Oznámenie 16511 - WYP

Obsah

16511 - WYP
Vestník č. 239/2016 - 08.12.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Malacky
IČO: 00304913
Bernolákova 5188/1A, 90101 Malacky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bernolákova 5188/1A, Malacky
Kontaktná osoba: Mgr. Anna Kubinová
Telefón: +421 347966179
Fax: +421 347966151
Email: anna.kubinova@malacky.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4138/
Hlavná adresa(URL): http://www.malacky.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4138
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): miestna samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Komplexná modernizácia verejného osvetlenia mesta Malacky - II. etapa
Referenčné číslo: 2/2016/AK
II.1.2) Hlavný kód CPV
45316100-6
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
IA13-5 - Rekonštrukcia
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom tejto zákazky je II. etapa komplexnej modernizácie sústavy verejného osvetlenia mesta Malacky, v súlade s
určenými požiadavkami verejného obstarávateľa na predmet zákazky vrátane súvisiacich služieb za účelom zvýšenia
energetickej efektívnosti jeho prevádzkovania a znižovania nákladov na jeho údržbu v súlade s príslušnými legislatívnymi opatreniami, tak aby bola dosiahnutá vyššia úroveň účinnosti a hospodárnosti sústavy verejného osvetlenia, vyššia energetická a svetelná účinnosť a úspory v režijných nákladoch verejného osvetlenia.
Podrobné vymedzenie stavebných prác je uvedené v súťažných podkladoch a projektovej dokumentácii, ktorá je
súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 028 240,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45310000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto realizácie stavebných prác: kat. územie mesta Malacky
II.2.4) Opis obstarávania
Celkový počet inštalovaných nových svietidiel: 1423 ks
Celkový počet nových RVO: 15 ks
Celkový počet modernizovaných RVO: 9 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 028 240,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Základné informácie/požiadavky:

1.1.1 Podľa § 32 ods. 1 zákona sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev,trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.

1.1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa bodu 1.1.1
a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

1.1.3 Uchádzač môže využiť na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia aj doklady v súlade s § 32 ods. 4 a /alebo 5 zákona.

1.1.4 Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona, ktorý vedie UVO. Verejný obstarávateľ uzná aj rovnocenný zápis/doklad podľa § 152 ods.3 zákona.

1.1.5 V zmysle § 39 zákona, uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predložením jednotného európskeho dokumentu- JED. JED vo formáte .pdf - vyplnená Časť I. JED tvorí prílohu č. 8 časti "I - Prílohy" súťažných podkladov. Bližšie informácie v súťažných podkladoch časť "F- Podmienky účasti uchádzača" a v §39 zákona a na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html.

1.1.6 Všetky doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie.

1.1.7 UPOZORNENIE: Vzhľadom na skutočnosť, že tento formulár UVO je limitovaný počtom znakov, ktoré je možné vložiť do textového poľa formulára, podrobnosti k týmto základným informáciám/požiadavkám k podmienke účasti osobného postavenia uvádzame v súťažných podkladov časť "F- Podmienky účasti uchádzača".
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia, uvedené v § 33 zákona a preukáže ich predložením vyžadovaných dokladov:

1.2.1 Podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona

- prehľadom o celkovom obrate, najviac za posledné tri (3) hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Požiadavka predloženia prehľadu o dosiahnutom celkovom obrate vyplýva z charakteru predmetu zákazky, kedy uchádzač musí mať počas celej doby realizácie predmetu zákazky potrebný objem finančných zdrojov. Verejný obstarávateľ uvedeným dokladom preveruje stav ekonomickej situácie uchádzača a jeho finančnú stabilitu.

1.2.2 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie.
Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona.

1.2.3 Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 zákona, spoločne.

1.2.4 V zmysle § 39 zákona, uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predložením jednotného európskeho dokumentu - JED. JED vo formáte .pdf - vyplnená Časť I. JED tvorí prílohu č. 8 časti "I - Prílohy" súťažných podkladov. Bližšie informácie v súťažných podkladoch časť "F - Podmienky účasti uchádzača" a v §39 zákona a na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.2.1:

Verejný obstarávateľ požaduje dokladmi preukázať za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, celkový obrat sumárne (kumulatívne) vo výške min. 2 000 000,- €.

Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti:

a) predložením čestného vyhlásenia uchádzača, v ktorom uchádzač uvedie dosiahnutý celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Čestné vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, alebo osobou poverenou konať za uchádzača (na základe priloženého splnomocnenia).
Doklad bude uchádzačom v ponuke predložený formou originálu alebo úradne osvedčenej kópie.

b) zároveň z účtovných závierok predložením kópií výkazov ziskov a strát (ak ide o osobu, ktorá vedie podvojné účtovníctvo), alebo predložením kópií výkazov príjmov a výdavkov (ak ide o osobu, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo), za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v ktorých vyznačí dosiahnutý celkový obrat.

Doklady budú uchádzačom predložené v ponuke - verejný obstarávateľ umožňuje tieto doklady predložiť formou fotokópie.

* Uchádzač, ktorého výkaz/výkazy ziskov a strát alebo výkaz/výkazy o príjmoch a výdavkoch za požadované obdobie (ako súčasť účtovnej závierky) sú uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok na www.registeruz.sk a v plnom znení sú verejne prístupné všetkým osobám, nie je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi daný/é výkaz/výkazy ziskov a strát alebo výkaz/výkazy o príjmoch a výdavkoch. Na túto skutočnosť uchádzač upozorní v ponuke a odkáže verejného obstarávateľa na internetovú adresu elektronickej databázy "Registra účtovných závierok".

* Ak sú celkové obraty v dokladoch vyjadrené v iných menách ako euro, uchádzač prepočíta celkové obraty do meny euro. Prepočet stanoví kurzom uvedenej meny k mene euro, platným ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku VO. Platný kurz na prepočet uvedenej meny do meny euro je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v uvedený deň.

* V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v SR, predloží na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa: písmena a) čestné vyhlásenie o dosiahnutom celkovom obrate a podľa písmena b) ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, uvedené v § 34 zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:

1.3.1 - podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom

1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplnený dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Odôvodnenie primeranosti: Podmienka účasti je stanovená primerane k predpokladanej hodnote a predmetu zákazky, ktorou uchádzač preukáže, že má dostatočné skúsenosti s uskutočnením stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.

1.3.2 - podľa § 34 ods. 1 písm. c) zákona - údajmi o technikoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi, ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác.

Odôvodnenie primeranosti: Podmienkou účasti verejný obstarávateľ zabezpečuje uskutočnenie
stavebných prác v súlade s platným právnym poriadkom SR. Uvedená požiadavka je primeraná a sleduje za cieľ získania kvalifikovaného a odborného plnenia daného predmetu zákazky.

1.3.3 Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 odseku 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.

1.3.4 Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 zákona, spoločne.

1.3.5 V zmysle § 39 zákona, uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predložením jednotného európskeho dokumentu - JED. JED vo formáte .pdf - vyplnená Časť I. JED tvorí prílohu č. 8 časti "I - Prílohy" súťažných podkladov. Bližšie informácie v súťažných podkladoch časť "F- Podmienky účasti uchádzača" a v §39 zákona a na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.3.1 - Uchádzač musí zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania a doplnenými potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác preukázať, že v uvedenom referenčnom období realizoval zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, spolu za referenčné obdobie v celkovom súčte/ sumárnej hodnote vo výške min. 1 000 000,- € bez DPH.

UPOZORNENIE: Podrobnosti k základným informáciám/požiadavkám minimálne požadovanej úrovne štandardov (t.j. požiadavky k rozsah predloženia dokladov k bodu 1.3.1) sú vzhľadom na limitovaný počet znakov tohto formulára podrobne špecifikované v súťažných podkladov časti "F- Podmienky účasti uchádzača".


K bodu 1.3.2 - Údaje v zmysle § 34 ods. 1 písm. c) zákona budú predložené formou zoznamu a jeho vyžadovanými prílohami:

* Zoznam musí obsahovať údaje o technikoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi a tých, na ktorých sa môže uchádzač obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác v rozsahu: v rozsahu: meno a priezvisko, druh vzdelania (škola, odbor), pracovné zaradenie u uchádzača, počet rokov odbornej praxe.

Zoznam bude predložený formou originálu alebo úradne osvedčenej kópie, podpísaný oprávnenou osobou uchádzača (t.j. štatutárnym orgánom uchádzača, alebo osobou poverenou konať za uchádzača, na základe priloženého splnomocnenia). Odporúčame spracovať zoznam s údajmi do vzoru Príloha č. 7 časti "I - Prílohy" súťažných podkladov.
Doklad môže mať aj iný formát, musí však obsahovať minimálne požadované údaje.

Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač dokladmi preukázal:
- min. jednu osobu, ktorá je držiteľom platného osvedčenia o odbornej spôsobilosti - revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa § 24 vyhlášky 508/2009 Z. z.
Verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť (obdobné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov).

*Osvedčenie o odbornej spôsobilosti revízneho technika vyhradeného technického zariadenia elektrického, bude doložené ako príloha zoznamu, formou úradne osvedčenej fotokópie, alebo vo fotokópii opatrenej originálom odtlačku pečiatky a originálom podpisu daného technika.

* Uchádzač ako ďalšiu prílohu zoznamu predloží čestné vyhlásenia týchto technikov, že budú uchádzačovi k dispozícii na plnenie tejto zákazky. Doklad bude predložený formou originálu alebo úradne osvedčenej kópie.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Zákazka bude realizovaná v zmysle obchodných podmienok, ktoré sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.01.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.07.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.01.2017 10:00
Miesto: Mesto Malacky, Mestský úrad Malacky, Bernolákova 5188/1A, 901 01 Malacky
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Termín otvárania obálok sa vzťahuje na otváranie časti ponúk, označených ako "Ostatné", ktoré je neverejné.

Termín otvárania časti ponúk označených ako "Kritériá", verejný obstarávateľ oznámi podľa zákona. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote predkladania ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Pri komunikácii a výmene informácií verejný obstarávateľ postupuje podľa § 187 ods. 8) zákona.

2. Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady (ďalej len "SP") neobmedzene každému záujemcovi v profile VO na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4138.

Napriek povinnostiam, ktoré si verejný obstarávateľ v zmysle zákona plní pri zverejňovaní dokumentov a informácií v profile VO, verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si prevzali "SP" stiahnutím z profilu, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa a to zaslaním e-mailu na adresu anna.kubinova@malacky.sk, ktorého obsahom bude informácia o prevzatí "SP" a ktorý bude zároveň obsahovať identifikačné údaje záujemcu (podľa bodu 3 - tretej vety).

3. Verejný obstarávateľ na základe písomnej žiadosti (doručenej v listinnej podobe poštou, osobne do podateľne verejného obstarávateľa, resp. e-mailom na adrese kontaktnej osoby verejného obstarávateľa anna.kubinova@malacky.sk, ak jeho prílohou bude žiadosť o účasť vo formáte pdf, jpg a pod.)
poskytne "SP" v pdf formáte, vrátane vybraných častí "SP" v editovateľnom formáte, e-mailom, zaslaním na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v jeho žiadosti.
Toto doručenie "SP" je záujemca povinný potvrdiť spätným e-mailom na e-mailovej adrese kontaktnej osoby verejného obstarávateľa.
Žiadosť bude obsahovať obchodné meno, sídlo, poštovú adresu záujemcu, predmet zákazky, telefonický a elektronický kontakt na kontaktnú osobu záujemcu, podpis záujemcu.

4. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 25 000,- €. Bližšie informácie v "SP" časť "B- Zábezpeka".

5. Záujemca môže požiadať v prípade potreby o vysvetlenie údajov uvedených vo "Výzve..", resp. v "SP" na adrese verejného obstarávateľa písomnou - listinnou formou prostredníctvom pošty, osobného doručenia, resp. prostredníctvom e-mailu, priložením súboru vo formáte pdf, jpg a pod. na adrese anna.kubinova@malacky.sk.
Odporúčaná lehota verejného obstarávateľa na doručenie požiadavky záujemcu o vysvetlenie informácií: najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Bližšie informácie v "SP".

6. Požiadavku z oddielu III.2.3 tejto výzvy plní len úspešný uchádzač, a to uvedením požadovaných údajov v zmluve vo vzťahu k stavbyvedúcemu.

7. Ďalšie doklady a dokumenty,ktorými uchádzač preukáže splnenie požiadaviek na predmet zákazky:

- svetelno technický výpočet + svetelno technické parametre svietidiel a ich svetelných zdrojov v eulumdata podobe,
- TECHNICKÁ ŠPECIFIKÁCIA základných prvkov ..(svietidlá, riadiace jednotky pre svietidlá, výložníky, predlžovacie konzoly, RVO, riadiace jednotky pre RVO) (Príloha č. 9 "SP" - časť "I - Prílohy"),
- katalógové listy, technické listy, alebo iná technická dokumentácia na všetky uchádzačom použité prvky,
- ES vyhlásenie o zhode (CE) na všetky uchádzačom ponúkané svietidlá, riadiace jednotky pre svietidlá, výložníky, predlžovacie konzoly, riadiace jednotky pre RVO + certifikáty zhody (CE) a certifikáty ENEC na všetky uchádzačom ponúkané svietidlá,
- vyhlásenie výrobcu riadiaceho systému Teliko Citylight alebo vyhlásenie výrobcu uchádzačom ponúkaných svietidiel (svietidla s riadiacou jednotkou) o vzájomnej kompatibilite riadiaceho systému a ponúkanými svietidlami (svietidla s riadiacou jednotkou).

8.Úspešný uchádzač k termínu podpisu zmluvy predloží verejnému obstarávateľovi prílohy zmluvy:
- harmonogram stavebných prác,
- doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe - na výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním na inžinierske stavby,
- doklad o poistení...,
-údaje o všetkých známych subdodávateľoch.

9.Všetky podrobné informácie o spracovaní ponuky, o rozsahu požadovaných dokladov (podľa bodu 7), o rozsahu požadovaných dokladov (podľa bodu 8), ako i ďalšie požiadavky na predmet zákazky a predkladanú ponuku sú uvedené v "SP", nakoľko tento formulár UVO obsahovo neumožňuje uviesť všetky doplňujúce informácie a obmedzuje verejného obstarávateľa použitým počtom znakov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
06.12.2016

Redakčné opravy

17161 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 251/2016
V oznámení 16511-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Malacky, Bernolákova 5188/1A, 901 01 Malacky zverejnenom vo VVO č. 239/2016 zo dňa 08.12.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 17.01.2017 09:00 Má byť: 24.01.2017 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 17.01.2017 10:00 Má byť: 24.01.2017 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité