Oznámenie 16215 - WYT

Obsah

16215 - WYT
Vestník č. 234/2016 - 01.12.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
DV, s.r.o.
IČO: 36753190
Továrnská 1, 01841 Dubnica nad Váhom

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Eva Jurišová
Telefón: +421 911226997
Email: sp@tatratender.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11830
Hlavná adresa(URL): http://www.dvsro.eu/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom je obmedzený
Ďalšie informácie možno získať na adrese (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11830
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Tatra Tender s.r.o.
IČO: 44119313
Krčméryho 16 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Eva Jurišová
Telefón: +421 911226997
Email: sp@tatratender.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11830
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.dvsro.eu/
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Tatra Tender s.r.o.
IČO: 44119313
Krčméryho 16 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Eva Jurišová
Telefón: +421 911226997
Email: sp@tatratender.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11830
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.dvsro.eu/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8 ods. 2 ZVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): strojárenstvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Robotické pracoviská spájania
Referenčné číslo: DV/PLZ 1/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
42997300-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je sú Robotické pracoviská pre zváranie, nitovanie a lepenie dielov
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 489 200,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 6
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Robotické pracovisko pre bodové zváranie dielu SGR Schotteil Säule D 83A 817 475/476
Časť č.: 1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Staničná 1045, Vráble, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je robotické pracovisko, ktoré bude slúžiť pre bodové zváranie dielca 83A 817 475/476 SGR Schotteil Säule D.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 558 800,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Zvýšenie inovačného potenciálu spoločnosti, OP Výskum a inovácie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Robotické pracovisko pre zváranie dielu SGR Gurtkonsole 83A 809 301/302
Časť č.: 2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Staničná 1045, Vráble, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je jednoúčelové zváracie pracovisko akvárium, ktoré bude slúžiť pre zváranie dielca 83A 809 301/302 SGR Gurtkonsole.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 323 850,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Zvýšenie inovačného potenciálu spoločnosti, OP Výskum a inovácie
Časť: 3
II.2.1) Názov
Robotické pracovisko pre zváranie dielu G Dachrahmen 9Y3 817 965/966
Časť č.: 3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Staničná 1045, Vráble, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je jednoúčelové zváracie pracovisko akvárium, ktoré bude slúžiť pre zváranie dielca 9Y3 817 965/966 G Dachrahmen.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 292 100,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Zvýšenie inovačného potenciálu spoločnosti, OP Výskum a inovácie
Časť: 4
II.2.1) Názov
Robotické pracovisko pre nitovanie a lepenie dielu G Einsatzteil 9Y3 809 491/492
Časť č.: 4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Staničná 1045, Vráble, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je robotické pracovisko, ktoré bude slúžiť pre lepenie a nitovanie dielca 9Y3 809 491/492 G Einsatzteil.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 393 700,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Zvýšenie inovačného potenciálu spoločnosti, OP Výskum a inovácie
Časť: 5
II.2.1) Názov
Robotické pracovisko pre nitovanie a lepenie dielu G Verstaerkung (Profil) 9Y3 817 925/926
Časť č.: 5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Staničná 1045, Vráble, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je robotické pracovisko, ktoré bude slúžiť pre lepenie a nitovanie dielca 9Y3 817 925/926 G Verstaerkung.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 469 900,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Zvýšenie inovačného potenciálu spoločnosti, OP Výskum a inovácie
Časť: 6
II.2.1) Názov
Robotické pracovisko pre nitovanie a lepenie dielu Knotenteil 9Y3 809 137/138
Časť č.: 6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Staničná 1045, Vráble, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je robotické pracovisko, ktoré bude slúžiť pre nitovanie a lepenie dielu Knotenteil 9Y3 809 137/138.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 450 850,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Zvýšenie inovačného potenciálu spoločnosti, OP Výskum a inovácie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní (ďalej ZVO), pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači podľa § 55 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.

2.Tejto súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1 ZVO.

3.Spôsob preukázania splnenia podmienok podľa § 32 ods. 1 ZVO:
3.1. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (ZHS) podľa § 152 ZVO preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia informáciou o zapísaní do ZHS alebo predložením platného potvrdenia úradu o zapísaní do ZHS, pričom ak jeho zápis v ZHS neobsahuje všetky doklady potrebné na preukázanie splnenia podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods.2 ZVO platného v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania, predloží tieto doklady vo svojej ponuke.

3.2.Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia spôsobom podľa § 32 ods. 2 ZVO.
4.Podrobnosti k podmienkam účasti osobného postavenia a ich preukazovanie sú uvedené v § 32 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači podľa § 55 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.

1.Tejto súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nižšie stanovené požiadavky pre preukázania svojej technickej alebo odbornej spôsobilosti. Pre preukázanie splnenia uvedených podmienok predloží uchádzač v ponuke nasledovné doklady (môžu byť nahradené aj jednotným európskym dokumentom):

1.1.V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.

Minimálna požadovaná úroveň štandardu:
Zo zoznamu dodávok tovaru musí vyplynúť, že celková hodnota dodaného tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania:
a) pre časť I predmetu zákazky bola minimálne 550.000,- Eur bez DPH,
b) pre časť II predmetu zákazky bola minimálne 320.000,- Eur bez DPH,
c) pre časť III predmetu zákazky bola minimálne 290.000,- Eur bez DPH,
d) pre časť IV predmetu zákazky bola minimálne 390.000,- Eur bez DPH,
e) pre časť V predmetu zákazky bola minimálne 460.000,- Eur bez DPH,
f) pre časť VI predmetu zákazky bola minimálne 450.000,- Eur bez DPH.

Za dodanie tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky sa pre všetky časti predmetu zákazky považuje dodávka robotických pracovísk pre zváranie, nitovanie a lepenie dielov.
Uchádzač plní predmetnú podmienku účasti samostatne pre každú časť predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku.
Uchádzač môže tou istou referenciou (dodávkou tovaru) preukázať splnenie predmetnej podmienky účasti aj pre viac častí predmetu zákazky.

Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienky podľa § 38 ods. 5 ZVO:
Podmienka a pre ňu určená minimálna úroveň štandardu má preukázať dostatočné skúsenosti uchádzača s realizáciou dodávok tovaru v oblasti zodpovedajúcej príslušnej časti predmetu zákazky. Minimálna úroveň štandardu je primeraná, nakoľko požadovaný celkový objem plnení za každú časť predmetu zákazky za predchádzajúce 3 roky neprevyšuje predpokladanú hodnotu danej časti predmetu zákazky. Nakoľko definícia rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky je univerzálna pre všetky časti predmetu zákazky - je možné použiť rovnakú referenciu pre preukázanie splnenia viacerých častí predmetu zákazky.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s § 34 ods. 3 ZVO.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Predmet e-aukcie je rovnaký ako predmet zákazky Robotické pracoviská pre zváranie, nitovanie a lepenie dielov, podrobne špecifikovaný v súťažných podkladoch.
E-aukcie budú realizované samostatne pre každú zo šiestich Častí predmetu zákazky.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.01.2017 14:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.09.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.01.2017 14:30
Miesto: Tatra Tender s.r.o., Krčméryho 16, 811 04 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1) Súťažné podklady a ich vysvetlenia získa záujemca na základe písomnej žiadosti podpísanej zástupcom záujemcu doručenej poštou alebo osobne na adresu Tatra Tender s.r.o., Krčméryho 16,811 04, Bratislava, Slovensko v pracovných dňoch od 9:00 do 15:00 hod. alebo elektronicky na e-mailovej adrese sp@tatratender.sk.

2) Záujemca / uchádzač pre preukázanie splnenia požiadaviek na predmet zákazky potrebuje byť informovaný o 2D a 3D dátach zostáv. Z dôvodov, že 2D a 3D dáta:
i) nie sú jednoducho vyjadriteľné v ich tlačenej forme a
ii) sú predmetom utajovanej skutočnosti verejného obstarávateľa,
tak informácie o 2D a 3D dátach budú záujemcom sprístupnené až po podpise zmluvy o ochrane dôverných skutočností v súlade s nižšie uvedeným postupom:
-Vzor zmluvy o ochrane dôverných skutočností je prílohou č. 4 súťažných podkladov, a je sprístupnený aj na profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11830. Zmluvu o ochrane dôverných skutočností záujemca vytlačí, podpíše, a v dvoch (2) vyhotoveniach bezodkladne doručí na adresu: Tatra Tender s.r.o., Krčméryho 16, 811 04 Bratislava, Slovenská republika s označením Robotické pracoviská zmluva o ochrane údajov.
-Scan podpísanej zmluvy o ochrane dôverných skutočností záujemca doručí aj elektronicky na adresu: sp@tatratender.sk.
-Po doručení scanu zmluvy o ochrane dôverných skutočností na e-mailovú adresu uvedenú v predchádzajúcom bode budú záujemcovi 2D a 3D dáta zaslané poštou na DVD nosiči.

3) Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov.

4) Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky alebo ich kombináciou v súlade s § 187 ods. 8 ZVO.

5) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo
uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorých subdodávatelia, ktorí sú verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 34 ods. 3, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečnýchužívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.11.2016

Redakčné opravy

16726 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 244/2016
V oznámení 16215-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa DV, s.r.o., Továrnská 1, 018 41 Dubnica nad Váhom zverejnenom vo VVO č. 234/2016 zo dňa 01.12.2016 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE; bod 5) Namiesto: 5) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorých subdodávatelia, ktorí sú verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 34 ods. 3, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečnýchužívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Má byť: 5) Podmienky uzavretia zmluvy týkajúce sa subjektov, ktoré majú povinnosť byť zapísané v registri konečných užívateľov výhod, resp. v prípade uzavretia zmluvy po 01.02.2017 (vrátane) v registri partnerov verejného sektora, sú uvedené v Časti A. Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov.
98 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 3/2017
V oznámení 16215-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa DV, s.r.o., Továrnská 1, 018 41 Dubnica nad Váhom zverejnenom vo VVO č. 234/2016 zo dňa 01.12.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 09.01.2017 14:00 Má byť: 23.01.2017 14:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 09.01.2017 14:30 Má byť: 23.01.2017 14:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité