Oznámenie 16320 - WYS

Obsah

16320 - WYS
Vestník č. 236/2016 - 05.12.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mestské lesy Banská Štiavnica, spol. s r.o.
IČO: 31638775
Šobov 1, 96901 Banská Štiavnica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jaroslav Dudík
Telefón: +421 456921127
Fax: +421 456921127
Email: mestskelesybs@stonline.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/7219
Hlavná adresa(URL): http://www.mlbs.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): §7 ods.1 písm.d
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Odvoz dreva z lesných skladov a nakladanie dreva (2017)
II.1.2) Hlavný kód CPV
77000000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je odvoz dreva z lesných skladov na expedičný sklad, na sklady pri štátnych cestách prípadne priamo na miesto predaja k odberateľovi alebo na železničnú stanicu, kde súčasťou služby bude aj nakládka vagóna. Súčasťou odvozu je nakladanie surového dreva v dĺžkach do 7m na ložnú plochu auta alebo iného dopravného prostriedku (kamión, vagón), jazda s nákladom, zloženie sortimentov s triedením na miesto vykládky určené objednávateľom.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 98 900,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
1.časť - Lesný celok Mestské lesy Banská Štiavnica - Banky
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
77000000-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mestské lesy Banská Štiavnica spol. s r.o. - Lesný celok Mestské lesy Banská Štiavnica - Banky
II.2.4) Opis obstarávania
Podrobný opis sa nachádza v súťažných podkladoch
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 56 500,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
2.časť - Lesný celok Mestské lesy Banská Štiavnica - Hodruša
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
77000000-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mestské lesy Banská Štiavnica spol. s r.o. - Lesný celok Mestské lesy Banská Štiavnica - Hodruša
II.2.4) Opis obstarávania
Podrobný opis sa nachádza v súťažných podkladoch
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 42 400,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods.1 zákona č.343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v celom rozsahu (ďalej ZoVO). Všetky predložené doklady podľa § 32 ods.2,4 a 5 ZoVO, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia uchádzača musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo v úradne osvedčenej kópii. Uchádzač je oprávnený preukázať splnenie podmienok osobného postavenia aj podľa § 39 ZoVO jednotným európskym dokumentom alebo podľa § 152 ZoVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EU.
Odôvodnenie primeranosti podmienky: podmienky podľa §32 ZoVO
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 34ods.1 písm. a) a v § 34 ods.1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením zoznamu poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru uskutočnených za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, miest a lehôt dodania a odberateľov, údaje na kontaktnú osobu, kde si možno tieto informácie overiť. Ak objednávateľom bol verejný obstarávateľ, doklad o plnení je referencia, ak bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Predložený doklad musí byť originál alebo úradne overená kópia.
Požaduje sa zoznam min. 3 zákaziek s predmetom rovnakého alebo podobného charakteru na poskytnutie služieb so zmluvnou cenou min. 10 tis. EUR bez DPH každá zmluva.
Odôvodnenie primeranosti podmienky: preukazovanie praktických skúseností pri poskytovaní podobných služieb podľa § 34 ods.1 písm a)

- Uchádzač tiež predloží prehľad a doklad o technicko-výrobnom vybavení strojmi, mechanizmami, prepravnými prostriedkami, ktoré uchádzač vlastní alebo má v dlhodobom nájme a ktoré môže nasadiť na vykonanie služieb podľa predmetu zákazky. Prehľad bude doplnený fotokópiami technických preukazov a doplnený čestným vyhlásením o ich pravdivosti.
Odôvodnenie primeranosti podmienky: Predmetná podmienka vyplýva z §34 písm.1, ods. j) ZoVO a verejný obstarávateľ touto požiadavkou preveruje, či uchádzač disponuje potrebným strojovým vybavením na úspešnú realizáciu zákazky.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.12.2016 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.12.2016 09:15
Miesto: Mestské lesy Banská Štiavnica, spol.s r.o., Šobov 1, Banská Štiavnica, kancelária riaditeľa
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Dňa 19.12.2017 budú otvorené časti ponúk OSTATNÉ - bez účasti uchádzačov. O otváraní ponúk, časti KRITÉRIÁ budú uchádzači informovaný podľa ZoVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
- žiadosť o súťažné podklady sa predkladá elektronicky na kontaktnú e-mailovú adresu: info.ml@banskastiavnica.sk; v žiadosti musí byť uvedené obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, e-mailová adresa určená na komunikáciu, číslo telefónu a meno osoby určenej na komunikáciu;
- písomná komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať prednostne elektronicky prostredníctvom e-mailov: info.ml@banskastiavnica.sk;
- príjemca elektronickej pošty je povinný potvrdiť doručenie každej písomnosti (správy) písomnou odpoveďou. Elektronická komunikácia sa bude používať pri poskytovaní súťažných podkladov, pri vysvetľovaní, pri oznámení o vylúčení, pri informácii o výsledku vyhodnotenia ponúk; elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, pri zmene a doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov; tieto sa musia doručiť osobne, poštou alebo inou doručovacou službou;
- verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady v elektronickej forme na záujemcom určenú e-mailovú adresu;
- verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený prístup k súťažným podkladom vo formáte PDF odo dňa publikovania Výzvy na predkladanie ponúk v profile verejného obstarávateľa zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/7219
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
02.12.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité