Oznámenie 16240 - WYT

Obsah

16240 - WYT
Vestník č. 235/2016 - 02.12.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
ALFA Slovakia, s.r.o.
IČO: 36230341
Štefánikova 46, 92101 Piešťany

Slovensko
Kontaktná osoba: Marek Havasˇ
Telefón: +421 221025897
Email: klient@tendersolution.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/18344
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
E-VO
IČO: 47197331
Nám. Slobody 11 , 81106 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Marek Havasˇ
Telefón: +421 221025897
Email: klient@tendersolution.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podla § 8 ods. 2 pism. a)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): vyskum a vyvoj v oblasti prirodnych a technickych vied, vyskum a vyvoj v oblasti spolocenskych a humanitnych vied, Vyroba koksu a rafinovanych produktov, a ine
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zariadenie na úpravu výstupných produktov odparafínovania
Referenčné číslo: 4/ALFA/2016/T
II.1.2) Hlavný kód CPV
42000000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
predmetom verejného obstarávania je dodávka zariadenia na úpravu výstupných produktov odparafínovania, ktoré je bližšie špecifikované v súťažných podkladoch
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 490 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Prevadzka spolocnosti ALFA Slovakia, Niklova ulica c. 4346/0, Sered 926 00
II.2.4) Opis obstarávania
predmetom verejného obstarávania je dodávka zariadenia na úpravu výstupných produktov odparafínovania, ktoré je bližšie špecifikované v súťažných podkladoch
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejneho obstaravania sa moze zucastnit len ten, kto splna podmienku ucasti tykajucu sa osobneho postavenia v zmysle § 32 ods. 1 pism. e) zakona c. 343/2015 Z. z. o verejnom obstaravani a o zmene a doplneni niektorych zakonov v zneni zakona c. 438/2015 Z. z. (dalej len "zakon o verejnom obstaravani"), v sulade s § 114 ods. 2 tohto zakona.
Splnenie preukaze podla § 32 ods. 2 pism. e) dolozenym dokladom o opravneni dodavat tovar, uskutocnovat stavebne prace alebo poskytovat sluzbu, ktory zodpoveda predmetu zakazky ako original alebo uradne osvedcenu kopiu dokladu, resp. dokladom podla ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 alebo § 152 ods. 3 ZVO.
V pripade uchadzaca, ktoreho tvori skupina dodavatelov zucastnena vo verejnom obstaravani, sa pozaduje preukazanie splnenia podmienok ucasti tykajucich sa osobneho postavenia za kazdeho clena skupiny osobitne. Splnenie podmienky ucasti podla § 32 ods. 1 pism. e) zakona o verejnom obstaravani preukazuje clen skupiny len vo vztahu k tej casti predmetu zakazky, ktoru ma zabezpecit.
Odovodnenie primeranosti pouzitia kazdej urcenej podmienky ucasti podla § 32 zakona o verejnom obstaravani vo vztahu k predmetu zakazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky ucasti podla § 38 ods. 5 zakona o verejnom obstaravani: Podmienky ucasti na osobne postavenie vyplyvaju z § 32 a § 38 ods. 1 zakona c. 343/2015 Z. z. o verejnom obstaravani.
Splnenie podmienky ucasti mozno predbezne nahradit v zmysle § 39 zakona o verejnom obstaravani Jednotnym europskym dokumentom: Jednotny europsky dokument na ucely zakona o verejnom obstaravani je dokument, ktorym hospodarsky subjekt moze predbezne nahradit doklady na preukazanie splnenia podmienok ucasti urcene verejnym obstaravatelom/obstaravatelom/osobou podla § 8 zakona o verejnom obstaravani. Doklady preukazujuce splnenie podmienok ucasti nahradene Jednotnym europskym dokumentom predklada verejnemu obstaravatelovi/obstaravatelovi/osobe podla § 8 zakona o verejnom obstaravani uspesny uchadzac podla § 39 ods. 6 v case a sposobom, urcenym verejnym obstaravatelom/obstaravatelom/osobou podla § 8 zakona o verejnom obstaravani. Vzor Jednotneho europskeho dokumentu predklada verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla v § 8 zakona o verejnom obstaravani v prilohe Sutaznych podkladov. Jednotny europsky dokument v editovatelnej forme je mozne stiahnut aj z weboveho sidla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani pozaduje, aby bol Jednotny europsky dokument rucne podpisany osobou opravnenou konat za hospodarsky
subjekt/zaujemcu/uchadzaca alebo riadne splnomocnenou osobou.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nevyžaduje sa
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.01.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.01.2017 14:00
Miesto: E-VO, s.r.o., Nam. Slobody 11, 811 06 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvaranie ponuk sa uskutocni v sulade s § 52 zakona o verejnom obstaravani
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Ziadost o sutazne podklady moze zaujemca dorucit na (e-mailovu) adresu kontaktneho miesta verejneho obstaravatela/obstaravatela/osoby podla § 8 zakona o verejnom obstaravani v zmysle tejto vyzvy na predkladanie ponuk a sutaznych podkladov (klient@tendersolution.sk). Ziadost o sutazne podklady musi obsahovat kompletne identifikacne udaje ziadatela (nazov, adresa sidla, adresa dorucovania v pripade, ze je ina ako adresa sidla, kontaktny email), uvedeny predmet ziadosti (co sa ziada), meno osoby zodpovednej za ziadost jej telefonne cislo. Ziadost musi byt napisana v slovenskom alebo ceskom jazyku. Na ziadosti dorucene na inu adresu alebo v inom jazyku alebo nezrozumitelne ziadosti sa nebude reagovat. Po doruceni kompletnej ziadosti budu zaujemcovi zaslane sutazne podklady.
2. Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani odporuca zaujemcom, aby si o sutazne podklady poziadali aj vtedy, ak neziskali sutazne podklady od kontaktnej osoby. V pripade, ze zaujemca nepoziada o sutazne podklady, verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani nevie zabezpecit dorucenie vysvetleni, zmien a inych informacii, ktore by mohli mat vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto sutazi. V pripade, ze potencialny zaujemca nepoziada o sutazne podklady zakazky, kona tak na vlastnu zodpovednost a vlastne riziko.
3. Sutazne podklady su zaujemcom k dispozicii i na profile verejneho obstaravatela/obstaravatela/osoby podla § 8 zakona o verejnom obstaravani, ktory je zriadeny v sulade s § 148 ods. 3 zakona o verejnom obstaravani. Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani bude zverejnovat vsetky vysvetlenia, pripadne zmeny, doplnenia a odpovede na prijate ziadosti o napravu na svojom profile v ramci danej zakazky, pokial to informacny system UVO umozni.
4. Akakolvek komunikacia medzi verejnym obstaravatelom/obstaravatelom/osobou podla § 8zakona o verejnom obstaravani a zaujemcami/uchadzacmi bude vylucne v slovenskom jazyku. Zo strany zaujemcu/uchadzaca bude akceptovany aj cesky jazyk.
5. Vsetky naklady a vydavky spojene s pripravou a predlozenim ponuky, dokladov, ktorymi preukazuje splnenie podmienok ucasti a inych dokladov suvisiacich s touto vyzvou, znasa zaujemca/uchadzac bez financneho naroku voci verejnemu obstaravatelovi/obstaravatelovi/osobe podla § 8 zakona o verejnom obstaravani, a to bez ohladu na vysledok verejneho obstaravania.
6. Uchadzaci predlozia originaly alebo uradne osvedcene kopie pozadovanych dokladov, ak nie je uvedene inak. Vsetky doklady musia byt platne a odrazat skutocny stav v case, v ktorom sa uchadzac zucastnuje verejnej sutaze. Doklady preukazujuce splnenie podmienok ucasti uchadzacov so sidlom mimo uzemia Slovenskej republiky musia byt predlozene v povodnom jazyku a sucasne musia byt uradne predlozene do slovenskeho jazyka okrem dokladov predlozenych v ceskom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujuci je uradny preklad v statnom (slovenskom) jazyku.
7. Ak uchadzac nema v umysle zadat podiel zakazky tretim osobam, je tuto skutocnost povinny vyslovene uviest vo svojej ponuke.
8. Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani si vyhradzuje pravo neprijat ani jednu ponuku a neuzavriet zmluvu so ziadnym uchadzacom v pripade, ak ceny v predlozenych ponukach budu vyssie ako predpokladana hodnota zakazky.
9. Ponuky je mozne zasielat postovou prepravou alebo osobne predkladat na uvedenom kontaktnom mieste v bode 1.1
Sutaznych podkladov, v pracovnom case od 08:00 hod. do 16:00 hod.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.11.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité