Oznámenie 16039 - MSS

Obsah

16039 - MSS
Vestník č. 231/2016 - 28.11.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151742
Štefanovičova 5, 81782 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ľuboš Hláčik
Telefón: +421 259584014
Email: lubos.hlacik@mfsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.finance.gov.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/237
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zabezpečenie stravovania a doplnkového predaja v bufete pre zamestnancov Ministerstva financií SR v zariadení v správe verejného obstarávateľa
II.1.2) Hlavný kód CPV
55520000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb stravovania a doplnkového predaja v bufete v zmysle Prílohy č.1 Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov. Uvedené služby pozostávajú z prípravy stravy a jej výdaja, z vykonávania doplnkového predaja v bufete a zo zabezpečenie občerstvenia, resp. stravovania s obsluhou pri rôznych akciách organizovaných verejným obstarávateľom. Všetky služby budú vykonávané v priestoroch verejného obstarávateľa na Štefanovičovej ul. č. 5, Bratislava.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 375 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
55511000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Priestory kuchyne, jedálne a bufetu Ministerstva financií SR, Štefanovičova 5, Bratislava.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je:
- zabezpečenie stravovania, vrátane prípravy stravy, ktoré sa musí realizovať v zariadení v správe verejného obstarávateľa s priemerným počtom denne vydaných jedál 550 (maximálne 750) pre zamestnancov a bývalých zamestnancov, dôchodcov a iných osôb využívajúcich priestory Ministerstva financií Slovenskej republiky na Štefanovičovej ulici č. 5, Bratislava s jeho súhlasom, a to výroba a výdaj stravy formou voľného výberu jedál samoobslužným spôsobom, bezhotovostnou platbou (prostredníctvom stravovacej karty jednotlivých stravníkov), resp. vo výnimočných prípadoch aj hotovostnou platbou (napr. strata karty, zabudnutie karty a pod.),
- zabezpečenie doplnkového predaja v bufete na Štefanovičovej ul. č. 5, Bratislava, formou bezhotovostnej prostredníctvom stravovacej karty jednotlivých stravníkov), ale aj hotovostnej platby,
- zabezpečenie občerstvenia, resp. stravovania s obsluhou pri rôznych akciách organizovaných verejným obstarávateľom (napr. stretnutie s dôchodcami, zahraničné návštevy), pri podávaní stravy pri mimoriadnych pracovných akciách, na základe včasnej objednávky verejného obstarávateľa.

Ďalšie informácie týkajúce sa opisu predmetu zákazky sa nachádzajú v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 375 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 alebo podľa § 152 ods. 1 zákona, v zmysle ktorého hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom doklad, resp. doklady nahradené jednotným európskym dokumentom predloží uchádzač verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu (v prípade, že sa uchádzač rozhodne nahradiť doklady preukazujúce podmienky účasti jednotným európsky dokumentom, môže použiť formulár Prílohy č. 5, ktorá tvorí samostatnú prílohu týchto súťažných podkladov). Textovo editovateľnú podobu formulára vo formáte .rtf uchádzač nájde na stránke http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa (Časť I Jednotného európskeho dokumentu) do neho sám prenesie/prepíše.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia sú dané zákonom o verejnom obstarávaní a vyplývajú z § 32. Podrobný opis predmetnej podmienky účasti je uvedený aj v bode 13.1 súťažných podkladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia:
- Podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie prehľadu o celkovom obrate a prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka (to znamená v oblasti poskytovania stravovacích služieb alebo služieb hromadného stravovania vrátane prípravy stravy), najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona: Požadované doklady v súlade s § 33 ods. 1 písm. d) uchádzač predloží ako dôkaz, že je/bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne plniť zmluvu, ktorej predmet súvisí s požadovaným opisom predmetu zákazky. Výška požadovaného obratu je primeraná a vypočítaná v súlade s § 38 ods. zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač dosiahnutím stanovenej výšky obratu preukáže svoju ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémového plnenia predmetu zákazky, keďže verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie predmetu zákazky. Podrobný opis predmetnej podmienky účasti je uvedený aj v bode 13.2 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží na preukázanie obratu Výkazy ziskov a strát alebo Výkazy o príjmoch a výdavkoch resp. ekvivalentné doklady podľa právnych predpisov platných v krajine sídla uchádzača (ak má uchádzač sídlo mimo územia SR) najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania podnikateľskej činnosti.

Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka (to znamená v oblasti poskytovania stravovacích služieb alebo služieb hromadného stravovania vrátane prípravy stravy). Čestné vyhlásenie musí byť podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Uchádzač musí týmto spôsobom preukázať celkový súhrnný obrat za posledné tri ukončené hospodárske roky v minimálnej výške 400 000,00 EUR v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka.
Pre určenie výšky obratu sa pri prepočte cudzej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení tohto verejného obstarávania na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ.
Doklady predloží uchádzač ako originály alebo úradne overené fotokópie alebo ako scan výstupov z Registra účtovných závierok (www.registeruz.sk), resp. odkazom na ich zverejnenie v Registri účtovných závierok.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení Rámcovej dohody bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených v týchto bodoch.
Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti stanovených verejným obstarávateľom, pričom doklad, resp. doklady nahradené jednotným európskym dokumentom predloží uchádzač verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu (v prípade, že sa uchádzač rozhodne nahradiť doklady preukazujúce podmienky účasti jednotným európskym dokumentom, môže použiť formulár Prílohy č. 5, ktorá tvorí samostatnú prílohu týchto súťažných podkladov). Textovo editovateľnú podobu formulára vo formáte .rtf uchádzač nájde na stránke http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa (Časť I Jednotného európskeho dokumentu) do neho sám prenesie/prepíše.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 34 ods. 1 písm. a) a písm. g) zákona, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti:
1. § 34 ods. 1 písm. a) zákona, zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.
Referenciou je elektronický dokument, obsahujúci potvrdenie o poskytnutí služby na základe zmluvy alebo rámcovej dohody uzatvorenej podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktorý obsahuje náležitosti podľa § 12 ods. 2 zákona.
Podľa § 187 ods. 6 zákona ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
Potvrdenie o poskytnutí služby musí obsahovať min. nasledujúce údaje:
- Meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov a adresu dodávateľa,
- názov objednávateľa,
- stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy,
- množstvo, objem alebo rozsah,
- miesto, cenu a lehoty dodania plnenia zmluvy,
- hodnotenie kvality plnenia,
- kontaktnú osobu, u ktorej si verejný obstarávateľ môže overiť pravdivosť poskytnutých informácií,
- dátum vyhotovenia.
Ak bude v predložených dokumentoch uvedená cena plnenia v inej mene ako euro, použije sa na prepočet z inej meny na euro kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení tohto verejného obstarávania na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ.
2. Verejný obstarávateľ v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) požaduje údaje o odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za poskytnutie služby od uchádzača preukázať predložením profesijných životopisov a výučných listov (príp. maturitných vysvedčení alebo ekvivalentných dokladov) podpísaných dotknutou osobou. Každý uchádzačom predložený profesijný životopis alebo ekvivalentný doklad, podpísaný dotknutou osobou, musí obsahovať minimálne: meno a priezvisko príslušnej osoby, opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) a ostatné relevantné informácie.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods.5 zákona: Predmetnou podmienkou účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) je v súlade s § 38 ods. 2 písm. c) zákona a verejný obstarávateľ touto požiadavkou vytvára predpoklad, že plnenie zmluvy na poskytovanie predmetných služieb bude zabezpečovať uchádzač, ktorý získal a má skúsenosti s realizáciou zákaziek rovnakého charakteru a rozsahu, a ktorý plnenie zmluvy vykoná na požadovanej odbornej úrovni, ktoré sú v súlade s potrebami verejného obstarávateľa. Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) je v súlade s § 38 ods. 2 písm. c) zákona a verejný obstarávateľ touto požiadavkou vytvára predpoklad, že uchádzač zabezpečí plnenie zmluvy na poskytovanie predmetných služieb na požadovanej odbornej úrovni osobami s požadovanými skúsenosťami, odbornou kvalifikáciou a praxou. Ďalej vytvára predpoklad plnenia zmluvy osobami, ktoré majú schopnosti správneho riadenia prevádzky prípravy stravy resp. prevádzky stravovacieho zariadenia alebo zariadenia hromadného stravovania. Podrobný opis podmienok účasti je uvedený aj v bode 13.3 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona bude splnená ak zoznam podľa vyššie uvedeného bodu bude obsahovať realizáciu zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je požadovaný predmet zákazky (za zákazku rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje zákazka na poskytovanie stravovacích služieb alebo služieb hromadného stravovania vrátane prípravy stravy), pričom celkový súhrnný objem predložených zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru, bol za predchádzajúce 3 roky (t.j. 3 roky spätne od vyhlásenia verejného obstarávania) v celkovej minimálnej výške 500 000,- EUR bez DPH.
2. Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona bude splnená ak uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledovných minimálnych požiadaviek týkajúcich sa minimálne jednej osoby:
- dôkaz, že má táto osoba absolvované ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie v oblasti gastronómie, prípadne hotelierstva a zároveň,
- dôkaz o riadiacej praxi a to, že má táto osoba preukázateľnú prax s riadením činnosti prevádzky stravovacieho zariadenia alebo zariadenia hromadného stravovania v trvaní minimálne 5 rokov v období predchádzajúcich 12 rokov.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení Rámcovej dohody bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými alebo odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami (najmä § 34 ods. 1 písm. g) zákona), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Podľa § 39 ods. 1 zákona splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom doklad, resp. doklady nahradené jednotným európskym dokumentom predloží uchádzač verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu (v prípade, že sa uchádzač rozhodne nahradiť doklady preukazujúce podmienky účasti jednotným európsky dokumentom, môže použiť formulár Prílohy č. 5, ktorá tvorí samostatnú prílohu týchto súťažných podkladov). Textovo editovateľnú podobu formulára vo formáte .rtf uchádzač nájde na stránke http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa (Časť I Jednotného európskeho dokumentu) do neho sám prenesie/prepíše.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 03.01.2017 09:30
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.01.2017 13:00
Miesto: Ministerstvo financií Slovenskej republiky, Štefanovičova 5, 817 82 Bratislava - miestnosť číslo S 044.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Jedná sa o otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné", ktoré je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Na zabezpečenie viazanosti ponuky sa vyžaduje zábezpeka vo výške 15 000,- EUR. Doklad o zložení zábezpeky musí byť súčasťou ponuky uchádzača. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
2.Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom doklad, resp. doklady nahradené jednotným európskym dokumentom predloží uchádzač verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu (v prípade, že sa uchádzač rozhodne nahradiť doklady preukazujúce podmienky účasti jednotným európsky dokumentom, môže použiť formulár Prílohy č.5, ktorá tvorí samostatnú prílohu súťažných podkladov). Textovo editovateľnú podobu formulára vo formáte .rtf uchádzač nájde na stránke http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa (Časť I Jednotného európskeho dokumentu) do neho sám prenesie/prepíše.
3.Komunikácia a výmena informácií sa uskutočňuje písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo ich kombináciou v súlade s § 187 ods. 8 ZVO a bodom 21 súťažných podkladov.
4.Trvanie rámcovej dohody: 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania jej finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
5.Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v slovenskom alebo českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štát. jazyka, to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štát. (slovenského) jazyka.
6.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom jazyku.
7.Súťažné podklady budú doručené na základe žiadostí záujemcov prednostne elektronicky na mailovú adresu uvedenú v žiadosti.
8.Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch.
9.Všetky potrebné dokumenty z verejného obstarávania budú zverejnené na profile verejného obstarávateľa na adrese:http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/237.
10.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám, a najmä finančným predpokladom verejného obstarávateľa alebo sú neregulárne alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (predpokladaná hodnota zákazky).
11.Úspešný uchádzač sa zaväzuje pred podpisom rámcovej dohody predložiť verejnému obstarávateľovi:
- platné poistenie zodpovednosti za škody spôsobené podnikateľom vo výške minimálne 40 000,00 EUR po celú dobu plnenia zmluvy. Túto skutočnosť zároveň preukáže vždy za príslušné poistné obdobie počas platnosti zmluvy,
- zoznam všetkých známych subdodávateľov v zmysle Prílohy č. 3 rámcovej dohody,
Úspešný uchádzač sa zároveň zaväzuje podpísať Nájomnú zmluvu. Nájomná zmluva tvorí Prílohu č. 7 Súťažných podkladov.
12. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky a dokladov, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V zmysle zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
23.11.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité