Oznámenie 16474 - DES

Obsah

16474 - DES
Vestník č. 238/2016 - 07.12.2016

OZNÁMENIE O DOBROVOĽNEJ TRANSPARENTNOSTI EX ANTE
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Pôdohospodárska platobná agentúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30794323
Dobrovičova 12, 81526 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Juraj Šimo
Telefón: +421 90734876
Fax: +421 259266575
Email: Juraj.simo@apa.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.apa.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hospodárstvo a finančné záležitosti
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Servisná podpora IS AGIS
Referenčné číslo: 51/2016/VO-PPA
II.1.2) Hlavný kód CPV
72000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Servisná podpora IS AGIS (Agrárny informačný systém), ktorý sa skladá z aplikácií pre Finančné riadenie a platby a
finančnej kontroly (AGIS MFR), pre administráciu Programu rozvoja vidieka (AGIS PRV), administráciu Spoločných
organizácií trhu - (AGIS SOT), administráciu štátnej pomoci (AGIS ŠP) skladového hospodárstva a prepojenie platieb na Informačný systém účtovania fondov (ISUF). Zaistenie servisnej podpory SW aplikácií v IS PPA je nevyhnutné pre
udržanie akreditácie platobnej agentúry, ktorá zaisťuje distribúciu finančných prostriedkov v rámci spoločnej
poľnohospodárskej politiky EÚ a národných dotačných titulov.
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
Hodnota: 4 893 336,00 Mena: EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72261000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Pôdohospodárska platobná agentúra, Dobrovičova 12, 815 26 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Služba HelpDesk (predpokladaný počet hodín mesačne - 120); Riešenie vád/incidentov (predpokladaný počet hodín mesačne - 590); Pravidelná údržba Systému (predpokladaný počet hodín mesačne - 170); Profylaktická údržba produkčného a testovacieho prostredia (predpokladaný počet hodín mesačne - 100); Zabezpečenie kontinuity a obnova systému (predpokladaný počet hodín mesačne - 60); Zabezpečenie funkčnosti IS v súlade s platnou legislatívou (predpokladaný počet hodín mesačne - 310); Zvýšená pohotovosť (predpokladaný počet hodín mesačne - 12); Nastavenie integračných rozhraní (25);
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
II.2.11) Informácie o opciách
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Rokovacie konanie bez predbežného zverejnenia (v súlade s článkom 32 smernice 2014/24/EÚ)
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
ODDIEL V: PRIDELENIE POLOŽKY/KONCESIE
V.2) PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
V.2.1) Dátum rozhodnutia o pridelení zákazky/koncesie
29.11.2016
V.2.2) Informácie o ponukách
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa/držiteľa koncesie
Lazar Consulting, s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35740175
Klariská 10 , 81103 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: RNDr. Maroš Lazár
Telefón: +421 905466066
Fax: +421 254641601
Email: lazar@lacon.sk
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 4 893 336,00 EUR bez DPH
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie
Celková hodnota zákazky 4 893 336,00 Mena: EUR bez DPH
V.2.5) Informácie o subdodávkach
Hodnota alebo podiel zákazky s pravdepodobným subdodávateľským plnením tretími stranami
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Členovia komisie: Ing. Jurij Daškevič - predseda komisie, Ing. Mária Mesarošová, Mgr. Martin Oczvirk, MSc., JUDr. Manuela Kačurová
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
01.12.2016
PRÍLOHA D1 - VŠEOBECNÉ OBSTARÁVANIE
D1.1 Odôvodnenie výberu rokovacieho konania bez predchádzajúceho uverejnenia výzvy na súťaž v súlade s článkom 32 smernice 2014/24/EÚ
Dôvod: ochrana výlučných práv vrátane práv duševného vlastníctva
D1.3 Vysvetlenie
Vysvetlite jasne a úplne, prečo je zadanie zákazky bez predbežného uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie v súlade so zákonom, a uveďte príslušné fakty, a ak je to vhodné, závery právnych predpisov v súlade so smernicou: Dodávateľ je jediným subjektom disponujúcim osobitným know-how metodológie fungovania systémov IS AGIS a ich vzájomnej interoperability, vrátane optimalizácie nastavení technických procesov. Dodávateľ je výhradným nositeľom práv a autorizovanou servisnou organizáciou na poskytovanie servisnej podpory IS AGIS (vrátane jeho modifikácií), disponuje špecialistami - analytikmi na jednotlivé špecifické oblasti poskytovania podpôr agentúry, schopnými zabezpečiť servis IS AGIS bez prerušenia alebo bez akéhokoľvek prechodného obdobia nábehu servisných činností, pri zachovaní a dodržaní prísnych parametrov pre trvalú kontinuitu a mobilitu, spoľahlivosť a informačnú bezpečnosť prevádzky IS, bez hrozieb straty akreditácie platobnej agentúry vplyvom neautorizovaných servisných služieb v IS, pričom s ohľadom na vyššie popísané technické dôvody a výhradné práva neexistuje hospodárska súťaž ani žiadna primeraná alternatíva s tým, že táto skutočnosť je výsledkom viac ako 14 ročného legislatívneho a technologického vývoja a nie umelého zúženia parametrov verejného obstarávania. Týmto sú naplnené podmienky na zadanie zákazky Dodávateľovi priamym rokovacím konaním podľa § 81 písm. b) bodov 2 a 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov na zabezpečenie servisnej podpory IS AGIS.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité