Oznámenie 16919 - MSS

Obsah

16919 - MSS
Vestník č. 247/2016 - 21.12.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Sociálna poisťovňa, ústredie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30807484
29. augusta 8 a 10, 81363 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Miroslava Mužíková
Telefón: +421 2906173723
Email: miroslava.muzikova@socpoist.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.socpoist.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Sociálne poistenie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zabezpečenie stravovania prostredníctvom elektronických stravovacích poukážok
Referenčné číslo: 62402/2016-BA
II.1.2) Hlavný kód CPV
30199770-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v platnom znení a so zákonom č. 87/2009 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 377/2004 Z. z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov formou elektronických stravovacích poukážok asociovaných k elektronickým stravovacím kartám v zariadeniach partnerov uchádzača, tzn. v uchádzačom zazmluvnených stravovacích zariadeniach, v ktorých sú poskytované teplé hlavné jedlá a v uchádzačom zazmluvnených zariadeniach predávajúcich potravinový tovar s možnosťou platby elektronickou stravovacou kartou uchádzača.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, ktoré sú
zverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a na portáli www.evo.gov.sk.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 17 256 800,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
55520000-1
55300000-3
55320000-9
55321000-6
55000000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestami plnenia predmetu zákazky sú ústredie, pobočky a vysunuté pracoviská verejného obstarávateľa. Všetky miesta
plnenia sú uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predpokladané množstvo odobratých elektronických stravovacích poukážok počas doby platnosti rámcovej dohody (48 mesiacov) je 4 664 000 ks v nominálnej hodnote 3,70 EUR. Predpokladané množstvo vydaných elektronických
stravovacích kariet počas doby platnosti rámcovej dohody (48 mesiacov) je 5 300 ks. Konkrétne množstvá
elektronických stravovacích poukážok a elektronických stravovacích kariet, ktoré bude verejný obstarávateľ požadovať, budú závislé na jeho skutočných potrebách.

Požiadavky na predmet zákazky:
1. Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam zazmluvnených zariadení s možnosťou platby elektronickou stravovacou kartou uchádzača (ďalej len zoznam zariadení), v ktorom budú uvedené zazmluvnené stravovacie zariadenia, v ktorých sú poskytované teplé hlavné jedlá s možnosťou platby elektronickou stravovacou kartou uchádzača (ďalej len stravovacie zariadenie), resp. zazmluvnené zariadenie predávajúce potravinový tovar s možnosťou platby elektronickou stravovacou kartou uchádzača (ďalej len zariadenie predávajúce potravinový tovar). Formulár zoznamu zariadení tvorí prílohu č. 7 súťažných podkladov, do ktorej uchádzač vo vzťahu ku každému miestu plnenia doplní požadované údaje o jednom zazmluvnenom zariadení.

Požiadavky verejného obstarávateľa k bodu 1. časti II.2.4) Opis obstarávania tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania:
- Verejný obstarávateľ požaduje, aby minimálne jedno zazmluvnené stravovacie zariadenie bolo dostupné v okolí najviac 1 kilometer chôdzou od každého miesta plnenia, tzn. od každého pracoviska verejného obstarávateľa.
- V prípade, ak v niektorom z miest plnenia uchádzač nemá zazmluvnené stravovacie zariadenie v určenej vzdialenosti, tzn. 1 kilometer chôdzou od daného miesta plnenia, verejný obstarávateľ požaduje, aby v meste, resp. v obci plnenia bolo dostupné minimálne jedno zazmluvnené zariadenie predávajúce potravinový tovar, pričom vzdialenosť od miesta plnenia nie je rozhodujúca.
- Verejný obstarávateľ zároveň požaduje, aby v minimálne 80% miest plnenia mal uchádzač zazmluvnené stravovacie zariadenie v určenej vzdialenosti, tzn. 1 kilometer chôdzou od miesta plnenia.

Bližšie informácie k bodu 1. časti II.2.4) Opis obstarávania tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania sú
uvedené v bode 8.1. časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného
obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a na portáli www.evo.gov.sk.

2. Uchádzač vo svojej ponuke predloží kópie dokladov preukazujúce písomný záväzok každého svojho zmluvného
partnera uvedeného v zozname zariadení podľa bodu 1. časti II.2.4) Opis obstarávania tohto oznámenia o vyhlásení
verejného obstarávania, z ktorého vyplýva, že v týchto zariadeniach akceptuje platbu elektronickou stravovacou kartou uchádzača. Verejný obstarávateľ bude za doklady preukazujúce záväzok zmluvného partnera uvedeného v zozname zazmluvnených zariadení považovať najmä zmluvu o spolupráci, zmluvu o poskytovaní služieb, resp. iný obdobný zmluvný vzťah, z ktorého bude zrejmé minimálne nasledovné:
- identifikačné údaje zmluvných strán,
- záväzok zmluvného partnera uchádzača akceptovať platby elektronickou stravovacou kartou uchádzača,
- názov a adresa prevádzky stravovacieho zariadenia a/alebo zariadenia predávajúceho potravinový tovar, v ktorom
bude zmluvný partner uchádzača akceptovať platby elektronickou stravovacou kartou uchádzača.

3. Uchádzač vo svojej ponuke predloží návrh vizuálu elektronickej stravovacej karty podľa požiadaviek uvedených v
bode 5.4. časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. V prípade, ak sa uchádzač stane úspešným,
predložený návrh vizuálu elektronickej stravovacej karty podlieha odsúhlaseniu verejným obstarávateľom.

4. Uchádzač vo svojej ponuke predloží popis ochranných prvkov na zabezpečenie ochrany elektronickej stravovacej karty proti zneužitiu a falšovaniu podľa požiadaviek uvedených v bode 5.7. časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 17 256 800,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"). Doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona:

1.1 Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona,
spôsobom podľa § 32 ods. 2 zákona alebo podľa § 152 zákona.

1.2 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje
preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

1.3 Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie musia byť v ponuke predložené ako
originály alebo ich úradne osvedčené kópie.

1.4 Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

1.5 Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej
republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym
orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.

1.6 Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov účinnom do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže ekonomické a finančné postavenie podľa ustanovenia § 33 ods. 1 písm. a) zákona. Bližšie informácie k ekonomickému a finančnému postaveniu uchádzača sú uvedené v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a na portáli www.evo.gov.sk.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) zákona. Bližšie informácie k technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a na portáli www.evo.gov.sk.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 30.01.2017 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.01.2017 10:00
Miesto: Sociálna poisťovňa, ústredie
Ul. 29. augusta 8 a 10
813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 ods. 5 písm. a) a ods. 6 zákona. Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť štatutárni zástupcovia uchádzačov alebo nimi poverení zástupcovia na základe splnomocnenia.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 zákona, teda verejný obstarávateľ uskutoční
vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona. Uchádzač
nerozdeľuje dokumenty do samostatnej časti ponuky označenej ako OSTATNÉ a samostatnej časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ, ale predkladá všetky dokumenty spoločne v jednom obale.

2. Verejné obstarávanie sa realizuje ako Elektronické verejné obstarávanie prostredníctvom portálu www.evo.gov.sk
(ďalej len portál EVO). Portál EVO bude využitý pre on-line odosielanie oznámení verejným obstarávateľom, pre
poskytnutie súťažných podkladov pre záujemcov a pre komunikáciu a vysvetlenie.

3. Verejný obstarávateľ odporúča, aby sa záujemcovia zaregistrovali na portáli EVO. Táto registrácia je spojená s
určitými procesnými úkonmi, preto je potrebné ju vykonať v dostatočnom časovom predstihu. Registráciu na portáli EVO je možné realizovať záujemcom najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.

4. Súťažné podklady sa poskytujú prostredníctvom portálu EVO a súčasne sú zverejnené v profile verejného
obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk.

5. Uchádzač vypracuje a predloží ponuku len v listinnej forme, mimo portálu EVO, v súlade so zverejneným oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi.

6. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa
finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie
poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

7. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú podľa § 21 ods. 6 zákona
v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným
prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom
jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.

8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať takú ponuku uchádzača, ktorá presiahne predpokladanú hodnotu zákazky.

9. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") v zmysle § 39 zákona. Formulár JEDu spolu s
manuálom na jeho vyplnenie je dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html a
na webovom sídle Európskej komisie https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk. Verejný
obstarávateľ môže v prípade podľa bodu 10. časti A.3 súťažných podkladov postupovať v súlade s § 39 ods. 6 zákona.

10. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D JEDu) na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiely Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu.

11. Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 300 000,00 EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v bode 15. časti A.1 súťažných podkladov.

12. Uchádzač (v prípade skupiny dodávateľov každý člen skupiny dodávateľov), jeho subdodávatelia, ktorí sa majú
podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia uvedenej zmluve a súčasne aj osoby podľa § 33 ods. 2 zákona a osoby podľa § 34 ods. 3 zákona musia mať v čase uzatvorenia zmluvy v súlade s § 56 ods. 2, 3, 16, 17 a 18 zákona zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
16.12.2016

Redakčné opravy

1541 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 24/2017
V oznámení 16919-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Sociálna poisťovňa, ústredie, 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 247/2016 zo dňa 21.12.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 30.01.2017 10:00 Má byť: 15.02.2017 10:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Toto oznámenie bolo odosielané dňa 25.01.2017, 26.01.2017. Vzhľadom na nefunkčnosť Informačného systému zberu údajov (ISZÚ), dňa 27.01.2017 je toto oznámenie odosielané opätovne.
2117 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 35/2017
V oznámení 16919-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Sociálna poisťovňa, ústredie, 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 247/2016 zo dňa 21.12.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 15.02.2017 10:00 Má byť: 22.02.2017 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité