Oznámenie 16611 - VZS

Obsah

16611 - VZS
Vestník č. 241/2016 - 12.12.2016

OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Klemensova 8
Kontaktná osoba: Ing. Ludvik Mikula
Telefón: +421 220295073
Email: mikula.ludvik@zsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.zsr.sk
Hlavná adresa(URL): http://zsr.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iné: Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
ŽSR, Modernizácia koridoru, štátna hranica ČR/SR- Čadca - Krásno nad Kysucou (mimo), železničná trať
Referenčné číslo: 15719/2014/O220
II.1.2) Hlavný kód CPV
71320000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
1.1.Predmetom zmluvy je poskytnutie služby: Projektová dokumentácia vrátane inžinierskej činnosti pre stavbu ŽSR, Modernizácia koridoru, štátna hranica ČR/SR - Čadca - Krásno nad Kysucou (mimo), železničná trať (ďalej aj "Stavba Modernizácie") v členení: dokumentácia pre realizáciu stavby (ďalej len "DRS"), dokumentácia pre výber zhotoviteľa (ďalej len "DVZ") a súvisiaca inžinierska činnosť (ďalej len "IČ").
1.1.1.Znenie tohto bodu je odchylné od Rámcovej dohody č. 12/10/1004 zo dňa 5.5.2010 (ďalej len "RD"): Predmet zmluvy sa člení na tri samostatné etapy prípravy stavby nasledovne:
1. etapa UČS 06, UČS 09,
2. etapa UČS 07
3. etapa UČS 08
II.1.6) Informácie o častiach
II.1.7) Celková hodnota obstarávania (bez DPH)
(Uveďte celkovú hodnotu obstarávania. Informácie o jednotlivých zákazkách uveďte v oddiele V. Zadanie zákazky): 2 159 589,00 Mena: EUR bez DPH
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71320000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
II.2.4) Opis obstarávania:
1.2.Zhotoviteľ sa zaväzuje, že dodá resp. zabezpečí DRS a súvisiacu IČ.
1.2.1.Vypracovať a dodať DRS spracovanú do podrobností, potrebných na vykonanie prác pre zhotoviteľa stavby, na vykonanie realizačných prác, na zostavenie súpisu prác stavby a určenie výmeru stavebných prác, aby zodpovedala požiadavkám zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov a vyhlášky č. 453/2000 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia stavebného zákona. Stavebné objekty a prevádzkové súbory, ktoré sú určenými technickými zariadeniami, je potrebné odsúhlasiť príslušným Dopravným úradom. Zabezpečiť posúdenie DRS notifikovaným orgánom a vyhotovenie potvrdenia o čiastkovom overení a čiastkového vyhlásenia ES o zhode subsystému s požiadavkami technických špecifikácií interoperability platných pre predmetnú stavbu notifikovaným orgánom.
1.3.Vypracovať a dodať DVZ, ktorá musí byť spracovaná v podrobnostiach DRS (primerane použiť prílohu č.12 UNIKA).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 15719/2014/O220
II.2.14) Doplňujúce informácie:
MDVRR SR vydalo Schvaľovacie rozhodnutie dokumentácie pre stavebné povolenie č.07963/2014/C300-SŽD/25151 zo dňa 16.04.2014.Cena 2 159 589,00 EUR bez DPH je vrátane správnych poplatkov, ktoré predpokladáme vo výške 4 000,00 EUR bez DPH.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2014/S 208-342072
(Jedno z nasledujúcich: Pravidelné informatívne oznámenie – vybrané odvetvia, použité ako výzva na súťaž; Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – vybrané odvetvia; Kvalifikačný systém – vybrané odvetvia, použitý ako výzva na súťaž; Oznámenie o dobrovoľnej transparentnosti ex ante)
IV.2.9) Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme pravidelného informatívneho oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: TRETIA ČIASTKOVÁ ZMLUVA O DIELO č. 02/16/1004/3
Zákazka/časť je pridelená: Áno
V.2) ZADANIE ZÁKAZKY
V.2.1) Dátum uzavretia zmluvy
30.11.2016
V.2.2) Informácie o ponukách
Áno
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
V.2.3) Názov a adresa dodávateľa
Áno
REMING CONSULT a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35729023
Trnavská cesta 27 , 83104 Bratislava

Slovensko
V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky/časti: 2 159 589,00 EUR bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 2 159 589,00 Mena: EUR bez DPH
V.2.5) Informácie o subdodávkach
Hodnota alebo podiel zákazky s pravdepodobným subdodávateľským plnením tretími stranami
Hodnota bez DPH: 1 338 735,00 Mena: EUR bez DPH
Krátky opis podielu zákazky, ktorá bude predmetom subdodávky: DRS 1.etapa 605 968,00 EUR SUDOP Košice a.s., DRS 2.etapa 605 967,00 EUR PRODEX spol. s.r.o.,DVZ 1.etapa 63 400,00 EUR SUDOP Košice, DVZ 2. etapa 63 400,00 EUR PRODEX spol. s.r.o.
V.2.6) Cena vyplatená za výhodné nákupy
V.2.7) Počet zadaných zákaziek
1
V.2.8) Krajina pôvodu výrobku alebo služby
Pôvod v Spoločenstve
V.2.9) Verejná zákazka bola zadaná uchádzačovi, ktorý predložil variantné riešenie
Nie
V.2.10) Niektoré ponuky boli vylúčené z dôvodu neobvykle nízkej ceny
Nie
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Zmluva sa uzatvára ako výsledok verejného obstarávania v zmysle § 88 písmeno i) (ide o zákazky zadávané na základe rámcovej dohody) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a v súlade s § 536 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v čase platnej RD.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMAVANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
09.12.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité