Oznámenie 17164 - WYP

Obsah

17164 - WYP
Vestník č. 252/2016 - 29.12.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Dolný Ohaj
IČO: 00308871
Hlavná 109/130, 94143 Dolný Ohaj

Slovensko
Kontaktná osoba: Ivan Solár
Telefón: +421 356582202
Email: starosta@obecdolnyohaj.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4448
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
DRAVEO, s.r.o.
IČO: 46713131
Štúrová 22 , 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Katarína Cigľarová, PhD.
Telefón: +421 907041853
Email: draveo@draveo.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zberný dvor Dolný Ohaj
Referenčné číslo: ZD/DO/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je vybudovanie zberného dvora v obci Dolný Ohaj. Detailný opis predmetu zákazky bude súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 185 888,16 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45222100-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kataster obce Dolný Ohaj
II.2.4) Opis obstarávania
Zberný dvor pozostáva z následných objektov:
- SO 01 Vrátnica
- SO 02 Prístrešok
- SO 05 Spevnené plochy
- SO 06 Vodovodná prípojka
- SO 07 Kanalizačná prípojka
- SO 03 Kompostovisko
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 185 888,16 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: v prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č.
343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, bude sa postupovať v súlade so zákonom o verejnom
obstarávaní v platnom znení.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP KŽP - Prioritná os 1. Udržateľné využívanie prírodných zdrojov prostredníctvom rozvoja environmentálnej infraštruktúry
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky podľa §46 zákona č. 343/2015 . Uchádzač zloží zábezpeku za
predmet zákazky vo výške 5 570,00 EUR. Uchádzač predloží vo svojej ponuke doklad o zložení finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa podľa pokynov uvedených v súťažných podkladoch alebo predloží doklad o vystavení bankovej záruky.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky, ktoré musí uchádzač dodržať v rámci osobného postavenia sú bližšie opísané v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky, ktoré musí uchádzač dodržať v rámci ekonomického a finančného postavenia sú bližšie opísané v súťažných podkladoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky, ktoré musí uchádzač dodržať v rámci technickej a odbornej spôsobilosti sú bližšie opísané v súťažných podkladoch.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Predmet zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je dodávateľ povinný poskytnúť spolupôsobenie oprávneným osobám povereným výkonom kontroly/auditu súvisiaceho s predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o NFP v zmysle čl. 1 ods. 2 zákona č. 502/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov, strpieť kontrolu a poskytnúť oprávneným osobám povereným výkonom kontroly/auditu všetku potrebnú súčinnosť. Bližšie v súťažných podkladoch.
i. Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou,
ii. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
iii. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
iv. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
v. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 01.02.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.02.2017 10:30
Miesto: Kancelária firmy DRAVEO, s.r.o., VBC NITRA Štúrová 22, Nitra
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk označených ako "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom. Na otváraní častí ponúk označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku a ich ponuka nebola vylúčená a to na mieste a v čase oznámenom všetkým uchádzačom, ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Podmienky a pravidlá neupravené v tejto výzve, v súťažných podkladoch (SP) a v procese verejného obstarávania sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
2. K súťažným podkladom sa poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom profilu verejného
obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. Záujemcom, ktorí si stiahnu SP z profilu odporúčame, aby poslali aj elektronicky žiadosť o registráciu záujemcu vo verejnom obstarávaní.
3. Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti postavenia môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (Odd III.1 tejto výzvy) Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa §39. Z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om. Na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania, je kedykoľvek v jeho priebehu možné uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om. JED v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na:
http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky
dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne
splnomocnenou osobou.
4. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným
poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a
b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania.
V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
5. V súlade s §187 ods. 8 sa komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa môže uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou.
6. Súčasťou ponuky uchádzača je zmluva s prílohami, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch.
7. Zmluva bude podpísaná s úspešným uchádzačom len za predpokladu, že úspešný uchádzač má v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, že v súlade s § 56 ods. 16 ZVO majú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod jeho subdodávatelia a v registri konečných užívateľov výhod majú konečných užívateľov výhod zapísané aj osoby podľa § 33 ods. 2 ZVO, ktorých finančné zdroje úspešný uchádzač využil na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO, ktorých technické a odborné kapacity úspešný uchádzač využil na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Za predpokladu, že uzatvorenie zmluvy nastane po nadobudnutí účinnosti zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, t.j. od 1.2.2017, verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.12.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité