Oznámenie 17187 - MST

Obsah

17187 - MST
Vestník č. 252/2016 - 29.12.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Partizánska cesta 9, 97599 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Michal Rybár
Telefón: +421 259393258
Email: rybar.michal@slposta.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.posta.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9015
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9015
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: inej adrese (uveďte ďalšiu adresu)
NÁZOV A ADERSY
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Námestie SNP 35 , 81420 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Michal Rybár
Telefón: +421 259393258
Email: rybar.michal@slposta.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9015
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.posta.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na adresu: na nasledujúcej adrese (uveďte ďalšiu adresu)
NÁZOV A ADERSY
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Námestie SNP 35 , 81420 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Michal Rybár
Telefón: +421 259393258
Email: rybar.michal@slposta.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9015
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.posta.sk
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Poštové služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Dodávka bezpečnostných úschovných objektov vrátane technickej údržby, sťahovania, profylaxie a likvidácie
Referenčné číslo: 013/VS/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
44421300-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka bezpečnostných úschovných objektov, ich technická údržba, vrátane sťahovania, profylaxie a likvidácie. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 7 500 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44421600-3
44421721-7
44421722-4
50710000-5
51100000-3
44421790-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miesto dodania predmetu zákazky je cca 1500 odberných miest v rámci celého územia Slovenskej republiky, presné miesto dodania predmetu zákazky bude špecifikované v čiastkových zmluvách.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka bezpečnostných úschovných objektov vrátane technickej údržby, sťahovania, profylaxie a likvidácie. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 7 500 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Hodnota: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, 48 mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu , podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti sú komplexne upravené v súťažných podkladoch 1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
1.1výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, dokladujúcim, že nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe. V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov od 01.07.2016, uchádzač predloží aj výpis z registra trestov právnických osôb
1.2potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku
1.3 potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne (poisťovní) nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov, že nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu
1.4potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu
1.5dokladom o oprávnení dodávať tovary a poskytovať služby, ktorý zodpovedá predmetu zákazky;
1.6čestným vyhlásením uchádzača, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu
1.7uchádzač sa nedopustil v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať. Uchádzač nepreukazuje žiadnym dokladom splnenie tejto podmienky
1.8uchádzač sa nedopustil v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže obstarávateľ preukázať. Uchádzač nepreukazuje žiadnym dokladom splnenie tejto podmienky
1.9ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1. až 1.6 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu
1.10ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií :

podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní:
2.1 prehľadom o celkovom obrate v minimálnej súhrnnej výške pre predmet zákazky vo výške 6 000 000 EUR alebo v ekvivalentnej výške v cudzej mene spolu za posledné tri hospodárske roky (2013 až 2015), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ak má uchádzač účtovné závierky a ďalšie dokumenty zverejnené v Registri účtovných závierok, nie je povinný ich predložiť v rámci ponuky/môže namiesto úradne overených dokumentov predložiť scan výstupy z Registra účtovných závierok. V prípade, že výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch uchádzača sú uložené v neverejnej časti Registra účtovných závierok, je potrebné ich v ponuke predložiť spolu s originálom alebo osvedčenou fotokópiou osvedčovacej doložky DataCentra prevádzkovateľa Registra účtovných závierok.
K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dňu 31.12. príslušného roka.
V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú nie len odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť, ale či vedia preukázať aj ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť požadovaný predmet zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, rozsah predmetu zákazky a dĺžku trvania zákazky a z dôvodu, že uchádzač musí mať vlastné zdroje financovania alebo musí byť schopný získať externé finančné zdroje (napr. z banky) na plnenie predmetu obstarávania a musí preto preukázať svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky. Výškou obratu uchádzač preukazuje aj svoju pozíciu na trhu.
2.2 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, podľa bodu 2 časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov a oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, za všetkých členov skupiny spoločne.
2.3Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení Rámcovej dohody a čiastkových zmlúv bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
Pozn.: splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní táto osoba preukazuje aj výpisom z registra trestov právnickej osoby nie starším ako tri mesiace.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné hospodárske roky (2013 až 2015), resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V prípade, že uchádzač prevádzkuje svoju činnosť v niektorom roku kratšie obdobie, preukáže výšku obratu pomerne k dĺžke prevádzkovania činnosti. V prípade, že ide o uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, takýto uchádzač predkladá predmetné výkazy podľa platných právnych predpisov v krajine svojho sídla. Uchádzač predloženými dokladmi preukáže celkový obrat spolu za posledné tri hospodárske roky (2013 až 2015) pre predmet zákazky v minimálnej súhrnnej výške 6 000 000 EUR.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 3. Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií :
podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Zoznam zmlúv o dodávkach tovaru a poskytnutých službách musí obsahovať minimálne tieto údaje:
obchodné meno a sídlo poskytovateľa,
obchodné meno a sídlo objednávateľa,
predmet zmluvy (z ktorého bude zrejmé splnenie požiadaviek obstarávateľa),
celkovú zmluvnú cenu,
čas plnenia zmluvy (od - do, mesiac, rok),
meno a priezvisko, kontakt - tel. č. a emailový kontakt kontaktnej osoby objednávateľa a jeho funkciu, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname.
V prípade, že uchádzač dodával tovar a poskytoval služby pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, zároveň predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk, preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname zmlúv o dodávkach tovarov a poskytnutí služieb.
V súlade s § 187 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti - termín uzavretia zmluvy.
V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Obstarávateľ primeranými požiadavkami k náročnému predmetu zákazky vytvára predpoklad, že uchádzač bude schopný dodávať tovar a poskytovať službu v rozsahu a kvalite požadovanej obstarávateľom a musí preukázať, že má praktické skúsenosti s realizáciou zmlúv rovnakého alebo obdobného charakteru v rozsahu ako je predmet zákazky. Zoznamom zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný rozsah, poistné plnenie, dôležitosť a finančný objem požadovaného predmetu zákazky;
3.2.podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenia kvality, v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní.
V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 Zákona NR SR č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Obstarávateľ primeranými požiadavkami k objemu predmetu zákazky vyhodnocuje, či uchádzač bude schopný dodávať tovar v rozsahu a kvalite požadovanej obstarávateľom. Splnením tejto podmienky účasti uchádzač preukáže, že požiadavky na kvalitu produktu a výrobných, či vývojových procesov patria medzi jeho hlavné priority.
3.3ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 3 možno ich nahradiť ekvivalentnými dokladmi podľa predpisov platných v krajine jeho sídla;
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1Zoznamom zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov ktorými preukáže :
Dodávku skriňových trezorov. Obstarávateľ požaduje, aby úhrnný finančný objem predložených zmlúv bol za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v hodnote minimálne 1 200 000 EUR bez DPH.
Dodávku dotačných zariadení. Obstarávateľ požaduje, aby úhrnný finančný objem predložených zmlúv bol za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v hodnote minimálne 50 000 EUR bez DPH.
Dodávku trezorových pokladníc s časovou zámkou. Obstarávateľ požaduje, aby úhrnný finančný objem predložených zmlúv bol za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v hodnote minimálne 2 000 000 EUR bez DPH.
Poskytovanie služieb spojených so zaručným servisom, pozáručným servisom a výkonom profylaktických činností. Obstarávateľ požaduje, aby úhrnný finančný objem predložených zmlúv bol za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v hodnote minimálne 800 000 EUR bez DPH.
Poskytovanie sťahovacích a manipulačných prác bezpečnostných úschovných objektov Obstarávateľ požaduje, aby úhrnný finančný objem predložených zmlúv bol za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v hodnote minimálne 350 000 EUR bez DPH.
Likvidáciu trezorovej techniky. Obstarávateľ požaduje, aby úhrnný finančný objem predložených zmlúv bol za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v hodnote minimálne 100 000 EUR bez DPH.
3.2 Uchádzač k splneniu podmienky účasti predloží platný certifikát systému riadenia kvality zodpovedajúceho EN ISO 9001 v oblastiach výroby alebo predaja, skladovania a distribúcie tlačív. Obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému riadenia kvality, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 zákona o verejnom obstarávaní.
3.3v prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, podľa bodu 3 časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov, a oznámenia za všetkých členov skupiny spoločne;
3.4uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Pozn.: splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní táto osoba preukazuje aj výpisom z registra trestov právnickej osoby nie starším ako tri mesiace.
III.1.4) Objektívne pravidlá a kritériá účasti
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa v súlade s § 46 zákona o verejnom obstarávaní vyžaduje. Zábezpeka je pre predmet zákazky stanovená
vo výške 100 000 EUR. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov obstarávateľa viazaných na tento účel.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, aby skupina pred podpisom Rámcovej dohody vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia Rámcovej dohody a čiastkových zmlúv, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Rámcovej dohody a čiastkových zmlúv a súčasne bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. Úspešný uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti napr. v prípade obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka výpisom z OR, v prípade konzorcia postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. Úspešný uchádzač so sídlom mimo Slovenskej republiky, predkladá doklady podľa predpisov v tejto krajine.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač je povinný do 10 pracovných dní od prevzatia oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk doručiť obstarávateľovi:
a) upravený a podpísaný návrh na plnenie kritérií s tabuľkou č.1 s cenami podľa bodu 4 časti A.3 Kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia týchto súťažných podkladov, k súťažným podkladom a Rámcovú dohodu vrátane jej príloh v jednom vyhotovení v zmysle výsledkov elektronickej aukcie.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Vyhodnocovanie ponúk bude realizované prostredníctvom automatizovaného informačného systému elektronickej aukcie, podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzači, ktorí splnia podmienky účasti a požiadavky obstarávateľa budú po vyhodnotení ponúk komisiou vyzvaní na účasť v elektronickej aukcii. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 30.01.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.04.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.01.2017 11:00
Miesto: Slovenská pošta, a.s., Námestie SNP 35, Bratislava, zasadacia miestnosť na 1. poschodí
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk môžu byť prítomní len členovia komisie na vyhodnotenie ponúk. Z dôvodu konania elektronickej aukcie je otváranie ponúk v zmysle §54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, uskutoční sa bez účasti uchádzačov, údaje z otvárania ponúk sa nezverejňujú a neposiela sa uchádzačom ani zápisnica z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Pokračovanie bodu III.1.1. pre obmedzený počet znakov:
1.11uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa bodu 1.3 a 1.4 tejto časti súťažných podkladov a bodu III.1.1 oznámenia, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach;
1.12 zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi/obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa
§ 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.12.1 Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa zákona o verejnom obstarávaní účinného do 17. apríla 2016 (zákon č. 25/2006 Z. z.) je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. V prípade, že zápis do zoznamu hospodárskych subjektov nepokrýva podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia obligatórne ustanovené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (body 1.1 až 1.6 tejto časti súťažných podkladov), uchádzač tieto skutočnosti preukáže samostatným dokladom preukazujúcim požadovanú podmienku vydaným príslušnou inštitúciou.
1.12.2 Obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. V prípade, že doklad platný certifikovaný zápis vydaný certifikačnou inštitúciou v krajine jeho sídla nepokrýva podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia obligatórne ustanovené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (body 1.1 až 1.6 tejto časti súťažných podkladov), uchádzač tieto skutočnosti preukáže samostatným dokladom preukazujúcim požadovanú podmienku vydaným príslušnou inštitúciou v krajine jeho sídla.
1.13Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní (bod 1.5 tejto časti súťažných podkladov) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ďalšie informácie:
1.Pri komunikácii obstarávateľ postupuje v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ určuje prostriedky komunikácie, ktoré sú všeobecne dostupné, tak aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia a výmena informácií sa v tomto verejnom obstarávaní uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa elektronicky bez zaručeného elektronického podpisu podľa osobitného zákona alebo ich kombináciou. Proces vysvetľovania bude umožnený prostredníctvom e-mailovej komunikácie, a to aj bez zaručeného elektronického podpisu.
Pri komunikovaní spôsobom, ktorým nemožno trvalo zachytiť ich obsah a nie je zaručená ich pravosť elektronicky bez zaručeného elektronického podpisu podľa osobitného zákona, záujemca/uchádzač doručí takéto údaje aj v listinnej forme na adresu obstarávateľa podľa bodu 10.1 súťažných podkladov, alebo osobne do podateľne obstarávateľa na adresu podľa bodu 10.1 súťažných podkladov, a to najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania týchto údajov elektronicky bez zaručeného elektronického podpisu, ak nie je v súťažných podkladoch stanovené inak. Podrobnosti sú uvedené v bode 9 a 10 časti A.1 súťažných podkladoch.
2. Obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tejto verejnej súťaže sledovať webovú stránku Úradu pre verejné obstarávanie, Profil obstarávateľa, adresa http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9015
3. Jednotný európsky dokument je popísaný v súťažných podkladoch a v prílohe č.3 súťažných podkladov.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
23.12.2016

Redakčné opravy

5963 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 84/2017
V oznámení 17187-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská pošta, a.s., Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 252/2016 zo dňa 29.12.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 30.04.2017 Má byť: 30.06.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité