosti s realizáciou zmlúv/projektov rovnakého alebo podobného predmetu ako je predmet zákazky na pozícii riadiaceho pracovníka zodpovedného za realizáciu zmluvy/projektu; túto podmienku účasti preukáže uchádzač profesijným životopisom osoby
2. kreatívny manažér:
- minimálne 5-ročná odborná prax v oblasti kreatívnej prípravy reklamných kampaní; túto podmienku účasti preukáže uchádzač profesijným životopisom osoby
- minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti s kreatívnou prípravou reklamných kampaní na pozícii kreatívneho manažéra; túto podmienku účasti preukáže uchádzač profesijným životopisom osoby
Z každého predloženého životopisu bude zrejmé:
- pozícia, pre ktorú preukazuje podmienku účasti
- meno a priezvisko osoby
- kontaktné údaje
- údaje o najvyššom dosiahnutom vzdelaní a odbornej kvalifikácii (inštitúcia, od-do, získaný titul/certifikát)
- prehľad zamestnaní/odbornej praxe s uvedením zamestnávateľa/odberateľa, trvania pracovného pomeru/trvania poskytovaných služieb a pozície, ktorú príslušná osoba zastávala
- praktické skúsenosti príslušnej osoby (názov funkcie/pozície zastávanej osobou na projekte, obchodné meno a adresa dodávateľa, obchodné meno a adresa odberateľa, názov projektu, opis projektu, doba realizácie projektu (od mesiac/rok do mesiac/rok), meno, priezvisko, funkcia, telefónne číslo a e-mailová adresa osoby odberateľa, kde si možno tieto údaje overiť).
Z predložených dokladov musia vyplývať všetky vyššie uvedené požiadavky.

Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Zaradenie podmienky účasti na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti uchádzača podľa § 34 ods. 1 písm. g) sleduje cieľ vybrať takého dodávateľa, ktorý disponuje osobami s praktickými skúsenosťami potrebnými na kvalifikované plnenie predmetu zákazky. Podmienka účasti je primeraná predmetu zákazky a minimálna požadovaná úroveň zodpovedá svojím rozsahom obstarávanému predmetu zákazky.

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti: technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť ako originály alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov.

Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní: technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť predloží skupina spoločne.

pokračovanie v bode VI.3
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 29.12.2016 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.12.2016 13:00
Miesto: Slovenská agentúra pre cestovný ruch, Lamačská cesta 8, 811 04 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou poverenou na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
pokračovanie k bodu III.1.3 - Technická a odborná spôsobilosť: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Z písomnej zmluvy musí tiež vyplývať záväzok uchádzača a osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, že za plnenie zmluvy budú zodpovedať spoločne. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.

Ďalšie informácie:
1. Verejné obstarávanie bude realizované reverznou verejnou súťažou podľa § 66 ods. 7 zákona, ponuku v súlade s § 49 ods. 6 písm. a) zákona nebudú uchádzači predkladať v dvoch častiach Ostatné a Kritériá, verejný obstarávateľ vykoná jednokolové otváranie ponúk.
2. Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED).
3. Verejný obstarávateľ neposkytuje súťažné podklady v listinnej forme. Súťažné podklady sú bez obmedzenia a bez poplatkov prístupné v profile verejného obstarávateľa na stránke ÚVO na adrese http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8212. Rovnakým spôsobom budú v profile verejného obstarávateľa na tej istej adrese prístupné aj všetky prípadné vysvetlenia súťažných podkladov a podmienok účasti.
4. Kompletné súťažné podklady vo formáte pdf a časti súťažných podkladov vo formáte word, resp. excel , ktoré môže uchádzač využiť pri príprave ponuky (rámcová dohoda a návrh na plnenie kritéria cena), budú zverejnené na webovom sídle verejného obstarávateľa http://www.sacr.sk/sacr/profil-verejneho-obstaravatela/nadlimitna-zakazka.
5. Verejný obstarávateľ uplatňuje v tomto postupe zadávania zákazky pri komunikácii so záujemcami/uchádzačmi prechodné ustanovenie § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.
6. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie viazanosti ponúk zábezpeku vo výške 100 000 eur.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
22.11.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité