ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo:
36601284
Ondavská 8, 04011 Košice
Slovensko
Kontaktná osoba:
Magdaléna Suchá
Telefón:
+421 5557891626
Fax:
+421 557891603
Email:
msucha@vusch.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL):
http://www.vusch.sk
I.2)
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
Zákazka zahŕňa spoločné obstarávanie:
Nie
Zákazku prideľuje ústredný obstarávací orgán:
Nie
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky:
Nie
Chcete vyplniť aj adresu:
Áno
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Elektronická komunikácia si vyžaduje využitie nástrojov a zariadení, ktoré nie sú všeobecne k dispozícii.:
Nie
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa:
Organizácia riadená verejným právom
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Inovácia dvoch RTG prístrojov INNOVA na arytmologických sálach
Referenčné číslo: S/17797/OVO/2016
II.1.2)
Hlavný kód CPV
33111000-1
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom obstarávanej zákazky je inovácia dvoch RTG prístrojov INNOVA 2100 od výrobcu GE Healthcare na arytmologických sálach, rok výroby 2007 a 2009 vrátane služieb spojených s dodaním predmetu zákazky, inštaláciou prístrojov, uvedením prístrojov do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti prístrojov, odovzdaním príslušnej dokumentácie a zaškolením zamestnancov verejného obstarávateľa na obsluhu inovovaných prístrojov. Podrobnejšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 228 850,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
33111000-1
33111200-3
51410000-9
80561000-4
60000000-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., Ondavská 8, 040 11 Košice - arytmologické sály
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom obstarávanej zákazky je inovácia dvoch RTG prístrojov INNOVA 2100 od výrobcu GE Healthcare na arytmologických sálach, rok výroby 2007 a 2009 vrátane služieb spojených s dodaním predmetu zákazky, inštaláciou prístrojov, uvedením prístrojov do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti prístrojov, odovzdaním príslušnej dokumentácie a zaškolením zamestnancov verejného obstarávateľa na obsluhu inovovaných prístrojov. Podrobnejšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 228 850,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 45
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ich splnenie preukáže podľa ustanovenia § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti: a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe-doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace. Uchádzač musí spĺňať aj podmienku ustanovenia zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 1. júla 2016. V dôsledku tejto legislatívnej úpravy vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu. Výpis z registra trestov právnickej osoby vydá Generálna prokuratúra Slovenskej republiky na základe písomnej žiadosti. b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu- doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku-doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu-doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým čestným vyhlásením, 2.Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152. Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. 3.Uchádzač môže v zmysle § 39 predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu (JED). 4.Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Kritériá výberu stanovené v dokumentoch k obstarávaniu:
Nie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia uvedené v § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.: vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej , ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač danú podmienku účasti preukázal: 1. Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len banka) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. Vo vyjadrení banka potvrdí, že uchádzač za predchádzajúce tri roky, resp. za tie roky, za ktoré je možné vyjadrenie banky vyhotoviť v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky: a)nie je/nebol v nepovolenom prečerpaní, b)v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, c)jeho bežný účet nie je/nebol predmetom exekúcie. V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z týchto bánk, a to vo vyššie uvedenom rozsahu. 2.Čestným vyhlásenie podpísaným jeho štatutárnym orgánom alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v ktorom uvedie zoznam všetkých bánk, v ktorých má na podnikanie zriadenie účty a zároveň vyhlásenie, že nemá bankové účty v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyjadrenie banky. 3.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. 4.Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. 5.Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ považuje za vhodný. 6.Uchádzač môže v zmysle § 39 predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu (JED).
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Kritériá výberu stanovené v dokumentoch k obstarávaniu:
Nie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov: zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač danú podmienku účasti preukázal: 1. Zoznamom dodávok tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorých zmluvná cena spolu kumulatívne za všetky tri predchádzajúce roky spolu je minimálne v hodnote 228 850,- EUR bez DPH. Zoznam dodávok: -musí byť vyhotovený uchádzačom a podpísaný v súlade s bodom 13.3 časti A. Pokyny pre záujemcov a uchádzačov SP, -musí obsahovať dátum vyhotovenia, -musí obsahovať všetky informácie uvedené v bode III.1.3) 2.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. 3.Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky: Podmienku účasti verejný obstarávateľ zadefinoval a zahrnul medzi podmienky účasti striktne vo vzťahu k predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ si týmito podmienkami overuje skúsenosti uchádzačov pri realizácii dodávok tovaru s ohľadom na ich schopnosti, skúsenosti, efektívnosť a spoľahlivosť.
III.1.5)
Informácie o vyhradených zákazkách
Zákazka je vyhradená pre chránené pracovné dielne a hospodárske subjekty, ktorých hlavným cieľom je sociálna a profesionálna integrácia
postihnutých alebo znevýhodnených osôb:
Nie
Uskutočnenie zákazky je vyhradené pre rámcové programy chránených pracovných miest:
Nie
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
Povinnosť uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov poverených vykonaním zákazky:
Nie
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Verejná súťaž
Zrýchlené konanie:
Nie
IV.1.3)
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Obstarávanie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody:
Nie
IV.1.6)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia:
Áno
IV.1.8)
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní:
Áno
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1)
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 09.01.2017 09:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2017
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.01.2017 13:00
Miesto:
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., riaditeľstvo zasadacia miestnosť, Ondavská 8, 040 11 Košice
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Z dôvodu použitia elektronickej aukcie v súlade s § 54 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, otváranie sa uskutoční bez účasti uchádzačov
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať:
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použije sa elektronické objednávanie:
Nie
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia:
Nie
Použijú sa elektronické platby:
Áno
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom (VO) a záujemcami/uchádzačmi v zmysle ZVO bude uskutočňovaná výhradne v slovenskom jazyku spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah údajov uvedených v ponuke, v návrhu a v žiadosti o účasť a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov. Vzáj. komunik. a dorozum. bude uskutočnené nasledovnými spôsobmi: 1.Elektronicky prostredníctvom systému EVO - programovej aplikácie umožňujúcej elektronické zadávanie zákaziek cez centrálny internetový používateľský portál systému EVO http://www.evo.gov.sk v nasledovných krokoch procesu ver. obstarávania, ktorých súčasťou sú úkony spojené s komunikáciou medzi VO a záujemcom/uchádzačom v systéme EVO: -predkladanie žiadosti o účasť záujemcom, čím sa rozumie predloženie žiadosti o registráciu v predmetnom ver. obstarávaní a jej schválenie VO prostredníctvom systému EVO,-poskytnutie SP záujemcom, ktorým sa rozumie sprístupnenie SP a všetkých dokumentov zákazky záujemcom, ktorí sa zaregistrovali v predmetnej zákazke na portáli VO, -poskytnutie vysvetlení k ozn. o vyhlásení ver. obstarávania a k SP prostredníctvom portálu EVO, pokiaľ záujemca o vysvetlenie prostredníctvom portálu EVO požiadal, -ak je to nevyhnutné, pri doplnení informácií uvedených v SP alebo inej sprievodnej dokumentácii, ktoré zverejnil VO na portáli EVO,-vykonanie nápravy v SP alebo v iných dokumentoch poskytnutých VO, ak bola VO doručená žiadosť o nápravu a ak VO žiadosti o nápravu vyhovel. VO upozorňuje uchádzačov, ktorí sa pre účasť v predmetnom ver. obstarávaní nezaregistrujú v systéme EVO, že sa vystavujú riziku neprijatia všetkých ďalších informácií týkajúcich sa uvedenej zákazky, poskytnutých VO výhradne prostredníctvom systému EVO. VO odporúča, aby sa záujemca pri práci v portáli EVO riadil min. používateľskou príručkou zverejnenou na tomto portáli, resp. bol vyškolený na prácu v tomto portáli, nakoľko ak sa dopustí chýb pri práci v systéme EVO, nesie za ne plnú zodpovednosť. V prípade preukázateľného výpadku/nedostupnosti systému EVO je možné komunikáciu medzi VO a záujemcami/uchádzačmi uskutočňovať aj písomne prostred-níctvom pošty, faxom, osobne, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou. 2.Poštovou zásielkou - v listinnej forme (mimo portálu EVO) v nasledovných krokoch procesu ver. obstarávania pri komunikácií súvisiacej: 2.1 zo strany VO: -so žiadosťou o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov v rámci preukázania splnenia podmienok účasti, -so žiadosťou o vysvetlenie ponuky, -s ozn. o vylúčení uchádzača z postupu ver. obstarávania, -s informáciou o výsledku vyhodnotenia ponúk zaslanou všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali, -s ozn. výsledku vybavenia žiadosti o nápravu, -s ozn. o zamietnutí žiadosti o nápravu, 2.2 zo strany záujemcu/uchádzača: -s predložením ponuky, -s vysvetlením alebo doplnením predlož. dokladov v rámci preukázania splnenia podm. účasti, -s vysvetlením ponuky, -s uplatnením revíznych postupov, - s predložením zmluvy a doplňujúcich dokladov k nej podľa požiadaviek VO uvedených v ozn. o výsledku vyhodnotenia ponúk. 3.Telef. komunik. s kontaktnou osobou je možná v prípade overenia doručenia písomností, v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky v prac. dňoch v čase od 8:00 hod. do 14:30 hod.. 4. Za včas doručenú žiadosť o vysvetlenie sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie, doručená prostredníctvom systému EVO najneskôr do 28.12. 2016 do 14.30 hod.. 5.VO požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie požiadaviek na predmet zákazky uvedené v SP. Nepredloženie týchto dokladov sa bude považovať za nesplnenie požiadaviek VO. 6.Pre fázu predkladania ponúk VO nepoužije systém EVO. Uchádzač predloží ponuku v písomnej podobe v zmysle pokynov uvedených v SP. 7.Vzhľadom na komplexnosť a neoddeliteľnosť predmetu zákazky, nie je možné zákazku rozdeliť na časti.8. Podľa §66 ods.7 ZVO vyhodnotenie splnenia pod. účasti podľa § 40 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO.
VI.4)
POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24
Slovensko
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3)
Postup preskúmania
VI.4.4)
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo:
31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24
Slovensko
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.11.2016