Oznámenie 16444 - WYP

Obsah

16444 - WYP
Vestník č. 237/2016 - 06.12.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Žilinský samosprávny kraj
IČO: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Lokajová Iveta
Telefón: +421 415032414
Fax: +421 415032431
Email: obstaravanie@zilinskazupa.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): regionálna samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
SOŠ strojnícka, Kysucké Nové Mesto – stavebné úpravy objektu dielní
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmet zákazky sa delí na dve časti.
Časť I. SOŠ strojnícka, Kysucké Nové Mesto rekonštrukcia ÚK dielní a strojovne ÚK
Predmetom zákazky pre časť I. je rekonštrukcia vykurovacieho systému v objekte dielní.
Časť II. SOŠ strojnícka, Kysucké Nové Mesto stavebné úpravy zateplenie obvodového plášťa objektu dielní
Predmetom zákazky pre časť II. je zabezpečenie zateplenia obvodového plášťa, strechy nad SO 01-dielne a SO2 Sociálno-učebňový prístavok a výmeny výplní otvorov školskej budovy.
Verejný obstarávateľ pripúšťa predloženie ponuky na jednu alebo obidve časti predmetu zákazky.
Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 538 447,43 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
SOŠ strojnícka, Kysucké Nové Mesto rekonštrukcia ÚK dielní a strojovne ÚK
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45000000-7
45232141-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SOŠ strojnícka, Športová 1326, 024 01 Kysucké Nové Mesto
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky pre časť I. je rekonštrukcia vykurovacieho systému v objekte dielní, čím cieľom rekonštrukcie je zabezpečenie bezpečnej a hospodárnej prevádzky vykurovacieho systému. Rozvod tepla bude po rekonštrukcii Strojovne ÚK rozdelený na 4 vetvy :
1. ÚK Dielňa registre
2. ÚK Dielňa teplovzdušné súpravy
3. ÚK Kancelárie, šatne prístavba ( sociálny prístavok )
4. Ohrev teplej vody
Na jednotlivých vetvách budú vybudované regulačné uzly, ktoré budú zabezpečovať automatickú reguláciu vykurovania . Zmontované zariadenie musí byť pred uvedením do prevádzky vyskúšané
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 118 079,71 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
SOŠ strojnícka, Kysucké Nové Mesto stavebné úpravy zateplenie obvodového plášťa objektu dielní
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45000000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SOŠ strojnícka, Športová 1326, 024 01 Kysucké Nové Mesto
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky pre časť II. je zabezpečenie zateplenia obvodového plášťa, strechy nad SO 01-dielne a SO2 Sociálno-učebňový prístavok a výmeny výplní otvorov školskej budovy.

Budova sa skladá z dvoch objektov :
SO 01 - Dielne železobetónová prefabrikovaná hala
SO 02 - Sociálno-učebňový prístavok je 3 podlažná budova obdĺžnikového pôdorysu pristavaná k objektu SO 01.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 420 367,72 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 5
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti osobného postavenia v zmysle § 32 zákona o verejnom obstarávaní sú spracované v rozsahu bodu A. 2.1 súťažných podkladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: verejný obstarávateľ neuplatňuje podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti v zmysle § 34 ods. 1 písm. b), v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) a zmysle § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní sú spracované v rozsahu bodu A. 2.3 súťažných podkladov.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.01.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.01.2017 09:30
Miesto: Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina, OPaVO
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie listinných ponúk časti OSTATNÉ pre časť I. predmetu zákazky sa uskutoční: dňa 09.01.2017 o 9,30 hod. a pre uchádzačov je neverejné. Otváranie listinných ponúk pre časť II. predmetu zákazky, časti OSTATNÉ, vykoná verejný obstarávateľ následne po otvorení ponúk predložených pre časť I. predmetu zákazky.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.evo.gov.sk a listinnou formou. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Postup záujemcu/uchádzača je upravený v Príručke používateľa systému EVO - Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 0.3, 22.12.2015) (PDF - 2,5 MB) a Príručke používateľa systému EVO Spoločné moduly (verzia 0.6, 1.8.2016) (PDF - 4,12 MB) ,ktoré sú zverejnené na portáli EVO (www.evo.gov.sk) v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO;
2. Dorozumievanie - komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní v zmysle bodu 12 súťažných podkladov;
3.Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie častí ponuky KRITÉRIÁ prostredníctvom systému EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (www.evo.gov.sk). Záujemca o zákazku sa zaregistruje priamo v príslušnej zákazke, zverejnenej v zozname zákaziek na stránke Portál EVO, ktorej detaily sa zobrazia kliknutím na príslušnú ikonku na začiatku riadku s názvom zákazky, link: /evo/tender/8276_4521_20161205.nsf.;
4.V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk.;
5.Obhliadka stavby týkajúca sa obidvoch častí je stanovená na deň 19.12.2016 o 10.00 hod. v zmysle bodu 14. súťažných podkladov;
6. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predloženie ponuky a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov;
7.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať podľa § 116 zákona v prípade naplnenia podmienok nevylučujúcich možnosť postupovať priamym rokovacím konaním.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
05.12.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité