Oznámenie 16451 - WYP

Obsah

16451 - WYP
Vestník č. 238/2016 - 07.12.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Technická univerzita vo Zvolene - Rektorát
IČO: 00397440
T.G.Masaryka 24, 96053 Zvolen

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ján Molnár, Ing. Ján Lietava
Telefón: +421 907673679 / 455206199
Fax: +421 455330027
Email: jan.lietava@tuzvo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.tuzvo.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/8149
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Likvidácia dažďových vôd podzemnými zasakovacími objektami - areál SLDK
Referenčné číslo: 5.12.2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
45231300-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
V rámci navrhovanej stavby Likvidácia dažďových vôd podzemnými zasakovacími objektami bude vybudovaná nová dažďová kanalizácia v areáli objektu SLDK, ktorá bude zaústená do novo vybudovaných vsakovacích objektov dažďových vôd, ktoré sú umiestnené v areáli SLDK. Navrhovaná nová dažďová kanalizácia bude odvádzať dažďové vody zo striech budov v areáli SLDK a cez vsakovacie objekty bude priamo odvádzaná do podložia v areály, čím sa znížia celkové finančné náklady na likvidáciu dažďových vôd z areálov TU a tiež sa zníži zaťaženie verejnej kanalizácie o túto odpadnú dažďovú vodu.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 118 500,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45232130-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Technická univerzita vo Zvolene, Slovenská lesnícka a drevárska knižnica, T.G. Masaryka 20, Zvolen.
II.2.4) Opis obstarávania
Celý predmet zákazky bude realizovaný podľa projektovej dokumentácie: Likvidácia dažďových vôd podzemnými zasakovacími objektami.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 118 500,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 45
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: číslo projektu ACC02002
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet obstarávania bude financovaný z prostriedkov Finančného mechanizmu Európskeho hospodárskeho priestoru (EHP) a Štátneho rozpočtu SR v rámci projektu Biotechnické inovácie pri využití dažďovej vody v meste Zvolen
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa odseku 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,

(2) Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti spôsobom podľa odseku 2 e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia uchádzačov vyplýva z obsahu § 32 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1)Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy, alebo riadiacich zamestnancov - doklad o oprávnení vykonávať funkciu stavbyvedúceho a prehlásenie stavbyvedúceho o záväzku vykonávať funkciu stavbyvedúceho počas celej doby platnosti zmluvy na realizáciu predmetu obstarávania bez ohľadu na to v akom právnom pomere budú s uchádzačom(§ 34 ods. 1 písm. g) zákona 343/2015 Z. z.).

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Uvedenou podmienkou účasti v zmysle §34 ods.(1) písm. g) verejný obstarávateľ požaduje vzhľadom na povahu predmetu zákazky preukázanie
- či uchádzač disponuje odbornými kvalifikovanými riadiacimi pracovníkmi, ktorí zabezpečia dodržiavanie platných STN, technologických postupov a všeobecne záväzných technických požiadaviek, platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov,

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené sú uvedené v súťažných podkladoch
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.01.2017 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.04.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.01.2017 13:00
Miesto: Technická univerzita vo Zvolene, T.G. Masaryka č. 24, 960 53 Zvolen, hlavná budova, III. poschodie, miestnosť č. B308 Malá zasadačka.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie a hodnotenie ponúk časť Ostatné je neverejné.
Otváranie časti ponúk Kritéria sa uskutoční sa v sídle verejného obstarávateľa v súlade s § 54 Zákona, otváranie ponúk bude neverejné z dôvodu vyhodnotenia ponúk elektronickou aukciou.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača pred podpisom zmluvy poskytnutie nasledovnej riadnej súčinnosti:
Predloženie úradne overenej kópie platnej poistnej zmluvy na poistenie za škodu spôsobenú podnikateľom na poistnú sumu minimálne vo výške 100 000,00 EUR. Uchádzač je povinný mať uzatvorené uvedené poistenie počas celej doby realizácie prác v zmysle zmluvy o dielo.
Úspešný uchádzač je povinný pred uzavretím zmluvy o dielo zložiť na účet objednávateľa finančnú zábezpeku na plnenie diela vo výške 12.000,00 EUR ako inštitút zábezpeky na zhotovenie diela predmetu zmluvy a jeho dokončenie, jeho kvalitu, včasnosť a dodržanie ostatných zmluvných podmienok včítane ceny. Finančné prostriedky musia byť pripísané na účet verejného obstarávateľa najneskôr v deň podpisu zmluvy. Uvedenú zábezpeku objednávateľ použije v prípade nedodržania termínu dokončenia diela ako aj v prípade nedodržania termínu na odstránenie vád zo strany zhotoviteľa. V prípade riadneho ukončenia zmluvy sa zábezpeka vráti zhotoviteľovi do troch mesiacov po odovzdaní a prevzatí diela.

Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž

Pre prípad nedodržania podmienky úplného prístupu k účtovníctvu kontrolným subjektom oprávneným na kontrolu oprávnenosti výdavkov financovaných z prostriedkov Finančného mechanizmu EHS, alebo sa preukáže, že pri získaní zákazky sa dodávateľ dopustil konania, ktoré je označené ako kolúzne správanie, alebo iným nedovoleným spôsobom ovplyvnil výber víťazného uchádzača, má právo objednávateľ uplatniť si náhradu škody od dodávateľa. Uvedené sa týka prípadu, ak objednávateľ bude povinný vrátiť poskytnutý projektový grant.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
05.12.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité