Oznámenie 16342 - MSS

Obsah

16342 - MSS
Vestník č. 236/2016 - 05.12.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00164381
Stromová 1, 81330 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Nina Nerušilová
Telefón: +421 259374365
Email: nina.nerusilova@minedu.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.minedu.sk/
Prosím identifikujte ďalších zadávateľov zodpovedných za postup
Výskumná agentúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31819494
Hanulova 5/B , 84101 Bratislava

Slovensko
Email: nina.nerusilova@minedu.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.vyskumnaagentura.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Komplexné poradenstvo pre Operačný program výskum a inovácie 2014 - 2020
Referenčné číslo: 2016-20826-64AA
II.1.2) Hlavný kód CPV
79400000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Zabezpečenie odborných poradenských služieb pre podporu riadenia a implementácie Operačného programu výskum a inovácie. Cieľom poradenských služieb, technickej asistencie riadiacemu orgánu v zmysle Nariadenia č. 1303/2013, je zabezpečiť riadiacemu orgánu a sprostredkovateľskému orgánu pod MŠVVaŠ SR Výskumnej agentúre - ďalej VA MŠVVaŠ SR; do 30.06.2015 pod názvom ASFEU ďalej SO OP VaI) odbornú asistenciu v oblastiach riadenia, monitoringu, hodnotenia, informovania a komunikácie OP, networkingu, riešení sťažností ako aj v oblasti kontroly, auditu a výmeny skúseností vrátane tzv. best practices. Tieto činnosti sa vzťahujú na OP VaI 2014-2020 ako aj OP VaV 2007 2013, ktoré sa v tomto období uzatvára, je však potrebné ho ďalej aj po uzatvorení monitorovať a vyhodnocovať jeho dopady. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 6 000 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
66171000-9
72224000-1
79418000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania:
Identifikácia kvalifikovaného experta - Maximálne množstvo rozsahu osobo-hodín
1.Kvalifikovaný expert č.1 - 10 200
2.Kvalifikovaný expert č.2 - 8 600
3.Kvalifikovaný expert č.3 - 6 700
4.Kvalifikovaný expert č.4 - 4 400
5.Kvalifikovaný expert č.5 - 3 600
6.Kvalifikovaný expert č.6 - 1 800
7.Kvalifikovaný expert č.7 - 1 500
8.Kvalifikovaný expert č.8 - 2 500
9.Kvalifikovaní experti - konzultanti - 13 800
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 6 000 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPVaI
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zákazka bude financovaná zo štátneho rozpočtu, zo štrukturálnych fondov Európskej únie, z prostriedkov technickej pomoci Operačného programu Výskum a Inovácie, resp. iných fondov financovaných z prostriedkov Európskej únie.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona, spôsobom podľa § 32 ods. 2 zákona alebo podľa § 152 zákona.
1.2 Verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač k podmienkam osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. g) a h) zákona predložil vyhlásenie, z ktorého bude zrejmé, že spĺňa tieto podmienky týkajúce sa osobného postavenia.
1.3 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.4 Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je uvedené inak.
1.5 Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.6 Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie podľa ustanovenia § 33 ods. 1 písm. a), d) zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie k finančnému a ekonomickému postaveniu uchádzača sú uvedené v časti A.2 - Podmienky účasti uchádzačov v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a), g) zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie k technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v časti A.2 - Podmienky účasti uchádzačov v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1. Najneskôr do 14 dní od účinnosti dohody je úspešný uchádzač (poskytovateľ) zabezpečiť poistenie pre prípad zodpovednosti za škodu spôsobenú poskytovaním poradenských služieb s limitom poistného plnenia najmenej 1.000.000,- eur a táto výška bude zachovaná počas celého trvania tejto dohody. Túto skutočnosť vo vyššie uvedenej lehote doloží úspešný uchádzač (poskytovateľ) verejnému obstarávateľovi (Objednávateľovi) potvrdením alebo poistnou zmluvou. V prípade, že Poskytovateľ nesplní túto svoju povinnosť, bude Objednávateľ oprávnený odstúpiť od Dohody.
2. Úspešný uchádzač (Poskytovateľ) sa zaväzuje, že strpí výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Rozhodnutia o schválení žiadosti o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným riadiacim orgánom a verejným obstarávateľom/konečným prijímateľom pomoci a oprávneným osobám poskytne všetku potrebnú súčinnosť.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 24.01.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.01.2017 11:00
Miesto: Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, 813 30 Bratislava, Slovenská republika
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť štatutárni zástupcovia uchádzačov alebo nimi poverení zástupcovia na základe splnomocnenia.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ postupuje postupom verejnej súťaže podľa § 66 ods. 7 zákona.
2.MSVVaŠ na základe písomnej dohody s VA postupuje v súlade s § 16 zákona a riadi VO, pričom koná na účet všetkých zúčastnených.
3.Toto VO sa realizuje prostredníctvom portálu www.evo.gov.sk.
4.Systém EVO bude použitý pre on-line odosielanie oznámení verejným obstarávateľom, pre poskytnutie SP pre záujemcov, pre komunikáciu a vysvetlenie.
5.Verejný obstarávateľ odporúča, aby sa záujemcovia zaregistrovali na portáli EVO. Táto registrácia je spojená s určitými procesnými úkonmi, preto je potrebné ju vykonať v dostatočnom časovom predstihu. Registráciu na portáli EVO je možné realizovať záujemcom najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
6.SP sa poskytujú prostredníctvom portálu EVO a súčasne sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk.
7.Uchádzač vypracuje a predloží ponuku len listinne, bez využitia systému EVO, v súlade s oznámením o vyhlásení VO, s SP a s inými dokumentmi poskytnutými verejným obstarávateľom.
8.Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo VO sa predkladajú podľa § 21 ods. 6 zákona v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
9.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať takú ponuku uchádzača, ktorá presiahne PHZ.
10.Podľa § 39 ods. 1 zákona o VO môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JED-om. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti. Verejný obstarávateľ za účelom zabezpečenia riadneho priebehu VO môže kedykoľvek v jeho priebehu písomne požiadať uchádzača o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač doručí doklady verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. Hosp. subjekt uvedie v JED-e aj ďalšie relevantné info. podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. V prípade, že požadované doklady sú pre verejného obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, hospodársky subjekt uvedie v JED-e informácie potrebné na prístup do týchto databáz, najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy. Ak verejný obstarávateľ má k dokladom prístup nebude ich od uchádzača vyžadovať a požadované informácie získa na základe prístupu do elektronickej databázy. Prílohou SP je vyplnená Časť I. JED-u (t. j. strana č. 3 Prílohy 2 k Vykonávaciemu nariadeniu Komisie EÚ 2016/7 z 5. januára 2016, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre JED pre obstarávanie) vo formáte .pdf. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov/záujemcov, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahli z webového sídla ÚVO a údaje uvedené v prílohe vo formáte .pdf obsahujúce informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa, do neho sami preniesli/prepísali. Predmetný formulár vo formáte .rtf je dostupný na adrese: http://uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html.
11.Verejný obstarávateľ odporúča pre predkladaní ponúk predložiť na preukázanie splnenia podmienok účasti len JED. Jeho predložením bez preukazovania podmienok účasti inými dokumentmi alebo dokladmi dôjde k menšej byrokracii a zrýchleniu procesov vo VO.
12. Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 300 000,00 EUR viac v SP.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V zmysle zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.11.2016

Redakčné opravy

966 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 16/2017
V oznámení 16342-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky, Stromová 1, 813 30 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 236/2016 zo dňa 05.12.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 24.01.2017 10:00 Má byť: 07.02.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 24.01.2017 11:00 Má byť: 07.02.2017 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité