Oznámenie 16246 - WYT

Obsah

16246 - WYT
Vestník č. 235/2016 - 02.12.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
IDONA, spol. s r.o.
IČO: 34138277
Trenčianska cesta 31, 95701 Bánovce nad Bebravou

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Beáta Hromadová
Telefón: +421 415665265
Email: hromadova@eurodotacie.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18310
Hlavná adresa(URL): http://www.idona.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18310
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Euro Dotácie, a.s.
IČO: 36438766
Na Šefranici 1280/8 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Beáta Hromadová
Telefón: +421 415665265
Email: hromadova@eurodotacie.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18310
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.idona.sk/
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Euro Dotácie, a.s.
IČO: 36438766
Na Šefranici 1280/8 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Beáta Hromadová
Telefón: +421 415665265
Email: hromadova@eurodotacie.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18310
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.idona.sk/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 8 ods. 2 ZVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Výroba interiérov a nábytku
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Inovácia výrobného procesu v spoločnosti IDONA, spol. s r.o.
II.1.2) Hlavný kód CPV
42600000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka nasledovných zariadení:
1. Olepovačka hrán
2. 5-osé CNC
3. Brúsky
4. Vákuový lis

Predmet zákazky je rozdelený do 4 samostatných častí (logických celkov), pričom uchádzač môže predložiť cenovú
ponuku na jednu alebo viac časti predmetu zákazky. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 418 617,88 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Olepovačka hrán
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42642000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Trenčianska cesta 31, 957 01 Bánovce nad Bebravou
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom dodávky je olepovačka hrán (1 ks) vrátane dopravy, montáže, zapojenia zariadenia a uvedenia do prevádzky, nastavenia zariadenia a skúšobnej prevádzky. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 160 860,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 5
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Číslo projektu: NFP313010D360, Názov projektu: Inovácia výrobného procesu v spoločnosti IDONA, spol. s r.o., Operačný program: Výskum a inovácie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Dodanie predmetu zákazky v rozsahu záväzku podľa čl. I. kúpnej zmluvy najneskôr do 5 mesiacov od vystavenia
objednávky.
Časť: 2
II.2.1) Názov
5-osé CNC
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42621000-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Trenčianska cesta 31, 957 01 Bánovce nad Bebravou
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom dodávky je 5-osé CNC (1 ks) vrátane dopravy, montáže, zapojenia zariadenia a uvedenia do prevádzky, nastavenia zariadenia a skúšobnej prevádzky. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 205 766,67 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 5
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Číslo projektu: NFP313010D360, Názov projektu: Inovácia výrobného procesu v spoločnosti IDONA, spol. s r.o., Operačný program: Výskum a inovácie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Dodanie predmetu zákazky v rozsahu záväzku podľa čl. I. kúpnej zmluvy najneskôr do 5 mesiacov od vystavenia
objednávky.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Brúsky
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42600000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Trenčianska cesta 31, 957 01 Bánovce nad Bebravou
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom dodávky je širokopásová brúska (1 ks) a hranová brúska (1 ks) vrátane dopravy, montáže, zapojenia zariadení a uvedenia do prevádzky, nastavenia zariadení a skúšobnej prevádzky. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 22 738,54 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 5
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Číslo projektu: NFP313010D360, Názov projektu: Inovácia výrobného procesu v spoločnosti IDONA, spol. s r.o., Operačný program: Výskum a inovácie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Dodanie predmetu zákazky v rozsahu záväzku podľa čl. I. kúpnej zmluvy najneskôr do 5 mesiacov od vystavenia
objednávky. Každý stroj bude predmetom samostatnej objednávky.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Vákuový lis
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42636000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Trenčianska cesta 31, 957 01 Bánovce nad Bebravou
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom dodávky je vákuový lis (1 ks) vrátane dopravy, montáže, zapojenia zariadenia a uvedenia do prevádzky, nastavenia zariadenia a skúšobnej prevádzky. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 29 252,67 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 5
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Číslo projektu: NFP313010D360, Názov projektu: Inovácia výrobného procesu v spoločnosti IDONA, spol. s r.o., Operačný program: Výskum a inovácie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Dodanie predmetu zákazky v rozsahu záväzku podľa čl. I. kúpnej zmluvy najneskôr do 5 mesiacov od vystavenia
objednávky.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Uvedená podmienka účasti sa vzťahuje ku všetkým častiam predmetu zákazky.

UPOZORNENIE:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná osobou podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) - 3.1 Výzvy na predkladanie ponúk: Uchádzač splnenie podmienky účasti preukazuje zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Osoba podľa § 8 požaduje preukázať:
3.1.1 pre časť 1: realizáciu zákaziek dodávky/dodávok tovarov rovnakého alebo typovo podobného charakteru ako je predmet časti 1 a to v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 110 000,00 EUR bez DPH.
3.1.2 pre časť 2: realizáciu zákaziek dodávky/dodávok tovarov rovnakého alebo typovo podobného charakteru ako je predmet časti 2 a to v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 160 000,00 EUR bez DPH.

Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Účelom, požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.

UPOZORNENIE:
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač osobe podľa § 8 preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Osoba podľa § 8 požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak. Pri prepočte cudzej meny na EUR bude použitý prepočítací koeficient určený ECB ku dňu zverejnenia tejto Výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku VO. Osoba podľa § 8 požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - technická a odborná spôsobilosť v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.01.2017 14:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.09.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.01.2017 09:30
Miesto: IDONA, spol. s r.o., Trenčianska cesta 31, 957 01 Bánovce nad Bebravou
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk časť OSTATNÉ je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 zákona. Na otváraní ponúk časť KRITÉRIÁ sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku a ich ponuka nebola z hodnotenia vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1) Súťažné podklady uverejní osoba podľa § 8 v profile vedenom v súlade s § 148 ods. 3 zákona o verejnom
obstarávaní. O vydanie súťažných podkladov je možné požiadať aj formou žiadosti doručenej na kontaktné miesto
osoby podľa § 8.
2) Osoba podľa § 8 uverejní v profile osoby podľa § 8 pri príslušnej zákazke v súlade s § 25 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní spôsob určenia predpokladanej hodnoty zákazky (link: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18310). Osoba podľa § 8 v záujme zvýšenia princípu transparentnosti primerane stanovila lehotu na predkladanie ponúk.
3) Splnenie podmienky účasti možno preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú osobe podľa § 8 uchádzači v súlade s § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v lehote 5 prac. dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ak osoba podľa § 8 neurčí dlhšiu lehotu.
4) Ponuku záujemca doručí v zalepenej obálke, a to tak, že hlavný obal bude označený heslom verejnej súťaže SÚŤAŽ - Inovácia výrobného procesu v spoločnosti IDONA, spol. s r.o. - NEOTVÁRAŤ a súčasťou bude samostatne zabalená časť s označením SÚŤAŽ OSTATNÉ - Inovácia výrobného procesu v spoločnosti IDONA, spol. s r.o. - NEOTVÁRAŤ a samostatne zabalená časť ponuky označená ako SÚŤAŽ KRITÉRIÁ - Inovácia výrobného procesu v spoločnosti IDONA, spol. s r.o. - NEOTVÁRAŤ. Ponuka bude doručená poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta osoby podľa § 8. Na obale musí byť uvedené obchodné meno a sídlo uchádzača.
5) Žiadosti o nápravu doručí záujemca/uchádzač poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta osoby podľa § 8: Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1280/8, 010 01 Žilina.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.11.2016

Redakčné opravy

16613 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 241/2016
V oznámení 16246-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa IDONA, spol. s r.o., Trenčianska cesta 31, 957 01 Bánovce nad Bebravou zverejnenom vo VVO č. 235/2016 zo dňa 02.12.2016 boli nesprávne zverejnené údaje Časť: 1 II.2.14) Doplňujúce informácie: Namiesto: Dodanie predmetu zákazky v rozsahu záväzku podľa čl. I. kúpnej zmluvy najneskôr do 5 mesiacov od vystavenia objednávky. Má byť: Dodanie predmetu zákazky v rozsahu záväzku podľa čl. I. kúpnej zmluvy najneskôr do 5 mesiacov od písomného potvrdenia zmluvy oboma zmluvnými stranami. Časť: 2 II.2.14) Doplňujúce informácie: Namiesto: Dodanie predmetu zákazky v rozsahu záväzku podľa čl. I. kúpnej zmluvy najneskôr do 5 mesiacov od vystavenia objednávky. Má byť: Dodanie predmetu zákazky v rozsahu záväzku podľa čl. I. kúpnej zmluvy najneskôr do 5 mesiacov od písomného potvrdenia zmluvy oboma zmluvnými stranami. Časť: 3 II.2.14) Doplňujúce informácie: Namiesto: Dodanie predmetu zákazky v rozsahu záväzku podľa čl. I. kúpnej zmluvy najneskôr do 5 mesiacov od vystavenia objednávky. Každý stroj bude predmetom samostatnej objednávky. Má byť: Dodanie predmetu zákazky v rozsahu záväzku podľa čl. I. kúpnej zmluvy najneskôr do 5 mesiacov od písomného potvrdenia zmluvy oboma zmluvnými stranami. Časť: 4 II.2.14) Doplňujúce informácie: Namiesto: Dodanie predmetu zákazky v rozsahu záväzku podľa čl. I. kúpnej zmluvy najneskôr do 5 mesiacov od vystavenia objednávky. Má byť: Dodanie predmetu zákazky v rozsahu záväzku podľa čl. I. kúpnej zmluvy najneskôr do 5 mesiacov od písomného potvrdenia zmluvy oboma zmluvnými stranami. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná osobou podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) - 3.1 Výzvy na predkladanie ponúk: Uchádzač splnenie podmienky účasti preukazuje zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Má byť: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná osobou podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) - 3.1 Výzvy na predkladanie ponúk: Uchádzač splnenie podmienky účasti preukazuje zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Osoba podľa § 8 požaduje preukázať: 3.1.1 pre časť 1: realizáciu zákaziek dodávky/dodávok tovarov rovnakého alebo typovo podobného charakteru ako je predmet časti 1 a to v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 110 000,00 EUR bez DPH. 3.1.2 pre časť 2: realizáciu zákaziek dodávky/dodávok tovarov rovnakého alebo typovo podobného charakteru ako je predmet časti 2 a to v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 160 000,00 EUR bez DPH. Má byť: Osoba podľa § 8 požaduje preukázať: 3.1.1 pre časť 1: realizáciu zákaziek dodávky/dodávok drevoobrábacích strojov a zariadení a to v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 110 000,00 EUR bez DPH. 3.1.2 pre časť 2: realizáciu zákaziek dodávky/dodávok drevoobrábacích strojov a zariadení a to v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 160 000,00 EUR bez DPH. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Účelom, požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Má byť: Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Účelom, požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: UPOZORNENIE: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač osobe podľa § 8 preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; Má byť: UPOZORNENIE: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač osobe podľa § 8 preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Osoba podľa § 8 požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak. Pri prepočte cudzej meny na EUR bude použitý prepočítací koeficient určený ECB ku dňu zverejnenia tejto Výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku VO. Osoba podľa § 8 požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - technická a odborná spôsobilosť v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov. Má byť: oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Osoba podľa § 8 požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak. Pri prepočte cudzej meny na EUR bude použitý prepočítací koeficient určený ECB ku dňu zverejnenia tejto Výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku VO. Osoba podľa § 8 požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - technická a odborná spôsobilosť v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité