Oznámenie 15994 - WYS

Obsah

15994 - WYS
Vestník č. 230/2016 - 25.11.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Hliník nad Hronom
IČO: 00320609
Železničná 320, 96601 Hliník nad Hronom

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Božena Bačíková - za verejné obstarávanie
Telefón: +421 903525023
Fax: +421 456761002
Email: bozena.bacikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5360
Hlavná adresa(URL): http://www.hliniknadhronom.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5360
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zber, preprava, odvoz, zhodnotenie alebo zneškodnenie komunálneho odpadu z obce Hliník nad Hronom
Referenčné číslo: 2016/00328/1
II.1.2) Hlavný kód CPV
90500000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie zberu, prepravy, odvozu, zhodnocovania a/alebo zneškodňovania zmesového komunálneho odpadu, objemného, zmiešaného odpadu a bioodpadu z obce Hliník nad Hronom.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 109 100,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90511100-3
90513200-8
90510000-5
90511200-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Katastrálne územie obce Hliník nad Hronom - rodinné domy, bytové domy, fyzické, právnické osoby a verejno-prospešné inštitúcie sídliace v katastrálnom území obce.
II.2.4) Opis obstarávania
Rozsah zákazky je uvedený v súťažných podkladoch; predpokladané množstvo komunálneho odpadu určené na 48 mesiacov trvania zmluvy je 2 920 ton. Predpokladané množstvo je určené podľa skutočnosti v roku 2015. Súčasťou predmetu zákazky je zapožičanie (prenájom) 600 kusov zberných nádob na biologický odpad podľa potrieb verejného obstarávateľa a dezinfekcia nádob.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 zákona č.343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v celom rozsahu (ďalej ZoVO). Všetky predložené doklady podľa § 32 ods. 2,4 a 5 ZoVO, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia uchádzača musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo v úradne osvedčenej kópii. Uchádzač je oprávnený preukázať splnenie podmienok osobného postavenia aj podľa § 39 ZoVO jednotným európskym dokumentom alebo podľa § 152 ZoVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EU. Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia uchádzača a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ZoVO: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzača sú stanovené podľa § 38 ods. 1 písm.a) ZoVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 34 ods.1 písm.h) a v § 34 ods. 1 písm j) ZoVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Podľa § 34 ods.1, písm. h) ZOVO uchádzač predkladá doklady o odbornej spôsobilosti vydané na základe osobitného predpisu Zákon č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o odpadoch):
a) potvrdenie príslušného orgánu štátnej správy o registrácii podľa § 98 zákona o odpadoch č.79/2015 Z. z. (originál alebo overená kópia) Predloží ten uchádzač, ktorý vykonáva zber odpadov bez prevádzkovania zariadenia na zber odpadov alebo prepravu odpadov ako svoj predmet podnikania,
b) integrované povolenie vydané podľa zákona o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania
životného prostredia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení platných zmien a doplnkov, ktorým sa povoľuje vykonávanie činnosti skládky odpadov, na ktorej uchádzač bude zneškodňovať odpady z tejto zákazky;
c) povolenie príslušného orgánu štátnej správy na zhodnocovanie zmesových komunálnych odpadov činnosťou R1;
d) povolenie príslušného orgánu štátnej správy na zhodnocovanie biologicky rozložiteľných odpadov kompostovaním.
Odôvodnenie: Uchádzač má zabezpečiť odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky, ako aj preukázať legislatívnu pripravenosť zabezpečiť plnenie predmetu zákazky v súlade s platnou legislatívou v odpadovom hospodárstve aby nebola ohrozená prevádzka verejného obstarávateľa.
2. Podľa § 34 ods.1 písm.j) ZoVO uchádzač predkladá údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má k dispozícii na poskytnutie služieb. Uchádzač musí disponovať nasledovnou technikou - minimálne dvoma špeciálnymi vozidlami s nadstavbou na zber a prepravu odpadov, prispôsobenou na vyklápanie zberných nádob 110 l, 120 l, 240 l, 1100 l a vriec, jedným špeciálnym vozidlom - nosičom veľkokapacitných kontajnerov s objemom viac ako 5 m3 so závesným systémom nakladania kontajnerov, jedným špeciálnym vozidlom - nosičom veľkokapacitných kontajnerov s objemom viac ako 20 m3, jedným zberným vozidlom s umývacím zariadením nádob na zber biologicky rozložiteľného odpadu. Požaduje sa preukázanie dispozičného práva k strojovému a technickému vybaveniu potrebnému k plneniu zmluvy, t. j. preukázanie, že uchádzač má v majetku, alebo bude mať dispozičné právo k strojovému a technickému vybaveniu počas celého trvania zmluvy na predmet zákazky.
Uchádzač predloží platné doklady, z ktorých musí byť zrejmý typ a parametre technických zariadení a prostriedkov. Verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentný doklad. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dobu platnosti zmluvy je nevyhnutné, aby mal uchádzač k dispozícii pre plnenie predmetu zákazky vozidlá na zvoz a odvoz komunálneho odpadu.
V zmysle § 34 ods. 3 uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.12.2016 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.05.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.12.2016 11:15
Miesto: Obecný úrad Hliník nad Hronom, Železničná 320, 966 01 Hliník nad Hronom
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Dňa 12. 12. 2016 budú otvorené časti ponúk OSTATNÉ - bez účasti uchádzačov. O otváraní ponúk, časti KRITÉRIÁ, budú uchádzači informovaní podľa ZoVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. V prípade, že uchádzač podľa § 34 ods. 3 na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využije technické a odborné kapacity inej osoby alebo na plnenie predmetu verejného obstarávania subdodávateľov, títo musia spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 ZoVO rovnako ako uchádzač. Doklady podľa ZoVO je potrebné predložiť v časti ponuky "OSTATNÉ".
2.Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s víťazným uchádzačom, ktorý nebude mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod; rovnako v registri konečných užívateľov výhod musia byť zapísaní koneční užívatelia výhod subdodávateľa, tiež osoby podľa § 34 ods.3 ako je uvedené v § 56 ods. 2 ZoVO
3. Uchádzač môže predložiť žiadosť o súťažné podklady elektronicky na kontaktnú e-mailovú adresu bozena.bacikova@gmail.com, prípadne na adresu bozena@post.sk; v žiadosti musí byť uvedené obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, e-mailová adresa určená na komunikáciu, číslo telefónu a meno osoby určenej na komunikáciu.
4. Písomná komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať prednostne elektronicky prostredníctvom e-mailov: bozena.bacikova@gmail.com; bozena@post.sk; v prípade, že požiadavka záujemcu nebude do 24 h vybavená/potvrdená; je potrebné jej zopakovanie na uvedených mailových adresách.
5. Príjemca elektronickej pošty je povinný potvrdiť doručenie každej písomnosti (správy) písomnou odpoveďou. Elektronická komunikácia sa bude používať pri poskytovaní súťažných podkladov, pri vysvetľovaní, pri oznámení o vylúčení, pri informácii o výsledku vyhodnotenia ponúk; elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, pri zmene a doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov; tieto sa musia doručiť osobne, poštou alebo inou doručovacou službou.
6.Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady v elektronickej forme na záujemcom určenú e-mailovú adresu.
7.Neobmedzený prístup k súťažným podkladom vo formáte PDF je zabezpečený odo dňa publikovania Výzvy na predkladanie ponúk v profile verejného obstarávateľa zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, link: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5360.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
23.11.2016

Redakčné opravy

16522 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 239/2016
V oznámení 15994-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Hliník nad Hronom, Železničná 320, 966 01 Hliník nad Hronom zverejnenom vo VVO č. 230/2016 zo dňa 25.11.2016 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 109 100,00 EUR bez DPH Má byť: 180 000,00 bez DPH IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 12.12.2016 11:00 Má byť: 19.12.2016 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 12.12.2016 11:15 Má byť: 19.12.2016 11:15

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité