Oznámenie 16101 - WYP

Obsah

16101 - WYP
Vestník č. 232/2016 - 29.11.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Trnava
IČO: 00313114
Trhová 3, 91771 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. František Drgoň
Telefón: +421 333236159
Fax: +421 333236400
Email: frantisek.drgon@trnava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trnava.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.trnava.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Revitalizácia areálu Kamenný mlyn, III. etapa
Referenčné číslo: ÚtVO33614/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
45236200-2
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
IA13-5 - Rekonštrukcia
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Rozsah predmetu zmluvy je riešený v projektovej dokumentácii pre realizáciu stavby Revitalizácia areálu Kamenný mlyn v Trnave, III. etapa, spracovanej ateliérom DUMA záhradná architektúra, s.r.o. Trnava v 02/2010.
Revitalizácia má za cieľ obnovu jestvujúceho lesoparku v Kamennom mlyne, zvýšenie ekostability prostredia a vytvorenie vhodných podmienok na krátkodobý oddych a rekreáciu obyvateľov Trnavy zvýšením estetickej a ekologickej hodnoty územia vhodnou kompozíciou zelene a doplnením zariadení občianskej vybavenosti vybudovanie značených bežeckých trás, doplnenie mobiliáru, doplnenie informačných panelov, rekonštrukcia verejného osvetlenia, vybudovanie drevenej terasy odpočívadla.
Súčasťou zákazky sú:
- geodetické zameranie stavby, porealizačné zameranie a geometrický plán, vyhotovené odborne spôsobilým geodetom a vypracovanie plánu užívania verejnej práce,
- náklady na činnosti v rámci plánu organizácie výstavby
- všetky ostatné súvisiace práce a dodávky.
Predmet zmluvy zahŕňa nasledujúce stavebné objekty:
-E.1.0 Spevnené plochy, komunikácie , terénne úpravy
-E.2.0 Sadové úpravy
-E.3.0 Vonkajšie silové rozvody, verejné osvetlenie
-E.4.1 Mobiliár
-E.4.2 Odpočívadlo
-GEODETICKÉ PRÁCE
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 161 707,65 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45316110-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Trnava, Rekreačný areál Kamenný mlyn
II.2.4) Opis obstarávania
Popis a rozsah prác:
Rozsah predmetu zmluvy je riešený v projektovej dokumentácii pre realizáciu stavby Revitalizácia areálu Kamenný mlyn v Trnave, III. etapa, spracovanej ateliérom DUMA záhradná architektúra, s.r.o. Trnava v 02/2010.
Revitalizácia má za cieľ obnovu jestvujúceho lesoparku v Kamennom mlyne, zvýšenie ekostability prostredia a vytvorenie vhodných podmienok na krátkodobý oddych a rekreáciu obyvateľov Trnavy zvýšením estetickej a ekologickej hodnoty územia vhodnou kompozíciou zelene a doplnením zariadení občianskej vybavenosti vybudovanie značených bežeckých trás, doplnenie mobiliáru, doplnenie informačných panelov, rekonštrukcia verejného osvetlenia, vybudovanie drevenej terasy odpočívadla.
Súčasťou zákazky sú:
- geodetické zameranie stavby, porealizačné zameranie a geometrický plán, vyhotovené odborne spôsobilým geodetom a vypracovanie plánu užívania verejnej práce,
- náklady na činnosti v rámci plánu organizácie výstavby
- všetky ostatné súvisiace práce a dodávky.
Verejný obstarávateľ upozorňuje na redukciu a zmenu v riešení niektorých stavebných objektov, čo je zahrnuté v Dôvodovej správe pre zmeny projektu a výkaze výmer.
Rozsah riešenia zmenených stavebných objektov:
Spevnené plochy, komunikácie, terénne úpravy
V rámci III. etapy sa budú riešiť len chodníky bez obrubníkov z minerálneho betónu ako bežecké trasy alebo pre prechádzky parkom. Tvoria okruh so začiatkom aj cieľom pri fit dráhe, s odbočkou ku kúpalisku. Smerovo sú chodníky z minerálneho betónu navrhnuté tak, aby zohľadňovali existujúci terén a stromy. Výškové vedenie taktiež rešpektuje existujúci terén, v mieste nových objektov sa prispôsobuje úrovni podlahy. Šírka chodníkov z minerálneho betónu je 1,50 m - 2,25 m - 3,00 m. Základná hodnota strechovitého priečneho sklonu plôch z minerálneho betónu je 3% čím je zabezpečené odvodnenie dažďových vôd do terénu.
Sadové úpravy
Likvidácia jestvujúcich porastov nebude sa realizovať
Informácia:
Odstránenie drevín bude zabezpečené mestom v predstihu, bude realizovaná náhradná výsadba.
V rámci stavby budú realizované nasledovné činnosti:
Ochrana drevín pri stavebnej činnosti podľa PD
Pestovateľské opatrenia ošetrenie pôvodných drevín podľa PD
Založenie vegetačných prvkov podľa PD, avšak v upravenom rozsahu
Výsadba krov, trvaliek a založenie parkového trávnika
Mobiliár
ZMENA:
Lavičky
materiál - tvrdé, trvanlivé drevo guľatina alebo polguľatina alebo hranol, napr. agát
rozmery dĺžka cca 2,50 3,00 m
tvar guľatina pevne ukotvená k rastlému terénu
Odpadkové koše
materiál - tvrdé, trvanlivé drevo, napr. agát
veľkosť minimálne 100 l
Ostatný mobiliár - zostáva podľa PD
Výkaz výmer predložený v tejto súťaži je upravený na základe vyššie uvedenej dôvodovej správy. Avšak tieto zmeny nie sú uvedené v projektovej dokumentácii.
Ostatné podrobnosti sú uvedené v Súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 161 707,65 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
1.2Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1
1.3. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.4Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
1.5 Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Uchádzač ako hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti v zmysle § 39 ods. (1) ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z.:
2.1 doklady zmysle ustanovenia § 33 ods.1 písm. a) , t. j. vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Vo vyjadrení banka alebo pobočka zahraničnej banky potvrdí, že uchádzač ako klient tejto banky:
a)si plní svoje záväzky,
b)nie je v nepovolenom debete,
c)bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie.
Zároveň uchádzač predloží čestné prehlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých predkladá potvrdenia, nemá vedené účty a ani žiadne iné záväzky.
2.2 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejné mu obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Doklady musia byť v originálnom vyhotovení alebo ako overené fotokópie jednotlivých dokladov.
Zdôvodnenie: verejný obstarávateľ má záujem, aby uchádzač reálne disponoval dostatočnými finančnými prostriedkami vzhľadom k hodnote zákazky a tým neohrozil plnenie zákazky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť na poskytnutie prác, t. j. doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b) a g) zákona o verejnom obstarávaní.
3.1) v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Tu požadujeme v zozname prác predložiť päť stavieb obdobného charakteru za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom minimálne jedna stavba - referencia z nich musí zahŕňať realizáciu stavby, kde sú realizované práce a dodávky ako v danom postupe zadávania zákazky na samostatnom liste s min. nákladmi 70 000,- eur bez DPH, s potvrdením obstarávateľa/odberateľa o uspokojivom vykonaní prác a obsahom v zmysle § 34 ods.1, písm. b).
V zozname referencií za posledných 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uchádzač uvedie názov (obchodné meno) a adresu investora predmetnej stavby, názov a charakteristiku stavby, objem diela zrealizovaného uchádzačom v €, rok začatia a ukončenia výstavby, meno, tel. č. a e-mail kontaktnej osoby objednávateľa, u ktorej si možno overiť uvedené informácie, potvrdenie uvedených skutočností zo strany oprávnenej osoby investora s uvedením dátumu, mena, funkcie a podpisu oprávnenej osoby a odtlačku pečiatky objednávateľa.
V prípade, že uchádzač má zverejnené referencie na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, uvedie ich len v zozname svojich referencií s poznámkou UVO.
V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Národnej banky Slovenska, aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene euro.
3.2) v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy, pričom súčasťou dokladov k § 34 ods. 1, písm. g) požadujeme predložiť fotokópiu dokladu s originálnym odtlačkom pečiatky a podpisom držiteľa tohto oprávnenia o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho s odborným zameraním vyžadovaným pre predmet zákazky vydaného SKSI v zmysle zákona NR SR č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov.
V prípade uchádzača so sídlom mimo územia SR je potrebné doložiť informácie o stavbyvedúcom alebo doklad vydávaný v krajine sídla uchádzača.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť §34 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie účasti podľa §37 ods. 3.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Doklady musia byť v originálnom vyhotovení alebo ako overené fotokópie jednotlivých dokladov.
Zdôvodnenie podmienok podľa § 34, ods. 1 písm. b) a g) zákona o verejnom obstarávaní: Splnením podmienky účasti uchádzač preukáže skúsenosti, schopnosť a spôsobilosť pre vykonanie požadovaných stavebných prác v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
sú uvedené v súťažných podkladoch
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.12.2016 13:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.12.2016 13:30
Miesto: na Hlavnej ulici v Trnave č. 1, Radnici, v zasadačke zástupcu primátora.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie, časti Ostatné je neverejné. Na otváraní obálok s ponukami, časti Kritériá sa môžu zúčastniť oprávnení uchádzači, ktorí predložili ponuky a ktorých ponuka nebola vylúčená.Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený v zmysle súťažných podkladov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje a je stanovená vo výške 4000 eur, slovom štyritisíc eur.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje v prípade nových stavebných prác využiť postup zadávania zákazky priamym
rokovacím konaním v zmysle § 116 ZVO.
Žiadosť o súťažné podklady si záujemca vyžiada zaslaním písomnej žiadosti poštou na adresu Mestský úrad v Trnave, Trhová č. 3, 917 71 Trnava, emailom alebo osobne na podateľňu Mestského úradu v Trnave. Súťažné podklady budú zverejnené na stránke www.uvo.gov.sk. Podklady budú poskytnuté osobne kontaktnou osobou, alebo budú zaslané poštovou zásielkou. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady prevezme v prac. dňoch v čase od 8.30 -11.30 a 12.30 - 15.30 hod., v piatok vždy do 14.00 hodiny po vopred dohodnutom telefonickom dohovore s kontaktnou osobou uvedenou v bode I.1. Písomná žiadosť musí obsahovať: názov zákazky, obchodné meno záujemcu, adresu sídla/miesta podnikania, adresu zaslania podkladov, IČO, kontaktnú osobu (meno, emailový a telefonický kontakt.
Ostatné údaje a informácie týkajúce sa tohto postupu zadávania zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
25.11.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité