II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Zabezpečenie stravovania prostredníctvom elektronických stravovacích poukážok
Referenčné číslo: 62402/2016-BA
II.1.2)
Hlavný kód CPV
30199770-8
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v platnom znení a so zákonom č. 87/2009 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 377/2004 Z. z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov formou elektronických stravovacích poukážok asociovaných k elektronickým stravovacím kartám v zariadeniach partnerov uchádzača, tzn. v uchádzačom zazmluvnených stravovacích zariadeniach, v ktorých sú poskytované teplé hlavné jedlá a v uchádzačom zazmluvnených zariadeniach predávajúcich potravinový tovar s možnosťou platby elektronickou stravovacou kartou uchádzača.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, ktoré sú
zverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a na portáli www.evo.gov.sk.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 17 256 800,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
55520000-1
55300000-3
55320000-9
55321000-6
55000000-0
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestami plnenia predmetu zákazky sú ústredie, pobočky a vysunuté pracoviská verejného obstarávateľa. Všetky miesta
plnenia sú uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predpokladané množstvo odobratých elektronických stravovacích poukážok počas doby platnosti rámcovej dohody (48 mesiacov) je 4 664 000 ks v nominálnej hodnote 3,70 EUR. Predpokladané množstvo vydaných elektronických
stravovacích kariet počas doby platnosti rámcovej dohody (48 mesiacov) je 5 300 ks. Konkrétne množstvá
elektronických stravovacích poukážok a elektronických stravovacích kariet, ktoré bude verejný obstarávateľ požadovať, budú závislé na jeho skutočných potrebách.
Požiadavky na predmet zákazky:
1. Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam zazmluvnených zariadení s možnosťou platby elektronickou stravovacou kartou uchádzača (ďalej len zoznam zariadení), v ktorom budú uvedené zazmluvnené stravovacie zariadenia, v ktorých sú poskytované teplé hlavné jedlá s možnosťou platby elektronickou stravovacou kartou uchádzača (ďalej len stravovacie zariadenie), resp. zazmluvnené zariadenie predávajúce potravinový tovar s možnosťou platby elektronickou stravovacou kartou uchádzača (ďalej len zariadenie predávajúce potravinový tovar). Formulár zoznamu zariadení tvorí prílohu č. 7 súťažných podkladov, do ktorej uchádzač vo vzťahu ku každému miestu plnenia doplní požadované údaje o jednom zazmluvnenom zariadení.
Požiadavky verejného obstarávateľa k bodu 1. časti II.2.4) Opis obstarávania tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania:
- Verejný obstarávateľ požaduje, aby minimálne jedno zazmluvnené stravovacie zariadenie bolo dostupné v okolí najviac 1 kilometer chôdzou od každého miesta plnenia, tzn. od každého pracoviska verejného obstarávateľa.
- V prípade, ak v niektorom z miest plnenia uchádzač nemá zazmluvnené stravovacie zariadenie v určenej vzdialenosti, tzn. 1 kilometer chôdzou od daného miesta plnenia, verejný obstarávateľ požaduje, aby v meste, resp. v obci plnenia bolo dostupné minimálne jedno zazmluvnené zariadenie predávajúce potravinový tovar, pričom vzdialenosť od miesta plnenia nie je rozhodujúca.
- Verejný obstarávateľ zároveň požaduje, aby v minimálne 80% miest plnenia mal uchádzač zazmluvnené stravovacie zariadenie v určenej vzdialenosti, tzn. 1 kilometer chôdzou od miesta plnenia.
Bližšie informácie k bodu 1. časti II.2.4) Opis obstarávania tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania sú
uvedené v bode 8.1. časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného
obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a na portáli www.evo.gov.sk.
2. Uchádzač vo svojej ponuke predloží kópie dokladov preukazujúce písomný záväzok každého svojho zmluvného
partnera uvedeného v zozname zariadení podľa bodu 1. časti II.2.4) Opis obstarávania tohto oznámenia o vyhlásení
verejného obstarávania, z ktorého vyplýva, že v týchto zariadeniach akceptuje platbu elektronickou stravovacou kartou uchádzača. Verejný obstarávateľ bude za doklady preukazujúce záväzok zmluvného partnera uvedeného v zozname zazmluvnených zariadení považovať najmä zmluvu o spolupráci, zmluvu o poskytovaní služieb, resp. iný obdobný zmluvný vzťah, z ktorého bude zrejmé minimálne nasledovné:
- identifikačné údaje zmluvných strán,
- záväzok zmluvného partnera uchádzača akceptovať platby elektronickou stravovacou kartou uchádzača,
- názov a adresa prevádzky stravovacieho zariadenia a/alebo zariadenia predávajúceho potravinový tovar, v ktorom
bude zmluvný partner uchádzača akceptovať platby elektronickou stravovacou kartou uchádzača.
3. Uchádzač vo svojej ponuke predloží návrh vizuálu elektronickej stravovacej karty podľa požiadaviek uvedených v
bode 5.4. časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. V prípade, ak sa uchádzač stane úspešným,
predložený návrh vizuálu elektronickej stravovacej karty podlieha odsúhlaseniu verejným obstarávateľom.
4. Uchádzač vo svojej ponuke predloží popis ochranných prvkov na zabezpečenie ochrany elektronickej stravovacej karty proti zneužitiu a falšovaniu podľa požiadaviek uvedených v bode 5.7. časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 17 256 800,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie