Oznámenie 16561 - MSS

Obsah

16561 - MSS
Vestník č. 240/2016 - 09.12.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Miloš Veselý
Telefón: +421 259356578
Email: vesely@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.bratislava.sk/aktualne%2Dverejne%2Dobstaravania/ds-11006890/p1=11055679
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Prenájom multifunkčných kopírovacích tlačových zariadení so súvisiacimi službami
Referenčné číslo: MAGS OVO 58789/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
79521000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Komplexné zabezpečenie dodávky reprografických zariadení vrátane centrálneho dohľadového systému so systémom
manažmentu monitorovania a riadenia reprografických zariadení,vrátane kompletného servisného pokrytia a dodávky
spotrebného materiálu. Viac informácií v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 263 293,30 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
50313200-4
79800000-2
30125000-1
30121100-4
30125110-5
42991200-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, Bratislava.
II.2.4) Opis obstarávania:
Prenájom multifunkčných kopírovacích farebných tlačových zariadení formátu A3, prenájom čiernobielych tlačových zariadení formát A4, poskytovanie súvisiacich služieb. Servisné služby na 2 ks zariadení AFICIO MP 9000 RICOH, ktorú sú vo vlastníctve obstarávateľa.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 263 293,30 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade zrušenia postupu zadávania zákazky podľa zákona č. 343/2015 Z.z. (ďalej len "ZVO"), resp. v prípade nevyhnutnosti postupu zadávania zákazky podľa § 81ZVO, resp. podľa § 71 ods. 1 písm. e) ZVO.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Viazanosť ponuky musí byť zabezpečená zábezpekou podľa § 46 ods. 1 písm. a) zákona v určenej výške 13.160,00
EUR (slovom: trinásťtisícjednostošesťdesiat eur). Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky
sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO vrátane § 32 ods. 2,4,5 ZVO, čo preukáže spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2 ZVO. Podmienky účasti je možné preukázať spôsobom uvedeným v § 39 ods. 1 ZVO. Preukázanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa §152 ods.4
ZVO. Podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO musí uchádzač preukázať že je oprávnený dodávať tovar rovnaký ako je predmet zákazky. V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 ZVO musia z predloženého Jednotného európskeho dokumentu (JED) jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 ZVO, resp. § 34 ods. 3 ZVO. Vzor JED je súčasťou súťažných podkladov.
Uchádzač musí preukázať, že:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe a to doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, a to doloženým potvrdením zdravotnej každej poisťovne, ktorej je povinný platiť zdravotné poistenie a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, a to doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, a to doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) je oprávnený poskytovať službu, a to doloženým dokladom o oprávnení poskytovať službu, ktorý zodpovedá
predmetu zákazky,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, a to doloženým čestným vyhlásením,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov (napr. Zákonník práce) za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
Podľa § 40 ods. 6 písm. g) verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1.Podľa § 33 ods. 1 pís,. a) ZVO uchádzač preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len "banka"). Odôvodnenie primeranosti podmienky podľa § 38 ods. 5 ZVO (ďalej len "odôvodnenie"): určená podmienka vyplýva z potreby overiť a preukázať ekonomickú stabilitu uchádzača spočívajúcu v jeho schopnosti zodpovedne plniť finančné záväzky. Podmienka je primeraná vo vzťahu k požadovanému rozsahu zákazky a k určenému trvaniu zmluvy.
2. Podľa § 33 ods. písm. d) prehľadu o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie: verejný obstarávateľ požaduje preukázanie tejto podmienky za účelom preverenia finančnej a ekonomickej spôsobilosti uchádzača vzhľadom na plnenie súvisiacej rámcovej dohody.
Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 33 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ písomne požiada záujemcu alebo uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, ak existujú dôvody na vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu uchádzač je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej
osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca obstarácateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
Verejný obstarávateľ môže požadovať, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na
preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v
súlade s § 31 ods. 3 a ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. § 33 ods. 1 pís,. a) - Uchádzač predloží kladné vyjadrenie banky z ktorého musí vyplývať, že za obdobie posledných troch rokov nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke, dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru, jeho účet v uvedenom období nebol predmetom exekúcie.
Uchádzač predloží aj čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v jeho mene, v ktorom záujemca vyhlási,
že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie.
2.§ 33 ods. písm. d) - Uchádzač predloží prehľad o celkovom obrate za posledné tri roky podpísaný štatutárnym orgánom, v prípade, že nemá výkazy ziskov a strát za posledné tri roky zverejnené v Centrálnom registri účtovných zásielok predloží príslušné výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch, pričom požadovaný obrat v predmete zákazky musí byť spolu za posledné tri hospodárske roky, minimálne 197 400 EUR bez DPH, alebo ich ekvivalent v cudzej mene a čestné vyhlásenie o finančnom obrate v oblasti, ktorej predmet činnosti sa týka, podložené preskúmateľnými dôkaznými prostriedkami o dodaní a rozvoze tovaru, napr. kópie zmlúv, faktúry a pod.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) - zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti s požadovaným predmetom zákazky poskytnutých za predchádzajúce 3 roky ku dňu predkladania ponúk uvedeného v oznámení o vyhlásení tohto verejného obstarávania v minimálnej súhrnnej hodnote 197.400,- eur bez DPH resp. ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný podľa kurzu tejto meny platného v Európskej centrálnej banke k 01.01.2016 doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.
Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba ich zahrnutia do
podmienok účasti: Za účelom preukázania spôsobilosti a schopnosti uchádzača realizovať predmet zákazky s
požadovaným objemom je žiadúce preukázať skutočnosť, že uchádzač má dostatočné kapacitné možnosti poskytovať službu požadovaného rozsahu a že verejný obstarávateľ nie je a nemôže byť jeho jediným odberateľom. Preukázaním referencií má verejný obstarávateľ si možnosť overiť kvalitu poskytnutia služieb.
2.Podľa § 34 ods. 1 písm. c) v súbehu s § 35 ZVO systém manažérstva kvality verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie originálu alebo úradne osvedčenej kópie certifikátu systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality uchádzačom alebo záujemcom, vrátane dostupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím.
Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba ich zahrnutia do
podmienok účasti: Preukázanie skutočnosti, že uchádzač splňuje normy zabezpečenia kvality a je spôsobilý zrealizovať predmet zákazky v požadovanej kvalite.
3. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Odôvodnenie: Určenou podmienkou účasti si verejný obstarávateľ zabezpečuje, že plnenie zmluvy bude zabezpečované spôsobilým zmluvným partnerom, ktorý je schopný zabezpečiť riadenie kvality prác na požadovanej odbornej úrovni.
4. Podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súbehu s § 36 ZVO uchádzač predloží certifikát ISO 14001 o zavedení environmentálneho manažérstva v ovlasti týkajúcej sa predmetu zákazky. Odôvodnenie: dôkaz o úrovni starostlivosti uchádzača o životné prostredie, predchádzanie environmentálnym haváriám, škodám a dôkaz o úrovni angažovanosti organizácie v záujme účinného a zodpovedného hospodárenia s energiami vo vzťahu k znižovaniu emisií pri používaní strojových a technických zariadení v rámci plnenia predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. § 34 ods. 1 písm. a) - Verejný obstarávateľ požaduje predložiť referencie poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti s požadovaným predmetom zákazky poskytnutých za predchádzajúce 3 roky ku dňu predkladania ponúk uvedeného v oznámení o vyhlásení tohto verejného obstarávania v minimálnej súhrnnej hodnote 197.400,00 eur bez DPH resp. ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Predložené potvrdenia (doklady) musia jednoznačne obsahovať meno, adresu zmluvného odberateľa, predmet plnenia, zmluvnú cenu a meno kontaktnej osoby zmluvného odberateľa s uvedením jej telefónneho čísla, lehotu dodania..
2. § 34 ods. 1 písm. c) v súbehu s § 35 ZVO - Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky certifikátom ISO 9001. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.
3. § 34 ods. 1 písm. g) - Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky:
3.1 predložením originál certifikátov alebo úradne overených kópií potvrdzujúcich, že predávajúci má vyškolených min. dvoch servisných technikov na záručné a pozáručné opravy značky ponúknutých MFP zariadení, vydaného priamo výrobcom alebo jeho autorizovaným zastúpením pre SR,
3.2. predložením originál certifikátov alebo úradne overených kópií potvrdzujúcich, že predávajúci má vyškolených min. dvoch systémových inžinierov na implementáciu a správu ponúkaného softvéru pre správu tlačového prostredia, vydaného priamo výrobcom alebo jeho autorizovaným zastúpením pre SR.
4.§ 34 ods. 1 písm. h) v súbehu s § 36 ZVO - Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky certifikátom ISO 14001. Uchádzač predloží platný certifikát systému enviromentálného manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001, resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Rámcová dohoda (ďalej aj "zmluva") bude uzavretá na dobu určitú. Trvanie zmluvy začína plynúť odo dňa jej účinnosti podľa právneho poriadku platného v Slovenskej republike. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod podľa § 159 ZVO ("register) zapísaných konečných užívateľov výhod definovaných v § 11 ZVO. Rovnako bude postupovať v prípadoch, ak subdodávateľ, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia zákazky nebude mať v registri zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a osoba podľa § 33 ods. 2 ZVO, resp. § 34 ods. 3 ZVO zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej kapacity použil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia bude uskutočnená podľa § 54 zákona prostredníctvom elektronického aukčného systému certifikovaného podľa § 151 zákona. Ďalšie podrobnosti o uskutočnení elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch, a budú špecifikované vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 10.01.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.01.2017 14:00
Miesto: Zasadacia miestnosť oddelenia verejného obstarávania magistrátu Hlavného mesta Slovenskej republiky
Bratislavy, Laurinská 5, 814 99 Bratislava, Slovenská republika.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Podľa § 54 ods. 4 ZVO pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Zadávacia dokumentacia je dostupná bez obmedzení na
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&p1=11055679&id=11051234.
2. Požiadavky na predkladané dokumenty a spôsob ich predkladania sú uvedené v súťažných podkladoch.
3. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, klikne na názov zákazky, potom klikne na "Žiadosť o účasť" a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: - ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na "Registrácia" a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, pričom po úspešnom prihlásení si záujemca vygeneruje žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke "Dokumenty".
Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo
štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako spôsob konania menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok alebo osobne verejnému obstarávateľovi do termínu uvedeného v oddiele IV.2.2) tohto oznámenia na kontaktnú adresu verejného obstarávateľa uvedenú v tomto oznámení.
4. O vysvetlenie informácií uvedených v tomto oznámení a/alebo v súťažných podkladoch alebo inej doplňujúcej
dokumentácii môže záujemca verejného obstarávateľa požiadať dostatočne vopred, najneskôr však sedem pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch.
5.V relevantných prípadoch bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 81 zákona.
6. Komunikácia a výmena informácií sa uskutočňuje písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo ich kombináciou v súlade s § 187 ods. 8 ZVO. Ponuky vrátane dokumentov, dokladov sa predkladajú v slovenčine. Doklad alebo dokument vyhotovený v inom jazyku, okrem českého jazyka, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenčiny, pričom ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do slovenčiny. Doklady a dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie originálov.
7. Uchádzač, ktorý nespĺňa podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a), g) a h) ZVO alebo sa na neho vzťahuje dôvod na vylúčenie podľa odseku 6 písm. d) až g) a odseku 7 ZVO, je oprávnený verejnému
obstarávateľovi preukázať, že prijal dostatočné opatrenia na vykonanie nápravy. Opatreniami na vykonanie nápravy
musí záujemca alebo uchádzač preukázať, že zaplatil alebo sa zaviazal zaplatiť náhradu týkajúcu sa akejkoľvek škody, napravil pochybenie, dostatočne objasnil sporné skutočnosti a okolnosti, a to aktívnou spoluprácou s príslušnými orgánmi, a že prijal konkrétne technické, organizačné a personálne opatrenia, ktoré sú určené na to, aby sa zabránilo budúcim pochybeniam, priestupkom, správnym deliktom alebo trestným činom. Uchádzač, ktorému bol uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v inom členskom štáte, nie je oprávnený verejnému obstarávateľovi preukázať, že prijal opatrenia na vykonanie nápravy podľa § 40 ods. 8 druhej vety ZVO, ak je toto rozhodnutie vykonateľné v Slovenskej republike.
8. Verejný obstarávateľ rozhodol podľa § 66 ods. 7 ZVO, že vyhodnotenie splnenie podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
05.12.2016

Redakčné opravy

4083 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 65/2017
V oznámení 16561-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 240/2016 zo dňa 09.12.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.03.2017 Má byť: 30.04.2017
6429 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 88/2017
V oznámení 16561-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 240/2016 zo dňa 09.12.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 30.04.2017 Má byť: 31.05.2017

Profil Obstarávateľa


Dôležité