Oznámenie 16904 - MST

Obsah

16904 - MST
Vestník č. 247/2016 - 21.12.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35914939
Rožňavská 1, 83272 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Monika Martinková
Telefón: +421 220292654
Email: martinkova.monika@slovakrail.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/9090
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.slovakrail.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/9090
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na adresu: vyššie uvedenej adrese
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Nákup osobných vozňov do diaľkovej dopravy
Referenčné číslo: 1840/2016-SeL
II.1.2) Hlavný kód CPV
34622200-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Dodanie 5 kusov nových osobných klimatizovaných vozňov pre diaľkovú dopravu v súlade so zákonom č. 513/2009 Z. z. o dráhach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v prevedení podľa technických špecifikácií uvedených v časti B.2 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov s opciou na ďalších 30 kusov v prevedení pre 1. a 2. triedu pre diaľkovú dopravu.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 69 500 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34622200-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Stredisko prehliadok a opráv (SPO), Tupého 4, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
1.Dodávka nových osobných klimatizovaných vozňov pre diaľkovú dopravu: 5 ks osobného klimatizovaného vozňa 2. triedy pre diaľkovú dopravu na rýchlosť 160 km/h, dlhý 26 400 mm s veľkopriestorovým oddielom pre cestujúcich.
2.Opcia na dodávku nových osobných klimatizovaných vozňov pre diaľkovú dopravu:
2.1 Desať (10) kusov osobných klimatizovaných vozňov 2. triedy pre diaľkovú dopravu na rýchlosť 160 km/h, dlhý 26 400 mm s veľkopriestorovým oddielom pre cestujúcich.
2.2Desať (10) kusov osobných klimatizovaných vozňov 2. triedy pre diaľkovú dopravu na rýchlosť 160 km/h, dlhých 26 400 mm s troma veľkopriestorovými oddielmi pre cestujúcich.
2..3Päť(5) kusov osobných klimatizovaných vozňov 1. triedy pre diaľkovú dopravu na rýchlosť 160 km/h, , dlhých 26 400 mm.
2.4Päť(5) kusov osobných klimatizovaných vozňov 1. triedy pre diaľkovú dopravu na rýchlosť 200 km/h, s tlakotesnou skriňou, dlhých 26 400 mm.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Najnižšia hmotnosť najťažšieho vymeniteľného celku (modulu) CZE
Relatívna váha: 10
Názov: Vlastná diagnostika všetkých autonómnych celkov (modulov) CZE
Relatívna váha: 10
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 80
II.2.6) Odhadovaná hodnota
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Začatie: 01.07.2017
Koniec: 31.12.2019
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Opcia na dodávku nových osobných klimatizovaných vozňov pre diaľkovú dopravu:
1. Desať (10) kusov osobných klimatizovaných vozňov 2. triedy pre diaľkovú dopravu na rýchlosť 160 km/h, dlhý 26
400 mm s veľkopriestorovým oddielom pre cestujúcich.
2.Desať(10) kusov osobných klimatizovaných vozňov 2. triedy pre diaľkovú dopravu na rýchlosť 160 km/h, dlhých 26
400 mm s troma veľkopriestorovými oddielmi pre cestujúcich.
3. Päť(5) kusov osobných klimatizovaných vozňov 1. triedy pre diaľkovú dopravu na rýchlosť 160 km/h, , dlhých 26 400
mm.
4. Päť(5) kusov osobných klimatizovaných vozňov 1. triedy pre diaľkovú dopravu na rýchlosť 200 km/h, s tlakotesnou
skriňou, dlhých 26 400 mm.
Podmienky uplatnenia opcie sú bližšie opísané v súťažných podkladoch.
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie
Úspešný.uchádzač pred podpisom zmluvy predloží obst. oprávnenia vydané Dopravným úradom v zmysle § 5 zák. NR SR č.164/1996 Z.z. o dráhach v znení nesk. predpisov vydané do 31.12.2009 alebo v zmysle § 17 a § 18 zákona NR SR č. 513/2009 Z. z. alebo ekvivalentné opráv. vydané autor.osobou v niektorej z krajín Európskeho spoločenstva.
Bližšie je uvedené v SP, časť A.4 Ďalšie osobitné podmienky.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj "ZVO"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4 až ods. 6 alebo § 152 ods. 1 ZVO.
Podmienky účasti sú uvedené v súťažných podkladoch (ďalej aj "SP") v časti A.2 podmienky účasti uchádzačov, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa, link:https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/9090.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.4) Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Minimálna požadovaná úroveň:
Obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil v ponuke podpísaný zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, t.j výroba a dodávka nových osobných vozňov uskutočnené v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia verejného obstarávania v minimálnom objeme 43 000 000,00 EUR bez DPH.
Spôsob preukázania splnenia podmienky účasti a odôvodnenie podmienky účasti sú uvedené v SP.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Vyžaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 500 000,00 EUR. Spôsob zloženia zábezpeky ponuky je uvedený v súťažných podkladoch (SP).
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov obstarávateľa, platobné podmienky sú uvedené v bode 10 Platobné podmienky Zmluvy.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ak ponuku predloží skupina dod., obst.nevyžaduje vytvorenie požadovanej práv. formy do lehoty na predkladanie ponúk. Obst. vyžaduje vytvorenie niektorej z práv. foriem podľa Obch. zákon. alebo Obč. zákon., resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dod., pred uzatvorením Zmluvy, ak ponuka skupiny dod. bude obstarávateľom prijatá. Vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu garancie dodržania stanovených zmluvných podmienok a riadneho plnenia Zmluvy, ktorá sa má uzatvoriť. V prípade združenia je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov pri plnení Zmluvy prípadného vymáhania záväzkov, aby účast.združenia uzatvorili zmluvu, ktorá bude obsahovať povinnosti pre všetkých účast.združenia. Zmluva musí obsahovať aj splnom. pre niektorého účast. združenia na zastupovanie združenia pri rokovaniach a vykonávaní potrebných práv. úkonov a tiež vyhlásenie o tom, že členovia združ.ručia spoločne a nerozdielne za záväzky voči obst.vzniknuté pri real. predm. zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1.Zmluva bude uzatvorená v lehote viazanosti ponúk s uchádzačom, ktorý má v registri konečných užívateľov výhod (ďalej len "register") zapísaných konečných užívateľov výhod ďalej len "KUV") a ktorého subdodávatelia, ktorí sú obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 30% z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača.
Obstarávateľ nesmie uzavrieť Zmluvu, s uchádzačom/i, pokiaľ osoby podľa § 34 ods. 3, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač/i využil/i na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri zapísaných KUV.
2.Uchádzač je povinný predložiť v písomnej forme, najneskôr v čase uzavretia Zmluvy zoznam všetkých známych subdodávateľov v rozsahu uvedenom v SP.
3.Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri sa vzťahuje na subd.po celú dobu trvania Zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 30.01.2017
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.01.2017 10:00
Miesto: Bratislava, Rožňavská 1
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Podľa § 52 ods. 6 sa otvárania ponúk môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty na linku: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/9090
2. Prílohy k SP a inej sprievodnej dokumentácie, ktoré sú určené pre spracovanie ponuky s možnosťou vyplnenia sú dostupné na internetovej stránke https://slovakrail.itender.sk/indexx.php?log=tendre&detail=62347.
3.Za včas doručenú žiadosť o vysvetlenie podmienok uvedených v tomto oznámení a SP sa považuje lehota do 13. januára 2017, aby mal obstarávateľ dostatočný časový priestor na poskytnutie kvalifikovaného vysvetlenia všetkým známym záujemcom najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Obstarávateľ poskytne vysvetlenie na žiadosť aj po uvedenej lehote, ale v takom prípade zváži predĺženie lehoty na predkladanie ponúk. 4.Komunikácia a výmena informácií medzi obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať podľa § 187 ods.8 zákona o verejnom obstarávaní.
5.Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom v ods. III.1) predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom (JED). Uchádzač vyplní časti I. až III. JED- u a môže vyplniť len oddiel : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED- u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED- u.
5.1 Ak uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, uchádzač je povinný predložiť JED aj pre túto osobu.
5.2 V prípade, ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, je potrebné predložiť JED pre každého člena skupiny osobitne.
5.3Ak sú požadované doklady pre obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, uchádzač v JED-e uvedie aj informácie potrebné na prístup do týchto elektronických databáz najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy.
5.4Ak uchádzač použije JED, obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote stanovenej obstarávateľom, obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
16.12.2016

Redakčné opravy

28 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 2/2017
V oznámení 16904-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Železničná spoločnosť Slovensko, a.s. , Rožňavská 1, 832 72 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 247/2016 zo dňa 21.12.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 30.01.2017 Má byť: 30.01.2017 09:00
716 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 13/2017
V oznámení 16904-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Železničná spoločnosť Slovensko, a.s. , Rožňavská 1, 832 72 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 247/2016 zo dňa 21.12.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 30.01.2017 09:00 Má byť: 13.02.2017 10:00 IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 30.06.2017 Má byť: 14.07.2017 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 30.01.2017 10:00 Má byť: 13.02.2017 11:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Obstarávateľ upravuje lehotu podania žiadosti o vysvetlenie podmienok uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a SP. Za včas doručenú žiadosť o vysvetlenie podmienok sa považuje lehota do 27. januára 2017, aby mal obstarávateľ dostatočný časový priestor na poskytnutie kvalifikovaného vysvetlenia všetkým známym záujemcom najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
1874 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 29/2017
V oznámení 16904-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Železničná spoločnosť Slovensko, a.s. , Rožňavská 1, 832 72 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 247/2016 zo dňa 21.12.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 13.02.2017 10:00 Má byť: 28.02.2017 10:00 IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 14.07.2017 Má byť: 31.07.2017 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 13.02.2017 11:00 Má byť: 28.02.2017 11:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Obstarávateľ upravuje lehotu podania žiadosti o vysvetlenie podmienok uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a SP. Za včas doručenú žiadosť o vysvetlenie podmienok sa považuje lehota do 10. februára 2017, aby mal obstarávateľ dostatočný časový priestor na poskytnutie kvalifikovaného vysvetlenia všetkým známym záujemcom najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité