Oznámenie 16248 - WYT

Obsah

16248 - WYT
Vestník č. 235/2016 - 02.12.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Tatralift a.s.
IČO: 31655629
Poľná 4, 06001 Kežmarok

Slovensko
Kontaktná osoba: Peter Kovalčík
Telefón: +421 527877649
Email: kovalcik@tatralift.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.tatralift.eu
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/15062
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
WELL Management s.r.o.
IČO: 36345440
Hurbanovo námestie č. 46 , 97202 Bojnice

Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Petra Baričová
Telefón: +421 904576327
Email: baricova@well.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.tatralift.eu
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
WELL Management s.r.o.
IČO: 36345440
Hurbanovo námestie č. 46 , 97202 Bojnice

Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Petra Baričová
Telefón: +421 904576327
Email: baricova@well.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.tatralift.eu
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba v zmysle § 8 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): priemyselná strojárska výroba
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rast inovačného potenciálu spoločnosti TATRALIFT
Referenčné číslo: 1/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
42611000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie zariadení a príslušenstiev v rámci rastu inovačného potenciálu spoločnosti TATRALIFT. Bližšia špecifikácia je v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 905 036,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 8
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Pracovisko frézovania
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42621100-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
TATRALIFT a.s., Poľná 4, 060 01 Kežmarok, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom časti 1 je dodanie novej:
- fréza konzolová univerzálna menšiaj - 1 ks,
- frézka nástrojarskauniverzálna - 1 ks,
- brúska univerzálna hrotová - 1 ks.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 181 069,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP výskum a inovácie, kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky pre časť 1 je požadovaná vo výške:1 800,- Eur. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Pracovisko lisovania a tvárnenia
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42636000-3
42636100-4
42621100-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
TATRALIFT a.s., Poľná 4, 060 01 Kežmarok, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom časti 2 je dodanie nového
- hydraulický montážny lis - 1 ks,
- hydraulický ohraňovací lis - 1 ks,
- hydraulická zakružovačka profilov - 1 ks,
- CNC hydraulickej ohýbačky rúrok a profilov - 1 ks.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 345 511,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP výskum a inovácie, kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky pre časť 2 je požadovaná vo výške: 3 000,- Eur. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Pracovisko sústruženia a vŕtania
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42621100-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
TATRALIFT a.s., Poľná 4, 060 01 Kežmarok, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom časti 3 je dodanie nového
- hrotový sústruh s manuálnym ovládaním - 2 ks,
- univerzalný sústruh s manuálnym ovládaním väčší -1 ks,
- univerzalný sústruh s CNC ovladaním - 1 ks,
- stlpová vrtačka do priemeru vrtania 32 mm - 2 ks,
- radiálna vŕtačka do priemeru vŕtania 80 mm -1 ks,
- CNC Horizontálna vyvrtávačka -1 ks,
- CNC vertikálne obrábacie centrum - 1 ks.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 907 805,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP výskum a inovácie, kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky pre časť 3 je požadovaná vo výške: 20 000,- Eur. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 4
II.2.1) Názov
CNC laserový páliaci stroj
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42610000-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
TATRALIFT a.s., Poľná 4, 060 01 Kežmarok, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom časti 4 je dodanie nového
- CNC laserový páliaci stroj - 1 ks.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 542 490,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP výskum a inovácie, kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky pre časť 4 je požadovaná vo výške: 5 000,- Eur. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 5
II.2.1) Názov
Polohovadlo
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42662000-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
TATRALIFT a.s., Poľná 4, 060 01 Kežmarok, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom časti 5 je dodanie nového
- polohovadlo - 2 ks.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 10 360,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP výskum a inovácie, kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky pre časť 5 je požadovaná vo výške: 100,- Eur. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 6
II.2.1) Názov
Logický celok 6:
Kaliaca pec
Časť č.: 6
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42942000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
TATRALIFT a.s., Poľná 4, 060 01 Kežmarok, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom časti 6 je dodanie novej
- kaliacej pece - 1 ks.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 7 699,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP výskum a inovácie, kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky pre časť 6 je požadovaná vo výške: 100,- Eur. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 7
II.2.1) Názov
Meracie pracovisko s meraním v 3D
Časť č.: 7
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
38300000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
TATRALIFT a.s., Poľná 4, 060 01 Kežmarok, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom časti 7 je dodanie nového
-meracieho pracoviska s meraním v 3D - 1 ks.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 101 850,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP výskum a inovácie, kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky pre časť 7 je požadovaná vo výške: 1000,- Eur. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 8
II.2.1) Názov
Digitálny 3D podnik - softvérový balík pre virtualizáciu výrobných, logistických systémov a riadenie lean six sigma
Časť č.: 8
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
48100000-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
TATRALIFT a.s., Poľná 4, 060 01 Kežmarok, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom časti 8 je dodanie nového
-digitálny 3D podnik - softvérový balík pre virtualizáciu výrobných, logistických systémov a riadenie - 1 ks.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 700 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP výskum a inovácie, kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponuky pre časť 6 je požadovaná vo výške: 17 000,- Eur. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií. Predmetné podmienky účasti sú stanovené taxatívne podľa § 32 zákona. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich 3 rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich 3 rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti nasledovnými dokladmi:
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako 3 mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 zákona za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona.
Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona - jednotným európskym dokumentom(ďalej len "JED"). Na účely zákona je JED dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na splnenie podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené JED-om predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 39 ods. 6 zákona.
Podrobnosti k týmto základným požiadavkám sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Požaduje sa predložiť doklad 1. podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní;
-Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia podľa tohto bodu Výzvy na predkladanie ponúk za všetkých členov skupiny spoločne.Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39.
Ak uchádzač použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených týmto jednotným európskym dokumentom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. k § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: uchádzač predloží písomné vyjadrenie alebo ekvivalentný doklad od banky alebo pobočky banky alebo zahraničnej banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len "banka") o schopnosti uchádzača plniť si svoje finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je a nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár a že jeho účet nie je a nebol predmetom blokácie alebo exekúcie. Vyjadrenie uchádzač predkladá zo všetkých bánk, v ktorých má vedené účty, s čestným prehlásením (podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača), v ktorom uvedie, že v iných bankách nemá vedené peňažné účty. Vyjadrenie banky musí byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia a nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V predmetnom vyjadrení banka potvrdí, že uchádzač za predchádzajúce tri (3) roky, resp. za tie roky, za ktoré je možné vyjadrenie banky vyhotoviť v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu, až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky: nie je a nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, jeho účet nie je a nebol predmetom blokácie alebo exekúcie. Za predchádzajúce obdobie 3 roky sa pre účely tejto zákazky považujú tri (3) roky (36 mesiacov) predchádzajúce dňu zverejnenia tejto Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania.
Odôvodnenie primeranosti: Stanovením danej podmienky účasti sa skúma schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky a finančná stabilita uchádzača. Vyjadrenie banky resp. ekvivalentný doklad má byť zárukou solventnosti a finančnej stability uchádzača počas plnenia predmetu zákazky.
Z uchádzačových predkladaných dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 33 zákona, musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej požadovanej minimálnej úrovne a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu Výzvy na predkladanie ponúk, pokiaľ nie je uvedené inak.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Požaduje sa predložiť doklad:
1. v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
-Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu Výzvy na predkladanie ponúk za všetkých členov skupiny spoločne. Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39. Ak uchádzač použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených týmto jednotným európskym dokumentom.
Odôvodnenie primeranosti:
Podmienka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú schopní ho plniť/dodať.
Z uchádzačových predkladaných dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej požadovanej minimálnej úrovne a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto boduoznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v úradnom vestníku EÚ.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. k § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Ak uchádzač predloží ponuku:
-na časť 1 požaduje sa preukázať, že v definovanom období dodal uchádzač v min.kumulatívnej hodnote 180 000,- EUR bez DPH tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v rámci časti 1 (frézovacie zariadenia, brúsiace zariadenia),
-na časť 2 požaduje sa preukázať, že v definovanom období dodal uchádzač v min. kumulatívnej hodnote 345 000,- EUR bez DPH tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v rámci časti 2 (lisy, lisovacie, tvarovacie zariadenia),
-na časť 3 požaduje sa preukázať, že v definovanom období dodal uchádzač v min.kumulatívnej hodnote 900 000,- EUR bez DPH tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v rámci časti 3 (sústruhy, obrábacie centrá),
-na časť 4 požaduje sa preukázať, že v definovanom období dodal uchádzač v min. kumulatívnej hodnote 540 000- EUR bez DPH tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v rámci časti 4(páliace stroje, laserov páliace stroje),
-na časť 5 požaduje sa preukázať, že v definovanom období dodal uchádzač v min. kumulatívnej hodnote 10 000,- EUR bez DPH tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v rámci časti 5 (manipulačné zariadenia),
-na časť 6 požaduje sa preukázať, že v definovanom období dodal uchádzač v min. kumulatívnej hodnote 7 5000,- EUR bez DPH tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v rámci časti 6 (pece, kaliace pece),
-na časť 7 požaduje sa preukázať, že v definovanom období dodal uchádzač v min. kumulatívnej hodnote 100 000- EUR bez DPH tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v rámci časti 7 (meracie prístroje),
-na časť 8 požaduje sa preukázať, že v definovanom období dodal uchádzač v minimálnej kumulatívnej hodnote 1 700 000,- EUR bez DPH tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v rámci časti 8 (softvérové balíky, informačný systém). V prípade, ak uchádzač predloží ponuku na viac častí, preukáže splnenie tejto podmienky na každú časť samostatne (podľa to, na ktorú predkladá ponuku). Za definované obdobie sa považujú tri (3) roky odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznám enia o vyhlásení verejného obstarávania v úradnom vestníku EÚ. Na vyčíslenie uvedených hodnôt/cien dodaných tovarov sa pri prepočte inej meny na menu euro (EUR) použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň zverejnenia tejto Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Použije sa elektronická aukcia v zmysle § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.03.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.03.2017 14:00
Miesto: WELL management, s.r.o., Hurbanovo nám. 46, 972 01 Bojnice.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uvedená lehota IV.2.7 sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné". Otváranie ponúk, časť "Ostatné" i časť "Kritériá", sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, bez prítomnosti uchádzačov v nadväznosti na dvojkolovosť postupu a použitú elektronickú aukciu. Otváranie ponúk v zmysle § 52, § 54 a § 114 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať písomne e-mailom na e-mailovej adrese: baricova@well.sk. Súťažné podklady sa poskytujú výlučne v elektronickej forme na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.
2. Každého záujemcu informujeme, že súťažné podklady sú k dispozícii v profile verejného obstarávateľa a sú prístupné bez obmedzenia. Všetky prípadné opravy a/alebo odpovede na žiadosti o vysvetlenie budú zverejnené tamtiež.
3. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom, t.j. osobou v zmysle § 8 zákona o verejnom obstarávaní a záujemcami/uchádzačmi sa na základe § 187 ods. 8 zákona uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo kombináciou uvedených spôsobov, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.
4. Cena bude splatná do 60 dní odo dňa vystavenia faktúry.
5. Predávajúci/zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s predmetom kúpy, prácami a poskytnutými službami a kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP poskytnúť oprávneným osobám (poskytovateľ a ním poverené osoby, Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby, Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, Osoby prizvané predchádzajúcimi orgánmi v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ) všetku potrebnú súčinnosť.
6. Zmluva (na každú časť) s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že:
a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a
b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
7. Pre účely zadávania tejto zákazky sa pod pojmom verejný obstarávateľ myslí osoba podľa § 8 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.11.2016

Redakčné opravy

16479 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 238/2016
V oznámení 16248-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Tatralift a.s., Poľná 4, 060 01 Kežmarok zverejnenom vo VVO č. 235/2016 zo dňa 02.12.2016 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Ak uchádzač predloží ponuku: -na časť 6 požaduje sa preukázať, že v definovanom období dodal uchádzač v min. kumulatívnej hodnote 7 5000,- EUR bez DPH tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v rámci časti 6 (pece, kaliace pece), Má byť: Ak uchádzač predloží ponuku: -na časť 6 požaduje sa preukázať, že v definovanom období dodal uchádzač v min. kumulatívnej hodnote 7 500,- EUR bez DPH tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v rámci časti 6 (pece, kaliace pece), III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Z uchádzačových predkladaných dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej požadovanej minimálnej úrovne a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto boduoznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v úradnom vestníku EÚ. Má byť: Z uchádzačových predkladaných dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 zákona musí byť zrejmé splnenie identifikovanej požadovanej minimálnej úrovne a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy na predkladanie ponúk. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznám enia o vyhlásení verejného obstarávania v úradnom vestníku EÚ. Má byť: Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie výzvy na predkladanie ponúk. II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody Namiesto: Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody Trvanie v mesiacoch: 4 Má byť: Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody Trvanie v mesiacoch: 10 Časť: 8 II.2.14) Doplňujúce informácie: Namiesto: Zábezpeka ponuky pre časť 6 je požadovaná vo výške: 17 000,- Eur. Má byť: Zábezpeka ponuky pre časť 8 je požadovaná vo výške: 17 000,- Eur.
347 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 8/2017
V oznámení 16248-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Tatralift a.s., Poľná 4, 060 01 Kežmarok zverejnenom vo VVO č. 235/2016 zo dňa 02.12.2016 boli nesprávne zverejnené údaje Časť: 3 II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 907 805,00 EUR bez DPH Má byť: 1 006 197,00 EUR bez DPH Časť: 5 II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 10 360,00 EUR bez DPH Má byť: 20 220,00 EUR bez DPH
2641 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 44/2017
V oznámení 16248-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Tatralift a.s., Poľná 4, 060 01 Kežmarok zverejnenom vo VVO č. 235/2016 zo dňa 02.12.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 06.03.2017 10:00 Má byť: 28.04.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 06.03.2017 14:00 Má byť: 28.04.2017 14:00
2930 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 47/2017
V oznámení 16248-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Tatralift a.s., Poľná 4, 060 01 Kežmarok zverejnenom vo VVO č. 235/2016 zo dňa 02.12.2016 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: 4. Cena bude splatná do 60 dní odo dňa vystavenia faktúry. Má byť: 4. Platobné podmienky sú špecifikované v súťažných podkladoch.
4758 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 72/2017
V oznámení 16248-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Tatralift a.s., Poľná 4, 060 01 Kežmarok zverejnenom vo VVO č. 235/2016 zo dňa 02.12.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 28.04.2017 10:00 Má byť: 15.05.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.04.2017 14:00 Má byť: 15.05.2017 14:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité